Şimdi Ara

en iyi +masrafsız otomatik şanzıman (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
125
Cevap
5
Favori
67.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • parker48 kullanıcısına yanıt
    Sedan c sınıfı dizel otomatik Honda haricinde yok,onunda dpf sorunları,bakım maliyeti,göçük sorunu belli.

    Sedan c sınıfı dizel otomatik alan ne yapacak,çift kavrama alacak.Baskı balata takımı yenileme artık dışarıda çok yaygın ve ucuz.

    Dun 2012 polonun baskı balata takımı 2 yıl garantili 2300 liraya değiştirildi.

    Kısaca insanların gözünü korkutmaya gerek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    Aynen onu söylüyorum, Honda Civice,ilave tam otomatik olarak Focus seçeneğide var ama fiyatlar alınabilir seviyede değil, yerli rakipleri karşısında, o nu alacak adam zaten 3008 filan alıyor, Astra sedanlar vardı eski nesil tork konvertörlü ama O da üretimde değil artık (dizel+oto)
  • Renault KADJAR 1.3 TCE EDC 140 ve 160 bg (Benzinli otomatik vites)
    İCON OTOMATİK 160 bg sitesinde 213 BİN TL gibi bir rakam görünüyor ve bu limitimi aşıyor...
    Limitlerimi zorlayıp en boş TOUCH Benzinli otomatik alsam (Bunun 160 BG i yok) (EDC çift kavrama) TOYOTA CR-V , Nissan Qashqai, Opel GRANLAND X vb... Muadillerine kıyasla nasıl bir tercih olacaktır sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai i20 2014 model 1.4 CVVT Sense

    Modelinde acaba tork konvertör şanzıman mı var ? Hayır ise ondaki şanzıman sorunlu mudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kia nın çift kavrama otomatik vitesi nasıldır, sanırım benzinli TGDI 4×4 kia sportage alacağım (turbolu olan).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Partir kullanıcısına yanıt
    Ben kullanıyorum.bendeki dizel versiyonu.geçişleri gayet iyi ve sarsıntısız.param yetmediği için 4x2 aldım ama aklım 4x4 araçta kaldı.benzinli modeller biraz fazla yakıyor ama simit tüp ve harici takılan bir parçayla(kit dedikleri)sorun kalmadığı söyleniyor.
    Şanzıman her çift kavramalı araçta olduğu gibi biraz hassas.kullanımını öğrenip,ona göre muamele etmek gerekli araca ve şanzımana.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yakın zamanda Otomatik bir araç almayı planlıyorum fakat çevremdeki insanların otomatikten yaşadığı sorunlar beni korkuttuğundan ciddi bir araştırmaya girdim ve şunu fark ettim ki çift kavramalı şanzumanlar sorun çıkartmakta, 2. El alacağım için bunun riskine girmek istemiyorum. Tam otomatik olarak DSA grubunun 2015 de kullanmaya başladığı EAT6 şanzuman dikkatimi çekti sorun yaşayan veya kötü yorum bulamadım, opelde bu şanzumana yeni araçlarında geçti. Bütçemi zorlayarak 2015 c4 veya pego 308 düşünüyorum şanzumandan dolayı görüşlerinizi rica ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MuhasebeciVAR kullanıcısına yanıt
    Araştırmalarıma ve bu konudaki söylenenlere göre eat6 sorunsuz bir şanzıman peugeot alanların bozulmasını,masraf çıkarmasını beklediği son şey şanzımandır daha çok başka elektronikler bozuluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 28 Ekim 2019; 11:18:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eğer henüz araç alımı gerçekleşmemiş ise, size Suzuki Vitara'yı tavsiye edebilirim.
    Biz şirket aracı olarak kullanıyoruz (4x2), 1.6 LT atmosferik motor 120 BG, benzinli.
    Şehir içinde 6,0 ile 6,5lt/100km yakıt tüketimi var - GLX donanımına sahip olan model.
    Sıfırını bulmanız zor olabilir, zira 2019 ortası itibarı ile motor seçenekleri değişti.
    Compact SUV diye geçiyor, 4 kişilik aile için gayet yeterli kanımca...
  • Konforlu sanziman : CVT
    Masrafsiz şanzıman : CVT
    Sorunsuz : Toyota

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EAT6 EAT8 Peugeot grup

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CVT ler sorunsuz deniyor değiller. İlerleyen kmlerde sıyırma yapıyor aracın karakteri çok değişiyor.

    Tork konvantörlü tam otomatikler en dayanıklı ve konforlu şanzımanlardır evet. Trafikte ayağını frenden kaldırmadan ilerlesen bile en ufak titreme yapmaz.
    Tork konvantörlülerde en iyisi amerikalılar ve almanlardır. Amerikada araçların sadece %2 si manuel olarak satılıyor. Adamlar 70 yıldır otomatik vitesli araçlar yapıyorlar. Ford ve GM nin ortak üretimi olan 6 ileri tam otomatik şanzımanın ömrü yoktur diyebilirim. Bunun yanında meşhur ZF hem bmwlerde hem ağır yük araçlarında kullanılan bir şanzımandır. Mercedesin 7 ileri tam otomatikleride kendilerini kanıtlamış şanzımanlar. Toyotanın tam otomatik kullandığı modellerde 0 sorunludur. 2006 model 230 bin MİL de toyota rav4 kullandım araç 0 dan farksız vites değiştiriyordu. Aisin, getrag , ZF, ford-gm 6 ileri , gtronic MB ve hyundailerin tam otomatikleri çok sağlamdır. Tam otomatikler uzun ömürlü olmakla beraber tork konvantörü denen kapalı kutu bir süre sonra aşındığında onun tamiri çok verimli olmamaktadır. Tork konvantörlü şanzımanlarda da yağ değişimi vardır ve gereklidir. Ama bu başka bir konu. Şunu söyleyeyim tam otomatik aracınız 60 bin km yi geçtiyse ve biri size şanzıman yağını değiştireyim derse değiştirmeyin daha kötü olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Hocam manuelide işin içine katarsak dayanıklılık ve bozulduğundaki tekrar eski performansına getirilme maliyeti vb. şeylerde 1. sırayı manuel mi alır?
  • zf+tork konvertorlu tam otomatik+cvt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    sorunlu cvt şanzıman yapmayı bir tek nissan başarıyor hocam

    honda audi subaru vs cvt şanzımanları nispeten daha sağlam sorunsuz deniyor, sorun oranı çok düşük yani. aynı teknolojiyi nissan kullanınca sapıtıyor.
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt
    4 ileri tork konvertörlü var.

    Kolay kolay bozulmaz.

    Hyundai 4 ileriler çok yakar ama sağlamdırlar.
  • MuhasebeciVAR kullanıcısına yanıt
    2 ay önce Peugeot 2008 aldım.

    EAT6 6 ileri tam otomatik şanzıman gerçekten çok iyi.

    Vites geçişleri sert kullanımda bile hissedilmiyor. Ancak motor sesinin değişmesinden anlıyorsunuz aracın vites değiştirdiğini.

    EAT6 400 ms de vites değiştiriyor. Bu da vites değiştirirken minimum kayıp demek. Çift kavramalar ise 300 ms de vites değiştiriyor. EAT6 100 ms daha yavaş ama bu hissedilebilir bir fark değil.

    Yokuş çıkarken çok sık dur kalk yapınca şanzıman ısınma problemleri de yok.

    PSA grubu tam otomatik EAT6 ve EAT8 şanzımanlarıyla gerçekten çok başarılı bir iş yaptı.

    Tiguan alacaktım ama Peugeot hem EAT6 şanzıman hem de Allure donanımda sundukları ile VW ni bana sildirdi.

    Araçtan da çok memnunum.
  • şuan piyasada en iyisi egeada kullanılan otomatik şanzuman.

    çünkü 5 yıl 100.000 km garantisi var 5 sene kafan rahat sıfır masraf.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34HIL34

    Hocam manuelide işin içine katarsak dayanıklılık ve bozulduğundaki tekrar eski performansına getirilme maliyeti vb. şeylerde 1. sırayı manuel mi alır?
    Konuda otomatik vitesler sorulduğu için manueli değerlendirmeye almamıştım. Bana göre manuel vites hepsinden daha dayanıklıdır. Ancak o da kullanımdan çok etkileniyor. İyi bir kullanıcı elinde hiç sorun yaşanmaz ama acemi bir sürücü elinde sorun yaşanma ihtimali var. Acemi bir sürücü için otomatik vites daha iyi bir seçenek olacaktır diye düşünüyorum.
  • AFV kullanıcısına yanıt
    opelin yarı otomatik vites araçları tavsiye eder misiniz ? ben de otomatik vites araç arıyorum ama bütçem 60bine kadar henüz ne alacağıma tam karar veremedim, bir de toyota corolla 2007-2009 modeller arası yarı otomatik vitesler var, tercih hangi modelden yana yapmak lazım
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.