Şimdi Ara

FORD B-MAX

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
2
Favori
14.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu siteyi bi inceleyin;

    http://vital-knowledge.eu/tr


    Bunlar İngiltere fiyatları ve opsiyon fiyatları:

    http://www.ford.co.uk/Cars/B-MAX/BrochureAndPriceLists



  • Arkadaşlar fiyatları 43.000 ile 57.000 arasında olacağı söyleniyor. Tabi resmi bir açıklama değil.
    Fusion un satış rakamlarının üzerine çıkabilir mi?
    Gerçi baz fiyat İngiltere de fiestanın 900£ gerisinde.
    Fiestanın rakibi olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Arkadaşlar fiyatları 43.000 ile 57.000 arasında olacağı söyleniyor. Tabi resmi bir açıklama değil.
    Fusion un satış rakamlarının üzerine çıkabilir mi?
    Gerçi baz fiyat İngiltere de fiestanın 900£ gerisinde.
    Fiestanın rakibi olabilir mi?
    Bunlar da motor, tork, maksimum hız ve 0-100 değerleri:

    Motor Tork Maks Hız 0-100 Km/h
    1.0 Ecoboost (100 PS) 170 Nm 175 Km/h 13.2 sn
    1.0 Ecoboost (125 PS) 200 Nm 188 Km/h 11.2 sn
    1.4 Duratec (90 PS) 128 Nm 170 Km/h 13.8 sn
    1.6 Duratec (105 PS)powershift 150 Nm 180 Km/h 12.1 sn
    1.5 TDCI (75 PS) 190 Nm 158 Km/h 16.5 sn
    1.6 TDCI (95 PS) 215 Nm 174 Km/h 13.9 sn




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Bunlar da motor, tork, maksimum hız ve 0-100 değerleri:

    Motor Tork Maks Hız 0-100 Km/h
    1.0 Ecoboost (100 PS) 170 Nm 175 Km/h 13.2 sn
    1.0 Ecoboost (125 PS) 200 Nm 188 Km/h 11.2 sn
    1.4 Duratec (90 PS) 128 Nm 170 Km/h 13.8 sn
    1.6 Duratec (105 PS)powershift 150 Nm 180 Km/h 12.1 sn
    1.5 TDCI (75 PS) 190 Nm 158 Km/h 16.5 sn
    1.6 TDCI (95 PS) 215 Nm 174 Km/h 13.9 sn

    Alıntıları Göster
    Almanya da güncel Fusion ile B-max arasında 3000€ fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Almanya da güncel Fusion ile B-max arasında 3000€ fark var.

    Alıntıları Göster
    Ford B-max te kullanılan 1.0 ecoboost motorlar yeni focuslarda da kullanılacak.
    Bu konudaki fikirleriniz nedir?
  • B-Max Mini MPV sınıfındaki boşluğu dolduracak gibi gözüküyor. Kia Venga ve Hyundai ix20 ile piyasada tutunamayan MPV'ler, B-Max'la makus talihine son verebilir. Ford bu noktada doğru fiyat politikası ve iyi bir reklam kampanyasıyla B-Max'ın satışlarını tavan yaptırabilir. Ben şahsen bu tarz yüksek sürüş keyfi olan araçları beğenmekle birlikte, yüksek fiyatları nedeniyle uzak duruyorum. Hatta Kia Venga almanın eşiğinden dönüp i30'da karar kılmıştım 6 ay evvel. Fakat aklım hala MPV'lerde:)

    Bu araç piyasaya ne zaman çıkacak bilgisi olan var mı? İyi bir lansman fiyatı sunarlarsa otomatik şanzımanlı modelini i30'la takas yapabilirim.

    Ayrıca otomatik viteste powershift denilen bir sistem var sanırım? Bu tür teknik konulara uzağım. Bilgisi olanlar powershift'e dair birkaç kelam edebilirse sevinirim.

    Saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977

    B-Max Mini MPV sınıfındaki boşluğu dolduracak gibi gözüküyor. Kia Venga ve Hyundai ix20 ile piyasada tutunamayan MPV'ler, B-Max'la makus talihine son verebilir. Ford bu noktada doğru fiyat politikası ve iyi bir reklam kampanyasıyla B-Max'ın satışlarını tavan yaptırabilir. Ben şahsen bu tarz yüksek sürüş keyfi olan araçları beğenmekle birlikte, yüksek fiyatları nedeniyle uzak duruyorum. Hatta Kia Venga almanın eşiğinden dönüp i30'da karar kılmıştım 6 ay evvel. Fakat aklım hala MPV'lerde:)

    Bu araç piyasaya ne zaman çıkacak bilgisi olan var mı? İyi bir lansman fiyatı sunarlarsa otomatik şanzımanlı modelini i30'la takas yapabilirim.

    Ayrıca otomatik viteste powershift denilen bir sistem var sanırım? Bu tür teknik konulara uzağım. Bilgisi olanlar powershift'e dair birkaç kelam edebilirse sevinirim.

    Saygılar..

    Aracın piyasaya çıkış tarihi 2012 nin son çeyreği. Yani Ekim ayından itibaren showroomlarda yerini alacak sanırım.

    Powershift olarak adlandırılan ve tam otomatik şanzıman olanağı sunan vites seçeneği III.Nesil Focus'larda da sunulmaya başlanacak.Yeni Powershift şanzıman altı ileri vites ve çift hidrolik debriyaj sayesinde tam otomatik şanzımanların rahatlığıyla vites değiştirirken düz vitesin performansını da gösteriyor. üstelik sıradan otomatik şanzımanlara göre yüzde 9 yakıt tasarrufu sağlıyor.

    Powershift nasıl çalışıyor?
    Volvo Cars ve şanzıman ortağı Getrag tarafından geliştirilen Powershift prensip olarak birbirine paralel iki düz şanzıman şeklinde çalışıyor. Powershift düz şanzımanda kullanılan teknoloji üzerine kurulu olmakla birlikte kendi tahrik millerine bağlı iki ayrı hidrolik debriyajla bu sistemden ayrılıyor. Birbirinin içinde dönen iki tahrik milinden içte olanı birinci üçüncü beşinci ve geri vitesleri kontrol ederken dışta olanı ikinci dördüncü ve altıncı viteslere kumanda ediyor. Debriyajın elektro-hidrolik kontrol ünitesi bir debriyaj kavramışken diğerinin açılmasını sağlıyor. İki debriyaj da baskı balata sistemiyle çalışıyor. Bir piston debriyaj balatalarını birbirine doğru iterek bunların oluşan sürtünmeyle birbirine kilitlenmesini sağlıyor. Böylece motor birinci viteste gücünün ve torkunun zirvesinde çalışırken ikinci vitese geçmeye hazır hale geliyor. İkinci vitese geçildiğindeyse üçüncü vites hazırlanıyor. Bu sayede güç aktarımında veya torkta herhangi bir kesinti olmazken son derece hızlı ve pürüzsüz bir şekilde vites değiştiriliyor vites değiştirme sırasında da hızlanma sürüyor.

    Sıradan otomatik şanzımanlara göre yüzde sekiz daha az yakıt tüketimi
    Vites değiştirme rahatlığı ve yüksek performansın yanında yakıt tüketimini de azaltan Powershift Volvo’nun çevreye verilen olumsuz etkilerin azaltılması konusunda yaptığı çalışmaların bir sonucu olarak ortaya çıkmış.Powershift hakkında Volvo Cars Araştırma ve Geliştirme Başkan Yardımcısı Magnus Jonsson “ölçümlerimize göre Powershift yakıt tüketimini sıradan otomatik şanzımanlara göre yüzde dokuz kadar azaltıyor bu da çevreye olumsuz etkileri azaltma yarışında önemli bir hamle” dedi.

    Tork kaybı olmaksızın otomatik veya sıralı vites değiştirme
    Powershift sürücüye,sıralı vites değiştirme imkânı da sunuyor. Ancak bu sistemde elle vites değiştirme de bile zaman veya güç kaybı olmuyor. Powershift sıradan bir otomatik şanzıman gibi tork dönüştürücüsüne hareketli dişliye ve çok sayıda hidrolik debriyaja ihtiyaç duymadığı için bu parçaların getirdiği tork kaybı da ortadan kalkıyor.

