Şimdi Ara

FATURA VE TELEFONDA İMEİ UYUMSUZLUĞU VE YARDIM TALEBİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar s6 edge telefonumu 5 aydır kullnıyorum. Telefonu ilk aldığımda dikkat etmemiştim, faturada yazan IMEI ile telefon-kutuda yazan farklıymış.

    Hemen aldığım yeri aradım, herhalde faturaya yanlış yazmışlardır diye ama ilginç olan onlar da kabul etmedi durumu.

    Yani "faturada yazan imei no. bize ait evet ama elinizdeki telefon imesi bize ait değil" dediler.
    Şuan ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim. sonuçta telefonu aldığımdan beri ben kullanıyorum ve servise dahi gitmedi.

    Kutuda samsung TR garantili yazdığı için servisi arayıp garantisini sorgulattım, 2imei de bizim garantimiz altında diyorlar. Yani garantide ve kayıtt asıkıntı yok ama madem aldığım yer kabul etmiyor, bu telefonun asıl satıcısı kim bunu nasıl öğrenebilirim ve elimdeki faturadaki imei nolu telefon nerede ozaman değil mi?

    Böyle saçma sapan bir durumla karşıkaşıyayım. ne yapabileceğim hakkında fikri olan var mıdır acaba buralarda???

    (garantide sıkntı olmasa da Fatura olmadığından değerinde satış yapamıyorum telefonu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi p@l@ -- 23 Kasım 2016; 10:6:57 >







  • Satici firma kabul etmeden herhangi birsey yapamazsiniz. Aradan uzun sure gecmis. Birkac gunluk birsey olsa duzeltilebilir elbette ama geven surec cok fazla :)
    Ilgilenirlerse eger;
    Imei numarasindan stok hareketlerini kontrol ettirin. Girisi illaki yapilmistir. Cikisi da muhtemelen baskasina yapilmis olsa gerek. Aksi halde eksik urunleri olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.