Şimdi Ara

Fluence alıyoruz yorumlarınızı alabilir miyim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, otomobil bölümüne ilk konumu açmış bulunuyorum, arabalardan pek anladığım söylenemez. Babam yeni araba almaya karar verdi,

    2014 model Renault Fluence
    55.000km
    Dizel
    Yarı otomatik
    Kaza bela boya falan yok

    53.000TL

    Babamın bir müşterisinin aracıymı? biraz uyguna geliyor sanırım. Bir de en boş modeliymi?.

    Araç nasıldır kullanımı olsun yakıt konusu olsun bilenler veya kullananlar bilgi verirse çok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Çalıştığım eski şirkette vardı, araç daha 30-40 bin km'de falandı. Birebir aynı paket.

    Vites kolunun altından ve torpido arkasından gelen gacır gucur trim sesleri,
    Bagaj kapağının açılmamaya karar vermesi,
    Yolunun yarısında sıkışan ve gacırtı ile açılan şoför kapısı menteşesi,
    Edc şanzımanın arada saçmalaması, hızlı verilen emirlere cevap verememesi,
    Gazın dibindeki kick down tuşuna basmadan gittiğinizde, aracın daha iyi ivmeleniyor hissiyatı vermesi,
    Şanzımanın, rampa aşağı giderken ayağın frendeyse zaman zaman motor frenini abartarak 4000'li devirlere kadar çıkması,
    Özellikle viyadük geçişlerinde viraj içindeysen aracın arkasının hareket etmeye çalışması,
    Yanlış tasarlanan ön takımdaki bozukluk(teknik adı bump steer, çukura veya kasise tek teker girerseniz, direksiyon bariz şekilde kendiliğinden dönüyor, direksiyon hissi değil bu yanlış anlaşılmasın, bildiğiniz tasarım kusuru) ,
    Tekerlek hız sensörlerinde parça ucuz olsun diye ucuza kaçarak dandik sensör kullanan renault'nun abs ve esp sistemlerinin doğru çalışmaması (abs ve esp kağıt üstünde var ama araba dip frende dururken lastikler ötüyor, çok bozuk yolda patinaj çekmeyi de önleyemiyor)

    gibi problemleri haricinde normal bir araç.
  • Bi ara bizim şirket aracımız 1.5 dizel otomatik olanıydı, yakıtı fena değildi, şirketteki herkes olabildiğince hoyrat kullanmasına rağmen hiçbir arıza yaşamadık. Fakat bir keresinde bisiklet ile bir çocuk park halindeki aracımıza hafifçe vurmasına rağmen tampon ve far haşat olmuştu. Bir de araç hiç güven hissi vermiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haluk Ermiş kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az yakar

    içi geniş

    malzeme kalite kötu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Km gerçek ise az yakan bir dizel otomatik olarak güzel tercih olur. EDC şanzımanlar sorunsuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çalıştığım eski şirkette vardı, araç daha 30-40 bin km'de falandı. Birebir aynı paket.

    Vites kolunun altından ve torpido arkasından gelen gacır gucur trim sesleri,
    Bagaj kapağının açılmamaya karar vermesi,
    Yolunun yarısında sıkışan ve gacırtı ile açılan şoför kapısı menteşesi,
    Edc şanzımanın arada saçmalaması, hızlı verilen emirlere cevap verememesi,
    Gazın dibindeki kick down tuşuna basmadan gittiğinizde, aracın daha iyi ivmeleniyor hissiyatı vermesi,
    Şanzımanın, rampa aşağı giderken ayağın frendeyse zaman zaman motor frenini abartarak 4000'li devirlere kadar çıkması,
    Özellikle viyadük geçişlerinde viraj içindeysen aracın arkasının hareket etmeye çalışması,
    Yanlış tasarlanan ön takımdaki bozukluk(teknik adı bump steer, çukura veya kasise tek teker girerseniz, direksiyon bariz şekilde kendiliğinden dönüyor, direksiyon hissi değil bu yanlış anlaşılmasın, bildiğiniz tasarım kusuru) ,
    Tekerlek hız sensörlerinde parça ucuz olsun diye ucuza kaçarak dandik sensör kullanan renault'nun abs ve esp sistemlerinin doğru çalışmaması (abs ve esp kağıt üstünde var ama araba dip frende dururken lastikler ötüyor, çok bozuk yolda patinaj çekmeyi de önleyemiyor)

    gibi problemleri haricinde normal bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 13 Aralık 2017; 14:56:46 >




  • bu araba çok zıplıyordu ya
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Symbolde ABS ve ESP olmasına rağmen ani frende arka atma durumu var.
  • Fiyat/performans aracı. Bence çok memnun kalırsınız. Belki daha kaliteli amortisörlerle yol tutuş biraz iyileştirilebilir. Motor-şanzıman uyumu harikadır. Az yakar. Güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yayla gibi araba , ama uçan tabut

