Şimdi Ara

Faturalı Aveadan Bimcelle Geçince 20 TL Ücret alındı. Diğer Operatörlere Geçseydim Alınacakmıydı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
4.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Faturalı Aveadan, Bimcelle Geçince 20 TL Geçiş Ücreti alındı. Bim de çalışanlar bile bunu bilmiyor. Bu 20 TL Bimcell hattıma hediye olarak yüklenmiş. Umarım 1 aylık değildir.

    Faturalı Aveadan, Faturasız Vodafone veya Faturasız Turkcelle taşısaydık ne olacaktı? Herhangi bir geçiş ücreti yine alınıyormu? Veya yeni hat parası vs.



  • Alinmayacaktir. Bu aveanin faturali hattan vazgecmememiz icin yaptigi caydirma. Sizdrn alinan 20lira hediye kont olarak hattiniza yuklenecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer operatörlere geçseydiniz herhangi bir ücret alınmayacaktı. Bimcell Avea alt yapısını kullanan sanal bir operatör olduğu için Avea sizi faturalıdan faturasıza geçmiş gibi değerlendirerek o ücreti tahsil ediyor ve hediye parayı bir aylık olarak veriyor
  • Teşekkür ederim arkadaşlar. Peki Aveanın bu ücreti alması yasalmı? İtiraz edebilirmiyiz? Sonuçta Bimcell farklı bir operatör değil mi?
  • bende avea faturalıdan faturasıza geçmiştim o zamanda hat geçiş ücreti olarak avea onu senden alıyor sonra bide onu sana hediye olarak veriyor saçmalık bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasssin1951

    Teşekkür ederim arkadaşlar. Peki Aveanın bu ücreti alması yasalmı? İtiraz edebilirmiyiz? Sonuçta Bimcell farklı bir operatör değil mi?

    maalesef. bimcell avea'nın mobil işbirliği tarifesi. faturalıdan faturasıza geçmiş gibi işlem görür.
  • O hediye dakikada hicbir ise yaramaz.
    Paket alamazsin,numara tasidiginda iadesini alamazsin vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler...
  • Avea'dan Bimcell'e geçiş yaptım. Son faturamda 20 lira faturalı hattan faturasız hatta geçiş ücreti alındığını gördüm. Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücretini peşinen almışlar. Sonuç itibariyle başka bir operatöre geçiyorum ve Avea sanki kendilerinin faturasız hattına geçmişim gibi işlem yapıp benden 20 lira para alıyor. Ayrıca 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım halde benden 1 yıllık Telsiz kullanım ücreti peşinen tahsil edilmiş. Bimcell müşterisi olduğum halde Avea benden telsiz kullanım ücreti ve faturasız hatta geçiş ücreti aldı. Müşterisi olmadığım bir operatör nasıl oluyorda bana vermediği hizmetin parasını tahsil ediyor!

    Avea'dan başka bir operatör olan Bimcell'e geçtiğim için sanki ben Avea müşterisiymişim gibi faturasız hatta geçiş ücreti diye 20 lira almışlar. Oysaki ben artık Avea müşterisi bile değilim. Başka bir operatöre geçiyorum. Müşterisi olmadığım bir operatör neye dayanarak benden 20 lira ücret alıyor ki? Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücreti kesmişler. Oysaki ben 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım. Kullanmadığım hizmet almadığım bir operatör hangi telsiz hizmetinin ücretini benden tahsil ediyor? Müşteri hizmetlerini aradım hem Bimcell'i hemde Avea'yı sonuç yok. Her iki tarafta suçu birbirine atıyor. Bimcell parayı biz kesmedik gidin Avea'dan isteyin diyor. Avea'yı arıyorum Bimcell ile anlaşmamız var bu parayı ona göre kesiyoruz diyorlar. Bilgi Teknolojileri İletişim kurumuna,Şikayetvar.com'a ve Kaymakamlığa şikayette bulundum. Bu haksız alınan paralarımı geri alıncaya kadar her yola başvurucam. Sonucu burada paylaşırım




