Şimdi Ara

En Iyi Surus Keyfi Yasatan Araclar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
6.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaslar

    Surmekten en cok keyif aldiginiz araclar hangileri ? Ben kendime bu soruyu sordum ve oyundaki bircok supercar diye tabir ettigimiz arabayi Top Gear Test Track`de test ettim. En cok keyif aldigim arabalar Pagani Zonda R , McLaren F1 , McLaren MP4-12C ve Ferrari 458 Italia oldu. Murcielago SV`de test ettim, McLaren Slr`da, Ferrari Enzo`da ama bahsettigim 4 arabadan aldigim keyfi baska hicbir arabadan alamadim. Mesela Nissan GT-R yukarida bahsedilen arabalardan daha dusuk beygir gucune sahip olmasina ragmen muhtesem yol tutusu ile onlara cok yakin dereceler yapiyor ama bir McLaren F1 ile viraj donerken aldigim zevki Nissan ile alamiyorum.Baska hosuma giden birsey de stock McLaren F1 in vites araliklari, 2. viteste 180`e cikiyor fabrika cikisi fantastik bir sekilde ayarlanmis. Testleri yaparken en cok dikkat ettigim husus slick lastik kullanmamak. Top Gear gelenegini devam ettirip yol lastigi kullaniyorum. Surus zevki ve heyecan kesinlikle artiyor. Slickler yol tutusu arttirdiginiz icin oversteer ve understeer a daha az dikkat ediyorsunuz, araba kullanirken gaz hassasiyetine daha az dikkat ediyorsunuz heyecan azaliyor ve suruculuk yetenekleriniz gelismiyor. Slick lastik ve active steering, skid recovery ve active stability management acik olarak bu oyunu oynamak kendi suruculuk yeteneklerinize ihanet olur. Devamli diken ustunde araba kullanmak cok heyecanli. Benim gorusume gore bu oyundaki en keyifli seri uretim super arabalar Pagani Zonda R ve McLaren F1. Keske oyunda Noble M600 ve Ascari A10 gibi fantastik saf surus arabalari da olsaydi (Koenigsegg`i katmiyorum o saf suremeyis arabasi), sadece surus keyfi icin uretilmis bu arabalari surme keydi tadabilseydik. Arabalarin kendi kendisini kullanmasina musade etmeyin arabayi siz kullanin.

    Evet size bu oyunda en cok keyif veren arabalar hangileri ?







  • Ferrari F1 07 benm için en iyisiydi
  • Seri uretim arabalardan hangisi en cok hosuna gitti ? Hatta konuyu daha ilginclestirelim, modifiyesiz olarak arabalari ham olarak test etme imkanin oldu mu ?
  • Nissan Silvia Spec R Areo ve Alfa Romeo GIULIA TZ2 carrozzata da ZAGATO
  • Sls AMG,Scuderia Ferrari,HONDA S2000...En sevmediğim elise
  • sls amg kullanması çok keyifli bir araç..
  • Sls Amg nin devir alirken cikarttigi ses muthis. Kullanim olarak da fena degil. 400 bin dolar olmasa kesinlikle almayi dusunurdum :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bütün o pagandi, mclaren, f1 tipli araçları kullanmaktan nefret ediyorum hatta bana kalırsa onları oyundan çıkartsınlar, ben gerçekçilik istiyorum gerçek hayatta da elimin dokunabileceği arabalar istiyorum, bir pagandi yerine vw passatı tercih ederdim. O F1 arabaları nfs serileri için.

    Honda nsx, bmw z4, golf, evo 5 ve 4, dodge challanger kullanmayı seviyorum.
  • Mesela gercekcilik istiyorsan McLaren`i, Pagani`yi abs ve tcs dahil butun yardimlari kapatarak ve sport lastik takarak kullanmayi deneyebilirsin. Emin ol surus keyfinin Need For Speed ile alakasi yok, Istersen o araclarla Nfs`de oldugu gibi 200 km/s hizla viraja girmeyi dene. Passat istiyorsan zaten bir Wv bayisine gidip deneme surusune cikabilirsin. Bu super araba sinifi dedigimiz arabalar oyundan cikarilirsa bence hic keyfi kalmaz. O arabalari ucu ucuna yolda tutmanin heyecani , pedala biraz daha fazla basarsan understeer olmasi, viraja 10 km daha fazla hizla girersen oversteer olmasi bunlarin keyfi bambaska, hele nurburgring gibi bir pistte 7 dakikalik bir emek sadece pedala 2 mm daha fazla basman ile bosa gidiyor, bunun bile heyecani bambaska.
  • Pagani Zonda stocku tüm yardımlar kapalı ve yarış sert lastiklerle sürmek gerçekten heyecan verici..Özellikle Nurburgring'de harika oluyor.

