< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Aracı teslim alırken hasarı fark etmediyseniz, ancak hasar servisin sorumluluğunda oluşmuşsa, derhal servisle iletişime geçip durumu yazılı olarak bildirmeniz ve aracın sizden önceki durumu hakkında kayıt (teslim tutanağı, fotoğraf vb.) talep etmeniz gerekir. Teslim sırasında hasar kontrolü yapılmadıysa ve bu durum tutanakla belgelenmediyse, servis tarafından araçta yapılan işlemler ve aracın sizden önceki durumu arasındaki bağlantıyı ortaya koymak gerekebilir. Çözüm sağlanmazsa, Tüketici Hakem Heyeti’ne veya Tüketici Mahkemesi’ne başvurarak maddi zararın karşılanmasını talep edebilirsiniz. Süreci hızlandırmak için tüketici hukuku konusunda uzman bir avukattan destek almanız faydalı olur. |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 6 Ocak 2025; 23:19:29 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |