Enee 2 yıldız almış totalde Yolcuyu ben klavye başından daha iyi korurum be Şaka bir yana yıl 2010 olmuş hala 2 yıldız alan otomobiller var, yazık günah.
Türkiyedeki Çin markalarının modellerinin durumunu bilmiyorum ancak bazı markaların modellerinden iyi çıkar. çok abartıyoruz çinlileri kötülemekte..
az buçuk gelişme var gibi ama hala kötü
şuan kötüler ama bundan 5 sene sonra çinliler bu piyasayı işgal eder
quote:
Orijinalden alıntı: blue night
Türkiyedeki Çin markalarının modellerinin durumunu bilmiyorum ancak bazı markaların modellerinden iyi çıkar. çok abartıyoruz çinlileri kötülemekte..
lınktekı araç yıllardır uğraşıp avrupada araç satmak ıçın uğraşan bır çın markası.euro ncap testıne bıle gıremıyordu sonunda başaramış ama mpv sınıfındakı bır araç bıle 2 yıldız alıyorsa güvenlık konusunda yeterlı olmadıkları çok açık.üstelık ülkemızde satılan bazı çın markaları avrupada satışına ızın verılmıyor başta bahsettığım güvenlık nedenlerınden dolayı.ülkemızde satılan ve özellıkle küçük sınıf araçlarının güvenlık olarak çok kötü olacakları aşıkar.çın araçları bence tek artısı donanımı fıyata göre daha dolu oluyor ama güvenlık olarak halen yetersızler.
quote:
Orijinalden alıntı: maniakcocukcyp
ama mpv sınıfındakı bır araç bıle 2 yıldız alıyorsa güvenlık konusunda yeterlı olmadıkları çok açık.
Söyle bakalım maniakcocuk güvenliğin mpv sınıfı ile ilgisi nedir ?
quote:
Orijinalden alıntı: Maniac_Turk
quote:
Orijinalden alıntı: maniakcocukcyp
ama mpv sınıfındakı bır araç bıle 2 yıldız alıyorsa güvenlık konusunda yeterlı olmadıkları çok açık.
Söyle bakalım maniakcocuk güvenliğin mpv sınıfı ile ilgisi nedir ?
mpv araçlar yüksek olmaları nedenıyle güvenlık dısıplınlerınde daha yüksek puan alabılmekteler.yüksek yapıları nedenıyle özellıkle yandan çarpmalarda bel bölümünden dırek darbeye maruz kalma daha az olduğu ıçın daha yüksek puanlar alabılmekteler.ıstersenız araştırabılırsınız..
aracın resmine bakınca çinliler baya yol almış en azından eskiden çarpışma testlerinde direksiyana kadar giriyordu şimdi baya iyi durumda gözüküyor öncekilere göre
quote:
Orijinalden alıntı: maniakcocukcyp
quote:
Orijinalden alıntı: Maniac_Turk
quote:
Orijinalden alıntı: maniakcocukcyp
ama mpv sınıfındakı bır araç bıle 2 yıldız alıyorsa güvenlık konusunda yeterlı olmadıkları çok açık.
Söyle bakalım maniakcocuk güvenliğin mpv sınıfı ile ilgisi nedir ?
mpv araçlar yüksek olmaları nedenıyle güvenlık dısıplınlerınde daha yüksek puan alabılmekteler.yüksek yapıları nedenıyle özellıkle yandan çarpmalarda bel bölümünden dırek darbeye maruz kalma daha az olduğu ıçın daha yüksek puanlar alabılmekteler.ıstersenız araştırabılırsınız..
Yüksek otomobiller yere yakın otomobillerden her zaman daha fazla tehlike durumu içerirler arkadaşım. Yandan çarpmalardan bahsetmiyorum. Önden çarpmalardan bahsediyorum. Aynı model yılına ait alçaltılmış ford mondeo ile standart mondeonun çarpışma testi vardı. İzlersen anlayacaksın
Fiyat listesinde yerini almış olan Chance ve Niche modellerini merakla bekliyorum. C-NCAP'ten olumlu sonuçlar alan (5 yıldız) birkaç otomobilden biriydi. Bakalım EuroNCAP'te neler yapacak.
Düne kadar kendi testlerinde dahi olumlu sonuç alamayan otomobiller bunlar. Unutmamak lazım.
Teknik konular bunlar biliyorum.. ama Landwind CV9'nın performansı 2 yıldızdan fazlasını hakediyor gibi algılıyorum, AB hükümet ve komisyonunca desteklenen kurumdan da Çinlilere pek kapı açıcı tavır almasını beklemiyorum.
Ha çinli aracın çok güvenli vs. olduğu iddiasında da değilim, o ayrı bir konu..
Bu arada Çinli bir aracın 4-5 yıldız alması durumunda AB otomobil pazarına etkisi sizce de fazla olmaz mı?
o zaman japonlar içinde aynı şey geçerli... ve diğer ab dışı ülkeler içinde...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme