Şimdi Ara

Ezel Kasa Quattroporte

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2012 Cls 350cdi aracımı satıp herkesde olmayan bir araç almak istiyorum.

    4 kişi gösterişli ve güzel sesi olan bir araç bakıyorumda marka model farketmez bu araca rastladım.

    2 farklı şanzıman seçeneği varmış , hangisini almalı acaba?

    Yedek parça sıkıntım olmaz yurtdışında firmam var avrupadan alırım gönderirler.

    Sizce ne yapmalı?

    Fx35ten sonra mazotlu cls olmadı sanırım yadırgadım

    Fx35 gibi tok sesi olan ne almalı?



  • Usta senin araba zaten herkeste yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rabbim inşallah bize de böyle dertler verir Cls herkeslerde var diye satmak nasip eylesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Rabbim inşallah bize de böyle dertler verir Cls herkeslerde var diye satmak nasip eylesin

    Dun karga yumurtasini izledim. Hakikaten luks yasiyoruz. Kiymet bilmek gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali kasa Hummer olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıralı şanzımanlı olan model 2011den önce idi sanırım, şanzımanı vasattır, br nevi bildiğimiz ucuz robotize otomatiklerin geçiş hızı daha hızlı olanı gibi düşünün. Şehir içinde sarsar, ısınma sorunları vardır ama transaxledır (yani şanzıman arka diferansiyelin önündedir) dolayısı ile arabaya superspor otomobillerde olan 47:53 gibi bir ağırlık dağılımı sağlar. Tamamı ile ağırlık, ağırlık dağılımı ve sportif sürüş/ses amacı ile verilmiş bu karar, klasik lüks ve güzel görünen bir otomobil bekleyen genel alıcının hoşuna gitmediği için daha sonra Maserati bu şanzımanı 6 ileri tork konvertörlü klasik otomatik bir şanzıman ile değiştirdi. Vites geçişlerindeki konfor müthiş arttı, degişim hızında bir kötüye gidiş olmadı ancak vites küçültme büyütmelerdeki o v8 supercar gibi patlama sesleri azaldı, arabanın ağırlığı bir miktar arttı ve şanzıman motorun arkasına yerleşti, dolayısı ile ağırlık dağılımı ön ağırlıklı oldu.

    Neyse, bir klasik olarak düşünüyorsanız, arabayı korurum belki, ilerde klasik olarak değeri yüksek olsun derseniz, F430 benzeri sıralı şanzımana ama kötü günlük kullanım özelliklerine sahip olan QP daha özel bir seçim olur. Fakat CLS gibi günlük kullanım arabası olsun, klasik değeri önemli değil derseniz, tam otomatik olan model daha iyi tercih olur.




  • Diesel CLS den sonra yakıt konusunda üzeceği kesin
    Göze aldıysanız problem yok
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Biraz Ciddi olun artık. Ezel kasa ne ya hu!
  • Hayret hic kimse dizel passat al demedi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Biraz Ciddi olun artık. Ezel kasa ne ya hu!

    Ciddi mi? Size mi soracağım ne yazacağımı? Polat kasa X5 vs vs yazarken sıkıntı yok da siz bu lafa mı takıldınız? Araç ile yorum yazacaksanız paylaşımınız olacaksa buyrun yoksa polemik için yazacaksanız yazmayınız..

    Ciddiymiş ben gayet ciddiyim , alma konusunda da , ezel kasa konusunda da.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • CLS - Quattroporte - A7 - Rapide - Panamera

    Bu sınıftaki bu araçlar yerine zaten CLS kullandığınız için başka klasmanda araç tercih etmez misiniz?

    Rapide fiyatıyla uçuyor.
    Panamera desen bir cafenin önünde üç tane sıralı görmek mümkün, sanırsan fiat linea o kadar fazla var.
    A7'de gayet yakışıklı neden olmasın :)
    Quattroporte ise bu sınıfı geçin, marka algısı olarak benim için Aston Martin, Maserati ve Jaguar hep asil markalar olmuştur.

    Ayrıca tamamen fiyatını bilmeden konuşuyorum:
    Ezel kasa Quattroporte yerine yeni Ghibli nasıl olur?
  • Ben olsam cls yi satmazdım, garajda dururdu. Ne alacaksam yine gider alırdım. Hem porsche cayanne varken fx bakmazdım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.