Şimdi Ara

Renault ZOE (New Z.E. 40) almak ne derece mantıklı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
1
Favori
11.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Bilindiği gibi Renault ZOE yeni nesil bataryasiyla 400 km. menzile sahip oldu. Renault satış politikasını değiştirerek çok eleştirilen batarya kirası almak yerine bataryayı araçla beraber satmaya başladı. Aracın sıfır fiyatı 130.000 TL olarak verildi. Bugün 1.6 dizel dolu bir Golf'un benzer fiyatlarla satıldığı piyasada bu elektrikli aracı almak mantıklı mıdır?

    Lütfen seviyeli bir tartışma platformu olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Çok ucuzmuş 2 tane alayım golf almak yerine

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 130 bin lirayı golf e verene pek rastlanmadığından dolayı kıyaslama yanlış, ha 130 bin lira gibi bir parayı da çıkıp dizel veya dolu diye golf e vermiş olan çıkarsa da mantık çerçevesinde bir kıyaslama zaten mümkün olmaz
  • İstanbulda yaşıyorsanız oldukça mantıklı. Ankara'da iseniz ve sadece mesai saatleri yoldaysanız yine mantıklı. Yoksa değil.

    Edit: ama illa zoe demiyorsanız Yaris Hybrid veya Toyota CHR hybrid daha alınası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Selami Şahin 1.6 ie -- 27 Ağustos 2017; 12:27:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli araçlarıj km de 4 kuruş civarı yakıldığı yazılmıştı, Golf tdi aldığını veya zoe aldığını ayrı ayrı varsay;



    Zoe çabuk değer kaybedecek , satışı büyük soru işareti heralde ilk akla gelenler.



    Golf klasik bir seçim değer kaybı daha az piyasada talep var elektrikli bir araca göre çok yakacak

    vs

    vs







    Bence çok uzun süreli kullanım amacın varsa zoe makul seçim gibi geliyor, şehiriçi dışında kullanmayacağını varsayıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sana hacimsel anlamda ve kullanım rahatlığı açısından zoe uygunsa zoe yi al. Uygun değilse başka araçlara yönel. Konunun mantığını kavrayamadım. Büyük ihtimalle muhabbet konusu alıcı değilsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    sana hacimsel anlamda ve kullanım rahatlığı açısından zoe uygunsa zoe yi al. Uygun değilse başka araçlara yönel. Konunun mantığını kavrayamadım. Büyük ihtimalle muhabbet konusu alıcı değilsin.

    Çıkardıklarını kendine saklayabilirsin. Bütçem müsait, istersem sabaha 1 tane sipariş geçebilirim..

    Ancak deneyimlemiş olanlar vardır belki diyerek konu açtım. Ne yani sormayalim mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selami Şahin 1.6 ie

    İstanbulda yaşıyorsanız oldukça mantıklı. Ankara'da iseniz ve sadece mesai saatleri yoldaysanız yine mantıklı. Yoksa değil.

    Edit: ama illa zoe demiyorsanız Yaris Hybrid veya Toyota CHR hybrid daha alınası

    Aklımı çelen kısım da bu zaten.. birazcık daha az yakacağız diye plug-in olmayan (Auris 1.8 hibrid premium) bir hibrid araca ZOE ile aynı parayı vermek ne kadar mantıklı.. üzerine MTV de cabası. hibrid araçlar içten yanmalı motorlardan elektrikliye geçişte bir basamak gibi. Gün geçtikçe batarya teknolojisi gelişiyor ve bu araçlar daha alınabilir oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İllaki elektrikli araba alacaksanız ve maddi durumunuz iyiyse gidin 2. El BMW i3 bakın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bireysel kullanıcı için şu an mantıklı olacağını düşünmüyorum. Geçtiğimiz hafta Zorlu Center da gördüm, ticari taksi olarak kullanılıyordu... (Beyaz araç, sarı kaplama yapılmış) Ötv indirimiyle alınabilecek bir araca dönüşür belki, örnekte olduğu gibi, yoksa pek bir anlamı kalmıyor ekonomi adına... (batarya kiralıksa oda ayrı bir saçmalık)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KaTiP_SoSe kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Renault düz standart araçları elektrikli yapıyor. Zoe de Clio'dan çok farklı değil iç trim olarak. i3 gayet kaliteli ve İstanbul için BMW'ye özel şarj istasyonları çok daha fazla. Kilometre olarak 130 civarı yapıyor. Yeni Zoe 400 denmiş ama tecrübe edildikten sonra asıl kaç kilometre olduğu belli olur.
  • O parayı verecek olsam Hibrit CH-R alırım. Bizim piyasa için çok mantıklı bir araç gibi gelmedi ZOE.
  • brkprlk35 kullanıcısına yanıt
    Menzil konusunda ben sanmıyorum 400 km yapabileceğini ayrıca i3 cidden çok albenili ve zoe kadar değer kaybedecek bir araç değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • websosyal kullanıcısına yanıt
    Ötv zaten %2-5 arası bir şey. ÖTV indirimine ihtiyaç yok yani. Bireysel olarak Tesla Model 3'ün 175bin TL civarı fiyatla alınabileceğini düşünüyorum. İthalatları yapıldığında görülecektir. En büyük sıkıntı Türkiye'nin elektrik alt yapısı. Maalesef pek sağlam değil. Elektrikli araçlar bir gün çok artacak ve bunu engelleyecekler sırf altyapı yok diye. Bildiğimiz internetteki AKN gibi..
  • 4-5 yıla kadar firmaların banttan indirdiği araçların en az %50 si elektrikli olacak gibi. tdi'ın 5 yı sonra reno zoe kadar piyasası olmayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: met.nar


    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    sana hacimsel anlamda ve kullanım rahatlığı açısından zoe uygunsa zoe yi al. Uygun değilse başka araçlara yönel. Konunun mantığını kavrayamadım. Büyük ihtimalle muhabbet konusu alıcı değilsin.

    Çıkardıklarını kendine saklayabilirsin. Bütçem müsait, istersem sabaha 1 tane sipariş geçebilirim..

    Ancak deneyimlemiş olanlar vardır belki diyerek konu açtım. Ne yani sormayalim mi?

    gelen yorumlardan rahatsız oluyorsan konu açmayacaksin o zaman? Elektrikli araçla dizel araç arasında kalıyorsan zaten elektrikli araç almazsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Ötv zaten %2-5 arası bir şey. ÖTV indirimine ihtiyaç yok yani. Bireysel olarak Tesla Model 3'ün 175bin TL civarı fiyatla alınabileceğini düşünüyorum. İthalatları yapıldığında görülecektir. En büyük sıkıntı Türkiye'nin elektrik alt yapısı. Maalesef pek sağlam değil. Elektrikli araçlar bir gün çok artacak ve bunu engelleyecekler sırf altyapı yok diye. Bildiğimiz internetteki AKN gibi..

    Taksicilere uygulanan indirimi kastediyorum...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • websosyal kullanıcısına yanıt
    Taksiciler %108 ÖTVli BMW alabilir o zaman mantıklı olur. Elektrikli arabalarda ÖTV oranı %2 ile %5 arası değişiyor. Bu haklarını elektrikli araba ile kullanmazlar. Bende bunu kastediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaTiP_SoSe

    Menzil konusunda ben sanmıyorum 400 km yapabileceğini ayrıca i3 cidden çok albenili ve zoe kadar değer kaybedecek bir araç değil.

    İstanbul trafiğinde, dur kalklar vs. 300, 320km den söz ediliyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Taksiciler %108 ÖTVli BMW alabilir o zaman mantıklı olur. Elektrikli arabalarda ÖTV oranı %2 ile %5 arası değişiyor. Bu haklarını elektrikli araba ile kullanmazlar. Bende bunu kastediyorum

    Tamam işte o %108 dediğin oran bu elektrikliye uygulansa... (kastettiğim bu, umarım tatlıya bağlayabilmişizdir )

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.