Şimdi Ara

Ford Bu kadar neden satıyor. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
2.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    Kus serisini unutmayalim.Uretimden kalkmis araclari kakaladilar zamaninda. Artik yurt disinda da ne var ne yok herseyden haberdar olabiliyoruz diye yine uretimden kalkan araclari kakalayamiyorlar.

    yapma hocam kuş serisini çıkardığı zamanlarda diğer yabancı markalarda aynı değilmiydi Allah aşkına.Çıkardıkları arabalar hala çatır çatır satılıyor ayrıca,taş gibiler

    Adamlar şimdi tekrar araba üretecek 2015 de başlayacaklarını duyurdular 550 milyon dolar yatıracaklardı yanılmıyorsam.

    arabanın tanesini 20 bin tl ye mâl etseler 40 a satsalar oldu bitti, kapış kapış gidecek yine.
  • Yaşadıklarınızı tüm markaya yıkmanız çok saçma olmuş. Bu gözle bakıldıktan sonra tüm araçların neden alınıp alınmadığı sorgulanabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Constantine -- 8 Ocak 2014; 21:51:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar tabii ki ESP direk yol tutuşu arttırmaz, ama şu da var, espli bi araçda eğer ralli yapmıyacaksak belli bi güvenlik (yani sıkıntı durumunda aracın ç,izgisini koruyabilmesi) standardı da sağlanıyo. ESP li bir aracı alalım, boluya doğru yola çıkalım. ESP i kapatalım, sardıralım dip gaz ile virajlara(yapmayalım, örnek veriyorum, hayal edelim) sonra esp i açalım, gene dip gaz devam edelim. Biraz daha düz bir çizgi, stabilizasyon olmadı mı? Veya hiç denemediz mi? Bindiğiniz aracın esp si açıkken ve kapalıyken aradaki farkı? esp li focus ile espli jetta arasındaki dağlar kadar farkı da merak ettim doğrusu. Çok enteresan, her bölümün kendi (fanatik demek istemiyorum) hayranları oluyo. VW e laf söyletmeyenler, Hondaya laf söyletmeyenler, Toyotaya laf söyletmeyenler. Yapmayın Allahaşkına 3 aşağı 5 yukarı şu an aynı segmentteki araçlar benzer özellikler sunuyolar, yol tutuş dahil. Evet focus 1 de fark açıktı. Bariz üstünlüğü vardı. Ama şu an o kadar değil bence.
    Buyrun aradaki dağlar kadar (!) farkı izleyelim;

    http://www.youtube.com/watch?v=USBYMioyGe8

    http://www.youtube.com/watch?v=yNchN6nuyCI

    Sevgili bravamen esp off ve on yazarken araçların yol tutuşları hakkında ne düşünüyosunuz? Acaba şu konuda mı anlaşamıyoruz? Mesela 60 km ile gidiyosunuz karşınıza köpek çıktı birden sola kırdınız ama yoldan çıkacak gibisiniz tekrar sağa kırıp yolunuza geri dönüyosunuz. Aracın bu reaksiyonunu da ben yol tutuş kabiliyeti olarak değerlendiriyorum ki esp ile bariz daha iyi (artık buna da itiraz etmeyin fordun kendi reklamı öyleydi) olur.

    Bu forumda ESC testinin konsepti 10.000 kere yazıldı keşke bir açıp okusaydınız.

    "Euro NCAP ABD Yönetmeliği FMVSS126'yı baz alan ESC GTR global teknik yönetmeliğine göre "duraksamalı sinüs manevrası" testlerini gerçekleştirmiştir. Test 2009 ve 2010 yılında sonuçları açıklanmış tüm arabalar için tamamlanmıştır. ESC sisteminin kapatılmasına izin veren arabalarda testler ESC AÇIK ve ESC KAPALI olarak gerçekleştirilmiştir. Arabalar kimi zaman araba başına 60 defaya kadar çıkabilen sayıda birden fazla kez tekrarlanmış, her seferinde direksiyon açısı ve girdi artırılmıştır. Klip arabanın savrulduğu ‘ilk ESC kapalı testi’ göstermektedir. ‘ESC açık testi’ aynı direksiyon girdisi ile gerçekleştirilendir. Test edilen tüm arabalar bu testlerin gereksinimlerini karşıladı."

    Eğer biraz dikkatli bakarsanız Focus ile Jetta'nın direksiyon açıları arasında fark olduğunu görebilirsiniz.Hatta çevirme hızları arasında ki farkıda.

    Minimal bir fark ben de hissediyorum ama sonuçda testten geçer not almış 2 araçdan bahsediyoruz. Bana aradaki dağlar kadar farkı açıklar mısınız? Veya siz bir örnek veriniz lütfen. C segmenti esp li 2 aracın karşılaştırması, benzer yol ve sürüş şartlarında. Focusla jettayı da geçtim, çok marjinal 2 araç olmaması ricası ile siz bu testi baz almıyosanız sizin baz olduğunuz bir resmi kurum olur, sıradan bizim gibi kullanıcı olur, bana bir örnek verir misiniz? Ben en azından kaynak niteliğinde bunları örnek verdim. Siz derken bir arkadaşımız bana örnek-kaynak verebilir mi? Standart 2 esp-esc li aracın yol tutuşu ne kadar farklı? Yanlış anlama olmasın lütfen, ben hiç bir markayı savunmuyorum da yermiyorum da, bizim gibi kullanıcılar için arada çok büyük farklar olmadığını düşünüyorum o kadar. Kaynak veya örnek görmek şartıyla elbette ki bu düşüncemden vazgeçerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar tabii ki ESP direk yol tutuşu arttırmaz, ama şu da var, espli bi araçda eğer ralli yapmıyacaksak belli bi güvenlik (yani sıkıntı durumunda aracın ç,izgisini koruyabilmesi) standardı da sağlanıyo. ESP li bir aracı alalım, boluya doğru yola çıkalım. ESP i kapatalım, sardıralım dip gaz ile virajlara(yapmayalım, örnek veriyorum, hayal edelim) sonra esp i açalım, gene dip gaz devam edelim. Biraz daha düz bir çizgi, stabilizasyon olmadı mı? Veya hiç denemediz mi? Bindiğiniz aracın esp si açıkken ve kapalıyken aradaki farkı? esp li focus ile espli jetta arasındaki dağlar kadar farkı da merak ettim doğrusu. Çok enteresan, her bölümün kendi (fanatik demek istemiyorum) hayranları oluyo. VW e laf söyletmeyenler, Hondaya laf söyletmeyenler, Toyotaya laf söyletmeyenler. Yapmayın Allahaşkına 3 aşağı 5 yukarı şu an aynı segmentteki araçlar benzer özellikler sunuyolar, yol tutuş dahil. Evet focus 1 de fark açıktı. Bariz üstünlüğü vardı. Ama şu an o kadar değil bence.
    Buyrun aradaki dağlar kadar (!) farkı izleyelim;

    http://www.youtube.com/watch?v=USBYMioyGe8

    http://www.youtube.com/watch?v=yNchN6nuyCI

    Sevgili bravamen esp off ve on yazarken araçların yol tutuşları hakkında ne düşünüyosunuz? Acaba şu konuda mı anlaşamıyoruz? Mesela 60 km ile gidiyosunuz karşınıza köpek çıktı birden sola kırdınız ama yoldan çıkacak gibisiniz tekrar sağa kırıp yolunuza geri dönüyosunuz. Aracın bu reaksiyonunu da ben yol tutuş kabiliyeti olarak değerlendiriyorum ki esp ile bariz daha iyi (artık buna da itiraz etmeyin fordun kendi reklamı öyleydi) olur.

    Bu forumda ESC testinin konsepti 10.000 kere yazıldı keşke bir açıp okusaydınız.

    "Euro NCAP ABD Yönetmeliği FMVSS126'yı baz alan ESC GTR global teknik yönetmeliğine göre "duraksamalı sinüs manevrası" testlerini gerçekleştirmiştir. Test 2009 ve 2010 yılında sonuçları açıklanmış tüm arabalar için tamamlanmıştır. ESC sisteminin kapatılmasına izin veren arabalarda testler ESC AÇIK ve ESC KAPALI olarak gerçekleştirilmiştir. Arabalar kimi zaman araba başına 60 defaya kadar çıkabilen sayıda birden fazla kez tekrarlanmış, her seferinde direksiyon açısı ve girdi artırılmıştır. Klip arabanın savrulduğu ‘ilk ESC kapalı testi’ göstermektedir. ‘ESC açık testi’ aynı direksiyon girdisi ile gerçekleştirilendir. Test edilen tüm arabalar bu testlerin gereksinimlerini karşıladı."

    Eğer biraz dikkatli bakarsanız Focus ile Jetta'nın direksiyon açıları arasında fark olduğunu görebilirsiniz.Hatta çevirme hızları arasında ki farkıda.

    Minimal bir fark ben de hissediyorum ama sonuçda testten geçer not almış 2 araçdan bahsediyoruz. Bana aradaki dağlar kadar farkı açıklar mısınız? Veya siz bir örnek veriniz lütfen. C segmenti esp li 2 aracın karşılaştırması, benzer yol ve sürüş şartlarında. Focusla jettayı da geçtim, çok marjinal 2 araç olmaması ricası ile siz bu testi baz almıyosanız sizin baz olduğunuz bir resmi kurum olur, sıradan bizim gibi kullanıcı olur, bana bir örnek verir misiniz? Ben en azından kaynak niteliğinde bunları örnek verdim. Siz derken bir arkadaşımız bana örnek-kaynak verebilir mi? Standart 2 esp-esc li aracın yol tutuşu ne kadar farklı? Yanlış anlama olmasın lütfen, ben hiç bir markayı savunmuyorum da yermiyorum da, bizim gibi kullanıcılar için arada çok büyük farklar olmadığını düşünüyorum o kadar. Kaynak veya örnek görmek şartıyla elbette ki bu düşüncemden vazgeçerim.

