Merhaba, 09/12/2020 Tarihinde TT Mobil'de faturalı hattan faturasız hatta geçmek için başvuru yaptım ve onaylandı. Geçiş işlemi yapıldıktan sonra "bu numara kullanılmamaktadır" hatası verdi. Daha sonra da hep meşgul çaldı. Arayanlar ulaşamıyor. Mağduriyetim giderilmiyor. 10 gündür aradığımda söylenen tek şey bu geçişlerde sorun yaşanabiliyor ekiplerimiz çalışıyor diyorlar. 10 gündür ekiplerin yaptığı çalışmalar meçhul. Bu ekip gece gündüz çalışıp bu sorunu çözmesi gerekmez mi? Şikayetvar'da da bir sürü şikayet oluşturulmuş bununla ilgili. |
Faturalıdan Faturasıza Geçmeyin!!
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hocam beklemek zorunda degilsin geçin turkcele filan ne uğraşiyorsunuz musteri kaybetsinler biraz o zaman degerinizi anlarlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
10 Gün beklenir mi 30 lira ücreti de vardı.
Ne den faturasıza geçmek gibi birşey yaptınız ki?
Btk yazın. Herkes yazınca güzel bir ceza kitlesinler sonrasında
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Btk'ya şikayet yazdım. bu hafta sonuna özel vodafone yılbaşı kampanyası yapmış iyi denk geldi vodafone'a geçtim...
-
quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666
10 Gün beklenir mi 30 lira ücreti de vardı.
Ne den faturasıza geçmek gibi birşey yaptınız ki?
Btk yazın. Herkes yazınca güzel bir ceza kitlesinler sonrasındaFaturasıza geçtim çünkü önceden kampanyalı fiyattan teklif verip kendilerine bağladılar. Sonra yavaş yavaş çaktırmadan fiyatı yukarı çekmeye başladılar. Bir baktım herkes 40-50 lira fatura öderken ben 70-80 lira ödüyorum bunu da cazip teklif diye sunuyorlardı.
-
Hat taşımak daha mantıklı iken neden ücretli yolu seçtiniz ?
Taşımaya imkanınız mı yok tu?
-
AA Dünya ve uzay operatörümüz olan türk telekomda böyle bir sorun olabilir mi kesin siz yanlış bir şey yapmışsınızdır hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
%100 konu sahibine katılıyorum.
Azıcık zamanim kıymetli diyen varsa hiç bu firmada durmasınlar. Allah bir daha bu firmaya yaklastirmasin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şaka bir yana hocam twitter dan türk telekom destek hesabına sorununuz yazın. Oradan sizi arayacak olan müşteri hizmetlerindekiler daha bilgili oluyorlar sorununuzu çözmenizi kolaylaştırır. Umarım.
Not: sizin hattınız şu an çalışmadığı için müşteri hizmetlerinin size ulaşabilceği başka bir numara gerekebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: GupoBSŞaka bir yana hocam twitter dan türk telekom destek hesabına sorununuz yazın. Oradan sizi arayacak olan müşteri hizmetlerindekiler daha bilgili oluyorlar sorununuzu çözmenizi kolaylaştırır. Umarım.
Not: sizin hattınız şu an çalışmadığı için müşteri hizmetlerinin size ulaşabilceği başka bir numara gerekebilir.
O dediğiniz bizzat denendi.
Yani klasik müşteri hizmetleri yerine sim kart ve network gibi temel ihtiyaçlara binaen oluşturulan hizmet birimi de bir şey yapamadı.
Yani Sıfır sonuç!
O yüzden TT mi? Allah, ırak etsin...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akustik34 -- 19 Aralık 2020; 16:17:36 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim hattımı da aynı seninki gibi kapatmışlardı, sistem hatası diye ertelediler hep,
Sonra şikayetvar a yazdım, mh ni defalarca arayıp kayıt bıraktım, 1 aylık mücadele ile geri açtırabildim, sonra anamerkez den arayıp özür dilediler ve beklettikleri için hattıma 30 lira yüklediler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Myhunter
Benim hattımı da aynı seninki gibi kapatmışlardı, sistem hatası diye ertelediler hep,
Sonra şikayetvar a yazdım, mh ni defalarca arayıp kayıt bıraktım, 1 aylık mücadele ile geri açtırabildim, sonra anamerkez den arayıp özür dilediler ve beklettikleri için hattıma 30 lira yüklediler1 ay nedir ya şaka gibi. Uğraştırıyorlar saçma sapan şeylerle.
-
Dostum aynısı 4 5 yıl önce türk telekomda benim başıma geldi, kayıtlı böyle bir numara yok uyarısı alıyordum. Farklı bir numaradan arayarak durumu müşteri hizmetlerine anlattım. 5 dakikada çözdüler olayı ve hat açıldı. Senin işi neden yokuşa sürmüşler anlayamadım doğrusu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666Hat taşımak daha mantıklı iken neden ücretli yolu seçtiniz ?
Taşımaya imkanınız mı yok tu?
Hat taşımak daha mantıklı değildi çünkü 2 yıldır takır takır faturalarımı ödediğim için iki taraflı da memnunduk. Sadece faturasıza geçip kafama göre paket yükleyerek devam etmek istedim. Aklımda başka operatörler yoktu.
Ben ısrarla faturalı hattımı faturasıza geçirtebilmek için dil döküp ikna ettikten sonra başıma bu olay geldi. Keşke konuşmada bana böyle böyle bir sorun yaşama ihtimaliniz var diye belirtselerdi. İş işten geçtikten sonra HEE evet ya birçok kişi sizin yaşadığınız sorunu yaşıyor dediler.
Neyse umarım çözerler de başka insanlar yaşamaz bu sorunları. Ben vodafone'a geçtim. Vodafone'da yaşamaz mıyım böyle sorunlar ? Belki orada da yaşayabilirim. Babamın oğlu değiller ya o zaman da Turkcell'e geçerim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Hakkinen35Hat taşımak daha mantıklı değildi çünkü 2 yıldır takır takır faturalarımı ödediğim için iki taraflı da memnunduk. Sadece faturasıza geçip kafama göre paket yükleyerek devam etmek istedim. Aklımda başka operatörler yoktu.
Ben ısrarla faturalı hattımı faturasıza geçirtebilmek için dil döküp ikna ettikten sonra başıma bu olay geldi. Keşke konuşmada bana böyle böyle bir sorun yaşama ihtimaliniz var diye belirtselerdi. İş işten geçtikten sonra HEE evet ya birçok kişi sizin yaşadığınız sorunu yaşıyor dediler.
Neyse umarım çözerler de başka insanlar yaşamaz bu sorunları. Ben vodafone'a geçtim. Vodafone'da yaşamaz mıyım böyle sorunlar ? Belki orada da yaşayabilirim. Babamın oğlu değiller ya o zaman da Turkcell'e geçerim.
Alıntıları GösterMadem memnundunuz düşek Bi tarife seçip indirimli devam edebilirdiniz.
30 lira bedel ödemenin mantığı olmaz ki.
30 lira diğer operatörde paket almak için kullanabilirdiniz. Giderek bu durum artıyor. Sorun yaşanmaya devam ediyor düzeleceği yerine
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bimcell e geçişlerde de bu durum varmış. Demek ki tt de genel olarak faturalıdan faturasız geçişte bir sıkıntı var. Eğer kısa sürede çözülmezse başka operatöre geçin derim, o zaman çözülebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Akustik34O dediğiniz bizzat denendi.
Yani klasik müşteri hizmetleri yerine sim kart ve network gibi temel ihtiyaçlara binaen oluşturulan hizmet birimi de bir şey yapamadı.
Yani Sıfır sonuç!
O yüzden TT mi? Allah, ırak etsin...
Alıntıları GösterAnladım hocam. Kötü olmuş en azından bu soruna bir çözüm bulmak için uğraşsalar. Abone kaybına sebebiyet verebilecek önemli bir sorun sonuçta, örneğin adam çalışıyor olsa ve işten arasalar hat çalışmadığı için sorun yaşatacak kadar büyük bir olay.
Bu yüzden türk telekom sabit internet dışında hiçbir hizmetini kullanmamanızı öneriyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: GupoBSAnladım hocam. Kötü olmuş en azından bu soruna bir çözüm bulmak için uğraşsalar. Abone kaybına sebebiyet verebilecek önemli bir sorun sonuçta, örneğin adam çalışıyor olsa ve işten arasalar hat çalışmadığı için sorun yaşatacak kadar büyük bir olay.
Bu yüzden türk telekom sabit internet dışında hiçbir hizmetini kullanmamanızı öneriyorum.
Alıntıları GösterSon cümlenize %100 katılıyorum.
Türk telekom mobil cephesi artık kullanılacak gibi değildir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
![](/static/forum/img/enbegenilen_icons/tumyanitlarigenislet.png)
AA Dünya ve uzay operatörümüz olan türk telekomda böyle bir sorun olabilir mi kesin siz yanlış bir şey yapmışsınızdır hocam |
Hat taşımak daha mantıklı değildi çünkü 2 yıldır takır takır faturalarımı ödediğim için iki taraflı da memnunduk. Sadece faturasıza geçip kafama göre paket yükleyerek devam etmek istedim. Aklımda başka operatörler yoktu. Ben ısrarla faturalı hattımı faturasıza geçirtebilmek için dil döküp ikna ettikten sonra başıma bu olay geldi. Keşke konuşmada bana böyle böyle bir sorun yaşama ihtimaliniz var diye belirtselerdi. İş işten geçtikten sonra HEE evet ya birçok kişi sizin yaşadığınız sorunu yaşıyor dediler. Neyse umarım çözerler de başka insanlar yaşamaz bu sorunları. Ben vodafone'a geçtim. Vodafone'da yaşamaz mıyım böyle sorunlar ? Belki orada da yaşayabilirim. Babamın oğlu değiller ya o zaman da Turkcell'e geçerim. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X