Şimdi Ara

ERA (72. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.054
Cevap
1
Favori
218.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlari iyi geceler. kafama takıldı nete girdim umarım sorularıma cevap verecek bi era sever vardır:) 2 gündür aracımı çalıştırdığımda boşta hafif motorun ısınmasını beklerken motor titriyor ve benzin kokusu geliyor. malum bugün çok kar yağdı aşagı indim aracın karını temizledim çalıştırdım ve motor yine titremeye ve benzin kokusu gelmeye başladı... aceba nerden kaynaklanıyor olabilir bu sorun? ikinci olarak diyorlar ki kışın aracın egzozundan beyaz duman çok çıkarsa motor sağlıklıdır benim arabam 2007 model ama 2006 kasım çıkışlı şuan 19000 km de ve hiç beyaz duman atmıyor. (araç era 1.4 team) aynısından komşuda da var o da öyle aceba motorda bi sıkıntı mı vardır? şimdiden tesekkürler...
  • eranın malzeme kalitesi kendi sınıfından üstündür, clio dan ve albeadan. bir megane 2 authentic ya da expression modelinin de era dan pek farklı bir tarafı yok. ama dymamic ve privilege modelleri tabii ki daha oturaklı ve şık duruyor. ama fiyatıda morartıyor :)

    toyotaya gelince, geçenlerde hava alanında otoparkta geri gelirken dalgınlığıma geldi asker yolluyorduk arkada duran 2008 corollaya dokundurdum biraz, ön far ve tampon lastiğe kadar kağıt gibi oldu. ne zaman birtoyota görsem kazalı, hep dağılmış olduğunu görüyorum. ya da bana denk geliyor. benim era bu darbeden sadece stop lambası kırılarak ve arka tampon çizilerek ayrıldı. her ne kadar konsolunu beğensem de artık toyotanın yanından geçmem, zira geçen seneki avensis ve bir önceki yani bundan önceki corolla kazalarına rast gelmiştim, arabalar en ufakbi darbede un ufak oluyorlar. heleki avensis takla atmıştı aman allahım o nasıl bir araç...

    neyse konudan saptık galiba. era iç malzeme olarak megane 2 donanımsızla hemen hemen aynıdır.

    vw poloya yakın jettaya uzaktır.

    bence peugeot 307 nin malzeme kalitesi mi , eranın mı deseler ben era derim çünkü 307nin ki dışı seni içi beni yakan cinsten. arkadaşın babası servis sahibi de ordan biliyorum.

    opeli ayrı bir yere koymak lazım çünkü her ne kadar arabaları performans özürlü olsa da iç malzeme kalitesi rakiplerinden üstündür opelin. bizim hanım trakyadan gelirken opel astra hb twinportla tarlaya uçtu, araba bir kaç takla attı ve şak diye kedi gibi dört ayak üstüne düştü araba. ve hiç bişey olmamış gibi servise götürdük, arabada ne dağılma ne bişey. ben yine de opelin konsolunu estetik açıdan kaba buluyorum. ama malzeme kalitesi iyi.

    yeni corsalar da güzel araba bence fakat fiyatı üst sınıfa yakın kalıyo biraz. iç malzeme kalitesi de idare eder seviyede. daha da iyi olabilirdi.

    parasına ve performansına göre en kral araba era. ben 40000 kmdir kullanıyorum ve arada kaputu açmayı unutuyorum. inşallah bundan sonra da yaşamam. biraz da şans işi bu tabii ki..

    umarım merakını biraz gidermiştir bu anlattıklarım.




