< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Az yakar
içi geniş malzeme kalite kötu |
Çalıştığım eski şirkette vardı, araç daha 30-40 bin km'de falandı. Birebir aynı paket.
Vites kolunun altından ve torpido arkasından gelen gacır gucur trim sesleri, Bagaj kapağının açılmamaya karar vermesi, Yolunun yarısında sıkışan ve gacırtı ile açılan şoför kapısı menteşesi, Edc şanzımanın arada saçmalaması, hızlı verilen emirlere cevap verememesi, Gazın dibindeki kick down tuşuna basmadan gittiğinizde, aracın daha iyi ivmeleniyor hissiyatı vermesi, Şanzımanın, rampa aşağı giderken ayağın frendeyse zaman zaman motor frenini abartarak 4000'li devirlere kadar çıkması, Özellikle viyadük geçişlerinde viraj içindeysen aracın arkasının hareket etmeye çalışması, Yanlış tasarlanan ön takımdaki bozukluk(teknik adı bump steer, çukura veya kasise tek teker girerseniz, direksiyon bariz şekilde kendiliğinden dönüyor, direksiyon hissi değil bu yanlış anlaşılmasın, bildiğiniz tasarım kusuru) , Tekerlek hız sensörlerinde parça ucuz olsun diye ucuza kaçarak dandik sensör kullanan renault'nun abs ve esp sistemlerinin doğru çalışmaması (abs ve esp kağıt üstünde var ama araba dip frende dururken lastikler ötüyor, çok bozuk yolda patinaj çekmeyi de önleyemiyor) gibi problemleri haricinde normal bir araç. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 13 Aralık 2017; 14:56:46 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marmarascorpion -- 14 Aralık 2017; 22:1:13 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |