Şimdi Ara

Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
2
Favori
8.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen, elektrikli SUV modeli ID.4'ün ardından yeni ID.7'yi de aralık ayından itibaren satışa sunmaya hazırlanıyor. 210 kW'lık Pro S versiyonuyla Türkiye pazarına giriş yapan Volkswagen ID.7 fiyatı 2.796.000 TL olarak açıklandı.



    Volkswagen ID.7, özellikleriyle neler sunuyor❓




    Elektrikli Volkswagen ID.7, SUV modelin aksine en üst versiyonuyla Türkiye'ye geldi. Pro S olarak adlandırılan bu versiyon, arka aks üzerinde 210 kW (286 hp) güç ve 550 Nm tork üreten bir elektrik motorundan güç alıyor. 0-100 km/s hızlanmasını 6,6 saniyede tamamlayan modelin son hızı ise menzil kaygısından dolayı 180 km/s ile sınırlandırılmış.



    400V elektrik mimarisine sahip olan Volkswagen ID.7'de 86 kWsa kullanılabilir kapasiteye sahip NMC batarya görev yapıyor. Bu batarya, otomobile WLTP'ye göre birleşik kullanımda 700 km'ye kadar, şehir içi kullanımda ise 844 km'ye kadar sürüş menzili sağlıyor. DC hızlı şarjla %10'dan %80'e 26 dakikada şarj olabilen batarya bu sayede 10 dk şarjla 250 km'ye yakın menzil sunabiliyor.




    Volkswagen ID.7; 4961 mm uzunluğa, 1862 mm genişliğe, 1536 mm yüksekliğe ve 2971 mm aks mesafesine sahip. MEB platformu üzerine inşa edilen model, uzun aks mesafesi sayesinde ferah bir yaşam alanı ve  532 litre bagaj hacmi sunuyor. Aerodinamik bir tasarıma sahip olan ID.7'nin 0.23 Cd'lik hava sürtünme katsayısı da dikkat çekici bir değer olarak karşımıza çıkıyor.



    Ayrıca Bkz.Honda, yeni nesil hibrit güç aktarma organlarını ve dahasını tanıttı



    Volkswagen ID.7'de ısı pompası, IQ.Light LED Matrix farlar, LED stop lambaları, ErgoActive konforlu koltuklar, Akıllı Panoramik Cam Tavan, Ambiyans Aydınlatma, Dijital Kokpit, Elektrikli Bagaj Kapağı, Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi, Head-up display, Adaptif Şasi Kontrolü DCC, Şerit Değiştirme Asistanı, Yarı Otonom Sürüş Asistanı, Ön Bölge Asistanı ve Acil Durum Asistanı gibi donanımlar sunuluyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı
    Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı
    Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı
    Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı
    Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı
    Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı
    Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı
    Elektrikli Volkswagen ID.7 Türkiye fiyatı açıklandı








  • Bedava gibi bişey olmuş.

    Millet 2900'e 1.5 eTSI Tiguan alıyor. Neymiş R-Line imiş :)


    2500'e station wagon Passat alıyorlar 150 beygir 1.5 motor.

    Yaklaşık 300 beygirlik ID7 bu fiyata oldukça uygun olduğunu düşünüyorum.

    Yüzde 10 ÖTV olsa çok daha uyguna verebilecekler fakat motor güçlü, üst dilime giriyor ÖTV.

    Bilmezler.

    Bizim milletin Volvo'ya bakış açısı çok acayip :)

    İngilterede birkaç sene önce bakmıştım, Tiguan 30 bin satarken XC40 4000 küsür mü ne satmıştı.

    300 pound daha pahalıydı XC40. İngilterede adamın umrumda değil 300 pound.

    Daha iyi sürüşü olan daha kaliteli ve daha ferah Tiguan'ı almış geçmiş.

    Kaldı ki bu araba Tiguan'ın da içinden geçer.

    Yani XC40 ile kıyaslandığını da okudum ya... gerçekten inanılmaz :)

    Neyin maliyeti düşük, anlayamadım. bu adamların en büyük problemi elektrikli araçlardan 5 kuruş para kazanamamak da. 85kwh'lık dev bir ithal pil barındıran D sınıf Alman sedan ile ilgili "aracın maliyeti düşük" diye bir şey söyleyebileceğinize inanmak istemiyorum çünkü. yüreğim kaldırmaz bu kadarını :)


    Bmw 3 serisi ne ilgisi var onu da anlamadım. Bu arabanın Almanya fiyatı 59bin euro, Bmw 3 serisinin 2.0 motoru 46bin eurodan başlıyor. biliyorsunuz değil mi?