    Ben araçların yol tutuşu konularına bir şey demiyorum.Sadece ESC testleri biraz farklı bir konu onu söylemek istedim.

    Fakat öte yandan yol tutuş konusunda tecrübe ettiğim kadarıyla bir kaç şey söyleyebilirim.Focus 2 satıp C4 aldığımız zaman cidden hissedilecek derecede virajlarda güven olayı meydana çıktı.Ki C4 o zaman yol tutuş konusunda yine pek çok C segmenti araçtan iyiydi.Bir kaç tane yol tutuş üzerine bir şey koyabilirim.Yine bu forumda açıldı konusu.3 aracın pist testleri.

    Skidpad

    Mercedes(AMG)=0.89g
    Ford=0.88g
    BMW=0.88g

    Slalom

    Mercedes(AMG)=69mph =111km/s
    Ford=67.7mph =108km/s
    BMW=67.1mph =107km/s

    Ve sıkı tutunun ST

    Slalom: 111.20 Km/h

    Skidpad: 0.93 G.


    Yol tutuş ile ilgili daha farklı kriterlerde var elbet fakat Focus şu araçlar karşısında yaptığı şu değerler geceden sabaha ortaya çıkacak değerler değil.Bu arada konunun tamamı burada.

    http://resim.donanimhaber.com/m_73414181/f_//tm.htm#73419204




  • 2013 yılında en çok satılan otombil sıralamasında ilk üçte. VW ilk sırayı aldı.

    Ford 2013 yılında ürün gamını kısıtlı tuttu. 2013 yılında Ford'un mondeo dışında dizel otomatik bir arabası bile yoktu üstelik. Buna rağmen ilk üçte olmak büyük başarı.

    Tabii bu sıranın bu şekilde olmasında kiralama firmalarının çok büyük katkısı var.

    1- Volkswagen 112.056
    2 - Renault 108.311
    3 - Ford 108.155
  • Gercekten ford kullanan baska markaya bakmiyor. Araclarin kendine has bi hissi toklugu guveni var.

    Idda ediyorum powershiftli dizel focus gelsin bu forumdaki tum dizel otomatik konulari mutlu sonla biter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla bana 59000 tl ye (ben alırkenki 2012 Kasım fiyatı :) full cmax gibi başka bi araç gösterin bende neden Ford alınmaz 3-5 neden sayımım .)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş zevki , küçük ama pratik çözümleri kendine has o orta konsolu. Güvenilir bi marka imajı vermesi. Çok köklü bi firma olması hatta en köklüsü herhalde.

    Sonuç olarak: Alırsan Ford olursun lord der geçerim
  • Parçası ucuz, sorunsuz, çok pahalı değil..

    Reno
    Fiat
    Ford
  • Ford en begendigim otomobil markasidir. Parca bulma derdin yok. Kaliteli yere saglam basiyor ve performansli genel olarak cogu modeli. Bir de focus ve fiesta gibi sinifinda standart belirleyen modelleri var. Yeni mondeo da geldi mi tamamdir. Eger mondeo yuksek bir fiyatla gelmezse passati nasil geride birakti diye cogu kisi sasiracak. Ne demisler alirsin ford olursun lord.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence birazda sizin şanssızlığınız. Ford Fusionumuz var memnunuz
  • Mondeo dışında bana tipide iç donanımıda basit gelen bir araçtı hiç ford almamıştım hep renault ve vw grubu araç aldım.Ama mondeo başka gerçekten Fordun suv sınıfı Kuga sı ve Mondeo gerçekten fiyat ve kalite oranı üst seviye araçlar.Servis ve yedek parçasının uygunluğu ve yaygınlığıda cabası.Ama şunuda söyleyim focus ve fiesta dışındaki fordlar 2. elde çok değer yitiriyor.Ha birde nerdeyse her modeli emsal markalardan 1 lt fazla yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epstemolojk_kopus -- 8 Ocak 2014; 23:55:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar Ford un en büyük artısı yol tutuş idi. WRC den gelen deneyimi bir zamanlar binek otomobillerinde sunabildiler. Ama şu an çoğu markada bu sorun yok. Zaten ESP yi koyunca olay büyük oranda çözülüyo, hatta bazı markalar kendilerine o kadar güveniyo ki, arkalarda bağımsız süspansiyona bile gerek duymuyo:)
    Ancak benim için şanzıman ve B ve C segmentinde 1600 cc e kadar dizel-otomatik olayı önemli olduğu için maalesef perspektifime giremedi sevgili Ford. Ford ailesine çalışmalarında başarılar dilerim.

