Şimdi Ara

En Kapsamlı Amatör Kıyaslama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslında her şey, 14-15 bin lira civarında 2.El bir araba almak için araştırma yaparken, yaz döneminin girmesiyle araba fiyatlarındaki artış ve arabasını haliyle iyi paraya satmak isteyen tok satıcı (yada aç gözlü) insanlardan, "şurası yamuk başka da bir şey yok" dediği halde kaskoda pert kaydı çıkan arabalardan bıktığım ve o sırada internette 18000-19000 gibi rakamlara ne kadar kötü de olsa sonuçta 0 km. araçlar bulunmasına rastladığım için hiç aklımda olmamasına ve 2.El değer kaybından dolayı karşı olduğum 0 KM araba alma fikrine yönelmemle başladı.(çok uzun cümle oldu farkındayım...)
    Ardından çeşitli sınıf ve kategorilerdeki incelediğim araçları bir tabloda topladım, şimdi en büyük sıkıntım birini almaya karar veriyorum ardından 1000 lira fazla veririm şunu alırım gibi bir sendrom yaşanıyor, ve durum iyice çekilmez oluyor. Tablodaki amaç kesinlikle VW Golf le Fiat Palio'yu kıyaslamak değil elbette, benim durumumda olanlara bir nebze de olsa yardımcı olmak diyebilirim... Siz olsanız, elinizde 14000 gibi bir nakitle üzerine kredi çekmek koşulu ile hangi aracı alırsınız...


     En Kapsamlı Amatör Kıyaslama


    Bu da farklı bir araştırma, güvenlikle ilgili ama daha çok 2.el tercihedecekler için faydalı olabilir diye düşünüyorum.Eksikleri çok farkındayım...
     En Kapsamlı Amatör Kıyaslama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GökAy54 -- 9 Temmuz 2010; 13:31:10 >







  • ben tablondakilerden hyundai i20 ve ford fiesta arasında bir seçim yapardım.
    uzun vadede daha az sorun çıkaracak olan i20
    görüntü olarak daha çok hoşuma giden fiesta
    donanım mukayesesinde çok fark yok ise tercihim fiesta olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    ben tablondakilerden hyundai i20 ve ford fiesta arasında bir seçim yapardım.
    uzun vadede daha az sorun çıkaracak olan i20
    görüntü olarak daha çok hoşuma giden fiesta
    donanım mukayesesinde çok fark yok ise tercihim fiesta olurdu.
    Olabilir tabi gelen her yorum benim için çok önemli. İlk başta Yaris ve Ibiza arasında kalmıştım fakat Yine DH Forumlarında karşılaştığım bazı konularda yer alan kronik rahatsızlıklardan dolayı vazgeçtim.
    Mesela Yaris, içeriye çok gürültü alıyor ve benim bütçeme daha uygun olan 1.0 motor seçeneği ciddi hissedilir bir çekiş gücü sorunu yaşıyor.
    Ibiza da ise en belirgin sıkıntı kaportada fabrikasyon boya sorunları ve çok ciddi parça sıkıntısı en ufak bir servis perçası dahi ispanyadan gelmesi 1 ayı bulduğu söyleniyor, yakıt sarfiyatıda bir başka eksiği.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Olabilir tabi gelen her yorum benim için çok önemli. İlk başta Yaris ve Ibiza arasında kalmıştım fakat Yine DH Forumlarında karşılaştığım bazı konularda yer alan kronik rahatsızlıklardan dolayı vazgeçtim.
    Mesela Yaris, içeriye çok gürültü alıyor ve benim bütçeme daha uygun olan 1.0 motor seçeneği ciddi hissedilir bir çekiş gücü sorunu yaşıyor.
    Ibiza da ise en belirgin sıkıntı kaportada fabrikasyon boya sorunları ve çok ciddi parça sıkıntısı en ufak bir servis perçası dahi ispanyadan gelmesi 1 ayı bulduğu söyleniyor, yakıt sarfiyatıda bir başka eksiği.