    Peugeot 106'yı modifiye edip yine nurburgring'de yarış arabalarına kafa tutmak çok zevkli.
  • audi rs6 da çok keyifli araç. 960 bg seviyelerinde..
  • 4wd arac o kadar keyif vermez be.. 960 bg lik mr veya fr bir araci tercih ederim(Muscle olmamasi ve Jezza`nin dedigi gibi her an beni oldurmeye calismamasi sarti ile) :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emryrgc

    audi rs6 da çok keyifli araç. 960 bg seviyelerinde..

    aynen yaa o hızlanması F458 imde bile yok neredeyse..
  • 4x4 olması ayrı güzel. Yarışlarda büyük kolaylık sağlıyor. Birde mavi r8 var. Oda çok iyi. Yol tutuşları çok çok iyi.
  • Almanlardan yeni Audi R8 V10 4 çeker olmasına rağmen herşeyiyle çok beğendim SLS' in sesi daha iyi ama performansı iyi değil, italyanlardan F458 daha iyi olmasına rağmen sürüş keyfi olarak F430 tercih ediyorum Gallardo da fena değil ama Murcielago hayal kırıklığı oldu bende, japonlardan RX-7 hala favorim
  • Evet 4x4 ler cok buyuk kolaylik sagliyor, ozellikle Nissan Gt-R modifiye etmeseniz dahi Ferrari 458 Italia gibi kendisinden yaklasik 80-100 bhp guclu araclara kafa tutabiliyor, Top Gear da test zamaninda Ferrari 599 Gto, Lamborghini Murcielago LP640, Chevrolet Corvette ZR1, McLaren Mercedes SLR, Audi R8 V10 5.2 FSI, Mercedes SLS AMG gibi araclarin daha ustunde bulunuyor. Stig`in GT-R`a kiyak gectigini hic dusunmuyorum. Ama sorun da o zaten 4wd araclari kullanmasi cok kolay, saga don diyorsun donuyor cok fazla hesap kitap yapmaya gerek yok, burnunu cevirip gazi koklemek yeterli, 4wd de araclarda basarida surucu payi mr veya fr dekilerden daha az. Mr ve Fr araclarda surus yetenegi daha cok one cikiyor , daha heyecanli oluyor anlatmak istedigim o.
    Edit : Rx-7 Driftcilerin bas taci zaten :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmettombak -- 5 Mart 2011; 1:56:58 >
  • ben en çok bugatti veyron ile sürüş zevki alıyorum yol tutuşu ve hızı mükemmel
  • GT-R 07 Tek geçerim.Bence en zevkli sürüş o arabada..
  • M5 de keyifli oluyor bu arada..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmettombak

    Evet 4x4 ler cok buyuk kolaylik sagliyor, ozellikle Nissan Gt-R modifiye etmeseniz dahi Ferrari 458 Italia gibi kendisinden yaklasik 80-100 bhp guclu araclara kafa tutabiliyor, Top Gear da test zamaninda Ferrari 599 Gto, Lamborghini Murcielago LP640, Chevrolet Corvette ZR1, McLaren Mercedes SLR, Audi R8 V10 5.2 FSI, Mercedes SLS AMG gibi araclarin daha ustunde bulunuyor. Stig`in GT-R`a kiyak gectigini hic dusunmuyorum. Ama sorun da o zaten 4wd araclari kullanmasi cok kolay, saga don diyorsun donuyor cok fazla hesap kitap yapmaya gerek yok, burnunu cevirip gazi koklemek yeterli, 4wd de araclarda basarida surucu payi mr veya fr dekilerden daha az. Mr ve Fr araclarda surus yetenegi daha cok one cikiyor , daha heyecanli oluyor anlatmak istedigim o.
    Edit : Rx-7 Driftcilerin bas taci zaten :)

    4x4 lerde virajı alıp gazı köklemek ayrı zevkli ama:) Araba hiç kaymadan öle bir hızlanıyor ki of:)




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.