Bildirim
EN IYI YAGMUR LASTIGI HANGISI
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
3 Misafir - 3 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
yapılan testlerde yanlış hatırlamıyorsam
continental vede nokian en iyi performansı sergilemişlerdi (yağmurda) -
Pirelli P3000 Energy,Continental ContiEcoContatct3 yaz lastikleri ıslak zeminde mükemmel performans göstermişler testlerde..Ben Pirelli P3000 Energy kullanıyorum en ufak bir şikayetim yok..Tabi bu arada bir lastik var ki atlamayalım;Good Year... HydraGrip ve Eagle Ventura modelleri ıslak zeminde en yüksek seviyede performans sunuyorlar..(Bunlar biraz daha üst sınıf araçlar için,gerçi Eagle Ventura'nın 175/70R 13 82H ebatı da mevcut)quote:
Orijinalden alıntı: Guest-0C8FEE75E
yapılan testlerde yanlış hatırlamıyorsam
continental vede nokian en iyi performansı sergilemişlerdi (yağmurda) -
goodyear hydragrip hakkinda cok olumlu yorumlar duydum. Fakat fiyati biraz yuksek oldugundan arabayi da yaza satacagim icin michelin enregy e3a taktirdim. Super lastikler.. fren mesafesi yagmurda ilk izlenimlerime gore muhtesem..quote:
Orijinalden alıntı: Guest-0A14CAF8E
Pirelli P3000 Energy,Continental ContiEcoContatct3 yaz lastikleri ıslak zeminde mükemmel performans göstermişler testlerde..Ben Pirelli P3000 Energy kullanıyorum en ufak bir şikayetim yok..Tabi bu arada bir lastik var ki atlamayalım;Good Year... HydraGrip ve Eagle Ventura modelleri ıslak zeminde en yüksek seviyede performans sunuyorlar..(Bunlar biraz daha üst sınıf araçlar için,gerçi Eagle Ventura'nın 175/70R 13 82H ebatı da mevcut)
Alıntıları Göster
-
Michelin Pilot Primacy virajda ve islakta cok iyi diye duymustumquote:
Orijinalden alıntı: zagorr
goodyear hydragrip hakkinda cok olumlu yorumlar duydum. Fakat fiyati biraz yuksek oldugundan arabayi da yaza satacagim icin michelin enregy e3a taktirdim. Super lastikler.. fren mesafesi yagmurda ilk izlenimlerime gore muhtesem..
Alıntıları Göster -
yahu dünya üzerinde sırf yağmmur için üretilmiş kaç lastik var??? ingiltere gibi yağmurun çok olduğu yerlerde en çok satılan lastik ve en iyi yağmur lastiği tabi ki GoodYear HYDRAGRIP .....isminden belli değil mi???? HYDRA = su, GRIP =tutunma...........başka söze gerek yok.....quote:
Orijinalden alıntı: ecar limon
Michelin Pilot Primacy virajda ve islakta cok iyi diye duymustum
Alıntıları Göster -
HYDRAGRIP +1quote:
Orijinalden alıntı: donniedarko
yahu dünya üzerinde sırf yağmmur için üretilmiş kaç lastik var??? ingiltere gibi yağmurun çok olduğu yerlerde en çok satılan lastik ve en iyi yağmur lastiği tabi ki GoodYear HYDRAGRIP .....isminden belli değil mi???? HYDRA = su, GRIP =tutunma...........başka söze gerek yok.....
Alıntıları Göster -
Dunlopquote:
Orijinalden alıntı: decsan
HYDRAGRIP +1
Alıntıları Göster -
eagle ventura kullanıyorum , ıslak yolda kuru yola göre kat kat kat üstün performans sağlıyorquote:
Orijinalden alıntı: _ahmet_
Dunlop
Alıntıları Göster
bikere ğamurda yola çıktım, hızım 100 km falan bi su birikintisine girdim amanın uzaktan az gibi görünen su birikintisi meğer 10 - 15 cm yükseliğinde akan bi suymuş yolda. çok sağnak yağmur vardı. Hızlıyımda , suya bi girdim inanırmısınız çok hafif bi kama hissettim suda oda arabının hafifliğinden sanırım.