    Alıntıları Göster
    Mesela bir tanıdığım Seat Ibizasının cam lastikleri için 1 ay bekledi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Mesela bir tanıdığım Seat Ibizasının cam lastikleri için 1 ay bekledi.

    Alıntıları Göster
    bende lada samara var. elimde 100 bin üzerinde nakit var. geçen aralık kanpanyalarında 0 dacia logan almaya karar verdim .bir iki daha üzerine koyup daha iyi bir araba alayım derken az daha 0 passat alıyordum. zor frenledim kendimi . şimdi ladamla birlikte önümüzdeki sene sonu kampanyalarını bekliyoruz. aklımda ford fiesta 1,25 var ordan başlayacaz artık nerde dururuz bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fulsac

    bende lada samara var. elimde 100 bin üzerinde nakit var. geçen aralık kanpanyalarında 0 dacia logan almaya karar verdim .bir iki daha üzerine koyup daha iyi bir araba alayım derken az daha 0 passat alıyordum. zor frenledim kendimi . şimdi ladamla birlikte önümüzdeki sene sonu kampanyalarını bekliyoruz. aklımda ford fiesta 1,25 var ordan başlayacaz artık nerde dururuz bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Şu an bu arabaların hepsinin tek tek kronik arzalarını araştırıyorum, dediğim gibi yaris ve ibizayın inceledim, şu an Chevrolet Yeni Spark'ı inceliyorum ama pek kullanan yok herhalde kasasını ki forumlarda fazla bir bilgi yok en son kasayla ilgili. Fort Fiesta da tassarımıyla en çok dikkat çeken seçeneklerden biri, fiyatı bence hakettiğinden fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Şu an bu arabaların hepsinin tek tek kronik arzalarını araştırıyorum, dediğim gibi yaris ve ibizayın inceledim, şu an Chevrolet Yeni Spark'ı inceliyorum ama pek kullanan yok herhalde kasasını ki forumlarda fazla bir bilgi yok en son kasayla ilgili. Fort Fiesta da tassarımıyla en çok dikkat çeken seçeneklerden biri, fiyatı bence hakettiğinden fazla.

    Alıntıları Göster
    Çok güzel bir tablo hazırlamışsınız.Birçok arkadaşa rehber olabilir diye düşünüyorum. Yazınızı okuyunca da aşağı yukarı aynı şeyleri yaşadığımızı anladım :)Bu tabloya G.Punto ile başladım daha sonra sırasıyla Fiesta , Fusion , Getz , 207 ve bu tabloda olmayan birçok araca baktım.Kararımı İbiza 'dan yana verdim. 2 ay oldu. 1.000km yol yaptım şuana kadar oldukça memnunum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    En İyi Web Tasarım Firması
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcold1907

    Çok güzel bir tablo hazırlamışsınız.Birçok arkadaşa rehber olabilir diye düşünüyorum. Yazınızı okuyunca da aşağı yukarı aynı şeyleri yaşadığımızı anladım :)Bu tabloya G.Punto ile başladım daha sonra sırasıyla Fiesta , Fusion , Getz , 207 ve bu tabloda olmayan birçok araca baktım.Kararımı İbiza 'dan yana verdim. 2 ay oldu. 1.000km yol yaptım şuana kadar oldukça memnunum.

    Alıntıları Göster
    Beğenmenize sevindim.
    Çok güzel dediğim gibi benim için ilk etapta en öne çıkan ibiza ve yaristi zaten fakat ibizanın servislerindeki stok bulundurmama olayı sonucunda her türlü yedek parça ve servis ihtiyacında uzun süreler beklendiğine dair yorumlar aldım siz ne diyorsunuz ve kaportada bazı yerlerde fabrikasyon kusurlar olduğu söyleniyor.

    Bu arada şu resim küçük duruyo bunu direk ilk mesaja daha büyük nasıl eklerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Beğenmenize sevindim.
    Çok güzel dediğim gibi benim için ilk etapta en öne çıkan ibiza ve yaristi zaten fakat ibizanın servislerindeki stok bulundurmama olayı sonucunda her türlü yedek parça ve servis ihtiyacında uzun süreler beklendiğine dair yorumlar aldım siz ne diyorsunuz ve kaportada bazı yerlerde fabrikasyon kusurlar olduğu söyleniyor.

    Bu arada şu resim küçük duruyo bunu direk ilk mesaja daha büyük nasıl eklerim.

    Alıntıları Göster
    vakti zamanında bende oldukça kapsamlı bir teknik veriye dayanan çalışmalar yapmıştım ama çok rabet görmedi.

    B SEGMENTİ 1.2-1.4 BENZİNLİ MANUEL ARAÇLAR TEKNİK KIYASLAMASI

    http://resim.donanimhaber.com/m_27352473/mpage_1/f_/key_//tm.htm#27352473


    B SEGMENTİ 1.2-1.4 DİZEL MANUEL ARAÇLAR TEKNİK KIYASLAMASI

    http://resim.donanimhaber.com/m_27434019/mpage_1/f_/key_//tm.htm#27434019

    belki işinize yarar.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 8 Temmuz 2010; 16:35:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    vakti zamanında bende oldukça kapsamlı bir teknik veriye dayanan çalışmalar yapmıştım ama çok rabet görmedi.

    B SEGMENTİ 1.2-1.4 BENZİNLİ MANUEL ARAÇLAR TEKNİK KIYASLAMASI

    http://resim.donanimhaber.com/m_27352473/mpage_1/f_/key_//tm.htm#27352473


    B SEGMENTİ 1.2-1.4 DİZEL MANUEL ARAÇLAR TEKNİK KIYASLAMASI

    http://resim.donanimhaber.com/m_27434019/mpage_1/f_/key_//tm.htm#27434019

    belki işinize yarar.

    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    hocam hepsinin tek tek kronik sorunlarına varıncaya kadar araştırıyosanız sanırım çok inceci birisiniz. Hepsindende ummadıgınız hatalar çıkabilir. Büyük kısmı şansa kalıyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Beğenmenize sevindim.
    Çok güzel dediğim gibi benim için ilk etapta en öne çıkan ibiza ve yaristi zaten fakat ibizanın servislerindeki stok bulundurmama olayı sonucunda her türlü yedek parça ve servis ihtiyacında uzun süreler beklendiğine dair yorumlar aldım siz ne diyorsunuz ve kaportada bazı yerlerde fabrikasyon kusurlar olduğu söyleniyor.

    Bu arada şu resim küçük duruyo bunu direk ilk mesaja daha büyük nasıl eklerim.

    Alıntıları Göster
    Stok durumunu bende forumdaki ibiza başlığında birkaç arkadaştan duydum gerçekten küçük bir parça için 1 ay kadar bekletmişler.Ben alırken sorduğumda ise Abi olurmu hiç öyle şey 1 haftadan fazla bekletme söz konusu olamaz gerekirse showroomda bekleyen araçtan söker yinede sizi mağdur etmeyiz gibisinden pek de inandırıcı bulmadığım laflar ettiler.Bende açıkcası araba sıfır diye , kaza bela olmadığı sürece nispeten yedek parçaya gereksinim olmaz diye pekte takılmadım.Tabii ki filtre,kayış,balata gibi nispeten daha çabuk eskiyen ve sık değişmesi gereken parçalarda tedarik sorunu hiçbir şekilde olmayacağını varsıyıyorum.Boya ile ilgili ise konuşmak erken o yüzden birşey diyemiyorum.Aşağıdaki adresi ilk mesajınıza eklerseniz resim tam boy olarak gözükecektir(http den sonraki boşluğu siliniz.)




