Şimdi Ara

Focus 1.0 Hibrit vs 1.5 Dizel Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,


    Yeni bir araç bakıyorum ve karar kıldığım model 2023 veya 2024 focus olacak gibi. Ancak kafama takılan bazı sorular var, kullanım olarak ağırlıklı şehiriçi ve işe gidiş geliş olacak. Uzun km yol fazla yapmayacağım ve bulunduğum şehirde trafikte çok vakit geçirmeyeceğim için 1.0 ecoboost hibrit kullanım senaryoma daha mantıklı olarak geliyor. Ancak internette kesin bilgi bulamamış olsam da bu modelde powershift çift kavrama şanzıman olması kafama takılıyor. Bu model yerine alternatif olarak 1.5 Ecoblue dizeller var ve tork konvertörlü olarak geliyorlar. Dizellerin de sürekli şehiriçi kullanımda DPF arızaları insanın canını sıkıyor.


    1.0 ecoboost hibrit çift kavrama mı ? Yoksa 1.5 ecoblue tork konvertörlü mü ? Bu araçları kullanan ve tecrübesi olanların tavsiyelerine açığım.








  • Şehir içi ağırlıklı kullanımda dizel alınmaz. Powershift özelinde bir problem var mı bilmiyorum ama çift kavrama sistemi yakıt verimliliği ve sürüş dinamiği olarak gayet güzeldir. Yani tork konvertör iyi çift kavrama kötü diye bir durum yok hepsinin kendine göre avantajları dezavantajları var. Eğer benzinli focus problemliyse başka bir benzinli araç bakın. Mesela 1.0 tsi + dsgli araçlar gibi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Koç Burssuz kullanıcısına yanıt

    Şu an kullandığım araçta da çift kavrama powershift var, henüz bir problem yaşamadım ancak sıkıntı yaşayan çok fazla insan olması beni tedirgin ediyor. 2023 powershiftlerde iyileştirmeler yapıldı ama problemlerin devam edip etmediğini tam olarak bilmiyorum. Açıkçası çift kavramada bu kadar sıkıntı yaşanmasının biraz da kullanım ve şansa baktığını düşünüyorum. Yılda 8-9bin km şehir içi, 3bin km şehirdışı için bana da dizel mantıklı gelmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizeli motor-şanzıman olarak mükemmel bence ama benzinli sizin kullanım için çok daha uygun.


    alırken yeni tip- kayışı yaş içinde çalışmayan 1.0 olmasına dikkat edilmeli..

  • 1.0 hibritler magna(getrag) 7dct300 kodlu ıslak kavrama kullanıyor. Sorunsuz ve uzun ömürlü bir şanzımandır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle 1.5

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Sen foruma gitmeli miyim diye konu ve anket açıp forum üyelerinin %90 ının gitmeni istemesi üzerine bir daha bu foruma uğramam diyen eleman değil misin?  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio 4 1.2 vs İ20 1.2 mpi
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • neden şehir içi ağırlıklı olursa dizel olmaz abiler.


    dizel km bazından daha uyguna gelmiyor mu?


    bilmediğimden soruyorum

  • aahastra A kullanıcısına yanıt

    dizelde uzun süre devir çevirmeyince her tarafı tıkanıyor aracın. partikül, dpf ve rutin bakım masraflarıda işin içine girince hiçbir tasarrufu kalmıyor dizel ünitenin. şehir içi kullanım için benzinli ya da şarj imkanı varsa elektrikli bir model de düşünülebilir.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.