Şimdi Ara

emme manifold çatlağı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
21.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba. 2006 model 1,3 cdti astra h model arabamda 1800-2000 devir arasında ıslık sesi geliyor diye bir kaç ay önce sanayiye götürdüm. oradaki arkadaş egzoz manifoldunun yırtılmış olduğunu ve bu nedenle ses yapabileceğini söylemişti. bundan öncesinde bir arkadaş ile arabanın motoruna bakarken gaza bastığımda duman çıktığını gördü ve oda ayni şekilde egzoz manifoldun yırtlımış demişti. fakat bu pazar sanayiye gittiğimde malum pek açık yer yok ama egzoz işleri işe uğraşan bir tamirciye girdim, oradaki arkadaşta bu araçta egzoz manifoldunun olmadığını ve çıkan dumanın turbo bağlantı yerindeki contanın yırtık olmasından kaynaklı olduğunu söyledi. ama şimdi yapamayacağını hafta içi gelmem gerektiğini söylediğinden sonra oradan ayrıldım. sonrasında bir yere daha sormak istedim ve ilk gördüğüm yere girdim. oradaki arkadaş gaza yüklenince çıkan dumanı gördü ve bir yerlere us döktü sonrasında beni yanına çağırdı. tamirhanedeki diğer arkadaş gaza basınca su döktüğü yerden hafif kabarcıklar çıkmaya başladı ve bana arızanın burada olduğunu gösterdi. şimdiye kadar anlattığım üç farklı olay. en sonuncusu arkadaşın doğru söylediğini düşünüyorum en azından bana arızalı yerin yapmış olduğu sıkıntıyı gösterdi. şimdi sizden ricam bu manifoldtaki çatlağı tamir edebilir miyiz? veya çıkmasını bulabilir miyim? yan sanayisi 700 tl civarı orjinali de 1500 tl civarı. arabayı alalı 6 ay kadar oldu ve başından beri bu sorunun olduğunu tahmin ediyorum. çünkü araba arada bir çekişten düşüyordu. mazot filitresini, yağını vb değiştirdim bir süre yapmadı. sadece şimdiye kadar bir kere 3 ten 4 e geçerken küt diye araba gaz kesiti ve 4. vites ile devam ettim, arabada yığılma falan olmadı.

    teşekkürler







  • araca daha önce chip takılmış olabilir o nedenle araçta kesilme olabilir buna bi bakın. Ayrıca egzoz manifoldu yok diye bir şey olamaz her arabada vardır egzoz çıkışlarının hepsini bir araya toplar ve oradan turboya gönderir. Tamirini bilmiyorum ama belki gümüş kaynağı bu işi çözebilir iyi bir kaynak ve ısıya dayanıklı boya bence bu çatlağı kapatır.
  • hocam egsoz manifoldu yok ne demek,yerinizde olsam tamir ettiririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    araca daha önce chip takılmış olabilir o nedenle araçta kesilme olabilir buna bi bakın. Ayrıca egzoz manifoldu yok diye bir şey olamaz her arabada vardır egzoz çıkışlarının hepsini bir araya toplar ve oradan turboya gönderir. Tamirini bilmiyorum ama belki gümüş kaynağı bu işi çözebilir iyi bir kaynak ve ısıya dayanıklı boya bence bu çatlağı kapatır.

    bendeki aracın emme manifoldu plastik kutu içinde:( ne yazıkki. ısı ile kaynaştırılan plastikler var onları denemeyi düşünüyorum. belirttiğiniz gibi. bu chip takılma mevzusunu ilk defa sizden duyuyorum. hafta içi tekrar sanayiye gitmeyi planlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalöztkr

    hocam egsoz manifoldu yok ne demek,yerinizde olsam tamir ettiririm.

    valla yok diye sanayideki egzosçu söyledi:) ben onun yalancısıyım. sorunu tam olarak bulabilmek için sanırım servisine gidip bilgisayara bağlatacaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otekcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    araca daha önce chip takılmış olabilir o nedenle araçta kesilme olabilir buna bi bakın. Ayrıca egzoz manifoldu yok diye bir şey olamaz her arabada vardır egzoz çıkışlarının hepsini bir araya toplar ve oradan turboya gönderir. Tamirini bilmiyorum ama belki gümüş kaynağı bu işi çözebilir iyi bir kaynak ve ısıya dayanıklı boya bence bu çatlağı kapatır.

    bendeki aracın emme manifoldu plastik kutu içinde:( ne yazıkki. ısı ile kaynaştırılan plastikler var onları denemeyi düşünüyorum. belirttiğiniz gibi. bu chip takılma mevzusunu ilk defa sizden duyuyorum. hafta içi tekrar sanayiye gitmeyi planlıyorum.