Suyu resmen yararak geçtim ama arabayı baya yavaşlattı su yani çok fazla ses çıktı. Özel V kanal sayesinde suyu çok iyi şekilde tahliye ediyor.
Frenleme ise mükemmel
Ama artık geceleri dona çekme olayları başladığı için venturalrın mevsimi bitti gittim UG 6 larımı taktırdım kar lastiklerim.
quote:
Orjinalden alıntı: donniedarko
yahu dünya üzerinde sırf yağmmur için üretilmiş kaç lastik var??? ingiltere gibi yağmurun çok olduğu yerlerde en çok satılan lastik ve en iyi yağmur lastiği tabi ki GoodYear HYDRAGRIP .....isminden belli değil mi???? HYDRA = su, GRIP =tutunma...........başka söze gerek yok.....
evet bu lastiklde çok güzelmiş duyduğuma göre.
Ama ben hem kuru zeminler hemde ıslak zemin için hemde performans sınıfı bi latik istediğim için eagle ventura taktırdım. Islak ve kuru zemin için ıslak zeminde performas kat kat artıyo
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 23 Aralık 2006; 1:39:55 >
-
michelin..quote:
Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online
eagle ventura kullanıyorum , ıslak yolda kuru yola göre kat kat kat üstün performans sağlıyor
bikere ğamurda yola çıktım, hızım 100 km falan bi su birikintisine girdim amanın uzaktan az gibi görünen su birikintisi meğer 10 - 15 cm yükseliğinde akan bi suymuş yolda. çok sağnak yağmur vardı. Hızlıyımda , suya bi girdim inanırmısınız çok hafif bi kama hissettim suda oda arabının hafifliğinden sanırım.
Suyu resmen yararak geçtim ama arabayı baya yavaşlattı su yani çok fazla ses çıktı. Özel V kanal sayesinde suyu çok iyi şekilde tahliye ediyor.
Frenleme ise mükemmel
Ama artık geceleri dona çekme olayları başladığı için venturalrın mevsimi bitti gittim UG 6 larımı taktırdım kar lastiklerim.
quote:
Orjinalden alıntı: donniedarko
yahu dünya üzerinde sırf yağmmur için üretilmiş kaç lastik var??? ingiltere gibi yağmurun çok olduğu yerlerde en çok satılan lastik ve en iyi yağmur lastiği tabi ki GoodYear HYDRAGRIP .....isminden belli değil mi???? HYDRA = su, GRIP =tutunma...........başka söze gerek yok.....
evet bu lastiklde çok güzelmiş duyduğuma göre.
Ama ben hem kuru zeminler hemde ıslak zemin için hemde performans sınıfı bi latik istediğim için eagle ventura taktırdım. Islak ve kuru zemin için ıslak zeminde performas kat kat artıyo
Alıntıları Göster
-
goodyear hydragrip kullanıyorum çok memnunum yağışlı havada kuru yol kadar güvenli.quote:
Orijinalden alıntı: umut16
michelin..
Alıntıları Göster -
nokian v serisinin sn de 47lt su tahliyesi varmiş .bu hydragrip in yada diğer markalarin böle bi parametresi varmi. nasil ulaşabiliriz bu bilgiye.quote:
Orijinalden alıntı: mmengi
goodyear hydragrip kullanıyorum çok memnunum yağışlı havada kuru yol kadar güvenli.
Alıntıları Göster -
continental en ii yağmur lastiğidir -
quote:
Orijinalden alıntı: RECEP____KOVBOY
nokian v serisinin sn de 47lt su tahliyesi varmiş .bu hydragrip in yada diğer markalarin böle bi parametresi varmi. nasil ulaşabiliriz bu bilgiye.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: kaiser şoze
nokian v serisinin sn de 47lt su tahliyesi varmiş .bu hydragrip in yada diğer markalarin böle bi parametresi varmi. nasil ulaşabiliriz bu bilgiye.
