Şimdi Ara

Fiesta 1.0 Ecoboost kullananlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
6.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    direkt olarak Fiesta 1.0 Ecoboost için açılan bir konu göremedim ben açayım dedim.

    Araç ve kullanışı ile ilgili izlenimleriniz, + / - bulduğunuz özellikler , yakıt tuketim değerleri vs .. kısaca aklınıza gelen herşeyi paylaşabilirsiniz.

    1.5 aylık fiesta ecoboost 1.0 manuel vites benzinli , kullanıcısı olarak şahsen izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.

    Araç gerçekten çok atak ve özellikle 2. ve 3. viteslerde bu ataklığı hem düz yoldaki ivmelenmesiyle hem de yokus cıkarken gösterdiği perfomanstan anlayabiliyorsunuz.

    Yakıt tüketimi : Dün göstergeleri sıfırlayarak tem de test ettim. Tem trafiginde trafikli ve trafiksiz anların da olduğu bir akşam saatinde ortalama 6,0 lt / 100 km olarak gösteriyordu. Trafigin olmadığı anlarda hız sabitleyici ile 100 - 120 km / h saat hızla giderken anlık yakıt tuketimi gostergeleri 3 lt nin altına düşerek seyrettiği zamanlar oldu . Sonuc olarak arabayı surekli aktif olarak kullanmayan biri olarak bu ortalama 6 litre değerlerininin ileriki zamanlarda daha da düşeceği düşüncesindeyim.

    Resihttps://store.donanimhaber.com/2b/21/19/2b211903e9b3d0c2386dd7c39f66a2a2.JPG

    Genel olarak araçtan çok memnunum. Sizlerin de görüşlerini öğrenmek isterim.
     Fiesta 1.0 Ecoboost kullananlar







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Fiesta 1.0 Ecoboost Kullanıcı Yorumları

    Ford Fiesta 1.0 Ecoboost, üç silindirli, 998 cc'lik bir turboşarjlı benzinli motora sahip kompakt bir otomobildir. Piyasaya sürülmesinden bu yana, performansı, yakıt verimliliği ve düşük emisyonları nedeniyle kullanıcılar arasında popülerlik kazanmıştır.

    Performans

    Çoğu Fiesta 1.0 Ecoboost kullanıcısı, motorun sağladığı güç ve torktan memnun kalmaktadır. 100 beygir güç ve 170 Nm tork üreten motor, küçük boyutuna rağmen etkileyici bir performans sunmaktadır. Otomobil, 0'dan 100 km/sa hıza yaklaşık 10 saniyede ulaşabilmektedir.

    Yakıt Verimliliği

    Fiesta 1.0 Ecoboost'un en önemli özelliklerinden biri de yakıt verimliliğidir. Kullanıcılar, karma sürüş koşullarında genellikle 100 km'de 5 litre civarında yakıt tüketimi bildirmektedirler. Bu, kompakt bir otomobil için oldukça etkileyici bir değerdir.

    Emisyonlar

    Fiesta 1.0 Ecoboost, düşük emisyonları sayesinde çevre dostu bir seçenektir. Ortalama CO2 emisyonu 101 g/km'dir, bu da onu emisyon düzenlemelerini karşılayan bir otomobil yapmaktadır.

    Kullanıcı Yorumları

    Çevrimiçi kullanıcı yorumlarına göre, Fiesta 1.0 Ecoboost sahipleri genel olarak araçlarından memnundurlar. Performans, yakıt verimliliği ve düşük emisyonları, en çok övülen özellikler arasındadır. Ayrıca, otomobilin şık tasarımı ve konforlu iç mekanı da takdir edilmektedir.

    Ancak, bazı kullanıcılar otomatik vitesli modellerin vites geçişlerinde hafif bir gecikme olduğunu ve süspansiyonun sert olabileceğini belirtmektedirler. Ayrıca, küçük bagaj hacmi, özellikle uzun yolculuklarda bir dezavantaj olarak görülebilir.

    Genel olarak, Fiesta 1.0 Ecoboost, performans, yakıt verimliliği ve düşük emisyonları arayan sürücüler için iyi bir seçenektir. Küçük boyutuna rağmen etkileyici bir sürüş deneyimi sunmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 6 lt. çok iyi bir değer benzinli araba için.
  • Bence yakıt çok.Ama şuna göre çok:

    Bende benzinli 1.6 powershift fiesta var.Şehir ici dışı karışık ortalamam 6.7 litre.Ve trend paket olduğu için cc olmamasına rağmen bu değerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Bence yakıt çok.Ama şuna göre çok:

    Bende benzinli 1.6 powershift fiesta var.Şehir ici dışı karışık ortalamam 6.7 litre.Ve trend paket olduğu için cc olmamasına rağmen bu değerde.



    Test değerlerinde 4,5 lt / 100 km olarak gözüküyor. Tabi ortalamaları arac bi 5000 bin e ulastıktan sonra tekrar belirtilirim. Şu an bu motora göre çok bence de . Ama dediğim gibi bu değerin düşeceğine inanıyorum
  • 5 binden sonra rahat düşer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anlık tüketimde 3 altını görmekten ziyade 6lt ortalama için ortalama hız nedir?
    Tüketim yazıp hız yazmamak da moda oldu. Sanki daktilo ile bilgi veriyor araba. LCD ekranda en ince detayına kadar bilgi veriyorlar.
  • Ortalama hız değerlerine bakmadım ama tahminen 90 olduğunu soyleyebilirim.
  • bende 1.0 takip ediyorum özellikle yakıt konusunda

    90 km hız 6 lt biraz fazla geldi bana sanırım trafik yoğun olsa gerek

    1.25 fiesta 2bin kilometredir 5.3 gösteriyor yüzde 90 şehirdışı

    o aracın şehirdışı 5 litrenin altını görmesi lazım
  • bu kadar yüksek tüketiminize rağmen 3lt hangi
    hızda yakıyor acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş tecrübesini yazmış bu arabanın 90 km hızla 6 lt tüketmesi imkansız test değeri herşey ortada bu kadar eleştirmek neden demekki yoğun trafiğe girdi ortalama orda yükseldi. Bu motoru kullanan focus bile gayet ekonnomik dünyayı yeniden keşfeder gibi yorum yapmaya gerek yok bence.Ona bakılırsa benim c sınıfı 1.6 arabam 5. vites 70 km hızla düz yolda 4-4,5 yakıyor.
  • eşime aldık otomatik olanından, arada ben kaçırıyorum içi kucuk , otomatik olması manuele göre tepki süresin arttırıyor olmasına rağmen atak, tam bir şehir arabası... Tüketim daha 500 km de olduğu için fazla sanırım 8.0 lıt gösteriyor. Hız ortalaması 32 km/h... Bir sürü araç denedik ama şanszımanı bunun kadar iyi tepki veren B sınıfı görmedim.

    Fabrika değerleri benzinli otomatik çin oldukça iyi, klasik Ford özelliği olarak sürüşü çok eğlenceli, zevkli. Ama fiyatı gereksiz pahalı...
  • Dediklerinize katılıyorum. Arabanın iç designi ile ilgili begenmedigim de bir nokta var bunu da belirtmek istiyorum.

    Şoför koltuğu ile yan koltuk arasındaki , saklama haznesi (kol dayama) rahatsız edici bir şekilde design edilmiş. Şöyleki ; dirseğinizi dayadığınızda eliniz vitese uzak kalıyor (en azından benim için oyle).

    Haznenin kapağı kapalı iken de ; vites değiştirirken dirseğiniz bu hazneye çarpıyor cogu zaman. Bu sebeple , genelde kol dayama haznesinin kapığını kaldırıp o şekilde kullanıyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.