Şimdi Ara

En sonunda BMW 320d aldim.. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
0
Favori
14.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun...
  • Tam fotoğraf ispatı istemeyecek mi diye merak ederken, bir adet jay jay justified isimli talihli inceden mesajı verdi.
  • İspat istemişim, hiç dikkat etmiyorum, böhü...

    Noterlik işi de sıktı cidden. Hep eleştiri hep eleştiri. İstifamı vereceğim yani.
  • gecen bir 316i yakalayınca bir güsel incelemedim ..

    gayet gsl bir araba hayırlı olsun...

    tabi benim incelediğim biraz full dü sanırım xenondan deri koltuğa kadar cogu şey mevcuttu..

    ayrıca rodaj devrinde cok fazla zorlamayın ama surekli aynı devirde de kullanmayın..değişken devirlerde kullanmaya dikkat edin

  • hhayırlı olsun güzel seçim yapmışsınız
  • Hayırlı Olsun
  • güle güle kulan.hayırlı olsun

    6 silindirli idi değilmi yanılmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    güle güle kulan.hayırlı olsun

    6 silindirli idi değilmi yanılmıyorum.


    3.18 d ve 3.20 d ler 4 silindirli.
  • Merhaba arkadaşlar

    biliyormusunuz araclarınızın motor yagını mutlaka her 1.000 km de mutlaka kontrol etmeniz gerektigini!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    güle güle kulan.hayırlı olsun

    6 silindirli idi değilmi yanılmıyorum.


    3.18 d ve 3.20 d ler 4 silindirli.

    pardon (D) parametresini kaçırmışız benzinli olanlarmı 6 idi aklımda öyle bir kalmış 320 denilince hep aklıma 6 geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    güle güle kulan.hayırlı olsun

    6 silindirli idi değilmi yanılmıyorum.


    3.18 d ve 3.20 d ler 4 silindirli.

    pardon (D) parametresini kaçırmışız benzinli olanlarmı 6 idi aklımda öyle bir kalmış 320 denilince hep aklıma 6 geliyor.


    O günler mazide kaldı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    güle güle kulan.hayırlı olsun

    6 silindirli idi değilmi yanılmıyorum.


    3.18 d ve 3.20 d ler 4 silindirli.

    pardon (D) parametresini kaçırmışız benzinli olanlarmı 6 idi aklımda öyle bir kalmış 320 denilince hep aklıma 6 geliyor.


    Kısa bir bilgi vereyim.

    3.18 i ve 320 i = 4 silindir.
    3.18 d ve 320 d = 4 silindir.
    3.25 d , 3.30 d , 3.35 d = 6 silindir.
    3.25 i , 3.30 i , 3.35 i = 6 silindir.




  • aracın hayırlı olsun bende de 2010 320 d var çok severek aldım 3 kere yolda kaldım aracsu anda da 3 haftadır kosiflerde beklio programsal bihata varmış orda fark ettim ki 320 bu senenin en çok arıza yapan aracıymış meğer benim gibi bekleyen bi sürü araç varmış hergün kosifleri borusan ı aramadığım yeri bırakmıyorum bi daha bmw mi, tövbe ettirdiler, resmen allah yardımcın olsun .
  • daha önce örneğini vermiştim...

    sürekli şehir içi kullanılan bir araç düşünün 1-2-3 viteslerde 3-4 bin çeviriyor v.s. bu araç için 15.000 km deniyor diyelim yağ ömrü...

    aynı aracı sürekli uzun yol kullanan biri düşünün gene aynı devirlerde ancak 4.5.6 viteslerde ve bu araç içinde 15.000 km deniyor yağ değişimi için...

    halbuki motorun çevirdiği devir bakımından arada dağlar kadar fark oluyor...

    bu nedenle bmw aracın kullanımına göre kendi belirliyor servis periyotlarını lakin türkiye şartlarında şahsen 10-13 bin civarında değiştiriyorum yağını.... (5.20i)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    daha önce örneğini vermiştim...

    sürekli şehir içi kullanılan bir araç düşünün 1-2-3 viteslerde 3-4 bin çeviriyor v.s. bu araç için 15.000 km deniyor diyelim yağ ömrü...