    Emme manifoldu ile egzoz manifoldunun ne alakası var onu anlamadım sorun egzoz manifoldunda değilmiydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: otekcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    araca daha önce chip takılmış olabilir o nedenle araçta kesilme olabilir buna bi bakın. Ayrıca egzoz manifoldu yok diye bir şey olamaz her arabada vardır egzoz çıkışlarının hepsini bir araya toplar ve oradan turboya gönderir. Tamirini bilmiyorum ama belki gümüş kaynağı bu işi çözebilir iyi bir kaynak ve ısıya dayanıklı boya bence bu çatlağı kapatır.

    bendeki aracın emme manifoldu plastik kutu içinde:( ne yazıkki. ısı ile kaynaştırılan plastikler var onları denemeyi düşünüyorum. belirttiğiniz gibi. bu chip takılma mevzusunu ilk defa sizden duyuyorum. hafta içi tekrar sanayiye gitmeyi planlıyorum.

    Emme manifoldu ile egzoz manifoldunun ne alakası var onu anlamadım sorun egzoz manifoldunda değilmiydi.

    ilk olarak bana söylenen egzos manifoltuydu. ama daha sonra sanayide gittiğim başka bir tamirci emme manifoldunun çatlak olduğunu söyledi. şuan nasıl tamir ederim onu araştırıyorum




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Egzoz manifold çatlağı sesi
    7 yıl önce açıldı
    Karbon kanister valfi ve lpg
    8 yıl önce açıldı
    Külbütör Conta Değişimi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • plastik aksama sıvı sonta deneyin çatlak çok açık değilse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    plastik aksama sıvı sonta deneyin çatlak çok açık değilse.

    çatlak çok açık değil sanırım. sanayideki usta çatlağın yerini tespit etmek için su döktüğünde çok büyük kabarcıklar çıkmıyordu ve elimi tuttuğumda küçük bir delikten hava çıkıyor gibiydi. bired bu sıvı sontayı bilmiyorum. nasıl kullanıyoruz acaba biraz bilgi verebilirmisiniz?
  • http://www.404.com.tr/urunlerimiz/siviconta.html burda açıklaması var istersen bir incele işe yarayabilir en azından denemiş olursun pahalı bir şey değil 5-10 lira bişey.
  • otekcan O kullanıcısına yanıt
    krem gibi bişey normalde kartelde falan kullanılıyor sürüyorsun kuruyup katmanla beraber sertleşip kaçağı tıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    http://www.404.com.tr/urunlerimiz/siviconta.html burda açıklaması var istersen bir incele işe yarayabilir en azından denemiş olursun pahalı bir şey değil 5-10 lira bişey.

    araştırdım. bu açıklamaların doğrultusunda merak edip arabanın yanına gidip manifolda baktım söküp kendim yapabilrmiyim diye. sanki denmekte fayda var gibi duruyor. teşekkür ettim ilginize ve ilk işim denemek olacak. sonucunu buradan bildireceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarx

    krem gibi bişey normalde kartelde falan kullanılıyor sürüyorsun kuruyup katmanla beraber sertleşip kaçağı tıkıyor.

    verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ettim.
  • çatlak çok ince ise sprey vernikte iş görebilir bence ama önce sıvı contayı deneyin olmazsa sprey vernik deneyin. Güzelce demizleyin alkol veya kolanya ile yüzey temizken kullanın ik üründen birini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    çatlak çok ince ise sprey vernikte iş görebilir bence ama önce sıvı contayı deneyin olmazsa sprey vernik deneyin. Güzelce demizleyin alkol veya kolanya ile yüzey temizken kullanın ik üründen birini.

    tamamdır özgür bey. daha önce hiç sökmedim ama eminim yaparım.
  • Eksoz manfoldu yoksa eksoz da yoktur,o halde eksozcuya ne gerek var; duz mantık
    Hortumlar ve kelepceler saglam mı? İlk bunlar cortlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Eksoz manfoldu yoksa eksoz da yoktur,o halde eksozcuya ne gerek var; duz mantık
    Hortumlar ve kelepceler saglam mı? İlk bunlar cortlar..


    genel anlamı ile baktığımda borularda ve kelepçelerde sıkıntı yok.
  • emme manifoldundan gaza yüklendiğimde siyah bir duman atıyordu. peki bu manifoldun çatlak olması araçta herhangi bir soruna yol açarmı? birde arabamdaki 1800-2000 devir arasındaki ıslık sesi manifold çatlağından kaynaklımıdır ?
  • emme manifoldundan çıkan motor içindeki yağ buharıdır o buhar devir dayım yaptığındandır bir kaçak varsa ses yapar kaçağı giderdikten sonra deneyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    emme manifoldundan çıkan motor içindeki yağ buharıdır o buhar devir dayım yaptığındandır bir kaçak varsa ses yapar kaçağı giderdikten sonra deneyin.

    teşekkür ederim. kaçağı giderdkten sonra ilk işim bu sesi dinlemek olacak
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.