Şimdi Ara

Ford Bu kadar neden satıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
2.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fordun neyi bu kadar aracı satılmasına neden oluyor anlamıyorum.
    2010 da sıfır aldım aldığımın ertesi gün camdan su aldı servise bu yüzden 4 kez girdi ve 9 ayda o camı ancak değiştiridler ve camı fab. bile bulunamadı + kaskosu ford tarafından yapılmıştı kaskodan faydalanılmasın diye bazı kasko bilgileri motor şase noları araba ile tutmaması sağlanarak sahtecilik yapılmıştır. buda yetmezmiş gibi 2012 yılında kapı menteşeleri çürümeye uğradı bunu bile bizim hatamız olarak gördüler sebebi araç yağmurda kullanılmış ve servis haricinde yıkanmış :) ses rüzgar vs almalarını saymıyorum bile + cam değişimini servisde hiç bir şekilde gözükmemesi hiç bir servis kayıtını yapmamışlar daha sonra ortaya cıktı bunlar
    FORD alacaklar dikkat edin bunlara ne mendeolar ne avrupa araçları (avrupada ürütilen ve satış,a sürülen tüm araçlar TR ye satılanlardan farklı aynı model araçların avrupada kullanılanı ile TR deki kullanılanı cok ama çok farklı Murat 131 de orijinal klimalı bile gördüm avrupadan gelenlerden) iş yerime geldi hepsinde aynı sorun arka camlarında 3 ile 5 cm sallanma yani fitili öpmeme olayı var







  • Avrupa veya Amerika'ya giden araçların markası ne olursa olsun hemen hemen hepsinde bizdekiyle farklılık var bu Ford'a has bir şey değil zaten. İkinci olarak 2-3 senedir aktif olarak ford forumlarını takip ederim bir kez bile sizin sorununuza benzer sorun görmedim,bu kadar satılan bir aracın böyle sorunu var ise elbet dillendiren olurdu şimdiye kadar diye düşünüyorum. Tamam sizin aracınızda çıkmış ve çok sıkıntı çekmiş olabilirsiniz buna sonuna kadar hak veriyorum fakat sonuçta bunlar kul yapısı kusursuz olmaları imkansız ki sizede bunlardan biri denk gelmiş. Bu demek değildir ki ford kötü marka focus berbat model. Sizin dediğiniz sorunlar kronik olsaydı şuan ne focus nede ford satış rakamlarında ilk sıraları alabilirdi. Yanlış anlamayın ama karalama kampanyası gibi olmuş cümleleriniz.
    Ailemde arkadaş grubumda ve çevremde bir çok ford kullanıcısı var escort'tan tutun son kasa kuga'ya kadar. Focus 1-2,2.5-3 kullananlardan daha böyle sorunlar duymuş değilim. Mondeo kullananlar yeni çıkacak kasayı beklemekte almak için. Biz aldığımız focus 3 için hiç pişman değiliz sadece sizin bunu karalama kampanyası gibi yorumlamanızıda anlamış değilim. Aracımda şu şu sorunlar çıktı x servisi çözemedi v.s diyerek açsaydınız konunuzu bir çok insan ve en başta ben destek olurdu size ancak böyle bir konuyla sadece antiford kişileri çekebilirsiniz yanınıza.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EustassKiD26 -- 8 Ocak 2014; 0:29:33 >




  • Kaliteli olduğundan
  • kaliteli,sağlam,sorunsuz olduğundan
  • 2011 focus 2.5 sahibiyim ve uzun yillar daha arabama binmeyi düşünüyorum kaza bela olmassa.
    Bayinin yaptigini markaya mål etmek çok yanlış.
    Araç hatali aracta olabilir keza her markada sorunlu araçlar oluyor.
    Bizim insanlarda bir garip bir sorun olduğunda vay efendim soyle vay efendim böyle.
    Forumda surekli yeni aldigi arabasi arizalanan konu aciyor bu markayi almayin diye. Bu mantikla hareket edilseydi kimse araba almazdi o zaman.
    Sunuda söyleyeyim bir sonraki arabamda büyük ihtimal ford olur.
    Saygilarimla. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ford ortalamanın üzerinde kalite , güvenik ve sorunsuzluğa sahip.
    Sizin sorun yaşamanız tüm araçların sorunlu olduğu manasına gelmiyor.
    En sorunsuz denen markada bile , hiç olmadık sorunlar çıkabilir kul yapımı sonuçta.
    Sorunun çözümü noktasında yaşadığınız sorunlarsa Türkiye distribütörü ile alakalı bir mevzu.
  • en az vw kadar kaliteli de ondan bomb has been planted
  • Otomotiv sektöründe çığır açmış Amerika'nın en önemli firması.

    Satmaması tuhaf olurdu.

    Her segmentte çok güçlü araçları var.
  • Kendi aracım için konuşacak olursam(Focus II), sağlam, güvenli ve altyapısı çok sağlam bir araç ve beni yola çok iyi bağlıyor. Ha bir de Multilink olayı var

    imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Biturbo -- 8 Ocak 2014; 0:53:56 >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Ankara Başer bayisi yaptı ve fab. şikayette bulunduk ama servis uyanıklık yapıp bazı verileri bilgisayaradan silmiş :( kayıtlardan ulaşılamadı. Bana fab. kaç defaaradılar söyledikleri aracınız boyaylım bu işi çözelim oldu kendim sanayiciyim boyatsam servisden daha iyi boya yaptırım o yönden şupem yok ama oradaki geri zekalının söylediği boyanan araçda değer düşmediği oldu birde kapı direği boyanacak gerisini siz düşünün.
  • EustassKiD26 kullanıcısına yanıt
    İstersen sorgulat kim olduğumu vereyim 42 ga 144 sorgulama yaptırabilirsin araç şirket adına kayıtlı madem 1000 de bir hatalı o zman bu hatasını kabul edip fark alacaksa fark alıp hatasız araç vermesi gerekmiyor muydu siz cebinizden sadece yakıt masrafı 1000 tl den fazla ödeyerek servise sadece cam arızası için gittiniz mi ve kasko tekrar ruhsat vs değişim masrafını yaptırdınız mı siniriniz tepenize gelir mi gelmez mi? + bunlar tezmezmiş gibi birde motor şase numarasını değiştirmekle suçlansanız ve dolandırıcılık işlemi dahi yapılacak hale gelseniz 3 günlük araçda ne yaparsınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byvatan -- 8 Ocak 2014; 1:11:10 >
  • otomotiv sektörünün en önemli devlerinden biri olduğundan
  • Yol tutuşu iyi şekli güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bbrsgn kullanıcısına yanıt
    o zaman markaya mal adilmeyecekse şu kadarını söyleyeyim ankaradaki başer tan oto gibi servislerein cam ve kaporta bölümüne gidin bu ayalarda yağmur yağdığı zamanlarda cam sıkıntısı yüzünden gelen araçları sayın :) ben orada kayıt için 30 dk durdum en az 3 araç vardı hepside sıfır cam sıkıntılı ve camları servisde yok denilerek gönderiliyor hepsi hadi tamam fabrika hatalı üretti bizim aracı tmm kabul ediyorum bu hatasını telafi etmesi gerekmiyor mu kullanım farkını düşerek 0 araç vermesi gerekmez mi? şunuda ayrıca belirteyim sorunların hepsini servisde değil direk fab. sorumluları ile görüşerek çözmeye çalıştık servis sadece fab. verilen direktifleri yerine getirdi.
  • Arkadaşlar Ford un en büyük artısı yol tutuş idi. WRC den gelen deneyimi bir zamanlar binek otomobillerinde sunabildiler. Ama şu an çoğu markada bu sorun yok. Zaten ESP yi koyunca olay büyük oranda çözülüyo, hatta bazı markalar kendilerine o kadar güveniyo ki, arkalarda bağımsız süspansiyona bile gerek duymuyo:)
    Ancak benim için şanzıman ve B ve C segmentinde 1600 cc e kadar dizel-otomatik olayı önemli olduğu için maalesef perspektifime giremedi sevgili Ford. Ford ailesine çalışmalarında başarılar dilerim.
  • Arada noktalama kullanılmış ama yetmemiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • full Benzin istasyonunda araba yıkamada sırada beklerken yıkanan bir focus'un şoför tarafında cam su alıyordu :) görünce ağzım açık kalmıştı
  • 2006 dan beri kullandıgımız focus 1 vardı. Yaklasık 2 ay once bir kaza sonucu perte ayrıldı. Bu sure zarfında yagını suyunu koyup bakımını yapmaktan baska masraf acmadı. Guvenli, saglam, seri,sorunsuz, konforlu... E daha ne olsun ?

    İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 8 Ocak 2014; 2:30:56 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • byvatan B kullanıcısına yanıt
    Ben sizin başınızdan geçenlere yalan demedim ki sorgulatma yapayım zaten haddimde değildir ne yalan demek nede sizi sorgulatmak. Haklısınız kim olsa kimin başına gelse sinirden deliye döner fakat benim demek istediğim sorunu tamamen markaya veya modele yüklemeniz. Sonuçta bunlarla ilgilenmesi gereken, sattığı aracın arkasında durup müşterisine destek çıkması gereken ve sizinde muhattap olduğunuz servistir bence olaydaki suçlu. Belki aracınız gemiden veya tırdan indirilirken camı hasar gördü ve değiştirildi , işlemde tam yapılmadığı için sorunlar çıktı. Satış yapan ve sizinle ilgilenen serviste bunun ortaya çıkmasını engellemek için sizi oyaladı ve suçları size attı olmayacak şey değil sonuçta burası Türkiye.. Özet olarak ben sizin yaşadıklarınıza sıkıntınıza tamamen hak vermekle birlikte olayı sırf marka algısına dönüştürmenize karşı çıktım. Birde yanlış anlamazsanız 2010da almışsınız aracınızı ve aldığınız gibi sorunlarla karşılaşmışsınız üyelik tarihinizde 2008 neden daha önce konu açmadınız belki şu son servisteki kapı menteşesi çürüme olayı çıkmadan çözüm bulunabilirdi forum tarafından? (Soru tamamen merak amaçlı sorulmuştur inanın)




  • Şu ana kadar Ford focus, cmax sahibiydim şu anda kugam var. Benzer hatta daha büyük problemleri opelle yaşadıktan sonra focus resmen araç kaderimi değiştirdi. Yaklaşık 8 yıldan beri güvenle Ford markası kullanıyorum, 4. Aracımı alsam yine Ford alırım. Sizi anlıyorum araçla sorun çıkınca insan markaya gıcık kapıyor, aynen benim opelden nefret ettiğim gibi. Focus halen bende eşim kullanıyor ve öylesine hor kullanmamıza rağmen bakım dışında 8 yıldır servis yüzü görmedi maşallah diyim. Cmaxda öyleydi. Yani araçlarda yaşanan sıkıntılarla ilgili genelleme yapmak yanlış bence. Geçmiş olsun dileklerimle saygılar......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrPinPrick -- 8 Ocak 2014; 2:01:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.