    Güçlü dizel motorlar için en iyi seçenek
    çift hidrolik debriyaj sayesinde yüksek torkları kolayca aktaran Powershift dişli oranı seçimi konusunda da sınırsız seçenek sunuyor ve bu da şanzımanı günümüzün güçlü dizel motorları için ideal tercih haline getiriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977

    B-Max Mini MPV sınıfındaki boşluğu dolduracak gibi gözüküyor. Kia Venga ve Hyundai ix20 ile piyasada tutunamayan MPV'ler, B-Max'la makus talihine son verebilir. Ford bu noktada doğru fiyat politikası ve iyi bir reklam kampanyasıyla B-Max'ın satışlarını tavan yaptırabilir. Ben şahsen bu tarz yüksek sürüş keyfi olan araçları beğenmekle birlikte, yüksek fiyatları nedeniyle uzak duruyorum. Hatta Kia Venga almanın eşiğinden dönüp i30'da karar kılmıştım 6 ay evvel. Fakat aklım hala MPV'lerde:)

    Bu araç piyasaya ne zaman çıkacak bilgisi olan var mı? İyi bir lansman fiyatı sunarlarsa otomatik şanzımanlı modelini i30'la takas yapabilirim.

    Ayrıca otomatik viteste powershift denilen bir sistem var sanırım? Bu tür teknik konulara uzağım. Bilgisi olanlar powershift'e dair birkaç kelam edebilirse sevinirim.

    Saygılar..

    Aracın piyasaya çıkış tarihi 2012 nin son çeyreği. Yani Ekim ayından itibaren showroomlarda yerini alacak sanırım.

    Powershift olarak adlandırılan ve tam otomatik şanzıman olanağı sunan vites seçeneği III.Nesil Focus'larda da sunulmaya başlanacak.Yeni Powershift şanzıman altı ileri vites ve çift hidrolik debriyaj sayesinde tam otomatik şanzımanların rahatlığıyla vites değiştirirken düz vitesin performansını da gösteriyor. üstelik sıradan otomatik şanzımanlara göre yüzde 9 yakıt tasarrufu sağlıyor.

    Powershift nasıl çalışıyor?
    Volvo Cars ve şanzıman ortağı Getrag tarafından geliştirilen Powershift prensip olarak birbirine paralel iki düz şanzıman şeklinde çalışıyor. Powershift düz şanzımanda kullanılan teknoloji üzerine kurulu olmakla birlikte kendi tahrik millerine bağlı iki ayrı hidrolik debriyajla bu sistemden ayrılıyor. Birbirinin içinde dönen iki tahrik milinden içte olanı birinci üçüncü beşinci ve geri vitesleri kontrol ederken dışta olanı ikinci dördüncü ve altıncı viteslere kumanda ediyor. Debriyajın elektro-hidrolik kontrol ünitesi bir debriyaj kavramışken diğerinin açılmasını sağlıyor. İki debriyaj da baskı balata sistemiyle çalışıyor. Bir piston debriyaj balatalarını birbirine doğru iterek bunların oluşan sürtünmeyle birbirine kilitlenmesini sağlıyor. Böylece motor birinci viteste gücünün ve torkunun zirvesinde çalışırken ikinci vitese geçmeye hazır hale geliyor. İkinci vitese geçildiğindeyse üçüncü vites hazırlanıyor. Bu sayede güç aktarımında veya torkta herhangi bir kesinti olmazken son derece hızlı ve pürüzsüz bir şekilde vites değiştiriliyor vites değiştirme sırasında da hızlanma sürüyor.

    Sıradan otomatik şanzımanlara göre yüzde sekiz daha az yakıt tüketimi
    Vites değiştirme rahatlığı ve yüksek performansın yanında yakıt tüketimini de azaltan Powershift Volvo’nun çevreye verilen olumsuz etkilerin azaltılması konusunda yaptığı çalışmaların bir sonucu olarak ortaya çıkmış.Powershift hakkında Volvo Cars Araştırma ve Geliştirme Başkan Yardımcısı Magnus Jonsson “ölçümlerimize göre Powershift yakıt tüketimini sıradan otomatik şanzımanlara göre yüzde dokuz kadar azaltıyor bu da çevreye olumsuz etkileri azaltma yarışında önemli bir hamle” dedi.