    Torres kalite, teknoloji ve yazılım olarak Id7'nin yanına bile yaklaşamaz. Id7'deki App550 son teknoloji yeni elektrik motorlarının verimi bile yeter, pazardaki şu an açıklanan menziline en çok yaklaşabilen araç. ve en önemlisi Id7 üretim kalitesi yüksek bir araç, her tarafı çıtır çıtır ramazan güllacı herhangi bir Çinli model değil.


    Torres'in yurtdışı testleri falan da gayet vasat, önden çekişli, hybrid şasi normal bir araç Id7 ile ne alaka anlayamadım.


    Hayır aynı fiyata Çin'liler daha iddialı araçlar yapıyor deseniz tamam, bunu söylüyoruz zaten. Vw o fiyata ben yapamıyorum birşey kazanamıyorum zaten diyor, rekabet edemiyor. Byd dolphin'in de tek avantajı da çok uygun fiyatlı olması. Cupra Born falan bunlar safkan elektrikli altyapı daha kaliteli otomobiller, daha pahalı olabilirler, satmazlar, başarısız olurlar o ayrı konu. ama yüksek fiyat olunca teknolojide geri olmuyorlar. varsa aksi yönde bir bulgunuz benim bilmediğim paylaşın tabi.

  • Ortalama 750 km menzil desek, valla bayağı iyi hacılar. I.D4 de satmaz dediniz ortalığı kasıp kavuruyor. Volkswagen'in kendi kitlesi var kabul etseniz de etmeseniz de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Elestirmek icin elestirmek diye buna derim togg la teslayla rakip mi bu arac ? Birisi suv birisi sedan sedan isteyen kitle ki bu devirde sedan kıtlığı var menzil konusu ve 400v mimarisi de olmasi sebebi ile direk bu araca kayacaktir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kyazmaci468 kullanıcısına yanıt

    Hiç bir şey fark etmez . Geleceği olmayan bir model


    webtekno
    Volkswagen, 2026’da Elektrikli Araç Serisini Yenileceği Ortaya Çıktı
    https://www.webtekno.com/haber/amp/152261

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Satis rakamlari gelince gelecegini goruruz isim degisebilir bu aracin degisecegi anlamina gelmez

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ne kadar güzel rakamlar bunlar ya,
    byd çıkar otomobile 3,2 milyon lira ister. vw 2,8 lira ister.

  • Menzil kaygısından dolayı hızı 180 km/s ile sınırlandırılmış.

    Menzil kaygılı bir otomobil...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Sırf Wv diye bu parayı verecek aklı evveller vardır elbet haklısın. Ederinden en az 800 bin lira pahalı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    elektrikli araçların maliyetleri ICE araçlara göre cok daha düşük bir de. En büyük maliyet kalemi batarya Çin ve G.Kore'deki dev batarya fabrikalarında 100% robotize (düz işçilik / idari personel gideri olmadan) üretiliyor. Büyük ölçekte üretildiği için o fabrikaların yatırım maliyetleri kolaylıkla amorti ediliyor. devlet eliyle ICE araçlar engellenip e-araçlar teşvik edildiği için üretim adetleri arttıkça maliyet düşecek ancak satış fiyatları cok düşmeyecek. Obligatörist ekonomi rejimi uygulanıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkswageni batmaktan kurtaracak zengüüüün vatandaşlar aranıyor 😁



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uraltay85 -- 18 Aralık 2024; 18:29:43 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2.5 milyona bırakırlar yakında. 700+ km menzil, yaklaşık 5 mlik vw sedan satar bu ülkede...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt
    2.500 den birakirlarsa satar... Yoksa zor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asgari ücretle 3 aylık maaşım ile alırım hulogggggg

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 10 tane satarsa büyük başarı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 milyon 800 ne rüyanda satarsınız bu fiyata zengin olsam yine almam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bakalım aşiretler bunu nasıl karşılayacak ?

  • 400V elektrik mimarisine sahip olan Volkswagen ID.7'..... 

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.