  • Era da konsolda kalıplar düzgündür,aralıklar eşittir,çapak filan yoktur ancak plastik serttir çıtırtı yapabilir zamanla.Sınıfındaki araçlarla kıyaslarsak gayet başarılıdır.ancak koltuk kumaşları bence iyi değil hem açık renk hemde çok naylonlu..ayrıca koltukların yan destekleri de yetersiz virajlarda koltuktan kayıyorsunuz.
  • yok kardeş.soğuk olduğu için araç kendine gelene kadar titreyebilir.ama 1 dk sonra yavaş yavaş düzelir.

    o beyaz duman atarsa sağlıklıdır.böyle bişey yok hocam.ama çok soğuklarda aracı çalıştırıp hiç beklemeden yola çıkarsan gaza bastıkça kısa bir süre beyaz duman atabilir.bu dizellerdede oluyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmetunal_bursa

    arkadaşlari iyi geceler. kafama takıldı nete girdim umarım sorularıma cevap verecek bi era sever vardır:) 2 gündür aracımı çalıştırdığımda boşta hafif motorun ısınmasını beklerken motor titriyor ve benzin kokusu geliyor. malum bugün çok kar yağdı aşagı indim aracın karını temizledim çalıştırdım ve motor yine titremeye ve benzin kokusu gelmeye başladı... aceba nerden kaynaklanıyor olabilir bu sorun? ikinci olarak diyorlar ki kışın aracın egzozundan beyaz duman çok çıkarsa motor sağlıklıdır benim arabam 2007 model ama 2006 kasım çıkışlı şuan 19000 km de ve hiç beyaz duman atmıyor. (araç era 1.4 team) aynısından komşuda da var o da öyle aceba motorda bi sıkıntı mı vardır? şimdiden tesekkürler...




  • ERAnın ön konsolu ve iç malzeme kalitesi diğer arkadaşların dediği gibi gayet kalitelidir.bende çıtırdama yok ama bazen soğuklarda elimle bastırdığımda hafif bir çıtırdama yapabiliyor.buda çok önemli değil.geçen koltukları sildim,ve tertemizz çıktı.temizlenmesi çok kolay bi silmeyle bile pırıl pırıl parlıyor sıfır gibi oluyor.valla ben iç dizaynini çok beğeniyorum özellikle gösterge ekranı sportif bir görünüşü var.bagaj hacmi 390 lt gayet yeterli.motorlarına diyecek yok zaten.dış olarakta segmentinde dizayni en güzel araç diyorum.
  • yok kardeş.soğuk olduğu için araç kendine gelene kadar titreyebilir.ama 1 dk sonra yavaş yavaş düzelir.

    o beyaz duman atarsa sağlıklıdır.böyle bişey yok hocam.ama çok soğuklarda aracı çalıştırıp hiç beklemeden yola çıkarsan gaza bastıkça kısa bir süre beyaz duman atabilir.bu dizellerdede oluyor.

    eyvallah kardeş dedim aceba pompada mı problem var.eğer devam ederse götüreceğim zaten servise baksınlar 4 yılı kaldı garantinin:)
  • Accent Era 1.5 Dizel kullanıcısıyım.Geçen haftasonu park sensörü için servise gittim.Bu arada orada beklerken İ30 u inceleme fırsatım oldu. Tam donanımlı benzinli versiyondu.Motor 1.6 16V Era motorları ile birebir aynı. Arkadaşlar içine girip oturdum ve dedimki hyundai kendini gerçekten aşmış. Gerçekten çok beğendim. Deri direksiyon simidi, kapılar bile deri kaplı.koltuklar vücudu sarıyor. 34.000 ytl ye bu versiyonu verebilirim dedi satıcı... Ford ile Toyota ile Era nın işçilik kalitesi elbetteki farklıdır. En başta segment farklı. Kıyas isteyen arkadaş gidip İ30 u görsün.
  • arkadaşlar benim araba kaskoluydu fakat suç kaşı taraftaymış experde pert te çıkarmış arabayı karşı tarafın sigortasından alcaklar parayı anladığım kadfarıyla banim kasko hasarsızlığı devam ediyo hala
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forester34

    Megane arka koltugunda yarım saatliğine bir yere gittim
    Arka koltuk diz mesafesi oldukça dardı ve iç kabin ferah değildi
    ancak iç plastik kalite olarak pek bir fark yok
    iki araç da türkiyede üretiliyor





    dar mı?hocam hangi megandan bahsediyoruz?1mi 2mi?

