Şimdi Ara

En Değerli 10 Marka açıklandı: Apple, 13 yılın lideri Coca Cola'yı koltuğundan etti (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
293
Cevap
3
Favori
9.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeryüzünde yaşayan herkeste apple a karşı bir hayranlık vardır samsung un ürünlerinin ikinci el değeri yoktur varlığını android işletim sistemine borçludur tek başına yaptığı bada faciası ortadadır google varsa samsung vardır

  • Toyotanın olması benim açımdan şaşırtıcı oldu
  • Ayni cihazdan 10 farkli model cikaran Samsung anca avucunu yalar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • apple candır o olmasa d900i kullanacaktık yada nokia n8

  • quote:

    Orijinalden alıntı: grezimonk

    quote:

    Orijinalden alıntı: csufeardir

    Coca Cola kimmiş IBM varken ya

    sen kimsin ki COCA-COLA'yı küçümsüyorsun? Apple denen şeytanın markası bir takım hile ile 1. oldu yoksa 5 $ etmediğini herkes biliyor...

    Sen kimsin ki apple i kucumsuyorsun?

    5$ etmezmiş. Oldu ozaman herkes tum apple cihazlarini cope atsin, yaksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu listede DONANİMHABER nerede

    göremiyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garethbale11

    Biraz içten düşünülürse öyle ama samsung'un apple'a parça satmadığını düşün 5S'i 5C'yi nasıl çıkartıp satış rekoru kırıcak ? Diyelim ki başka firmadan temin etti ne kadar kaliteli olabilir ? Samsungla ezeli rakip olduğu halde davalı olduğu halde parça alımını kesmiyor ? Ya samsung apple'a parça satmasa nasıl para kazanıp yeni modeller çıkarıcak ? Bunlar haliyle sıralarıda etkiliyor.

    Aynı şey samsung içinde geçerli samsung da apple a parça satmayı kesebilir ama yapmıyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atma be bilmesek inanacağız çürük elma araklamada çalmada bir numara en değerli şirket nasıl seçiliyorsa seçenlere rüşvet verip listede 1. olmamuştur sizde bunu yediniz yuh... Apple kölelerine yuh siz asla özgür olamazsınız...
  • bboy 2pac B kullanıcısına yanıt
    asıl çöp olan senin beynin... Apple kölesi...
  • http://tr.m.wikipedia.org/wiki/Daimler-Chrysler
    sen öyle san MERCEDES tek başına marka değil holding markası asıl Apple kim ki? listede yok diye küçümseme...
  • grezimonk kullanıcısına yanıt
    Peki o zaman listede niye yok o kadar büyük bir firmaysa toyoto BİLE varken Mercedes i görememek şaşırtıcı :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zararlı olan hamburger değil üretim şekli ki oda AMERİKA ve diğer ülkelerdeki şekilde olunca... katkı maddesi olmadan o hamburger aslında zararsız bir Alman köftesi olur... MC Donalds hikayesine bak anlarsın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grezimonk

    quote:

    Orijinalden alıntı: csufeardir

    Coca Cola kimmiş IBM varken ya

    sen kimsin ki COCA-COLA'yı küçümsüyorsun? Apple denen şeytanın markası bir takım hile ile 1. oldu yoksa 5 $ etmediğini herkes biliyor...

    Adam ağır coca cola fanı lan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • listeyi yapana sor ne kadar tarafsız olduğu ortada...
  • anlamadım şimdi apple coca coladan daha mı çok satın alınıyor fiyata vurulunca mı bu sonuç çıkıyor neye göre yani
  • Telefon sektoru icin apple 1.ligi hakediyor lakin isin icine araba , pc donanimi ureten markalar girerse orasini bilemem.

  • Koç Holding dünyada 39. sırada diye biliyorum
  • listeyi hazırlayan neye göre yazmış belli değil heralde taptığı markaları sıralmıştır...
  • Mesela mcdonalds neye göre samsungu geçiyor.

    Samsungun ürün ağı o kadar geniş ki telefondan vinçe kadar.Tüm marka değerini mi kıyaslamışlar?

    Birde neye göre kıyaslıyorlar acaba.

    Mal varlığımı yoksa insanların markaya olan bakış açısı mı?

    Eğer markaya olan bakış açısı ise bunun nedeni benim iphone um var diye telefon alanlar olmalı.Elma resmi hoşlarına gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfsworld -- 1 Ekim 2013; 17:11:02 >
  • Marka değerinin hesaplanmasında iki ana yaklaşım bulunuyor: Araştırma tabanlı yöntemler ve finansal yöntemler. Araştırma tabanlı yöntemlerde, markanın kullanıcıları ile yapılan anket çalışmalarından ulaşılan sonuçlar değerlendiriliyor. Bu sonuçlardan yola çıkarak, müşterilerin alım davranışına yön veren marka algısı anlaşılmaya ve ölçülmeye çalışılıyor. Basit bir örnek vermek gerekirse, tüketicilerin aynı tip ürün için bilincinde olduğu markalar arasında, daha fazla tercih ettiği, daha yüksek fiyat ödemeyi kabul ettiği, başka markalara geçmek yerine sadık kaldığı ve çevresindekilere tavsiye ettiği markaların, bu özelliklere sahip olmayan markalara göre daha değerli olduğu sonucu çıkarılıyor. Finansal yöntemlerin altında ise markanın bugüne getirilmesinde sarf edilen tüm maliyetleri bugünkü değerine getiren ‘maliyet tabanlı’; benzer yapıya sahip markalarla göreceli ölçülmeye dayanan ‘karşılaştırma tabanlı’; isimsiz bir markaya göre markanın gelecekte sağlayacağı fiyat farkının bugünkü değerinin hesaplandığı ‘primli fiyat’ ve araştırma tabanlı ve diğer finansal yöntemleri harmanlayan ‘ekonomik kullanım’ yöntemleri bulunuyor.

    Millward Brown’ın çalışması ‘ekonomik kullanım’ yaklaşımı ile paralellik arz ediyor. Bu çalışmada marka değeri üç soruyu cevaplayarak adım adım hesaplanıyor: 1- Söz konusu şirketin gelirlerinin ne kadarı markasının adı altında kazanılıyor? (Örneğin Coca-Cola markası hesaplanırken, Fanta ve Sprite gelirleri dışarıda tutuluyor.) 2- Markaya bağlı gelirlerin ne kadarı müşterilerle kurulan yakın bağdan kaynaklanıyor? (Örneğin müşteri ürünü sadece rafta durduğu için mi alıyor, yoksa özellikle onu mu seçiyor?) 3- Marka kaynaklı gelirlerin geleceğe dönük büyüme potansiyeli nedir?


    Yani mesela benim elmam var.1.sırada olmasının nedeni bu.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.