2006 model 110.000 km de Dizel Ford Focus TDCİ 110 Hp aracım var, 110.000 km de yeni motor yaptırmak zorun da kaldık. Silindirler büyütülerek yeni piston yeni segman yeni iticiler vs full rektefiyesi yapıldı.Enjektör ve pompa bakıma gönderildi.Pompanın tamir bakımı yapıldı enjektörler için de bir problem olmadığı söylendi.Pompa ve enjektör için 400 TL bir bedel ödedim.Turbo revizyon yapıldı.3-4 turbocu dolaşmama rağmen bütün ustaların el ile hortumun şişip şişmemesi kontrolü üzerine turbo da sorun yok tespiti yapıldı.İlk revizyon da 3mm pervane büyütmesi yaptık ustaların tavsiyesi üzerine sonrasın da standardına dönerek tekrar bir revize yapmış olduk.Aracın yağ pompası değişti.Hava akış metre temizlendi kontrol edildi. Başka araçtan sökülüp tekrar kontrol edildi.Soketi çıkarılıpta tekrar denendi.Turbo başınç sensörü hem başka araçtan sökülüp denendi hem de soketi çıkarılıp denendi.Katalizör boşaltması yapıldı.EGR iptali yapıldı sac ile kapatılarak yapıldı.Şu an toplam da 5.000 Tl yi geçik harcama yapmama rağmen araçta siyah duman, çekiş düşüklüğü, 3200 devire kadar şakırdama, şakırdama özellikle 3-4-5. vitesler de ve 2000 devirler de hissedilir derecede var, ve sorunu çözemedik.Alt devirler çok ölü, rölantide dahi siyah duman var ve az derecede...Araç yüke bindiğinde sürekli siyah duman var.1. viteste kalkarken 2600 devire kadar araba hantal 2600 devirden sonra çekiş var ancak yine de tam orjinalindeki gibi değil.2. viteste kalkmak istersem çok uzun süre de araç kendini toplayabiliyor.3000 devir üstlerinde araç daha atak alt devirlere göre.3-4-5 vitesler de tam gazlar da 2000 devirlerden yükselmek istersem şakırtı aracı titretecek kadar.Araç bilgisayara bağlandığın da sorun da göstermiyor.Artık ustaların sürekli onu değiştir bunu değiştir demesi ve nokta atışı yapamaması beni bezdirdi.Biraz uzun oldu ama açıklayıcı olması için uğraştım teşekkürler şimdiden cevaplar için...