Şimdi Ara

FİAT PUNTO EVO 1.4 DYNAMİC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
3.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun süredir araç arıyordum. Bir tane bulduk uzun uğraşlar sonucunda. 2011 model Fiat Punto Evo 1.4 Dynamic 95 bin KM'de. Araçta LPG mevcut. Fiyat olarak 34 bin TL'ye anlaştık. Hız sabitleyici, start stop, 4 cam otomatik vs. 1 adet hasar kaydı var 300 TL'lik. Söylenene göre başkada birşeyi yok yarın ekspere sokacağız. Sizce iyi mi? alınır mı bu paraya?



  • Güncel.
  • Güncel
  • Hiç mi fikri olan yok arkadaşlar.
  • Şimdi kronik sorunlaru saysak yine de alacaksın kendin yaşa ve gör ne diyek şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aga 1.4 multiair dynamic kullanan biri olarak konfirludur uçar gaza bastimmida bildiğin depoyu yutar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • fena araç değil tipi yakışıklı dır yalnız her dynamic dolu değil ek paketlerine bakın
    2015 te 2011 mj 30bindeki dynamici 32ye 1 ayda satmıştım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2015 eylül ayı'nda 7200km'de ilk sahibinden 2011 model punto evo almıştım. ara. 1.4 8v 77hp fire dualogic dynamic+assist kit olan versiyondu. donanım olarak çok dolu bir araçtı, çift bölgeli dijital klima, otomatik kararan ayna, hız sabitleyici, abs, asr, esp, hill holder, 3 airbag, stop&start, yağmur sensörü, park sensörü, 4 cam otomatik, yan aynalar elektrikliydi, virj farı özellikli ön sis farı, arka led stoplar, alüminyum alaşımlı jant vardı. aküsü bitikti, muayenesi yoktu, sıfır mutlu stop&start akü takıldı, muayenesi yapıldı öyle aldım ben. lastikleri continental eco contact 2 fabrika lastiğiydi, ilk sezon kış lastiği alamamıştık, ikinci sene nokian weatherproof dört mevsim lastik almıştım.

    Uzun yolda yakıtı 5.2'ye kadar düşürmüştüm, ankara şehir içinde de akıcı trafikte ekonomik kullanımda 6'yı geçmezdi. şehir içi arabasıdır, 5 ileri yarı otomatik şanzıman 5. viteste 3000 devirde 90-95 civarı hızla gidiyordu.

    10.000 km kadar kullandık, ağırlıklı olarak eşim kullandı, 17.000 km'de geçtiğimiz aralık ayı sonunda tanıdık bir abimize 37.000'e sattım. ev uzaklaştığından dizel araç ihtiyacı doğdu, çalıştığım şirketteki araçlar filo kiralamaya geçeceğinden dizel otomatik c4'ü ben satın aldım. benden önce park halindeyken çöp kamyonu sürtmesi sonucu arka sol çamurlukla kapıda lokal boya varmış. aracı aldıktan sonra ilk bakımını bosch serviste yaptırdım. sonraki bakımını da 6. yıl sonunda yetkili serviste 13.000 km'de iken yaptırmıştım, triger vs. komple bakım yaptırmıştım 1240 tl tutmuştu. 6. yaşındaki aracın garanti kapsamında gıcırtı yapan arka kapı gergileri değiştirildi serviste çok memnun kalmıştım.

    Aracın 1 tek sıkıntısı vardı... Polen filtresi bunlarda tırnaklı ve üstten vidalı, değişim sırasında genelde o tırnak kırılıyor, vidayı da takmıyorlar. Zamanla polen filtresi kapağı açılıyor araç dışarıdan hava almaya başlıyor, kışın uzun yolda vitesin önünden diz hizasından aşırı derecede soğuk alıyor, iç
    hava sirkülasyonunu açınca kesiliyor ama onda da camlar buğu yapıyor. Çözümü yetkili serviste 130 tl'lik kapağın değişimi ya da bir ustaya iyice sabitlettirilmesi o kadar...

    Bunun dışında biz araçta en ufak bir sorun yaşamadık, ne dualogic şanzımanda ne city direksiyonda ne de başka herhangi bir yerinde...

    Aracın ayna altındaki plastik koruma kapağı düşmüştü, orjinalini 11 tl'ye mi ne almıştım. Parçaları oldukça ucuzdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 19 Haziran 2017; 23:30:20 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.