    ESP ile yol tutuşun alakası nedir?

    ESP güvenlik ile alakalı ve lazım olduğu zaman devreye giren bir teknoloji.

    ESP'li Focus ve ESP'li Jetta'nın yol tutuşları arasında dağlar kadar fark var mesela.

    Ya siz kime neyi anlatıyorsunuz, bizim millet bunu bir türlü öğrenemiyor.

    Araçlarımızın yol tutuşu iyi olduğundan ESP'ye gerek görmemişler diyen satış temsilcileri gördük, daha ne olsun?

    Konuya gelecek olursak,

    Ford'un önceki kasaları bana son derece düz araçlar gibi geliyordu. Focus II ile bayağı bir km. yaptım. Yalıtım namına pek bir şey yoktu. Fakat 3'e pek binemedim, ilerlemiş gibi görünüyor.

    Fiesta cephesine gelirsek, zaten B segmenti araçlar arasındaki farklar pek fazla olmuyor. Fiesta güzel araç, zaten konfor adına çok bir şey beklememek lazım. Polo en büyük rakibidir, ama ona karşı da fiyat avantajı var.

    Mondeo ise, bana göre D segmentinde çok zayıf kalıyor. Ne bu kasada, ne de önümüzdeki kasası/makyajı yine segmentinde tutunamaz.

    Ford'un olayı -en azından Avrupa'da- C segmentine kadar. Gerisi biraz büyük gelir kendisine.




  • bence siz doğarken şanssız doğmuşsunuz.İlk defa böyle şeyleri sizden duydum
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Bence yeni mondeo konusunda cok onyargilisiniz. Vwden baska iyi arac olmadigini zannediyorsunuz. Yeni mondeo uygun bir fiyatla gelirse piyasayi siler supurur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onur801 O kullanıcısına yanıt
    Kus serisi ile toplumumuzda duygusal bir bag olustu bence sebebi de odur satmasi icin. Normalde uretimden kalkmis bir araba burda ise yanlis bilmiyosam 2000 e kadar satildi. O zmanda satilan markalala yine ayni degildi. Yerli uretim diye de cok satildi bir de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogretmenht

    Bence yeni mondeo konusunda cok onyargilisiniz. Vwden baska iyi arac olmadigini zannediyorsunuz. Yeni mondeo uygun bir fiyatla gelirse piyasayi siler supurur.

    Hiçbir şey yapamaz. Allah ömür verirse bu forumdayım, gelince görürüz.

    Millet Insignia çıkarken de D segmentini yerle bir eder diyordu, gördük sonucunu. BMW bile geldi geçti. Passat'tan en az 3 kat fark yedi.

    Bu segmentin oyuncuları belli ve liderlik Mondeo için çooook uzak. Bu aracın kaliteli olmadığı anlamına gelmez ama dikkatinizi çekerim.
  • EustassKiD26 kullanıcısına yanıt
    işim arabalarla olunca çoğu zaman nette araba üzerinden konuşmaktan bıkıyorsun bu konuyu yazdığım gün araç arıyordum leon hakkında bilgi araştırırken ford un bu sorunlarından alacakların bilgisi olsun diye yazdım. Servisden şikayetçi bile olduk kayıtları sildiği için ama fabrika hiç ilgilenmiyor. Kocaeli fab. kaçkez görüştük ama sonuç alamadık. [
  • insideman kullanıcısına yanıt
    Kocaeli merkezleri ve ora ile iletişime geçtik bana oradan çıkan beyefendinin cebbarından birisi arabanızı yıkamayacaksınız oldu. eee yağmuru ne yapacağım dediğimde fazla yağmurda binmeyin dedi eee kar altında ne yacağım dedim garajınıza koyun diyor araba için özel arsa alıp garaj mı yapacam bide :) boya konusundada fiyatı düşürmez boya dedi tamam peki servise boyattıktan sonra götürdüğümde fiyatı düşmeyek mi yeni araç alırken dedim hayır dedi peki dedim arabayı noyatıp ssizin şimdi söyleyeceğiniz servise götürüp boyalı şkilde takas yapacağım ve bundan boya hatası var şu kadar paradan yukarı vermeyiz demeyecekler mi deyince ben şahsım adına konuşuyorum boyalı araç fiyatı tabiki düşürür demeye başladı hemen kıvırdı.
  • parker48 kullanıcısına yanıt
    24 saatlik araç camdan su aldı. bunun su almasını doğal karşıladılar.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.