  • Baska operator degil avea ya bagli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    Avea'dan Bimcell'e geçiş yaptım. Son faturamda 20 lira faturalı hattan faturasız hatta geçiş ücreti alındığını gördüm. Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücretini peşinen almışlar. Sonuç itibariyle başka bir operatöre geçiyorum ve Avea sanki kendilerinin faturasız hattına geçmişim gibi işlem yapıp benden 20 lira para alıyor. Ayrıca 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım halde benden 1 yıllık Telsiz kullanım ücreti peşinen tahsil edilmiş. Bimcell müşterisi olduğum halde Avea benden telsiz kullanım ücreti ve faturasız hatta geçiş ücreti aldı. Müşterisi olmadığım bir operatör nasıl oluyorda bana vermediği hizmetin parasını tahsil ediyor!

    Avea'dan başka bir operatör olan Bimcell'e geçtiğim için sanki ben Avea müşterisiymişim gibi faturasız hatta geçiş ücreti diye 20 lira almışlar. Oysaki ben artık Avea müşterisi bile değilim. Başka bir operatöre geçiyorum. Müşterisi olmadığım bir operatör neye dayanarak benden 20 lira ücret alıyor ki? Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücreti kesmişler. Oysaki ben 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım. Kullanmadığım hizmet almadığım bir operatör hangi telsiz hizmetinin ücretini benden tahsil ediyor? Müşteri hizmetlerini aradım hem Bimcell'i hemde Avea'yı sonuç yok. Her iki tarafta suçu birbirine atıyor. Bimcell parayı biz kesmedik gidin Avea'dan isteyin diyor. Avea'yı arıyorum Bimcell ile anlaşmamız var bu parayı ona göre kesiyoruz diyorlar. Bilgi Teknolojileri İletişim kurumuna,Şikayetvar.com'a ve Kaymakamlığa şikayette bulundum. Bu haksız alınan paralarımı geri alıncaya kadar her yola başvurucam. Sonucu burada paylaşırım

    Şikayetinizden malesef olumlu bir sonuç alamazsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    Avea'dan Bimcell'e geçiş yaptım. Son faturamda 20 lira faturalı hattan faturasız hatta geçiş ücreti alındığını gördüm. Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücretini peşinen almışlar. Sonuç itibariyle başka bir operatöre geçiyorum ve Avea sanki kendilerinin faturasız hattına geçmişim gibi işlem yapıp benden 20 lira para alıyor. Ayrıca 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım halde benden 1 yıllık Telsiz kullanım ücreti peşinen tahsil edilmiş. Bimcell müşterisi olduğum halde Avea benden telsiz kullanım ücreti ve faturasız hatta geçiş ücreti aldı. Müşterisi olmadığım bir operatör nasıl oluyorda bana vermediği hizmetin parasını tahsil ediyor!

    Avea'dan başka bir operatör olan Bimcell'e geçtiğim için sanki ben Avea müşterisiymişim gibi faturasız hatta geçiş ücreti diye 20 lira almışlar. Oysaki ben artık Avea müşterisi bile değilim. Başka bir operatöre geçiyorum. Müşterisi olmadığım bir operatör neye dayanarak benden 20 lira ücret alıyor ki? Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücreti kesmişler. Oysaki ben 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım. Kullanmadığım hizmet almadığım bir operatör hangi telsiz hizmetinin ücretini benden tahsil ediyor? Müşteri hizmetlerini aradım hem Bimcell'i hemde Avea'yı sonuç yok. Her iki tarafta suçu birbirine atıyor. Bimcell parayı biz kesmedik gidin Avea'dan isteyin diyor. Avea'yı arıyorum Bimcell ile anlaşmamız var bu parayı ona göre kesiyoruz diyorlar. Bilgi Teknolojileri İletişim kurumuna,Şikayetvar.com'a ve Kaymakamlığa şikayette bulundum. Bu haksız alınan paralarımı geri alıncaya kadar her yola başvurucam. Sonucu burada paylaşırım

