Şimdi Ara

Fiat Servisi Bakım Sonrası Hasar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Bugün Fiat servisine seramik kaplama ve cam filmi yapılması için aracimi bıraktım. Aynı gün akşamına teslim aldım. Aracı teslim alırken Sol arka kapıdaki ezilmeyi farketmedim. Eve gelip arabayı park ettiğimde durumu farkettim. Yetkilisi servis aracı teslim ederken konu ile ilgili herhangi bir bilgilendirme de yapmadı. Hasarlı kısımda işlemde olmuş. Hakkımı nasıl aramalıyım. İzleyeceğim yol hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim. Fiat Servisi Bakım Sonrası Hasar Fiat Servisi Bakım Sonrası Hasar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Aracımı yine ilgili bayiden sıfır olarak satın almıştım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aracı teslim alırken hasarı fark etmediyseniz, ancak hasar servisin sorumluluğunda oluşmuşsa, derhal servisle iletişime geçip durumu yazılı olarak bildirmeniz ve aracın sizden önceki durumu hakkında kayıt (teslim tutanağı, fotoğraf vb.) talep etmeniz gerekir. Teslim sırasında hasar kontrolü yapılmadıysa ve bu durum tutanakla belgelenmediyse, servis tarafından araçta yapılan işlemler ve aracın sizden önceki durumu arasındaki bağlantıyı ortaya koymak gerekebilir. Çözüm sağlanmazsa, Tüketici Hakem Heyeti’ne veya Tüketici Mahkemesi’ne başvurarak maddi zararın karşılanmasını talep edebilirsiniz. Süreci hızlandırmak için tüketici hukuku konusunda uzman bir avukattan destek almanız faydalı olur.

  • Geçmiş olsun hocam. Hangi şehir hangi servis?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Önce bir gidip konuşun aracı servise kabul etmeden önce fotoğraf alıyorlar. Bitince de fotoğraf alıp öyle teslim ediyorlar. Yani ne zaman hasar oluştuğu belli olur.

    Servis sürecinde olduysa uzlaşamazsanız önce hakem heyetine sonra tüketici mahkemesine gider bu olay serviste kaynaklı bir sorunsa zaten görüştüğünüzde yüksek ihtimalle ücretsiz bakım verelim vs ayağına teklif gelir.

    Servisin elinde teslim alma ve verme fotoğraflarda hasar gözükmüyorsa (çekim saatleri önemli) muhatap bulursan talep edersin. Muhatap yoksa zarara katlanırsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 6 Ocak 2025; 23:19:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Servis izmir enriko aliberti bayrakli servisi. Servis ile görüştüm. Bana ellerinde fotoğrafların olmadığı bilgisini verdiler. Bu sebepten en kısa sürede ilgileneceklerini bildirdiler. Ancak 2 haftadır bekliyorum bir dönüş olmadı. Bu sebepten tüketici hakem heyetine en kısa sürede başvuru yapacağım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio 4 Uçuk Servis Bakımı
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.