Bu 47 Lt. bilgisini nereden edindiğinizi sorabilir miyim?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alisaglam -- 21 Temmuz 2007; 23:40:00 >
-
Goodyear HYDRAGRIP özellikle ıslak zemin için üretilmiş bir lastiktir ancak kuru zeminde özellikle sıcak havalrda yüksek sürtünmeden kaynaklı ısınmadan dolayı bazı sıkıntıları var ki bu sıkıntılarıda bu tarz bir lastikde doğal karşılamak gerek.quote:
Orijinalden alıntı: alisaglamquote:
Orjinalden alıntı: kaiser şoze
nokian v serisinin sn de 47lt su tahliyesi varmiş .bu hydragrip in yada diğer markalarin böle bi parametresi varmi. nasil ulaşabiliriz bu bilgiye.
Bu 47 Lt. bilgisini nereden edindiğinizi sorabilir miyim?
Alıntıları Göster
Dünyanın en iyi ıslak zemin lastiği NITTO dur. Amerikan firma çok özel lastikler üretir sırf bu amaçlı, ancak lastiğin ömrü çok kısadır. 15 ila 20 bin km. den fazla yapamıyan bir lastiktir. Zaten sırf bu yüzden ve lastik tüketim alışakanlığımızın mevsimlere göre değilde lastik bitene ve cebimizdeki paraya göre olmasından dolayı TR de satılmıyor. Keşke satabilsek de insanlarımız enteresan teknolojilerin pratiğini görebilse.
Islak zeminde çok başarılı diğer bir üründe NOKIAN ın H ve V modelleridir. Hem karışımında kullanılan farklı bileşen teknolojileri hemde lastik de uygulanan fiziksel aksesuar da diyebileceğimiz gözlede görülebilen Nokian icatları.
Burda bir hususda daha dikkatinizi çekmek istiyorum. Nokian'ın bu modelleri sadece ıslak zeminde de değil kuru, hafif karlı (sadece V modeli için) ve ıslak karlı (sadece V modeli için) zeminlerde de kavrama, tutunma, yanal tutunma ve frenleme konusunda da çok iddialı modellerdir, keşke ADAC gibi bir kuruluşumuz olsa da bu forumda bahsi geçen lastik marka ve modellerini TR şartları, kriterleri ve yollarında test edebilme ve testler hakkında da döküman düzenleyebilme fırsatı yakalasak.
-
quote:
Orijinalden alıntı: alisaglam
Goodyear HYDRAGRIP özellikle ıslak zemin için üretilmiş bir lastiktir ancak kuru zeminde özellikle sıcak havalrda yüksek sürtünmeden kaynaklı ısınmadan dolayı bazı sıkıntıları var ki bu sıkıntılarıda bu tarz bir lastikde doğal karşılamak gerek.
Dünyanın en iyi ıslak zemin lastiği NITTO dur. Amerikan firma çok özel lastikler üretir sırf bu amaçlı, ancak lastiğin ömrü çok kısadır. 15 ila 20 bin km. den fazla yapamıyan bir lastiktir. Zaten sırf bu yüzden ve lastik tüketim alışakanlığımızın mevsimlere göre değilde lastik bitene ve cebimizdeki paraya göre olmasından dolayı TR de satılmıyor. Keşke satabilsek de insanlarımız enteresan teknolojilerin pratiğini görebilse.
Islak zeminde çok başarılı diğer bir üründe NOKIAN ın H ve V modelleridir. Hem karışımında kullanılan farklı bileşen teknolojileri hemde lastik de uygulanan fiziksel aksesuar da diyebileceğimiz gözlede görülebilen Nokian icatları.