    Şikayetinizden malesef olumlu bir sonuç alamazsınız

    yönetmelik öyle demiyor ama

    http://www.tk.gov.tr/mevzuat/yonetmelikler/dosyalar/nty.pdf

    b) Numara taşınabilirliği kapsamında, verici işletmeci, numarasını taşıyan aboneden herhangi bir ad altında bir
    defalık veya dönemsel olarak ücret talep edemez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    Avea'dan Bimcell'e geçiş yaptım. Son faturamda 20 lira faturalı hattan faturasız hatta geçiş ücreti alındığını gördüm. Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücretini peşinen almışlar. Sonuç itibariyle başka bir operatöre geçiyorum ve Avea sanki kendilerinin faturasız hattına geçmişim gibi işlem yapıp benden 20 lira para alıyor. Ayrıca 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım halde benden 1 yıllık Telsiz kullanım ücreti peşinen tahsil edilmiş. Bimcell müşterisi olduğum halde Avea benden telsiz kullanım ücreti ve faturasız hatta geçiş ücreti aldı. Müşterisi olmadığım bir operatör nasıl oluyorda bana vermediği hizmetin parasını tahsil ediyor!

    Avea'dan başka bir operatör olan Bimcell'e geçtiğim için sanki ben Avea müşterisiymişim gibi faturasız hatta geçiş ücreti diye 20 lira almışlar. Oysaki ben artık Avea müşterisi bile değilim. Başka bir operatöre geçiyorum. Müşterisi olmadığım bir operatör neye dayanarak benden 20 lira ücret alıyor ki? Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücreti kesmişler. Oysaki ben 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım. Kullanmadığım hizmet almadığım bir operatör hangi telsiz hizmetinin ücretini benden tahsil ediyor? Müşteri hizmetlerini aradım hem Bimcell'i hemde Avea'yı sonuç yok. Her iki tarafta suçu birbirine atıyor. Bimcell parayı biz kesmedik gidin Avea'dan isteyin diyor. Avea'yı arıyorum Bimcell ile anlaşmamız var bu parayı ona göre kesiyoruz diyorlar. Bilgi Teknolojileri İletişim kurumuna,Şikayetvar.com'a ve Kaymakamlığa şikayette bulundum. Bu haksız alınan paralarımı geri alıncaya kadar her yola başvurucam. Sonucu burada paylaşırım

    Şikayetinizden malesef olumlu bir sonuç alamazsınız

    yönetmelik öyle demiyor ama

    http://www.tk.gov.tr/mevzuat/yonetmelikler/dosyalar/nty.pdf

    b) Numara taşınabilirliği kapsamında, verici işletmeci, numarasını taşıyan aboneden herhangi bir ad altında bir
    defalık veya dönemsel olarak ücret talep edemez.



    Sen numaranı taşımadınki
    Hala aveadasın
    Bahsettiğin yönetmelik numara taşıma ile ilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.numaranitasi.gov.tr/PublicWebGUI/index.jsp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    Avea'dan Bimcell'e geçiş yaptım. Son faturamda 20 lira faturalı hattan faturasız hatta geçiş ücreti alındığını gördüm. Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücretini peşinen almışlar. Sonuç itibariyle başka bir operatöre geçiyorum ve Avea sanki kendilerinin faturasız hattına geçmişim gibi işlem yapıp benden 20 lira para alıyor. Ayrıca 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım halde benden 1 yıllık Telsiz kullanım ücreti peşinen tahsil edilmiş. Bimcell müşterisi olduğum halde Avea benden telsiz kullanım ücreti ve faturasız hatta geçiş ücreti aldı. Müşterisi olmadığım bir operatör nasıl oluyorda bana vermediği hizmetin parasını tahsil ediyor!

