Şimdi Ara

Fiat Linea C segmentidir. (Fiat Yetkilileri ile konuştuk.) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
268
Cevap
0
Favori
10.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asr98 A kullanıcısına yanıt
    Teknik verileri değil araç kalite olarak düşük olabilir.

    Ama segment kaliteye göre değil boyuta ve kullanım alanına göre belirlenir.

    Maillere cevaplar gelince güncellerim uzatmanın bize bir yararı yok.
  • Valla bana göre önemli olan arabanın sınıfı segmenti değil ona binenin sınıfı segmentidir. Ayrıca tamamen yerli araba üretemeyen, bir markası bile olmayan bir ülkenin insanlarının elin gavurunun yaptığı araçların segmentini tartışması da ironik bir konu. Bırakın arabayı yapan sınıfını da belirlesin. Youtube da para babası arapların arabalarla yaptıkları rezillikleri, görgüsülükleri seyredince nasıl ayıplayıp gülüyorsak Avrupalılar da bize öyle gülüyorlardır herhalde.
  • Asr98 A kullanıcısına yanıt
    Ben bu konuya mesaj atmaktan bıktım ama siz sınıf ayrımını farklı yapıyorsunuz sınıf ayrımı boyut ile yapılıyor arabanın içine plastik tabure bile koysan koltuk yerine boyut tutuyorsa d ise d c ise c'dir.

    Buyrun vikipedi'den bilgihttp://tr.wikipedia.org/wiki/Alt_orta_s%C4%B1n%C4%B1f

    Aşağıdan bu sınıfta gösterilen araçlara bakabilirsiniz.


    Ekleme: Ben Renault symbol için konuşmuyorum o zaten b üreticisi öyle satıyor zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orktas -- 30 Ağustos 2014; 22:43:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Teknik verileri değil araç kalite olarak düşük olabilir.

    Ama segment kaliteye göre değil boyuta ve kullanım alanına göre belirlenir.

    Maillere cevaplar gelince güncellerim uzatmanın bize bir yararı yok.

    Segment boyutlara göre belirleniyorsa mercedes s serisi cakmasi geely emgrand ec7 kral o zaman hocam segment belirlenmesinde boyut önemli dir fakat herşey degildir siz ve bir kaç arkadaş hariç bütün otomobil dergisi editörleri ben ve forumun onemli bir kismi biliyor b Segmentinde linea symbol olduğunu siz hala daha ısrar ediyorsunuz bilmemek ayıp değil ogrenmemek ayip hadi size iyi geceler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    Linea C Segmentidir arkadaşlar.Linea Corolladan,Elantradan,Civic'ten vs Bazı noktalarda daha kalitesiz diyerek C Segmenti olaman B Segmenti diyemessiiniz.Daha kalitesiz olması Onun Bir - yanı Ona görede fiyatı sınıfına göre uygun.Kısacası Rakiplerine göre kalitesiz olması yüzünden Bi alt sınıfa girmez sadece sınıfında kalite,işçilik vs olarak daha alt sıralara iter.Bu arada Lounge Donanım Linea Benim gözümde Jettadan daha kaliteli Kapı içlerinden tutun koltuklarına kadar kadife kaplama Jettada varda bizimmi haberimiz yok.Jettanın malzeme kalitesi Benim Logan mcv'nin malzeme kalitesinden farkı yok bildiğin LEĞEN.

    Abartmayin ya ne olursunuz abartmayin. Hayir yani 5 sene logan, 3 sene jetta kullanamasam inanacagim ama abartmayin. Evet kapi dosemeleri baz surumde kalitesiz. Fiyat performans araci da degil. Ama baz surumunde bile liganla kiyaslanamaz. Loganin broadwaydan hallice koltuklari ile kiyaslanamaz. Broadwaydan yurutme cam dugmeleri ile kiyaslanamaz. Hic aciklamakla ugrasmayacagim.

    Güzel kardeşim ben sana Logan kaliteli araç demiyorum zaten.Ama Jetta'da sınıfına ve rakiplerine göre bariz kalitesiz bir araç.Elantra,Corolla,Civic,Focus bu araçlardan kaliteli ise Bana ne yönlerden kaliteli söylede bizde bilgilenelim.Ayrıca benim Şuan kullandığım Logan'ı nasıl kullandığımı forumda bazı arkadaşlar bilir.Bildiğin EŞŞEK niyetine biniyorum.Öyle günler oluyor arkadaşlarla arabayı dikmen çöplüğüne bile çeviriyorum.Logan'ı zaten mecburiyetten iş için kullanıyorum.Kıyaslamam biraz abartılı olabilir ama bunu Daha net açıklamak için yaptım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Dediğiniz diğer iki araçta ta C sınıfı.

    C-Elysee 2650 mm ile C sınıfı.

    Symbol ise 2634mm ile C sınıfı.

    C sınıfı sınırı ise 2600mmdir.

    Teknik verileri de karıştırarak konuyu iyice çorba ettin.Symbol'u 2634mm ile C sınıfı yaparsan mileti iyice çileden çıkarırsın.2011 Symbol dingil mesafesi: 2473 mm'dir ve %100 b sınıfıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    11mm fark ile B sınıfına girmektedir.

    Aks mesafesi: 2589 mm

    C sınıfı olması için : 2600mm gerekli.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Fiat_Linea

    aks mesafesi 2603mm

    bu da test :

    http://www.arabam.com/otomobil-testleri/fiat-linea-1-3-multijet-urban-yorumlari/295413



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 30 Ağustos 2014; 22:55:02 >




  • Biri bitiyor diğeri başlıyor ama yeter yani teknik verilerle neyi ispatlamaya çalışıyor sunuz tabi başka bi fikriniz yok konu hakkında ama neyse size bir araba adı vereyim arastrin herkül emgrand ec7 boyutlar bakımından d segmenti ortalamasında yanlış hatırlamıyorsam çinlilerin mercedes s sersi cakmasi bu araba hatta 2010 yilndaydi heralde otohaber dalga geçmek için bu iki arabayı karşılaştırdı s serisi parsina geely den filo kuruluyor nerdeyse geely nin öyle bir malzeme kalitesi var ki dacia lardan bile kötü bazı yerlerde yani demek istediğim iş aracın boytunda bitseydi d segmentinde sedan boyutunda dacia logan kalitesinde geely alırdı herkes o araba c segmentinde bile değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98

    Biri bitiyor diğeri başlıyor ama yeter yani teknik verilerle neyi ispatlamaya çalışıyor sunuz tabi başka bi fikriniz yok konu hakkında ama neyse size bir araba adı vereyim arastrin herkül emgrand ec7 boyutlar bakımından d segmenti ortalamasında yanlış hatırlamıyorsam çinlilerin mercedes s sersi cakmasi bu araba hatta 2010 yilndaydi heralde otohaber dalga geçmek için bu iki arabayı karşılaştırdı s serisi parsina geely den filo kuruluyor nerdeyse geely nin öyle bir malzeme kalitesi var ki dacia lardan bile kötü bazı yerlerde yani demek istediğim iş aracın boytunda bitseydi d segmentinde sedan boyutunda dacia logan kalitesinde geely alırdı herkes o araba c segmentinde bile değil

    ec7 boyut itibari ile c sınıfıdır. kim s serisi mercedes ile kıyasladı ise onun problemidir.

    saçma sapan örnekler ile sen ne anlatmaya çalışıyorsun asıl ben de onu çözemedim kusura bakma



    neticede linea boyut ve aks aralığı itibari ile c sınıfıdır ancak teknik olarak incelediğinde b sınıfı özelliklerini fazlası ile karşılamaktadır. .

    fiyatı da b sınıfı ayarında olduğu için herhangi bir sıkıntı yok . c sınıfına giriş aracı olarak lanse edildi zaten

    yıllardır en çok satılan araç ülkemizde linea dır.

