Merhaba. Trendyol'dan Smallman satıcısından Quadro ekran kartı satın aldık. Ürün geldiğinde görsellerinde gösterilenden farklı bir kutudaydı. Kutuyu açtığımızda ürünün de görsellerdeki gibi olmadığını gördük. Yine de acil ihtiyacımız olduğu için kullanalım dedik fakat drivelar da yüklenemedi. (Elimizdeki ekran kartını satmıştık paraya ihtiyacımız olduğu için -ki onu da kasım ayında almıştık) Ürünün bize ulaştığı gün iade talebinde bulunduk ertesi sabah düzgün bir biçimde paketleyerek kargoya verdik. (Hatta ürün cd'si de çizikmiş, biz fotoğraftakiyle aynı değil diye talepte bulunduk) Fakat ürünün yeniden satışa uygun olmadığı gerekçesiyle iade kabul edilmedi. TY'yle görüştüğümde de elektronik ürünlerde servis raporuyla değişim olması gerektiğini söylediler. Küçük bir ilçe olduğu için servisi vs. de epey uzak. 14 gün nedensiz cayma hakkımı kullanamıyor muyum? Neden resimler beni aldatmaya yönelikken servis raporu gerekiyor? Pazartesi geri gönderecekler muhtemelen. Tüketici hakem heyetine mi başvurmalıyım? Uzun bir bekleme süresi mi olur? Başvurumda neye odaklanmalıyım? |
Bildirim