    Avea'dan başka bir operatör olan Bimcell'e geçtiğim için sanki ben Avea müşterisiymişim gibi faturasız hatta geçiş ücreti diye 20 lira almışlar. Oysaki ben artık Avea müşterisi bile değilim. Başka bir operatöre geçiyorum. Müşterisi olmadığım bir operatör neye dayanarak benden 20 lira ücret alıyor ki? Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücreti kesmişler. Oysaki ben 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım. Kullanmadığım hizmet almadığım bir operatör hangi telsiz hizmetinin ücretini benden tahsil ediyor? Müşteri hizmetlerini aradım hem Bimcell'i hemde Avea'yı sonuç yok. Her iki tarafta suçu birbirine atıyor. Bimcell parayı biz kesmedik gidin Avea'dan isteyin diyor. Avea'yı arıyorum Bimcell ile anlaşmamız var bu parayı ona göre kesiyoruz diyorlar. Bilgi Teknolojileri İletişim kurumuna,Şikayetvar.com'a ve Kaymakamlığa şikayette bulundum. Bu haksız alınan paralarımı geri alıncaya kadar her yola başvurucam. Sonucu burada paylaşırım

    Şikayetinizden malesef olumlu bir sonuç alamazsınız

    yönetmelik öyle demiyor ama

    http://www.tk.gov.tr/mevzuat/yonetmelikler/dosyalar/nty.pdf

    b) Numara taşınabilirliği kapsamında, verici işletmeci, numarasını taşıyan aboneden herhangi bir ad altında bir
    defalık veya dönemsel olarak ücret talep edemez.



    Sen numaranı taşımadınki
    Hala aveadasın
    Bahsettiğin yönetmelik numara taşıma ile ilgili


    bunu avea diyor ama numara taşıma formu doldurulup yeni bir sim kart verilerek yapılan işlem numara taşıma yönetmeliği kapsamına giriyor

    eğerki avea numara taşımadım diyorsa müşteriye yeni sim kart veremez numara taşıma formu da doldurtamaz bütün bunlar delil olarak duruyor dava açıldığında mahkemede sunacam

    kısacası avea numara taşımadım dese de ortada yönetmeliğe göre bariz bi numara taşıma işlemi var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag


    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    Avea'dan Bimcell'e geçiş yaptım. Son faturamda 20 lira faturalı hattan faturasız hatta geçiş ücreti alındığını gördüm. Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücretini peşinen almışlar. Sonuç itibariyle başka bir operatöre geçiyorum ve Avea sanki kendilerinin faturasız hattına geçmişim gibi işlem yapıp benden 20 lira para alıyor. Ayrıca 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım halde benden 1 yıllık Telsiz kullanım ücreti peşinen tahsil edilmiş. Bimcell müşterisi olduğum halde Avea benden telsiz kullanım ücreti ve faturasız hatta geçiş ücreti aldı. Müşterisi olmadığım bir operatör nasıl oluyorda bana vermediği hizmetin parasını tahsil ediyor!

    Avea'dan başka bir operatör olan Bimcell'e geçtiğim için sanki ben Avea müşterisiymişim gibi faturasız hatta geçiş ücreti diye 20 lira almışlar. Oysaki ben artık Avea müşterisi bile değilim. Başka bir operatöre geçiyorum. Müşterisi olmadığım bir operatör neye dayanarak benden 20 lira ücret alıyor ki? Bu da yetmezmiş gibi 1 yıllık telsiz kullanım ücreti kesmişler. Oysaki ben 1 yıl boyunca Avea kullanmayacağım. Kullanmadığım hizmet almadığım bir operatör hangi telsiz hizmetinin ücretini benden tahsil ediyor? Müşteri hizmetlerini aradım hem Bimcell'i hemde Avea'yı sonuç yok. Her iki tarafta suçu birbirine atıyor. Bimcell parayı biz kesmedik gidin Avea'dan isteyin diyor. Avea'yı arıyorum Bimcell ile anlaşmamız var bu parayı ona göre kesiyoruz diyorlar. Bilgi Teknolojileri İletişim kurumuna,Şikayetvar.com'a ve Kaymakamlığa şikayette bulundum. Bu haksız alınan paralarımı geri alıncaya kadar her yola başvurucam. Sonucu burada paylaşırım