    Tork kaybı olmaksızın otomatik veya sıralı vites değiştirme
    Powershift sürücüye,sıralı vites değiştirme imkânı da sunuyor. Ancak bu sistemde elle vites değiştirme de bile zaman veya güç kaybı olmuyor. Powershift sıradan bir otomatik şanzıman gibi tork dönüştürücüsüne hareketli dişliye ve çok sayıda hidrolik debriyaja ihtiyaç duymadığı için bu parçaların getirdiği tork kaybı da ortadan kalkıyor.

    Güçlü dizel motorlar için en iyi seçenek
    çift hidrolik debriyaj sayesinde yüksek torkları kolayca aktaran Powershift dişli oranı seçimi konusunda da sınırsız seçenek sunuyor ve bu da şanzımanı günümüzün güçlü dizel motorları için ideal tercih haline getiriyor.


    Tesekkur ederim detayli bilgilendirmeniz icin.

    Aracin ingiltere fiyatlarina baktim ve c- max ile oranladim. Şöyle ki, oradaki fiyatlar bizden 6 bin lira daha ucuz. Bu da demek oluyor ki 48 bin lira olan B- max benzinli otomatik aracın fiyatı bizde 54 bin lira civarı olacak. Cok pahalı çook😳




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977

    B-Max Mini MPV sınıfındaki boşluğu dolduracak gibi gözüküyor. Kia Venga ve Hyundai ix20 ile piyasada tutunamayan MPV'ler, B-Max'la makus talihine son verebilir. Ford bu noktada doğru fiyat politikası ve iyi bir reklam kampanyasıyla B-Max'ın satışlarını tavan yaptırabilir. Ben şahsen bu tarz yüksek sürüş keyfi olan araçları beğenmekle birlikte, yüksek fiyatları nedeniyle uzak duruyorum. Hatta Kia Venga almanın eşiğinden dönüp i30'da karar kılmıştım 6 ay evvel. Fakat aklım hala MPV'lerde:)

    Bu araç piyasaya ne zaman çıkacak bilgisi olan var mı? İyi bir lansman fiyatı sunarlarsa otomatik şanzımanlı modelini i30'la takas yapabilirim.

    Ayrıca otomatik viteste powershift denilen bir sistem var sanırım? Bu tür teknik konulara uzağım. Bilgisi olanlar powershift'e dair birkaç kelam edebilirse sevinirim.

    Saygılar..

    Aracın piyasaya çıkış tarihi 2012 nin son çeyreği. Yani Ekim ayından itibaren showroomlarda yerini alacak sanırım.

    Powershift olarak adlandırılan ve tam otomatik şanzıman olanağı sunan vites seçeneği III.Nesil Focus'larda da sunulmaya başlanacak.Yeni Powershift şanzıman altı ileri vites ve çift hidrolik debriyaj sayesinde tam otomatik şanzımanların rahatlığıyla vites değiştirirken düz vitesin performansını da gösteriyor. üstelik sıradan otomatik şanzımanlara göre yüzde 9 yakıt tasarrufu sağlıyor.

    Powershift nasıl çalışıyor?
    Volvo Cars ve şanzıman ortağı Getrag tarafından geliştirilen Powershift prensip olarak birbirine paralel iki düz şanzıman şeklinde çalışıyor. Powershift düz şanzımanda kullanılan teknoloji üzerine kurulu olmakla birlikte kendi tahrik millerine bağlı iki ayrı hidrolik debriyajla bu sistemden ayrılıyor. Birbirinin içinde dönen iki tahrik milinden içte olanı birinci üçüncü beşinci ve geri vitesleri kontrol ederken dışta olanı ikinci dördüncü ve altıncı viteslere kumanda ediyor. Debriyajın elektro-hidrolik kontrol ünitesi bir debriyaj kavramışken diğerinin açılmasını sağlıyor. İki debriyaj da baskı balata sistemiyle çalışıyor. Bir piston debriyaj balatalarını birbirine doğru iterek bunların oluşan sürtünmeyle birbirine kilitlenmesini sağlıyor. Böylece motor birinci viteste gücünün ve torkunun zirvesinde çalışırken ikinci vitese geçmeye hazır hale geliyor. İkinci vitese geçildiğindeyse üçüncü vites hazırlanıyor. Bu sayede güç aktarımında veya torkta herhangi bir kesinti olmazken son derece hızlı ve pürüzsüz bir şekilde vites değiştiriliyor vites değiştirme sırasında da hızlanma sürüyor.

