En performanslı C-SUV
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Tucson 1.6 CRDI 320 NM
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Lawy
Tucson 1.6 CRDI 320 NMmümkün değil tucson'un benzinli 177HP modeli var çok daha peformanslı dizelden
-
Kona var 177 HP
Nline gelecek 198 HP o da sanırım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: jquiddKona var 177 HP
Nline gelecek 198 HP o da sanırım.
Evet o da çok canavar makine ama B-Suv olarak geçiyor
-
Kağıt üstünde premiumları saymazsak PSA grubun araçları C5A ve 3008 duruyor. Tucson ve Sportage'da kullanılan 177 bg lik motor da çok çevik deniyor ve belki çift kavrama farkıyla PSA grubu araçları geçebilir.
-
Tucson nline bekleyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.6 180hp c5 aircross.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
DS7 E-Tense
Cupra Formentor e-hybrid vz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeavyClocker -- 8 Temmuz 2021; 13:39:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C SUV diyorsanız tartışmaya gerek yok
Formentor 1.5 tsi 110 kw (150 cv) dsg 7 vel
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaglarAkcam -- 8 Temmuz 2021; 14:5:49 > -
quote:
Orijinalden alıntı: CaglarAkcamC SUV diyorsanız tartışmaya gerek yok
Formentor 1.5 tsi 110 kw (150 cv) dsg 7 vel
150 beygir araba nasıl 180'lik tucson ve c5 Aircross'tan performanslı oluyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: CaglarAkcamC SUV diyorsanız tartışmaya gerek yok
Formentor 1.5 tsi 110 kw (150 cv) dsg 7 vel
Volkswagen grubunda neredeyse tüm araçlarda 1.5 TSi 150'lik ünite ve 7-DSG kullanılıyor. Aynı motorlu Formentor'un diğerlerinden hızlı olma sebebi adı mı acaba?
-
Her şey rakamlardan ibaret değil de ondan. Ağırlık, gücün yere aktarımı, şanzıman hızı vs. gibi daha pek çok etken var.
-
O dediğiniz 10 beygir fark varken belki olur , burada 30 beygir fark var. Tucson'da çift kavrama şanzıman ve 4x2 var. Ağır bir araç değil. C5'dr ağır değil ve 8 ileri tam otomatiği var. Formentpr denen aracın bu ikiliyi geçmesi mümkün değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşin varacağı yer en sonunda gene de sayılar olacak.
0-100
0-200 veya 100-200 değerleri nedir acaba araçların?
-
Crv yenisi 193hp 1.5 motor ama şanzımanla harap etmişler arabayı 0-100 10sn 😄
Countryman 190hp birde c5 aircrossla 3008 aklıma geldi 180hp seri araclar 8sn 0-100
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Süleyman Çakır. -- 26 Temmuz 2021; 15:11:17 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
193 HP baya iyiymiş , CVT mi koymuşlar ki performans bu kadar düşük
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Subaru xv. 0-100 14 saniye.
-
1.5 TSI 150 Bg + DSG kombinasyonu güçlü aktarma ve yüksek performansla düşük yakıt tüketimini sunan en optimize kombinasyon şu an.
Makine mühendisi olmam hasebiyle mühendisliğine hayran olmam ve objektif otomotiv otoritelerini çokça takip eden biri olarak bu kombinasyonlu araçlar teknik özellikleri ve pratikte ki dinamikleriyle benim gibi dizelden vazgeçemeyenlerin önyargılarını tuzla buz ediyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
DS7 Crossback 225 hp ile en performanslı 1.6 motor C-SUV'dur.
şaka yapar gibi 1.5 tsi diyenleri dikkate almayın :)
Volkswagen grubunda neredeyse tüm araçlarda 1.5 TSi 150'lik ünite ve 7-DSG kullanılıyor. Aynı motorlu Formentor'un diğerlerinden hızlı olma sebebi adı mı acaba? |
150 beygir araba nasıl 180'lik tucson ve c5 Aircross'tan performanslı oluyor |
DS7 Crossback 225 hp ile en performanslı 1.6 motor C-SUV'dur. şaka yapar gibi 1.5 tsi diyenleri dikkate almayın :) |
Subaru xv. 0-100 14 saniye. |
4-5 ay kadar sıfır 2018 Makyajlı kasa Tucson Elite 1.6lt 177hp DCT7 ve ardından 8 ay kadar sıfır 2019 model 3008 1.6lt 180hp EAT8 kullanıp sattım. (her ikisininde fotoğrafları mevcut) Aralarında hem performansı yere aktarma ve sürüş zevki hemde yüksek hızlarda özellikle bozuk zemine denk gelirseniz (ki ülkemizde çok fazla mümkün) çok ciddi yol tutuş farkları olması sebebiyle tekrar 2020 model Tucson Power Edt. 1.6lt 177hp aldım. (3008 torsiyon Tucson ise tam bağımsız süspansiyon) Tucson Amerika pazarı içinde üretiliyor ve sürüş hissiyatı tam bir SUV gibi ama diğer rakipleri maalesef öyle değil. 3008 de oturma pozisyonu 308 de olduğu gibi tam olarak doğru değil ve bu sizi SUV den çok standart bir C HB kullanıyormuş hissi veriyor, ayrıca i-cockpit e bir türlü alışamadım ki 8 ay oldukça uzun bir süre. |
Her şey rakamlardan ibaret değil de ondan. Ağırlık, gücün yere aktarımı, şanzıman hızı vs. gibi daha pek çok etken var. |
![](/static/forum/img/enbegenilen_icons/ic_reply.png)
A amadeus99 demiş ki;Mesajı Yerinde Gör
Sadece 0-100'e bakmayın sonrasında her türlü DS7 geçiyor 3008'i. Ben bir 1.6 turbo 3008 sahibi olarak komşumdaki DS7 ile bir kaç kez denedim ve her seferinde DS7'nin aldığı gördüm. Özellikle ara hızlanmalarda DS7 daha iyi. Ayrıca DS7 C-suv'dur. 3008 alt yapısında bir araçtır ve çoğu parçası 3008 ile ortaktır. Aynı Cupra fermantor ile Seat Ateca gibi. Sadece DS Premium olduğu idda eder. |
O dediğiniz 10 beygir fark varken belki olur , burada 30 beygir fark var. Tucson'da çift kavrama şanzıman ve 4x2 var. Ağır bir araç değil. C5'dr ağır değil ve 8 ileri tam otomatiği var. Formentpr denen aracın bu ikiliyi geçmesi mümkün değil |
Sonuç sayıları onaylanmış yalnız. 3008 0 100 8 sn Cupra formentor 8.9 saniye. |
Benzer içerikler
- plaka değiştirme
- 60 yanak ile 65 yanak arasındaki fark
- araba soğukken gaz yemiyor
- adana plaka sırası hangi harfte 2024
- en güzel araba lakapları
- dünyanın en hızlı arabası
- chery fiyat listesi 2024
- katı hal batarya
- corolla cross bagaj hacmi
- seat arona fiyat listesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X