    kimi c sınıfı olduğunu kabul eder kimi b sınıfı araç fiyatına göre başarılı mı ?

    cevap : başarılı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98

    Biri bitiyor diğeri başlıyor ama yeter yani teknik verilerle neyi ispatlamaya çalışıyor sunuz tabi başka bi fikriniz yok konu hakkında ama neyse size bir araba adı vereyim arastrin herkül emgrand ec7 boyutlar bakımından d segmenti ortalamasında yanlış hatırlamıyorsam çinlilerin mercedes s sersi cakmasi bu araba hatta 2010 yilndaydi heralde otohaber dalga geçmek için bu iki arabayı karşılaştırdı s serisi parsina geely den filo kuruluyor nerdeyse geely nin öyle bir malzeme kalitesi var ki dacia lardan bile kötü bazı yerlerde yani demek istediğim iş aracın boytunda bitseydi d segmentinde sedan boyutunda dacia logan kalitesinde geely alırdı herkes o araba c segmentinde bile değil

    ec7 boyut itibari ile c sınıfıdır. kim s serisi mercedes ile kıyasladı ise onun problemidir.

    saçma sapan örnekler ile sen ne anlatmaya çalışıyorsun asıl ben de onu çözemedim kusura bakma



    neticede linea boyut ve aks aralığı itibari ile c sınıfıdır ancak teknik olarak incelediğinde b sınıfı özelliklerini fazlası ile karşılamaktadır. .

    fiyatı da b sınıfı ayarında olduğu için herhangi bir sıkıntı yok . c sınıfına giriş aracı olarak lanse edildi zaten

    yıllardır en çok satılan araç ülkemizde linea dır.

    kimi c sınıfı olduğunu kabul eder kimi b sınıfı araç fiyatına göre başarılı mı ?

    cevap : başarılı






    Emgrand boyulari ile d sinifi kategori sindedir 1 adamlar ti ye almak için s serisiyle kiyasladilar buda 2 kıyaslama ti görürsen anlarsın niye onun cakmasi oldugunu buda 3 linea kisminda soyledikerine katiliyorum fakat bu araç in daha çok b sinifina kaydığını düşünüyorum geely örneği biraz kötü oldu ama neyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98

    Biri bitiyor diğeri başlıyor ama yeter yani teknik verilerle neyi ispatlamaya çalışıyor sunuz tabi başka bi fikriniz yok konu hakkında ama neyse size bir araba adı vereyim arastrin herkül emgrand ec7 boyutlar bakımından d segmenti ortalamasında yanlış hatırlamıyorsam çinlilerin mercedes s sersi cakmasi bu araba hatta 2010 yilndaydi heralde otohaber dalga geçmek için bu iki arabayı karşılaştırdı s serisi parsina geely den filo kuruluyor nerdeyse geely nin öyle bir malzeme kalitesi var ki dacia lardan bile kötü bazı yerlerde yani demek istediğim iş aracın boytunda bitseydi d segmentinde sedan boyutunda dacia logan kalitesinde geely alırdı herkes o araba c segmentinde bile değil

    ec7 boyut itibari ile c sınıfıdır. kim s serisi mercedes ile kıyasladı ise onun problemidir.

    saçma sapan örnekler ile sen ne anlatmaya çalışıyorsun asıl ben de onu çözemedim kusura bakma



    neticede linea boyut ve aks aralığı itibari ile c sınıfıdır ancak teknik olarak incelediğinde b sınıfı özelliklerini fazlası ile karşılamaktadır. .

    fiyatı da b sınıfı ayarında olduğu için herhangi bir sıkıntı yok . c sınıfına giriş aracı olarak lanse edildi zaten

    yıllardır en çok satılan araç ülkemizde linea dır.

    kimi c sınıfı olduğunu kabul eder kimi b sınıfı araç fiyatına göre başarılı mı ?

    cevap : başarılı






    Emgrand boyulari ile d sinifi kategori sindedir 1 adamlar ti ye almak için s serisiyle kiyasladilar buda 2 kıyaslama ti görürsen anlarsın niye onun cakmasi oldugunu buda 3 linea kisminda soyledikerine katiliyorum fakat bu araç in daha çok b sinifina kaydığını düşünüyorum geely örneği biraz kötü oldu ama neyse

    emgrand ec7 c sınıfır.


    http://www.carnewschina.com/2014/01/08/spy-shots-facelifted-geely-emgrand-ec7-is-ready-for-the-china-car-market/

    The Geely Emgrand EC7 is an important compact sedan for Geely,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98

    Biri bitiyor diğeri başlıyor ama yeter yani teknik verilerle neyi ispatlamaya çalışıyor sunuz tabi başka bi fikriniz yok konu hakkında ama neyse size bir araba adı vereyim arastrin herkül emgrand ec7 boyutlar bakımından d segmenti ortalamasında yanlış hatırlamıyorsam çinlilerin mercedes s sersi cakmasi bu araba hatta 2010 yilndaydi heralde otohaber dalga geçmek için bu iki arabayı karşılaştırdı s serisi parsina geely den filo kuruluyor nerdeyse geely nin öyle bir malzeme kalitesi var ki dacia lardan bile kötü bazı yerlerde yani demek istediğim iş aracın boytunda bitseydi d segmentinde sedan boyutunda dacia logan kalitesinde geely alırdı herkes o araba c segmentinde bile değil

    ec7 boyut itibari ile c sınıfıdır. kim s serisi mercedes ile kıyasladı ise onun problemidir.

    saçma sapan örnekler ile sen ne anlatmaya çalışıyorsun asıl ben de onu çözemedim kusura bakma



    neticede linea boyut ve aks aralığı itibari ile c sınıfıdır ancak teknik olarak incelediğinde b sınıfı özelliklerini fazlası ile karşılamaktadır. .

    fiyatı da b sınıfı ayarında olduğu için herhangi bir sıkıntı yok . c sınıfına giriş aracı olarak lanse edildi zaten

    yıllardır en çok satılan araç ülkemizde linea dır.

    kimi c sınıfı olduğunu kabul eder kimi b sınıfı araç fiyatına göre başarılı mı ?

    cevap : başarılı






    Emgrand boyulari ile d sinifi kategori sindedir 1 adamlar ti ye almak için s serisiyle kiyasladilar buda 2 kıyaslama ti görürsen anlarsın niye onun cakmasi oldugunu buda 3 linea kisminda soyledikerine katiliyorum fakat bu araç in daha çok b sinifina kaydığını düşünüyorum geely örneği biraz kötü oldu ama neyse

    emgrand ec7 c sınıfır.


    http://www.carnewschina.com/2014/01/08/spy-shots-facelifted-geely-emgrand-ec7-is-ready-for-the-china-car-market/

    The Geely Emgrand EC7 is an important compact sedan for Geely,







    Hocam yine linea daki mevzu çıkıyor ortaya benimde anlatmak istedim bu zaten emgrand d sınıfı boyutunda ama c sinifi bir araba hatta malzeme kalitesi bakımından b segmentinde ki araçlar gibi linea da da mevzt öyle herkes boyutlarından ç segmentinde diyor ama değil b segmentinde bir araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98

    Biri bitiyor diğeri başlıyor ama yeter yani teknik verilerle neyi ispatlamaya çalışıyor sunuz tabi başka bi fikriniz yok konu hakkında ama neyse size bir araba adı vereyim arastrin herkül emgrand ec7 boyutlar bakımından d segmenti ortalamasında yanlış hatırlamıyorsam çinlilerin mercedes s sersi cakmasi bu araba hatta 2010 yilndaydi heralde otohaber dalga geçmek için bu iki arabayı karşılaştırdı s serisi parsina geely den filo kuruluyor nerdeyse geely nin öyle bir malzeme kalitesi var ki dacia lardan bile kötü bazı yerlerde yani demek istediğim iş aracın boytunda bitseydi d segmentinde sedan boyutunda dacia logan kalitesinde geely alırdı herkes o araba c segmentinde bile değil

    ec7 boyut itibari ile c sınıfıdır. kim s serisi mercedes ile kıyasladı ise onun problemidir.