Burda bir hususda daha dikkatinizi çekmek istiyorum. Nokian'ın bu modelleri sadece ıslak zeminde de değil kuru, hafif karlı (sadece V modeli için) ve ıslak karlı (sadece V modeli için) zeminlerde de kavrama, tutunma, yanal tutunma ve frenleme konusunda da çok iddialı modellerdir, keşke ADAC gibi bir kuruluşumuz olsa da bu forumda bahsi geçen lastik marka ve modellerini TR şartları, kriterleri ve yollarında test edebilme ve testler hakkında da döküman düzenleyebilme fırsatı yakalasak.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: alisaglam
Goodyear HYDRAGRIP özellikle ıslak zemin için üretilmiş bir lastiktir ancak kuru zeminde özellikle sıcak havalrda yüksek sürtünmeden kaynaklı ısınmadan dolayı bazı sıkıntıları var ki bu sıkıntılarıda bu tarz bir lastikde doğal karşılamak gerek.
Dünyanın en iyi ıslak zemin lastiği NITTO dur. Amerikan firma çok özel lastikler üretir sırf bu amaçlı, ancak lastiğin ömrü çok kısadır. 15 ila 20 bin km. den fazla yapamıyan bir lastiktir. Zaten sırf bu yüzden ve lastik tüketim alışakanlığımızın mevsimlere göre değilde lastik bitene ve cebimizdeki paraya göre olmasından dolayı TR de satılmıyor. Keşke satabilsek de insanlarımız enteresan teknolojilerin pratiğini görebilse.
Islak zeminde çok başarılı diğer bir üründe NOKIAN ın H ve V modelleridir. Hem karışımında kullanılan farklı bileşen teknolojileri hemde lastik de uygulanan fiziksel aksesuar da diyebileceğimiz gözlede görülebilen Nokian icatları.
Burda bir hususda daha dikkatinizi çekmek istiyorum. Nokian'ın bu modelleri sadece ıslak zeminde de değil kuru, hafif karlı (sadece V modeli için) ve ıslak karlı (sadece V modeli için) zeminlerde de kavrama, tutunma, yanal tutunma ve frenleme konusunda da çok iddialı modellerdir, keşke ADAC gibi bir kuruluşumuz olsa da bu forumda bahsi geçen lastik marka ve modellerini TR şartları, kriterleri ve yollarında test edebilme ve testler hakkında da döküman düzenleyebilme fırsatı yakalasak.
ali bey merhaba michelen exalto alacakken nokian h almaya karar vermiştim. yukarıdaki alıntıdan anladığım kadarıyla istanbulda yaşayan birisi olarak v serisini mi almalıyım. sessiz ve konforluk ve ıslak zemin benim için önemli. ama diyordum ki hafif karda da yola yapışsa ne iyi olur 185 55 r15 ebat için h mi alayım v mi?Cevabınıza göre hemen alacağım. Yardımlarınızdan dolayı teşekkürederim alayım v mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karabatak58 -- 7 Ocak 2009; 1:24:21 >
-
benim aracımdada hyragrip var.yağmur perpormansı çok iyi ama gürültüsü bezdirdi.değişince kesinlikle almam.michelin energy yağmurda iyi birde yokohama.quote:
Orijinalden alıntı: karabatak58quote:
Orjinalden alıntı: alisaglam
Goodyear HYDRAGRIP özellikle ıslak zemin için üretilmiş bir lastiktir ancak kuru zeminde özellikle sıcak havalrda yüksek sürtünmeden kaynaklı ısınmadan dolayı bazı sıkıntıları var ki bu sıkıntılarıda bu tarz bir lastikde doğal karşılamak gerek.
Dünyanın en iyi ıslak zemin lastiği NITTO dur. Amerikan firma çok özel lastikler üretir sırf bu amaçlı, ancak lastiğin ömrü çok kısadır. 15 ila 20 bin km. den fazla yapamıyan bir lastiktir. Zaten sırf bu yüzden ve lastik tüketim alışakanlığımızın mevsimlere göre değilde lastik bitene ve cebimizdeki paraya göre olmasından dolayı TR de satılmıyor. Keşke satabilsek de insanlarımız enteresan teknolojilerin pratiğini görebilse.
Islak zeminde çok başarılı diğer bir üründe NOKIAN ın H ve V modelleridir. Hem karışımında kullanılan farklı bileşen teknolojileri hemde lastik de uygulanan fiziksel aksesuar da diyebileceğimiz gözlede görülebilen Nokian icatları.
Burda bir hususda daha dikkatinizi çekmek istiyorum. Nokian'ın bu modelleri sadece ıslak zeminde de değil kuru, hafif karlı (sadece V modeli için) ve ıslak karlı (sadece V modeli için) zeminlerde de kavrama, tutunma, yanal tutunma ve frenleme konusunda da çok iddialı modellerdir, keşke ADAC gibi bir kuruluşumuz olsa da bu forumda bahsi geçen lastik marka ve modellerini TR şartları, kriterleri ve yollarında test edebilme ve testler hakkında da döküman düzenleyebilme fırsatı yakalasak.
ali bey merhaba michelen exalto alacakken nokian h almaya karar vermiştim. yukarıdaki alıntıdan anladığım kadarıyla istanbulda yaşayan birisi olarak v serisini mi almalıyım. sessiz ve konforluk ve ıslak zemin benim için önemli. ama diyordum ki hafif karda da yola yapışsa ne iyi olur 185 55 r15 ebat için h mi alayım v mi?Cevabınıza göre hemen alacağım. Yardımlarınızdan dolayı teşekkürederim alayım v mi?
Alıntıları Göster
-
çok eski bir konu ama bugün,şiddetli sayılabilecek şekilde yağmur yağarken ortalama bir asfaltta, yaklaşık 70 km ile giderken son anda kırmızı ışığı farkettim ani fren yaptım. arabamda abs yok. çok kısa mesafede en ufak bir kayma olmadan durdum. lastikler 1 yıllık fulda ecocontrol.quote:
Orijinalden alıntı: mrtky
benim aracımdada hyragrip var.yağmur perpormansı çok iyi ama gürültüsü bezdirdi.değişince kesinlikle almam.michelin energy yağmurda iyi birde yokohama.
Alıntıları Göster -
ben geçen yıl bir sottozero -pirelli almıştım. gerçekten çok iyi performası olan bir lastik .Her türlü ağır yağmur koşulunda denedim. Güney bölgelerimizdeki tropik sayılabilecek yağmurlarına dayandıysa bence sorun yok.Ama ağır kar şartlarında deneme yapamadım. Yağmur için kesinlikle öneririm aynı zamanda hız lastiği olduğu için yazlık lastik gibi süratli kullnma olasılığınız var.quote:
Orijinalden alıntı: _Lupara_
çok eski bir konu ama bugün,şiddetli sayılabilecek şekilde yağmur yağarken ortalama bir asfaltta, yaklaşık 70 km ile giderken son anda kırmızı ışığı farkettim ani fren yaptım. arabamda abs yok. çok kısa mesafede en ufak bir kayma olmadan durdum. lastikler 1 yıllık fulda ecocontrol.
Alıntıları Göster
test sonuçları için ;
http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp?type=W&VT=C
-
Arkadaşım ventura ile 100km de iken 10-15cm suya girdim bir şey olmadı diyorsun fakat bildin testinde 89.6km/h da testi yaptıkları su derinliği 4cm lastik yerde kesilip yüzmeye başlıyor .....................quote:
Orijinalden alıntı: vezir
ben geçen yıl bir sottozero -pirelli almıştım. gerçekten çok iyi performası olan bir lastik .Her türlü ağır yağmur koşulunda denedim. Güney bölgelerimizdeki tropik sayılabilecek yağmurlarına dayandıysa bence sorun yok.Ama ağır kar şartlarında deneme yapamadım. Yağmur için kesinlikle öneririm aynı zamanda hız lastiği olduğu için yazlık lastik gibi süratli kullnma olasılığınız var.
test sonuçları için ;
http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp?type=W&VT=C
Alıntıları Göster
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X