    Sıradan otomatik şanzımanlara göre yüzde sekiz daha az yakıt tüketimi
    Vites değiştirme rahatlığı ve yüksek performansın yanında yakıt tüketimini de azaltan Powershift Volvo’nun çevreye verilen olumsuz etkilerin azaltılması konusunda yaptığı çalışmaların bir sonucu olarak ortaya çıkmış.Powershift hakkında Volvo Cars Araştırma ve Geliştirme Başkan Yardımcısı Magnus Jonsson “ölçümlerimize göre Powershift yakıt tüketimini sıradan otomatik şanzımanlara göre yüzde dokuz kadar azaltıyor bu da çevreye olumsuz etkileri azaltma yarışında önemli bir hamle” dedi.

    Tork kaybı olmaksızın otomatik veya sıralı vites değiştirme
    Powershift sürücüye,sıralı vites değiştirme imkânı da sunuyor. Ancak bu sistemde elle vites değiştirme de bile zaman veya güç kaybı olmuyor. Powershift sıradan bir otomatik şanzıman gibi tork dönüştürücüsüne hareketli dişliye ve çok sayıda hidrolik debriyaja ihtiyaç duymadığı için bu parçaların getirdiği tork kaybı da ortadan kalkıyor.

    Güçlü dizel motorlar için en iyi seçenek
    çift hidrolik debriyaj sayesinde yüksek torkları kolayca aktaran Powershift dişli oranı seçimi konusunda da sınırsız seçenek sunuyor ve bu da şanzımanı günümüzün güçlü dizel motorları için ideal tercih haline getiriyor.


    Tesekkur ederim detayli bilgilendirmeniz icin.

    Aracin ingiltere fiyatlarina baktim ve c- max ile oranladim. Şöyle ki, oradaki fiyatlar bizden 6 bin lira daha ucuz. Bu da demek oluyor ki 48 bin lira olan B- max benzinli otomatik aracın fiyatı bizde 54 bin lira civarı olacak. Cok pahalı çook😳

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar B-Max Fiestanın rakibi olabilir mi?
    MPV sınıfındaki rekabet gittikçe kızışıyor.
    Bu konuda ne düşünüyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Arkadaşlar B-Max Fiestanın rakibi olabilir mi?
    MPV sınıfındaki rekabet gittikçe kızışıyor.
    Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    niye bir marka kendi modeline rakip çıkarsın ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOLANx

    niye bir marka kendi modeline rakip çıkarsın ki

    Satış bazında yakalayabilir mi? diye değiştirsek soruyu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Bu siteyi bi inceleyin;

    http://vital-knowledge.eu/tr


    Bunlar İngiltere fiyatları ve opsiyon fiyatları:

    http://www.ford.co.uk/Cars/B-MAX/BrochureAndPriceLists





    Güncel...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    quote:

    Orijinalden alıntı: TOLANx

    niye bir marka kendi modeline rakip çıkarsın ki

    Satış bazında yakalayabilir mi? diye değiştirsek soruyu.

    Türkiye de zor; alışık olmadığımız bir tarz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TOLANx -- 23 Mayıs 2012; 21:41:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Arkadaşlar fiyatları 43.000 ile 57.000 arasında olacağı söyleniyor. Tabi resmi bir açıklama değil.
    Fusion un satış rakamlarının üzerine çıkabilir mi?
    Gerçi baz fiyat İngiltere de fiestanın 900£ gerisinde.
    Fiestanın rakibi olabilir mi?