    walla 2 ise bahsettiğiniz gecen müdürün meganına bindim hayatımdan arka koltukları

    bu kadar geniş diz mesafesi olan bi başka araca binmedim desem yalan olmaz...

    hoş cok bi araba kültürüm var sayılmaz ama cok geniş bi arka koltuk mesafesi var
  • Tuncay007 arkadaşım, kaza anında sanırım araçta 2 kişi bulunuyordu. Pert olmuş Hyundai Era nın içinden iki kişinin kazayı hafif atlatmalarıda araçlarımızın ne kadar güvenli olduğunun kanıtı. Ncap çiler istedikleri kadar 3 yıldız versinler işte canlı kanıt.
    Bu arada 1.6 16V motor seçeneği ile ilgili ne yaptınız? Görüştünüzmü servis yetkilileri ile?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arielloo

    eranın malzeme kalitesi kendi sınıfından üstündür, clio dan ve albeadan. bir megane 2 authentic ya da expression modelinin de era dan pek farklı bir tarafı yok. ama dymamic ve privilege modelleri tabii ki daha oturaklı ve şık duruyor. ama fiyatıda morartıyor :)

    toyotaya gelince, geçenlerde hava alanında otoparkta geri gelirken dalgınlığıma geldi asker yolluyorduk arkada duran 2008 corollaya dokundurdum biraz, ön far ve tampon lastiğe kadar kağıt gibi oldu. ne zaman birtoyota görsem kazalı, hep dağılmış olduğunu görüyorum. ya da bana denk geliyor. benim era bu darbeden sadece stop lambası kırılarak ve arka tampon çizilerek ayrıldı. her ne kadar konsolunu beğensem de artık toyotanın yanından geçmem, zira geçen seneki avensis ve bir önceki yani bundan önceki corolla kazalarına rast gelmiştim, arabalar en ufakbi darbede un ufak oluyorlar. heleki avensis takla atmıştı aman allahım o nasıl bir araç...

    neyse konudan saptık galiba. era iç malzeme olarak megane 2 donanımsızla hemen hemen aynıdır.

    vw poloya yakın jettaya uzaktır.

    bence peugeot 307 nin malzeme kalitesi mi , eranın mı deseler ben era derim çünkü 307nin ki dışı seni içi beni yakan cinsten. arkadaşın babası servis sahibi de ordan biliyorum.

    opeli ayrı bir yere koymak lazım çünkü her ne kadar arabaları performans özürlü olsa da iç malzeme kalitesi rakiplerinden üstündür opelin. bizim hanım trakyadan gelirken opel astra hb twinportla tarlaya uçtu, araba bir kaç takla attı ve şak diye kedi gibi dört ayak üstüne düştü araba. ve hiç bişey olmamış gibi servise götürdük, arabada ne dağılma ne bişey. ben yine de opelin konsolunu estetik açıdan kaba buluyorum. ama malzeme kalitesi iyi.

    yeni corsalar da güzel araba bence fakat fiyatı üst sınıfa yakın kalıyo biraz. iç malzeme kalitesi de idare eder seviyede. daha da iyi olabilirdi.

    parasına ve performansına göre en kral araba era. ben 40000 kmdir kullanıyorum ve arada kaputu açmayı unutuyorum. inşallah bundan sonra da yaşamam. biraz da şans işi bu tabii ki..

    umarım merakını biraz gidermiştir bu anlattıklarım.



