Şimdi Ara

Faturasiz aylık herşey dahil paketin 1. hafta sonunda aniden kesilmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Faturasız mobilist 15gb 28 günlük paketi 1 hafta önce satın aldım. SMS, data, dk lariminin hiçbiri bitmeden paketin kullanım haklarının sonlandigina dair bir mesaj aldım

    Uygulanmadan baktığımda şu anda geçerli bir paket görünmüyor. Bu tür bir problemle karşılaştınız mi. 4441444 u aramak istemiyorum çünkü o da ücretli

    Herhangi bir Telekom bayisine giderek sorunumu çözebilir miyim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogretmenb -- 16 Nisan 2022; 11:59:0 >



  • 444 1 444'ü arayıp bilgi alabilirsin.

    Ek olarak twitter'dan yazarsan onlar seni arar bilgi verir.
  • Böyle şeyler de hep TÜRK TELEKOM DA OLUR..
  • Bunlarda Mh aramak ücretli mi? Harbi mi la? WOW.
  • Enflasyondan ezdirmezler kendilerini🙂😏
  • Twitter dan mesaj yazma imkanınız varsa yazın

    Bayiye gidin Bayiden yardımcı olmazlarsa Bayi desteği ile müşteri hizmetlerini ararsınız.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.