    Hocam baz fiyat fiestadan 2000 £ daha pahalı yaklaşık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Arkadaşlar B-Max Fiestanın rakibi olabilir mi?
    MPV sınıfındaki rekabet gittikçe kızışıyor.
    Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    Elbette Fiestanın rakibi olamaz:) Zira, B-Max muhtemelen fiestadan daha pahalı olacaktır ülkemizde. Fiyat kriteri bile fiestanın gerisinde kalmasına yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977


    quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Arkadaşlar B-Max Fiestanın rakibi olabilir mi?
    MPV sınıfındaki rekabet gittikçe kızışıyor.
    Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    Elbette Fiestanın rakibi olamaz:) Zira, B-Max muhtemelen fiestadan daha pahalı olacaktır ülkemizde. Fiyat kriteri bile fiestanın gerisinde kalmasına yeter.

    Dün ford müdürü arkadaşımla görüştüm, tek donanım ve 50.000 civarı fiyatla gelecekmiş.
    Fusion ile fiestanın fiyatı birbirine çok yakındı. B-max ile fiestanın fiyat farkı çok olacak demekki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977


    quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Arkadaşlar B-Max Fiestanın rakibi olabilir mi?
    MPV sınıfındaki rekabet gittikçe kızışıyor.
    Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    Elbette Fiestanın rakibi olamaz:) Zira, B-Max muhtemelen fiestadan daha pahalı olacaktır ülkemizde. Fiyat kriteri bile fiestanın gerisinde kalmasına yeter.

    Dün ford müdürü arkadaşımla görüştüm, tek donanım ve 50.000 civarı fiyatla gelecekmiş.
    Fusion ile fiestanın fiyatı birbirine çok yakındı. B-max ile fiestanın fiyat farkı çok olacak demekki.

    Çok para.. Bu paraya kimse almaz. Sadece tek donanımla gelecek oluşu bile "nasıl olsa satamayız" düşüncesinin ürünü. Kendileri bile inanmıyor satacağına ki, tek donanımla ithal ediyorlar. Bu zamanda tek donanımlı araç mı olur? Bari panaromik cam tavanlı ve otomatik şanzımanlısı gelse:)

    B-max'ın Türkiye serüveni başlamadan bitmiştir bana göre.
    Geçmiş olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorrento -- 29 Mayıs 2012; 21:10:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977

    quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977


    quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Arkadaşlar B-Max Fiestanın rakibi olabilir mi?
    MPV sınıfındaki rekabet gittikçe kızışıyor.
    Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    Elbette Fiestanın rakibi olamaz:) Zira, B-Max muhtemelen fiestadan daha pahalı olacaktır ülkemizde. Fiyat kriteri bile fiestanın gerisinde kalmasına yeter.

    Dün ford müdürü arkadaşımla görüştüm, tek donanım ve 50.000 civarı fiyatla gelecekmiş.
    Fusion ile fiestanın fiyatı birbirine çok yakındı. B-max ile fiestanın fiyat farkı çok olacak demekki.

    Çok para.. Bu paraya kimse almaz. Sadece tek donanımla gelecek oluşu bile "nasıl olsa satamayız" düşüncesinin ürünü. Kendileri bile inanmıyor satacağına ki, tek donanımla ithal ediyorlar. Bu zamanda tek donanımlı araç mı olur? Bari panaromik cam tavanlı ve otomatik şanzımanlısı gelse:)

    B-max'ın Türkiye serüveni başlamadan bitmiştir bana göre.
    Geçmiş olsun..

    Aynen katılıyorum.Focus furyasından sonra ford biraz kendini defansa çekti gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teacher22

    quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977

    quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977


    quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Arkadaşlar B-Max Fiestanın rakibi olabilir mi?
    MPV sınıfındaki rekabet gittikçe kızışıyor.
    Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    Elbette Fiestanın rakibi olamaz:) Zira, B-Max muhtemelen fiestadan daha pahalı olacaktır ülkemizde. Fiyat kriteri bile fiestanın gerisinde kalmasına yeter.

    Dün ford müdürü arkadaşımla görüştüm, tek donanım ve 50.000 civarı fiyatla gelecekmiş.
    Fusion ile fiestanın fiyatı birbirine çok yakındı. B-max ile fiestanın fiyat farkı çok olacak demekki.

    Çok para.. Bu paraya kimse almaz. Sadece tek donanımla gelecek oluşu bile "nasıl olsa satamayız" düşüncesinin ürünü. Kendileri bile inanmıyor satacağına ki, tek donanımla ithal ediyorlar. Bu zamanda tek donanımlı araç mı olur? Bari panaromik cam tavanlı ve otomatik şanzımanlısı gelse:)

    B-max'ın Türkiye serüveni başlamadan bitmiştir bana göre.
    Geçmiş olsun..

