Herkese merhaba. Elimde Toshibanın P50-C-11V modeli bulunmakta. Bir çok araştırma ve denemeler sonucunda bu ürünün fabrika hatalı olduğuna karar verdim. Yaklaşık olarak 10 yıldır aktif olarak oyun oynamaktayım. Ve bir bilgisayarın oyunu düzgün bir şekilde oynatması için yapılması gereken bütün ayarları biliyorum. Toshiba servisi olan Aktepe Bilişime ürünü 2 kez gönderdim fakat ilk seferinde fan temizliği 2. seferde ise ekran kartı kontrolünü yaptılar. Oysaki gönderi formunda ekran kartı ile alakalı bir sorun olmadığını belirtmeme rağmen. Neyse ben bu konu hakkında dava açmak istiyorum. Merak ettiğim konularda sorularımı madde madde ileteceğim. Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
1- Ürünün hatalı olduğunu göstermek için hakem heyetine yönlendirme yapabilir miyim ? Yani şu şekilde yaparsanız kötü şöyle yaparsanız iyi diye.
2- Mahkeme işlemleri ne kadar sürer ortalama olarak ?
Tuketici hakem heyetine vereceğiniz şikayet dilekçesinde ayrıntılı olarak ifade edebilirsiniz sorunu yani yönlendirme ancak o şekilde olur. Ne kadar sürede sonuçlanacağı ise sizin başvuru yaptığınız heyetin iş yüküne göre değişir. Mesela benim Konya'da Selçuklu tüketici hakem heyetine yaptığım başvuru (ki çok basit bir konuydu) 1.5 yılda sonuçlandı :)