    çok çok teşekkür ederim...

    bu forumu işte sizin gibi paylaşmayı seven insanlar sayesinde çok tutuyorum,seviyorum...

    tekrar teşekkürler...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: johnmcclane


    quote:

    Orjinalden alıntı: forester34

    Megane arka koltugunda yarım saatliğine bir yere gittim
    Arka koltuk diz mesafesi oldukça dardı ve iç kabin ferah değildi
    ancak iç plastik kalite olarak pek bir fark yok
    iki araç da türkiyede üretiliyor





    dar mı?hocam hangi megandan bahsediyoruz?1mi 2mi?

    walla 2 ise bahsettiğiniz gecen müdürün meganına bindim hayatımdan arka koltukları

    bu kadar geniş diz mesafesi olan bi başka araca binmedim desem yalan olmaz...

    hoş cok bi araba kültürüm var sayılmaz ama cok geniş bi arka koltuk mesafesi var


    Bencede, Megane II lerin arka diz mesafeleri bizim Era larda yoktur. Bir karışıklık olmasın?




  • megane 2 ye binmedim hiç ama şunu ii biliyorum ki çok hantal bi araç olduğunu söylüyor arkadasım bizim eralar 5 den 4. vitese çekti mi şahlanıyor ama megane ler yığılıp kalıyormuş. bu arada ben yeni kayıt oldum foruma ve çok hoşuma gitti ilk arabamın era olmasına sevindim çünkü çok az arıza çıkarıyor 18 aylık aracım ve daha 20000 km de bile değil uzun seneler kullanmayı düşünüyorum. sizce nasıl bi bakım periyodu ypmalıyım yani uzun süre binebilmek için nelere dikkat etmeliyim?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Ncap çiler istedikleri kadar 3 yıldız versinler işte canlı kanıt.



    euro ncap testi yok yeni accentin.. getzin 4 yıldızı ,i30 un 4 yıldızı var..(rionun 4 yıldızı var araç aynı araç ordan hareket edeilebilir) amerikadaki testlerde new accentin 5 yıldızı var daha önceki sayfalarda test sonuçlarını ve videolarını vermiştim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974


    quote:

    Orjinalden alıntı: johnmcclane


    quote:

    Orjinalden alıntı: forester34

    Megane arka koltugunda yarım saatliğine bir yere gittim
    Arka koltuk diz mesafesi oldukça dardı ve iç kabin ferah değildi
    ancak iç plastik kalite olarak pek bir fark yok
    iki araç da türkiyede üretiliyor





    dar mı?hocam hangi megandan bahsediyoruz?1mi 2mi?

    walla 2 ise bahsettiğiniz gecen müdürün meganına bindim hayatımdan arka koltukları

    bu kadar geniş diz mesafesi olan bi başka araca binmedim desem yalan olmaz...

    hoş cok bi araba kültürüm var sayılmaz ama cok geniş bi arka koltuk mesafesi var


    Bencede, Megane II lerin arka diz mesafeleri bizim Era larda yoktur. Bir karışıklık olmasın?




    walla erayla karşılaştırma yapmadım,yapamam da;eranın içine hiç binmedim...

    ama diyosanız ki eranın arka koltuk diz mesafesi megan 2 den geniştir,süpper bişiy olmuş derim ben




  • Haklısın sanırım ben karıştırmışım. Birde bu ncap te 5 yıldız alamayan era abd de nasıl 5 yıldız alıyor? ncap in daha katı kuralları var olsa gerek. Fiat çılarda bundan yola çıkıp her sıkıştıklarında bunu öne sürmüyorlar mı deli oluyorum.
  • johnmcclain
    yeni megane idi ancak 2mi 1mi bilmiyorum
    bana dar gibi geldi
    iç kabin ferah değildi
    belki de bana öyle geldi bilmiyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmetunal_bursa

    yok kardeş.soğuk olduğu için araç kendine gelene kadar titreyebilir.ama 1 dk sonra yavaş yavaş düzelir.

    o beyaz duman atarsa sağlıklıdır.böyle bişey yok hocam.ama çok soğuklarda aracı çalıştırıp hiç beklemeden yola çıkarsan gaza bastıkça kısa bir süre beyaz duman atabilir.bu dizellerdede oluyor.