    [image]http ://img441.imageshack.us/img441/2157/90014742.jpg[/image]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcold1907 -- 8 Temmuz 2010; 17:25:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcold1907

    Stok durumunu bende forumdaki ibiza başlığında birkaç arkadaştan duydum gerçekten küçük bir parça için 1 ay kadar bekletmişler.Ben alırken sorduğumda ise Abi olurmu hiç öyle şey 1 haftadan fazla bekletme söz konusu olamaz gerekirse showroomda bekleyen araçtan söker yinede sizi mağdur etmeyiz gibisinden pek de inandırıcı bulmadığım laflar ettiler.Bende açıkcası araba sıfır diye , kaza bela olmadığı sürece nispeten yedek parçaya gereksinim olmaz diye pekte takılmadım.Tabii ki filtre,kayış,balata gibi nispeten daha çabuk eskiyen ve sık değişmesi gereken parçalarda tedarik sorunu hiçbir şekilde olmayacağını varsıyıyorum.Boya ile ilgili ise konuşmak erken o yüzden birşey diyemiyorum.Aşağıdaki adresi ilk mesajınıza eklerseniz resim tam boy olarak gözükecektir(http den sonraki boşluğu siliniz.)




    [image]http ://img441.imageshack.us/img441/2157/90014742.jpg[/image]

    Alıntıları Göster
    resim için teşekkürler, bu arada aracınız sanırım 1000 km. civarındaydı üstteki başlıklardan hatırladığım kadarıyla snaırım bir 10-15000 km. civarı herhangi bir parçaya gereksinimiz olmaz diye tahmin ediyorum, allah kaza bela vermesin...

    Bu arada şu an VW Polo kafamı çok kurcalıyor. Standart donanım ve konfor paketi gerçekten harika, ve bu fiyhata punto'nun aynı özelliklerdikinden bile 3-4 bin ucuza geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    vakti zamanında bende oldukça kapsamlı bir teknik veriye dayanan çalışmalar yapmıştım ama çok rabet görmedi.

    B SEGMENTİ 1.2-1.4 BENZİNLİ MANUEL ARAÇLAR TEKNİK KIYASLAMASI

    http://resim.donanimhaber.com/m_27352473/mpage_1/f_/key_//tm.htm#27352473


    B SEGMENTİ 1.2-1.4 DİZEL MANUEL ARAÇLAR TEKNİK KIYASLAMASI

    http://resim.donanimhaber.com/m_27434019/mpage_1/f_/key_//tm.htm#27434019

    belki işinize yarar.

    hayırlı günler.


    Teşekkür ederim, sizin çalışmalarınızıda şimdi inceledim. Güzel ayrıntılı bir çalışma hazırlamışsınız aslında. Fakat benimksi sınıfa göre değil de beğendiğim, "bunlara param yetiyor, hangisini alayım" ve "bunlara param yetmiyor ama paramın yettikleriyle bir kıyaslıyım" dediğim arabalar. aslında sizinkisi direk belli bir sınıf ve motor hacmine girdiği için daha ayrıntılı da bir çalışma olmuş. Dediğim gibi benimkisi daha sonra da aklıma gelecek arabalarla birlikte genişleteceğim arabanin hacim özellikleri, yakıt ve fiyat özelliklerine kurulu bir araştırma.

    Bir de sizin çalışmanızda ki beygür gücü kıyaslamasına teknik olarak inanmadığım ve bu konuyu tamamen firmaların pazarlama tuzağı olarak gördüğüm için dikkat ederseniz araçların en öne çıkan özelliği beygirgücünü hiçbir aracın ayrıntısına özellikle koymadım. Neden derseniz bunun formül olarak da açıklaması var aslında ama kısaca şöyle özetlemek gerekirse bir araç torkunu 6000 devirde 132 aolarak açıklıyor. Öbür araç ise 2400 devirde 75 olarak açıklıyor. Şimdi burda dikkat edilmesi gereken husus bu araçların en verimli oldukları zamanı belirteceklerine göre sizce verimli hale aracınızı 6000 devirde bağırtırken getirmeniz mi iyidir yoksa 2500 devirde rahat rahat kullanırken mi yüksek verim alıyo olmak istersiniz. yüksek devirde verim alacağınız araçla inanın mutlu olmazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    vakti zamanında bende oldukça kapsamlı bir teknik veriye dayanan çalışmalar yapmıştım ama çok rabet görmedi.

    B SEGMENTİ 1.2-1.4 BENZİNLİ MANUEL ARAÇLAR TEKNİK KIYASLAMASI

    http://resim.donanimhaber.com/m_27352473/mpage_1/f_/key_//tm.htm#27352473


    B SEGMENTİ 1.2-1.4 DİZEL MANUEL ARAÇLAR TEKNİK KIYASLAMASI

    http://resim.donanimhaber.com/m_27434019/mpage_1/f_/key_//tm.htm#27434019

    belki işinize yarar.

    hayırlı günler.


    Teşekkür ederim, sizin çalışmalarınızıda şimdi inceledim. Güzel ayrıntılı bir çalışma hazırlamışsınız aslında. Fakat benimksi sınıfa göre değil de beğendiğim, "bunlara param yetiyor, hangisini alayım" ve "bunlara param yetmiyor ama paramın yettikleriyle bir kıyaslıyım" dediğim arabalar. aslında sizinkisi direk belli bir sınıf ve motor hacmine girdiği için daha ayrıntılı da bir çalışma olmuş. Dediğim gibi benimkisi daha sonra da aklıma gelecek arabalarla birlikte genişleteceğim arabanin hacim özellikleri, yakıt ve fiyat özelliklerine kurulu bir araştırma.

    Bir de sizin çalışmanızda ki beygür gücü kıyaslamasına teknik olarak inanmadığım ve bu konuyu tamamen firmaların pazarlama tuzağı olarak gördüğüm için dikkat ederseniz araçların en öne çıkan özelliği beygirgücünü hiçbir aracın ayrıntısına özellikle koymadım. Neden derseniz bunun formül olarak da açıklaması var aslında ama kısaca şöyle özetlemek gerekirse bir araç torkunu 6000 devirde 132 aolarak açıklıyor. Öbür araç ise 2400 devirde 75 olarak açıklıyor. Şimdi burda dikkat edilmesi gereken husus bu araçların en verimli oldukları zamanı belirteceklerine göre sizce verimli hale aracınızı 6000 devirde bağırtırken getirmeniz mi iyidir yoksa 2500 devirde rahat rahat kullanırken mi yüksek verim alıyo olmak istersiniz. yüksek devirde verim alacağınız araçla inanın mutlu olmazsınız.

    Alıntıları Göster
    ha bir de sizin çalışmanızdaki 0-100 sn. hızlanma, işte bu performansa bir örnek teşkil edebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    ha bir de sizin çalışmanızdaki 0-100 sn. hızlanma, işte bu performansa bir örnek teşkil edebilir.

    Alıntıları Göster
    listenize coltu da ekleyin; formatınıza uygun verileri aşağıda veriyorum;

    1.3 95 hp 6 ileri otomatik.

    u: 3870
    g: 1695
    y: 1550

    bagaj:220 lt

    ağırlık : 975 kg

    yakıt :

    şiçi: 7,3

    şdışı:4,6

    karma: 5,6

    abs mevcut

    havayastığı 4

    fiyat 30.000tl

    hatırlatmak istediğim bir husus var;

    dış ölçüler asla iç hacim hakkında fikir verici olmuyor.

    jazz ve colt bunun en güzel örneği.

    yani bence listenizdeki uzunluk verisinin hiç bir kıymeti yok.

    genişlik ve yükseklik ise iç hacimle doğrudan alakalı.

    zira araç 4 metre olabiliyor ama upuzun bir kaputu oluyor ama arkada oturan yolcunun dizleri ön koltuğa değiyor.

    o zaman ne kıymeti kaldı arabanın 4 m olmasının.

    ayrıca bence listeye bakım periyodunuda ekleyebilirsiniz.