    Aynen katılıyorum.Focus furyasından sonra ford biraz kendini defansa çekti gibi.

    Alıntıları Göster
    Zaten Focus III ile ilgili de olumsuz yorum çok duydum. Teknolojik donanım tamam, ama arabanın içi
    hissedilir derecede daralmış.




  • Merhaba,
    B-Max otomobilimizi eşim için teslim aldık gelelim bir iç mimar,tasarımcı ve otomobil aşığı olarak yaptığım değerlendirmeye;
    Araç ford b max 1.6 benzinli powershift 6 ileri otomatik titanium x paket donanımlıdır.
    Öncelikle bu aracın tasarımı hangi beklentiler ve müşteri kitlesi düşünülerek tasarlanmış ondan başlayalım,biz 16 aylık bebekleri olan bir aileyiz ikinci çocuğuda inşallah düşünüyoruz otomobili değiştirme ihtiyacımız bu sebepten doğdu.İlk bakışta şunu söylemeliyim ki vaad edilen ve teoride benimde işte budur dediğim tüm özellikler işe yarıyor ve hedefi gözünden vuruyor bunlar nedir?Bu otomobil lansmanlarında da görüleceği üzere ağırlıklı olarak şehir içinde kullanılmak üzere geliştirilmiş çocuklu aile hedef kitlesine göre tasarlanmış bir araç olduğu aşikar,kullanmaya başladığınızda bunu daha da iyi anlıyorsunuz.Meşhur "B" direği hikayesi çocuğu arka koltuğa bağlarken ya da çocuk bacaklarıyla sağı solu tekmeleyerek bağlanmamaya direnirken,80 desibel sınırını zorlayarak çığlık çığlığa bağırırken,bir yandan da sağanak yağmur yağarken siz iki araba arasına parketmiş olduğunuzdan dar bir konumda sürgülü kapınızı biraz daha açıyor ve tavan yüksekliği çok yeterli olduğu için direk arabanın içine dalabiliyor ve bu büyük mücadeleden galip gelme şansınızı arttırıyorsunuz,bu birinci vaat gerçekleşiyor ve otomobile değer katıyor.İkincisi,tek bir hamleyle ön koktukları çok pratik bir biçimde yatırabiliyorsunuz,çocuk ya da eşya koyarken zor hava koşulları dahil hızlıca eziyet çekmeden içeriye erişim sağlayabiliyorsunuz hemde çocuğun önü kapanmadığı için mızıldanmıyor sizde yağmurdan korunuyorsunuz yolda giderken cam tavan bizim titanium x pakete dahil olduğu için ufaklık gökyüzünü mutlu mesut seyrederken yolumuzu alıyoruz. Bu arada çocuğu araba kullanırken görmeniz için tavanda normalde gözlük konan yere açılır kapanır ekstra dikiz aynası adapte etmişler bu da güzel bir detay.Sürgülü kapıdaki tek endişem sustasının kilidinin olmaması dik yokuşlarda ufak bir temasla kapı kayabilir ama denemedim bilmiyorum göreceğiz öyle olsa bile 1-2 yıla kadar ford bunu düzeltir parçayı değiştirir diye düşünüyorum.Arabayı 24000 24 ay "0" faizli kredi ile trafik sig. artı dosya masrafları içinde 49000 tl'ye aldık,titanium x paket ki arabada geri görüş kamerası sony müzik sistemi ki bu segmentteki bir otomobil için harika (kendi land rover discovery'mde harman kardon 12 hoparlör sistemi var kıyas eşiğim budur!!)gerçekten temiz ve basları kuvvetli. Erişim menülerinin gerçek zamanda kullanımı gayet kullanışlı.Sesli komut sistemi konusuna gelince bu gibi sistemlerin düzgün çalışacağına inanmayarak gülüyordum ben,mecburen aldık pakete dahil olduğu için asla çalışmaz diyordum "ahmet" dersin "karnet diye bir kayıt bulunamadı" der diye düşünüyordum ve bakın ne oldu GERÇEKTEN ÇALIŞIYOR :)İphone'unuz ya da diğer akıllı telefonunuzu bluetooth yardımıyla ford sync ike senkronize ediyor müzik ve tel rehberinizi ford'a aktarıyorsunuz bu işlem bittikten sonra direksiyondaki kumandadaki telefon butonuna basıp kişinin ismini türkçe söylüyorsunuz ve sürpriz! çalışmaz dediğim sistem takır takır çalışıyor inanamadım,biliyorsunuz genelde bu sistemler efektif değildir ama teknoloji ilerlemiş gerçekten hakkaten işinizi kolaylaştırıyor uğraşmıyorsunuz.Aracın bagajı bebek pusetini yanlamasına alıyor ama bizim pusetimizin tasarımındanmıdır bilmiyorum sağa sola temas etmeden girmesini beklerdim gerçi sorun yok tek elle bagaja sokabiliyorsunuz ,alttaki bagaj kademesini düşürdüğünüzde daha rahat alıyor .İç mekan kalitesi ve kalite algısıyla detaylar otomobilin fiyatına göre çok başarılı beğenmezseniz 2 katını bastırıp mercedes b serisi alacaksınız ya da sonsuza kadar susacaksınız çünkü mantıksız yorumlar gerçekten sıkıcı oluyor kalite fiyata göre artıda.Çok pratik bir araba orası kesin,tasarım amaçlanan kriterleri başarıyla yerine getiriyor.İç mekan fiyatına göre ve diğer rakiplerine göre açık ara önde gelelim Motor ve şanzıman hikayesine;şanzıman son derce modern sessiz ve çok hızlı ayrıcada sportif özelliklere sahip hemen tepki veriyor çok beğendim ki yıllarca porsche 911 kullanmış bir insanım otomotiv endüstrisindeki gelişmeler insana hayret veriyor.90'lı yıllarda bu sınıf ya da benzeri araçlar bildiğiniz kamyondu iğrenç sert plastikli ve donanımsız araçlardan buralara geldi bu iş gerçekten harika.Motor üst devre doğru iyicene canlanan ve ittirmeye başlayan son derece tatminkar bir motor araç 1359 kg bu arada ona rağmen sollamalar olsun düz yol olsun gayet iyi diyebilirim şaşırtıyor bazen ataklığıyla.Yakıt tüketimi şu an şehiriçi 9 lt/100 km ortalama ama ileride 7-8 lere düşecektir bizde yeni diye biraz basıyoruz açıkçası keyfini sürelim olayı.Yürüyen aksam bozuk yollarda çok başarılı esp ve diğer tüm sistemler hatika çalışıyor bizzat boş yolda savurmaya çalıştım herşeyi yaptım araba kopmadı ya da dengesizlikler yapmadı.Gidişi oldukça tok ve sessiz ama bunu 2 -3 sene sonra konuşmalıyız bakalım hala öyle olacakmı.Toparlarsak ilk izlenimler vaad edilenlerin tamamının gerçekleştiği yönde ve otomobil aşığı biri olarak hislerim uzun vadede bu arabanın çok başarılı olması gerektiği ve güvenilir bir araç olduğu yönündedir.Ford fiesta ile kıyaslamak abesle iştigaldir tasarımlarındaki öncelikler farklı zaten sınıfıda farklı artı marka kendi modelinin satışını düşürmek istermi allahaşkına.Golf mükemmel bir otomobil olmasına karşın eş donanımlı bir modelini en az 55-60 bin tl arası alabilirsiniz artısı golf sahibi olmanız eksisi tek hacimli otomobil olmamasıdır burada tercih önceliklerinizdedir.İç mekan hacmi kıyas kabul etmez özelliklede b direği ve sürgülü kapı sayesinde gerçekleşen erişim kolaylığı.İki arabanın arasına park etmiş haldeyken kapıyı açıp çocuğu bir koyun bakalım tabiiki sizin çocuğunuz çok sakindir sizde çok güçlüsünüzdür eminim ama şarjlı matkapla vida sıkmak varken tornavidayla kasmaya ne gerek var değilmi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Discovery td5 -- 17 Aralık 2012; 14:09:10 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.