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 110 luk motoru çok sevilen az yakan iyi giden bir araç
    içi çok geniş
    bagajı çok geniş
    edc yi ben sevmiyorum ama sorunsuz kullananlar memnun
    yol tutuşu fena değil kayarsa arkadan kayar toparlanır yani suspansiyonları sert ama sertliği kadar yol tutmuyor yani daha kaliteli suspansiyon lazımdı ama yinede yeterli
    iç mekan kaltiesi biraz düşük ama abartıldığı gibi bir durum yok kasislere hayvan gibi dalan şirket araçlarına bininci trim sesi gelmesi normal benimki 67.000 de trim sesi yok
  • İkame araç olarak sigortadan aldım, 10 gündür kullanıyorum. Araç manuel/dizel.
    Şunu söyliyim, tamam iyi/kötü ayağımızı yerden kesiyor ama İnsignia'mı çok özledim... Hiç alışamadım araca...
  • Araç tipik fransiz araci kaliteli degil fakat o fiyata daha iyisini bulmaniz zor, temiz duzgun kullanildiysa alinir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marmarascorpion -- 14 Aralık 2017; 22:1:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence,az yakar parçası diğer araçlara göre ucuzdur otm vites olunca tadından yenmez bildiğim kadarıyla fluencelerde edc ve cvt şanzıman var cvt daha iyidir yokuşlarda falan kayma yapmaz bence 50-55 bin tl arasında alınabilecek en uygun aile arabasıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

    İkame araç olarak sigortadan aldım, 10 gündür kullanıyorum. Araç manuel/dizel.
    Şunu söyliyim, tamam iyi/kötü ayağımızı yerden kesiyor ama İnsignia'mı çok özledim... Hiç alışamadım araca...

    Geçmiş olsun.

    Fluence'den Insignia'ya geçtim ben de. Her ne kadar konforda ve süspansiyon yumuşaklığında 2000 model B5 Passatımı özlesem de diğer özellikler unutturuyor.

    Hele ki şu mevsimde ince düşünülmüş otomatik klima sistemi. Motor soğukken otomatik mod açıksa 27 dereceye ayarlı iken kalorifer çalışmıyor. Motor ısındıkça yavaş yavaş çalışmaya başlıyor. Her gün ulan bunu düşünen ne güzel düşünmüş diyorum.
  • https://shiftdelete.net/ruhi-cenet-trafik-kazasi-yapti

    Araç fluence, kazanın koşullarını bilmiyorum ama içinden sağlam çıkmış olması mucize mi yoksa fluence'in bilinenin aksine güvenli bir araç olması mı tartışılır.

    Belkide başka bir araçla gerçekleşmeyecekti bu kaza, fluence'in handikapları bu kazaya yol açtı, bunları bilemeyiz ama yine de bu kaza bir fikir verebilir bizlere.
  • Dusuk devirde dikkatli dinlerseniz turbo islik sesi gibi bir sey duyarsiniz (1500 civariydi sanirim)
    Yol tutusu cok kotu degil ama zorlamayin
    Trim sesleri gelecektir gelmiyorsa da baslayacak
    Ic malzemeler soyulmasi da ayni sekilde

    Bunlar harici hoyrat kullanmayip bakimli oldugu surece sizden iyisi olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanc64


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kızıl Baron

    İkame araç olarak sigortadan aldım, 10 gündür kullanıyorum. Araç manuel/dizel.
    Şunu söyliyim, tamam iyi/kötü ayağımızı yerden kesiyor ama İnsignia'mı çok özledim... Hiç alışamadım araca...

    Geçmiş olsun.

    Fluence'den Insignia'ya geçtim ben de. Her ne kadar konforda ve süspansiyon yumuşaklığında 2000 model B5 Passatımı özlesem de diğer özellikler unutturuyor.

    Hele ki şu mevsimde ince düşünülmüş otomatik klima sistemi. Motor soğukken otomatik mod açıksa 27 dereceye ayarlı iken kalorifer çalışmıyor. Motor ısındıkça yavaş yavaş çalışmaya başlıyor. Her gün ulan bunu düşünen ne güzel düşünmüş diyorum.

    Teşekkür ederim. malum hala dolu hasarının etkileri ile uğraşıyorum...
    Ama bugün yarın kavuşacağım aracıma inşallah :)

    Süspansiyon yumuşaklığı hakkında haklısınız. biraz sert. ancak lastikten de kaynaklı olduğunu söylüyorlar. yumuşak lastiği geçerek konforu bir nebze artırabileceğini söylüyorlar ancak sert lastiğin dayanıklılığı ve güven hissi de göz ardı edilebilir mi bilemiyorum.

    Açıkcası bahsettiğiniz klima özelliğini hiç farketmemiştim. :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzWall

    https://shiftdelete.net/ruhi-cenet-trafik-kazasi-yapti

    Araç fluence, kazanın koşullarını bilmiyorum ama içinden sağlam çıkmış olması mucize mi yoksa fluence'in bilinenin aksine güvenli bir araç olması mı tartışılır.

    Belkide başka bir araçla gerçekleşmeyecekti bu kaza, fluence'in handikapları bu kazaya yol açtı, bunları bilemeyiz ama yine de bu kaza bir fikir verebilir bizlere.


    Hava yastığı açılmış, A sütununda yamulma yok, yaşam kafesi sağlam yani bu aracın. Önü dağılmış olabilir şiddeti belli değil ama kemeri takılı olan birinin bu araçtan sağlam çıkması normal. Bence üstüne düşeni yapmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizde bir Yanlışlık var Araçları parasına göre değerlendiremiyoruz

    Malzemesi kötü falan değil BMW 3 serisi parası mı isteniyor bu araca

    Fluence in yol tutuşu vasat gerisi iyi

    Gelelim edc şanzımana

    Ilk nesil edc Ler biraz kararsız Performansı da törpülüyor

    Fluence alacaksan manuel al Sıfır megane da edc alabilirsin son yazılımla düzeldi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.