    saçma sapan örnekler ile sen ne anlatmaya çalışıyorsun asıl ben de onu çözemedim kusura bakma



    neticede linea boyut ve aks aralığı itibari ile c sınıfıdır ancak teknik olarak incelediğinde b sınıfı özelliklerini fazlası ile karşılamaktadır. .

    fiyatı da b sınıfı ayarında olduğu için herhangi bir sıkıntı yok . c sınıfına giriş aracı olarak lanse edildi zaten

    yıllardır en çok satılan araç ülkemizde linea dır.

    kimi c sınıfı olduğunu kabul eder kimi b sınıfı araç fiyatına göre başarılı mı ?

    cevap : başarılı






    Emgrand boyulari ile d sinifi kategori sindedir 1 adamlar ti ye almak için s serisiyle kiyasladilar buda 2 kıyaslama ti görürsen anlarsın niye onun cakmasi oldugunu buda 3 linea kisminda soyledikerine katiliyorum fakat bu araç in daha çok b sinifina kaydığını düşünüyorum geely örneği biraz kötü oldu ama neyse

    emgrand ec7 c sınıfır.


    http://www.carnewschina.com/2014/01/08/spy-shots-facelifted-geely-emgrand-ec7-is-ready-for-the-china-car-market/

    The Geely Emgrand EC7 is an important compact sedan for Geely,







    Hocam yine linea daki mevzu çıkıyor ortaya benimde anlatmak istedim bu zaten emgrand d sınıfı boyutunda ama c sinifi bir araba hatta malzeme kalitesi bakımından b segmentinde ki araçlar gibi linea da da mevzt öyle herkes boyutlarından ç segmentinde diyor ama değil b segmentinde bir araba

    senin linea ile derdini çözemedim.

    gerekli teknik açıklamayı yaptım .

    d sınıfı sandığın aracın c sınıfı olduğunu da gösterdim.

    araçların sınıflarını konsoldaki malzeme kaliteleri belirlemez boyut ve aks aralıkları belirler

    birkaç kez daha okuyabilirsin.benden bu kadar





  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98

    Biri bitiyor diğeri başlıyor ama yeter yani teknik verilerle neyi ispatlamaya çalışıyor sunuz tabi başka bi fikriniz yok konu hakkında ama neyse size bir araba adı vereyim arastrin herkül emgrand ec7 boyutlar bakımından d segmenti ortalamasında yanlış hatırlamıyorsam çinlilerin mercedes s sersi cakmasi bu araba hatta 2010 yilndaydi heralde otohaber dalga geçmek için bu iki arabayı karşılaştırdı s serisi parsina geely den filo kuruluyor nerdeyse geely nin öyle bir malzeme kalitesi var ki dacia lardan bile kötü bazı yerlerde yani demek istediğim iş aracın boytunda bitseydi d segmentinde sedan boyutunda dacia logan kalitesinde geely alırdı herkes o araba c segmentinde bile değil

    ec7 boyut itibari ile c sınıfıdır. kim s serisi mercedes ile kıyasladı ise onun problemidir.

    saçma sapan örnekler ile sen ne anlatmaya çalışıyorsun asıl ben de onu çözemedim kusura bakma



    neticede linea boyut ve aks aralığı itibari ile c sınıfıdır ancak teknik olarak incelediğinde b sınıfı özelliklerini fazlası ile karşılamaktadır. .

    fiyatı da b sınıfı ayarında olduğu için herhangi bir sıkıntı yok . c sınıfına giriş aracı olarak lanse edildi zaten

    yıllardır en çok satılan araç ülkemizde linea dır.

    kimi c sınıfı olduğunu kabul eder kimi b sınıfı araç fiyatına göre başarılı mı ?

