Şimdi Ara

ESCORT CLX EFİ MOTOR SORUNLU MU?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
14.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 95 model 1.6 Cl sahibiyim, aracımdan memnunum. Hidrolik direksiyon ve klimanın olmaması eksiklik oluyor. Benim aracın üzerine 1.500-2.000 Tl ekleyerek CLX almak istedim. Fakat ustam ısrarla CLXden uzak durmamı istiyor. Bundan aldığın verimi Clxten alamazsın diyor.
    Kendisi hem yakın arkadaşımızdır ve çok iyi bir ustadır. Özel servisi var ve çok yoğun.

    Anlatmayı pek fazla sevmez, söylediği Clxlerin masraflarının çok fazla olduğu ve beyinlerinin sorun çıkardığı. Fakat yakın arkadaşım 2 tane Clx değiştirdi. Ve aracı devirli kullanır hiç sakin kullandığına şahit olmadım. İki Clxte de tek sorun yaşamadı. O da ısrarla Clx al beni dinle tek kötü tarafı ikinci el piyasası diyor.

    Bazı sitelerde Zetec motor ile özellikle Lpgde sorun yaşayanları okuyorum. Bu aracı kullanmış olan bilgisi olan var mı?

    Yada 1.6 Slx İ.E Fiat Tipo daha iyi bir tercih mi olur?







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    ESCORT CLX EFI Motor Sorunlu mu?

    ESCORT CLX araçlarında kullanılan EFI (Elektronik Yakıt Enjeksiyonu) motorlar, genel olarak güvenilirlikleri ile bilinmektedirler. Ancak, diğer tüm mekanik bileşenler gibi, EFI motorlar da zamanla sorunlar yaşayabilir.

    EFI motorların karşılaşabileceği bazı yaygın sorunlar şunlardır:

    • Yakıt Enjektörleri Arızası: Enjektörler, motora yakıt sağlamaktan sorumludur. Arızalanırlarsa, motorun güç kaybetmesine veya durmasına neden olabilirler.
    • Yakıt Pompası Arızası: Yakıt pompası, yakıtı depodan motora pompalar. Arızalanırsa, motor çalışmayacaktır.
    • Sensör Sorunları: EFI motorlar, doğru çalışmak için çeşitli sensörlere güvenirler. Bu sensörlerden herhangi biri arızalanırsa, motor performansı etkilenebilir.

    ESCORT CLX modellerinde ayrıca CFI (Merkezi Yakıt Enjeksiyonu) motorlar da kullanılmıştır. CFI motorlar, EFI motorlara benzer şekilde çalışır, ancak yakıtın farklı bir şekilde enjekte edildiği bir sistem kullanırlar.

    EFI ve CFI motorların karşılaşabileceği sorunlar benzerdir. Ancak, EFI motorlar genellikle daha hassastır ve sorunları daha kolay tespit edilebilir.

    ESCORT CLX aracınızda EFI veya CFI motorla ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız, bir oto tamircisine başvurmalısınız. Sorunu doğru bir şekilde teşhis edebilecek ve onarabileceklerdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bildiğim kadarıyla clx çok nokta enjeksiyonlu olanları..toyota ile ortak yapılan bir motor...özellikle rölanti ile alakalı bazı sorunları olduğunu duymuştum ancak iç döşemelerinin sarkması haricinde kronik olarak başka sorunu olduğunu sanmıyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hars

    bildiğim kadarıyla clx çok nokta enjeksiyonlu olanları..toyota ile ortak yapılan bir motor...özellikle rölanti ile alakalı bazı sorunları olduğunu duymuştum ancak iç döşemelerinin sarkması haricinde kronik olarak başka sorunu olduğunu sanmıyorum..


    Hocam Toyota konusunu bilmiyorum. Evet çok nokta enjeksiyonlu motor sorun sadece rolanti olsa problem değil.
  • bizde de bitahe cl var tek nokta enjeksiyonlu. Ustalar ısrarla bana da karbüratörlü al demişti ama biz ailecek 150 000 km dir gayet de memnunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atartutar

    bizde de bitahe cl var tek nokta enjeksiyonlu. Ustalar ısrarla bana da karbüratörlü al demişti ama biz ailecek 150 000 km dir gayet de memnunuz.


    Yok arkadaş var bu işte bir bit yeniği.

    Sonuçta bu ustalar günde onlarca arabayla, onlarca değişik sorunla karşılaşmıyorlar mı?
  • bacanağımda 96 clx var... bahsedilen beyin sorununu oda yaşadı yaklaşık 600 lira gibi bi rakama bulabilmişti yenisini...rolanti sorunuda vardı...kapı ve tavan döşemeleri de sarkmıştı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wehby -- 9 Eylül 2011; 16:39:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman


    quote:

    Orijinalden alıntı: atartutar

    bizde de bitahe cl var tek nokta enjeksiyonlu. Ustalar ısrarla bana da karbüratörlü al demişti ama biz ailecek 150 000 km dir gayet de memnunuz.


    Yok arkadaş var bu işte bir bit yeniği.

    Sonuçta bu ustalar günde onlarca arabayla, onlarca değişik sorunla karşılaşmıyorlar mı?


    kedi uzanamadığı ciğere usta anlamadığı arabaya mındar dermiş.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Nedir bu ZETEC motor ???
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İlginç , bu güne kadar ne kadar escort alayim mi tarzından konu geçse herkes clx öneriyor. Tuhaf bi tezat olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeolojici

    İlginç , bu güne kadar ne kadar escort alayim mi tarzından konu geçse herkes clx öneriyor. Tuhaf bi tezat olmuş.


    Aynen katılıyorum birçok kez rastladım. Fakat usta bunu söyledikten sonra google da baya bi araştırma yaptım.

    Söylediği sorunları yaşayan birçok insan var. Özellikle Skoda forumunda önceden Clx kullananlardan çok şikayet vardı.
  • Ustanız kusura bakmasın gerçekten ancak bizim memlekette meyve veren ağaç taşlanıyor. Ustalar nerede karbüratörlü yada tekdüze basit motor varsa onu över. Bakımından anlamadığı yapamadığı motoruda kötüler. CLX efi dediğimiz motor focuslardaki zetec motorların ilk neslidir. Model yılına göre güzel verimli motorlardır. Sigorta kutusunda lehim atma sorunu var, kapı içleri ve tavanda sarkma oluyor bildiğim kadarı ile onuda 1 kere yaptırınca başka sorun yok. Bir dönem araştırdığım bir araçtı. En iyi bilgiyi burdan alırsınız.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.