    Şikayetinizden malesef olumlu bir sonuç alamazsınız

    yönetmelik öyle demiyor ama

    http://www.tk.gov.tr/mevzuat/yonetmelikler/dosyalar/nty.pdf

    b) Numara taşınabilirliği kapsamında, verici işletmeci, numarasını taşıyan aboneden herhangi bir ad altında bir
    defalık veya dönemsel olarak ücret talep edemez.



    Sen numaranı taşımadınki
    Hala aveadasın
    Bahsettiğin yönetmelik numara taşıma ile ilgili


    bunu avea diyor ama numara taşıma formu doldurulup yeni bir sim kart verilerek yapılan işlem numara taşıma yönetmeliği kapsamına giriyor

    eğerki avea numara taşımadım diyorsa müşteriye yeni sim kart veremez numara taşıma formu da doldurtamaz bütün bunlar delil olarak duruyor dava açıldığında mahkemede sunacam

    kısacası avea numara taşımadım dese de ortada yönetmeliğe göre bariz bi numara taşıma işlemi var



    Bimcelin baz istasyonu mu var ki size hizmet versin
    Bimcelle geçmek için neye imza attınız bilmiyorum ama büyük bir ihtimalle sözleşmede bimcellin avea hizmeti olduğu yazıyordur
    Altına imza attığınız sözleşme elinizin altındaysa bir bakın.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kuzu kuzu ödenecek arkadaş.sonuçta dolaylı da olsa hala avea müşterisisin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlarin Hepsi para tuzağı.İnsani aptal yerine koymanin yolunu bulmuslar.musteri hizmetleri diyor ki 20 lira alıp geri 20 lira hediye veriyoruz.hicbir zararınız olmuyor. Geri vereceksin neden alıyorsun 20 lirayı.Tabiki biz aptalız. 20 liraya dünya kadar konuşma mesaj internet alınırken, hediye 20 liraya 50 mesaj atarsın ancak.Turkiyede ceptelefonu operatörü dedin mı duracaksın.hepsi milleti kaziklamak için kurulmuş.herkesi faturali hatta geçirmek için herseyi yaparlar.birde arkasından 2 kati fiyatina cihaz satarlarsa o kısının ocağı soner artık. Özellikle bayiler tam soyguncu oldu.en iyi ornek benim bulunduğum şehirdeki vodafone bayileri. İphone almak istersin en yüksek tarifeyi secersen veririm diyor.internet paketi istersin yeni faturali hatta tanımlarım ancak diyor.hat taşıyacağım diyorum ancak faturaliya taşırsan işlem yaparim, Sonra kontorluya geçersin diyorlar.vodafone şikayet ediyorum ilgilenen yok. Bu yüzden böyle bir ülkede millet daha çok kazık yer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • avea müşteri hizmetlerinin elamanları forumu basmışlar güzel bi şekilde aveayı savunmaya çalışıyorlar !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    avea müşteri hizmetlerinin elamanları forumu basmışlar güzel bi şekilde aveayı savunmaya çalışıyorlar !

    Arankazan dışında beni avea'ya bağlayan hiçbir şey yok. Doğruları söylemek firmayı savunmaksa, evet savunuyoruz. Adamlar bas bas bağırıyor bu bir avea hizmetidir diye. Sözleşmede de yazıyor. Daha neyin polemiğini yapıyorsunuz anlamış değilim. BTK'dan numara taşıma sorgusu yapın bakalım hangi operatöre geçmişsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 10 Şubat 2013; 13:39:58 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.