    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 8 Temmuz 2010; 20:12:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    listenize coltu da ekleyin; formatınıza uygun verileri aşağıda veriyorum;

    1.3 95 hp 6 ileri otomatik.

    u: 3870
    g: 1695
    y: 1550

    bagaj:220 lt

    ağırlık : 975 kg

    yakıt :

    şiçi: 7,3

    şdışı:4,6

    karma: 5,6

    abs mevcut

    havayastığı 4

    fiyat 30.000tl

    hatırlatmak istediğim bir husus var;

    dış ölçüler asla iç hacim hakkında fikir verici olmuyor.

    jazz ve colt bunun en güzel örneği.

    yani bence listenizdeki uzunluk verisinin hiç bir kıymeti yok.

    genişlik ve yükseklik ise iç hacimle doğrudan alakalı.

    zira araç 4 metre olabiliyor ama upuzun bir kaputu oluyor ama arkada oturan yolcunun dizleri ön koltuğa değiyor.

    o zaman ne kıymeti kaldı arabanın 4 m olmasının.

    ayrıca bence listeye bakım periyodunuda ekleyebilirsiniz.


    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    Dediğiniz çok doğru hacim konusunda dahil etmeyi düşündüm aslında ama baktım iyice genişliyor kapsam, burdaki hacimler benim için konfor ile değilde asıl yol tutuşu ile ilgili olabilecek ölçüler olduğu için aldım dikkat ederseniz veriler daha çok güvenlikle alakalı... bir de bu colt'un en baz model özellikleri değil mi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Dediğiniz çok doğru hacim konusunda dahil etmeyi düşündüm aslında ama baktım iyice genişliyor kapsam, burdaki hacimler benim için konfor ile değilde asıl yol tutuşu ile ilgili olabilecek ölçüler olduğu için aldım dikkat ederseniz veriler daha çok güvenlikle alakalı... bir de bu colt'un en baz model özellikleri değil mi...

    Alıntıları Göster
    Listeye 1-2 araç daha ilave ediyorum ondan sonra resmi güncellerim... Colt'u da dahil ettim fiyat değişikliği ile siteden bazı günvellemelerini aldım 28600 baz model




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Listeye 1-2 araç daha ilave ediyorum ondan sonra resmi güncellerim... Colt'u da dahil ettim fiyat değişikliği ile siteden bazı günvellemelerini aldım 28600 baz model

    Alıntıları Göster
    coltun tek versiyonu tek motoru ve 2 gövde seçeneği vardır.

    bütün coltlar full donanım colttur.


    3-5 kapılı yada amt- manuel olarak değişirler sadece.

    devir konusuna gelince; coltta maksimum torkunu 6000 devirde veren araçlardan; ama sürmesi çok eğlenceli ve son derece seri bir araç.

    yani benim bir şikayetim yok gürültü dışında :=)

    28600 manuel vitesli 5 kapı yada otomatik vitesli 3 kapının fiyatı.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 8 Temmuz 2010; 22:15:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    coltun tek versiyonu tek motoru ve 2 gövde seçeneği vardır.

    bütün coltlar full donanım colttur.


    3-5 kapılı yada amt- manuel olarak değişirler sadece.

    devir konusuna gelince; coltta maksimum torkunu 6000 devirde veren araçlardan; ama sürmesi çok eğlenceli ve son derece seri bir araç.

    yani benim bir şikayetim yok gürültü dışında :=)

    28600 manuel vitesli 5 kapı yada otomatik vitesli 3 kapının fiyatı.

    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler bilgilendirme için hiç takip etmediğim bir araçtı doğrusu... Şimdi biraz daha incelemeye karar verdim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Teşekkürler bilgilendirme için hiç takip etmediğim bir araçtı doğrusu... Şimdi biraz daha incelemeye karar verdim...

    Alıntıları Göster
    inceleyin tabi;

    övünmek gibi olmasın; son 5 yılın avrupada en az arıza çıkaran B segmenti aracıdır kendisi. ( adac istatistiklerine göre) :))

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 8 Temmuz 2010; 22:34:29 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.