    cevap : başarılı






    Emgrand boyulari ile d sinifi kategori sindedir 1 adamlar ti ye almak için s serisiyle kiyasladilar buda 2 kıyaslama ti görürsen anlarsın niye onun cakmasi oldugunu buda 3 linea kisminda soyledikerine katiliyorum fakat bu araç in daha çok b sinifina kaydığını düşünüyorum geely örneği biraz kötü oldu ama neyse

    emgrand ec7 c sınıfır.


    http://www.carnewschina.com/2014/01/08/spy-shots-facelifted-geely-emgrand-ec7-is-ready-for-the-china-car-market/

    The Geely Emgrand EC7 is an important compact sedan for Geely,







    Hocam yine linea daki mevzu çıkıyor ortaya benimde anlatmak istedim bu zaten emgrand d sınıfı boyutunda ama c sinifi bir araba hatta malzeme kalitesi bakımından b segmentinde ki araçlar gibi linea da da mevzt öyle herkes boyutlarından ç segmentinde diyor ama değil b segmentinde bir araba

    senin linea ile derdini çözemedim.

    gerekli teknik açıklamayı yaptım .

    d sınıfı sandığın aracın c sınıfı olduğunu da gösterdim.

    araçların sınıflarını konsoldaki malzeme kaliteleri belirlemez boyut ve aks aralıkları belirler

    birkaç kez daha okuyabilirsin.benden bu kadar



    Asıl ben sizin derdinizi anlamadım ben bütün otomobil editörleri dünya çapında line a ya b sınıfı diyor siz hala daha ısrar ediyorsunuz c sınıfı diye size kanıt da sundum siz hala daha ısrar ediyorsunuz bir şeyi fanboy gibi o yüzden iyi geceler size lütfen bu konu hakkında daha fazla tartışmayalim çünkü belli bir yerden sonra bu tartışma değil kavgaya dönüşecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asr98

    Biri bitiyor diğeri başlıyor ama yeter yani teknik verilerle neyi ispatlamaya çalışıyor sunuz tabi başka bi fikriniz yok konu hakkında ama neyse size bir araba adı vereyim arastrin herkül emgrand ec7 boyutlar bakımından d segmenti ortalamasında yanlış hatırlamıyorsam çinlilerin mercedes s sersi cakmasi bu araba hatta 2010 yilndaydi heralde otohaber dalga geçmek için bu iki arabayı karşılaştırdı s serisi parsina geely den filo kuruluyor nerdeyse geely nin öyle bir malzeme kalitesi var ki dacia lardan bile kötü bazı yerlerde yani demek istediğim iş aracın boytunda bitseydi d segmentinde sedan boyutunda dacia logan kalitesinde geely alırdı herkes o araba c segmentinde bile değil

    ec7 boyut itibari ile c sınıfıdır. kim s serisi mercedes ile kıyasladı ise onun problemidir.

    saçma sapan örnekler ile sen ne anlatmaya çalışıyorsun asıl ben de onu çözemedim kusura bakma



    neticede linea boyut ve aks aralığı itibari ile c sınıfıdır ancak teknik olarak incelediğinde b sınıfı özelliklerini fazlası ile karşılamaktadır. .

    fiyatı da b sınıfı ayarında olduğu için herhangi bir sıkıntı yok . c sınıfına giriş aracı olarak lanse edildi zaten

    yıllardır en çok satılan araç ülkemizde linea dır.

    kimi c sınıfı olduğunu kabul eder kimi b sınıfı araç fiyatına göre başarılı mı ?

    cevap : başarılı






    Emgrand boyulari ile d sinifi kategori sindedir 1 adamlar ti ye almak için s serisiyle kiyasladilar buda 2 kıyaslama ti görürsen anlarsın niye onun cakmasi oldugunu buda 3 linea kisminda soyledikerine katiliyorum fakat bu araç in daha çok b sinifina kaydığını düşünüyorum geely örneği biraz kötü oldu ama neyse

    emgrand ec7 c sınıfır.


    http://www.carnewschina.com/2014/01/08/spy-shots-facelifted-geely-emgrand-ec7-is-ready-for-the-china-car-market/

    The Geely Emgrand EC7 is an important compact sedan for Geely,







    Hocam yine linea daki mevzu çıkıyor ortaya benimde anlatmak istedim bu zaten emgrand d sınıfı boyutunda ama c sinifi bir araba hatta malzeme kalitesi bakımından b segmentinde ki araçlar gibi linea da da mevzt öyle herkes boyutlarından ç segmentinde diyor ama değil b segmentinde bir araba

    senin linea ile derdini çözemedim.

    gerekli teknik açıklamayı yaptım .

    d sınıfı sandığın aracın c sınıfı olduğunu da gösterdim.

    araçların sınıflarını konsoldaki malzeme kaliteleri belirlemez boyut ve aks aralıkları belirler

    birkaç kez daha okuyabilirsin.benden bu kadar



    Asıl ben sizin derdinizi anlamadım ben bütün otomobil editörleri dünya çapında line a ya b sınıfı diyor siz hala daha ısrar ediyorsunuz c sınıfı diye size kanıt da sundum siz hala daha ısrar ediyorsunuz bir şeyi fanboy gibi o yüzden iyi geceler size lütfen bu konu hakkında daha fazla tartışmayalim çünkü belli bir yerden sonra bu tartışma değil kavgaya dönüşecek

    linea yı isteyen c ,isteyen b sınıfı kabul eder diye yukarıda yazdım zaten.

    boyut olarak c, teknik yeterlilik olrak b demişim.

    neyin kavgasını yapıcam seninle.

    araba çıkalı 7 yıl olmuş .

    sanki yeni piyasaya çıkmış da tartışılıcak bir konu var.

    ben sadece araç sınıflandırma ile ilgili bilgi verdim. herhangi bir derdim yok Allaha şükür

    otoriteyim falan da demedim. ister okursun ister okumazsın.




  • Fiat Liena babalar gibi B segmentiydi, 2014 yılında sadece boya göre karar verilirse o zaman 301'e de C segmenti deyin.

    Zaten Fiat bu arabanın C segmenti olduğuna inansa 70 bin lira etiket koyardı donanımlısına.

    Ben daha yeni gittim, gitmeyen varsa bayiye gitsin corolla golf jetta focus octavia incelesin, linea aynı segment demek için kör olmak lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    iki araç kaza yaptığında araçların dayanıklılığını aracın parçalanma miktarından ölçmek çok yanlış olur.Zaten euroncap testlerinde aracın parçalanma miktarı aracın puanını pek etkilemez..Önemli olan sürücü,yolcu ve yaya güvenliğidir . Adamlar istese yapar zaten parçalanmayan bir kaporta ama bu durumda kaza anında karşı araçta ölümcül sonuçlar olabilir.Bununla alakalı proje bile yapılmıştı zaten.Parçalanmayan,göçmeyen bir ağaç türü varmış.Bunu kaporta altına koymayı tasarladılar.Ama tasarım elendi.Nedeniyse karşı taraftaki araçta kötü sonuçlara neden olunacağını düşündükleri içindi.

    Kaza yapan şoförlerin ikisininde 53 yaşında olması ayrı bir ironi tabi.
  • Azıcık birşey arşivimi karıştırdım ve 4 yıl öncesinin satış verilerine ulaştım.

     Fiat Linea C segmentidir. (Fiat Yetkilileri ile konuştuk.)


    Buna göre Linea C segmentinde oluyor.
  • Daha ürettiği arabanın sınıfını bilmiyo... Gelde araba al şimdi bundan...

    Birazdan biri atlar o zaman Bravo D sınıfı diye...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • B+ diyince aksı büyük deniyor. C deyince donanımı teknolojisi konforu yetersiz deniyor. O zaman C- olsun. Daha mantıklı.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.