    eyvallah kardeş dedim aceba pompada mı problem var.eğer devam ederse götüreceğim zaten servise baksınlar 4 yılı kaldı garantinin:)

    kardeş bugün de çalıştırdım malum soğuk hava yine yaptı yine titredi ve dediğin gibi 1 dakika sonra falan mormale döndü:)
  • öncelikle sen de sağol arkadaşım. bildiklerimizi abartmadan paylaşmak için burdayız.


    era ile megane 2 arasında 22 cmlik boy farkı var arkadaşlar ancak bu farkın büyük kısmını bagaj tarafına vermişler. buna rağmen megane 2 nin arka kısmında yolculuk edeniniz varsa bilir, gayet geniştir. donanımlı bir megane 2 gerçekten güzel makinedir. fakat fiyatı beni her zaman düşündürmüştür.

    eranın arkası da megane kadar olmasa da yeterince geniştir. eksi olarak megane ın bir kusuru var, boyu uzun bir kullanıcı şöför koltuğunu arkaya yatırmaz ise başı sol üst çatala denk gelebiliyor ki çok kötü bir durum bu bence. o kısmı biraz fazla yatırmışlar. era da herşey bence iyi orantılı. ön koltuklar gayet rahat ve çatal sizden epey uzakta. hep dedim yine diyorum. hyundai era dan da anlaşılacağı üzere kendince bir çağ atlamış vaziyette.


    şu NCAP olayını da fazla sallamayın derim. uzak doğu -özellikle kore ye karşı- çıkışlı arabalara karşı avrupalı çok bilmişlerin bir takıntısı vardır. e amaç da zaten arabanın avrupa piyasasında yer edinmesini engellemek değil mi? yol tutuşu güvenliği iyi değilse bu araba 1205 kiloyu neresinde saklıyor o zaman? ki boyut olarak sedan sınıfından 25-30 cm kısa ve 6-7 cm de enine dar olmasına rağmen? herkes bilir ki fransız arabalarından uzak durulur. fakat bu ncap te hep 5 yıldız alırlar ne hikmetse.

    keşke hyundai fransız olsaydı.. :)




  • Avrupa artık her konuda gerilemeye başlamıştır. Gelecek Asya dadır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: arielloo

    öncelikle sen de sağol arkadaşım. bildiklerimizi abartmadan paylaşmak için burdayız.


    era ile megane 2 arasında 22 cmlik boy farkı var arkadaşlar ancak bu farkın büyük kısmını bagaj tarafına vermişler. buna rağmen megane 2 nin arka kısmında yolculuk edeniniz varsa bilir, gayet geniştir. donanımlı bir megane 2 gerçekten güzel makinedir. fakat fiyatı beni her zaman düşündürmüştür.

    eranın arkası da megane kadar olmasa da yeterince geniştir. eksi olarak megane ın bir kusuru var, boyu uzun bir kullanıcı şöför koltuğunu arkaya yatırmaz ise başı sol üst çatala denk gelebiliyor ki çok kötü bir durum bu bence. o kısmı biraz fazla yatırmışlar. era da herşey bence iyi orantılı. ön koltuklar gayet rahat ve çatal sizden epey uzakta. hep dedim yine diyorum. hyundai era dan da anlaşılacağı üzere kendince bir çağ atlamış vaziyette.


    şu NCAP olayını da fazla sallamayın derim. uzak doğu -özellikle kore ye karşı- çıkışlı arabalara karşı avrupalı çok bilmişlerin bir takıntısı vardır. e amaç da zaten arabanın avrupa piyasasında yer edinmesini engellemek değil mi? yol tutuşu güvenliği iyi değilse bu araba 1205 kiloyu neresinde saklıyor o zaman? ki boyut olarak sedan sınıfından 25-30 cm kısa ve 6-7 cm de enine dar olmasına rağmen? herkes bilir ki fransız arabalarından uzak durulur. fakat bu ncap te hep 5 yıldız alırlar ne hikmetse.

    keşke hyundai fransız olsaydı.. :)





  • 
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.