    aynı aracı sürekli uzun yol kullanan biri düşünün gene aynı devirlerde ancak 4.5.6 viteslerde ve bu araç içinde 15.000 km deniyor yağ değişimi için...

    halbuki motorun çevirdiği devir bakımından arada dağlar kadar fark oluyor...

    bu nedenle bmw aracın kullanımına göre kendi belirliyor servis periyotlarını lakin türkiye şartlarında şahsen 10-13 bin civarında değiştiriyorum yağını.... (5.20i)

    bunu arabanın kendisinin yapmasına gerek yok. işini bilen araç sahibi kafasından da hesap yapabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtt53

    aracın hayırlı olsun bende de 2010 320 d var çok severek aldım 3 kere yolda kaldım aracsu anda da 3 haftadır kosiflerde beklio programsal bihata varmış orda fark ettim ki 320 bu senenin en çok arıza yapan aracıymış meğer benim gibi bekleyen bi sürü araç varmış hergün kosifleri borusan ı aramadığım yeri bırakmıyorum bi daha bmw mi, tövbe ettirdiler, resmen allah yardımcın olsun .

    geçmiş olsun size çok...
    Arkadaşlar forumda 320d kullanan çok var sanırım, yada yakınlarında olan , yepyeni bir araç 3 defa nasıl yolda bırakır ,
    başka başına gelen var mı acaba 320d sahiplerinden ?
  • hayırlı olsun fakat bır arkadası 2010 model 320 nın tam 3 kez yolda bırakması cok sınır bozucu bır durum..
  • hort
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    daha önce örneğini vermiştim...

    sürekli şehir içi kullanılan bir araç düşünün 1-2-3 viteslerde 3-4 bin çeviriyor v.s. bu araç için 15.000 km deniyor diyelim yağ ömrü...

    aynı aracı sürekli uzun yol kullanan biri düşünün gene aynı devirlerde ancak 4.5.6 viteslerde ve bu araç içinde 15.000 km deniyor yağ değişimi için...

    halbuki motorun çevirdiği devir bakımından arada dağlar kadar fark oluyor...

    bu nedenle bmw aracın kullanımına göre kendi belirliyor servis periyotlarını lakin türkiye şartlarında şahsen 10-13 bin civarında değiştiriyorum yağını.... (5.20i)

    bunu arabanın kendisinin yapmasına gerek yok. işini bilen araç sahibi kafasından da hesap yapabilir.


    öyle düşünürseniz bir çok şey gereksiz... yol bilgisayarının falanda anlamı yok alın kalem kağıt hesaplayın
    ayrıca aracın ne kadar devir çevirdiğini hesaplamak imkansız .... tahmini olarak varsayımla yürütebilirsiniz ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    daha önce örneğini vermiştim...

    sürekli şehir içi kullanılan bir araç düşünün 1-2-3 viteslerde 3-4 bin çeviriyor v.s. bu araç için 15.000 km deniyor diyelim yağ ömrü...

    aynı aracı sürekli uzun yol kullanan biri düşünün gene aynı devirlerde ancak 4.5.6 viteslerde ve bu araç içinde 15.000 km deniyor yağ değişimi için...

    halbuki motorun çevirdiği devir bakımından arada dağlar kadar fark oluyor...

    bu nedenle bmw aracın kullanımına göre kendi belirliyor servis periyotlarını lakin türkiye şartlarında şahsen 10-13 bin civarında değiştiriyorum yağını.... (5.20i)

    bunu arabanın kendisinin yapmasına gerek yok. işini bilen araç sahibi kafasından da hesap yapabilir.


    öyle düşünürseniz bir çok şey gereksiz... yol bilgisayarının falanda anlamı yok alın kalem kağıt hesaplayın
    ayrıca aracın ne kadar devir çevirdiğini hesaplamak imkansız .... tahmini olarak varsayımla yürütebilirsiniz ...

    alakasız yorum olmuş hocam :) arabasının huyunu suyunu bilen vatandaş, kullanım tarzına, ne kadar nasıl kullandığına göre az çok varsayım yapabilir.
    ayrıca yol bilgisayarından çok, depo full leyip kağıt kalem ile ölçüm yapmak en sağlıklısı




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.