Şimdi Ara

Ford Bu kadar neden satıyor. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
2.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Fİyatlar hatalı derken?
  • Yani ben geniş ürün gamına, geçmişine ve yaygınlığına bağlıyorum.

    Fiesta,b max c max s max focus mondeo kuga

    Transit(uzunu kısası, açığı kapalısı, taşıma için olanı yük için olanı vs., transit connet, ranger ve ağır ticariler.

    Ford'a gittiğiniz zaman nerdeyse size hitap etmeyecek türde araç yok. TDCİ motorun zaten bütün hacimlerini denediler. 1.4 1.5 1.6 2.0 2.5 3.5 :)

    Ama kullanan arkadaşlar parçasının pahalı olduğunu söylüyorlar çevremde buradaki arkdaşlar da pahalı buluyor mu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu sene uygun fiyat yapsalar iyi olur. Guncel 2014 fiyatlari hatali maalesef.

    Bi 10.000 atmaları lazım fiyatlardan. Hata yapmışlar fiyatları girerken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byvatan

    Ankara Başer bayisi yaptı ve fab. şikayette bulunduk ama servis uyanıklık yapıp bazı verileri bilgisayaradan silmiş :( kayıtlardan ulaşılamadı. Bana fab. kaç defaaradılar söyledikleri aracınız boyaylım bu işi çözelim oldu kendim sanayiciyim boyatsam servisden daha iyi boya yaptırım o yönden şupem yok ama oradaki geri zekalının söylediği boyanan araçda değer düşmediği oldu birde kapı direği boyanacak gerisini siz düşünün.

    dostum öncelikle geçmiş olsun, senin şanssızlığın yanlış bayiye gitmekle başlamış.. aracını oradan almışsın, bakımlarını orada yaptırmışsın, sorunlarını orada çözdürmeye çalışmışsın.. başer tamam fordun yetkili bayisi hemde epeyde büyük bir bayi ama müşteri memnuniyeti açısından çok çok zayıf.. müşteriden nasıl daha fazla para alabilirim yada para alabilirim derdinde..

    bende benzer bir sorun yaşadım orada, 2010 dizel fiestamın porya bilyelerinden ses geliyordu servise gittim.. aracın garantisinin bittiğini ford güvence garantisinin olduğunu ve bu şekilde onarım bedelinin %20'sini müşterinin vermesi gerektiğini söylediler.. saf ayağına yattım porya bilyesi nedir, nerededir bir bana gösterebilirmisin tarif edermisiniz dedim.. aracın yanına gittik, usta ön 2 tekerin içinde bir parça olduğunu söyledi ve ikisininde değişmesi gerektiğini söyledi.. servis danışmanına tamam onarım yapılsın dedim, sonra usta demez mi 16 tane bilye daha ekle diye.. dedim usta 16 bilye nereden çıktı az önce 2 diyordun.. kem küm etti, sonra demez mi bijonların kafalarını sökmüşsün abi onları değiştirecem.. dedim bana sordun mu..? kendi kafana göre iş yapıyorsun, 16 bijonda ozamanın parasıyla 85lira+kdv tutuyor.. servis danışmanına dedim bijonların parası ustadansa değiştirin yoksa benden habersiz tek bir civata bile sökmeyin para vermem dedim.. bekleme yerine gittiğimde de sizi, servisinizi ve ustanızı şikayet edeceğim dedim.. faks, mail, telefon neresi olursa dedim tartıştım, başka müşterilerde vardı..

    neyse onarım bitti 1 günüm serviste aracın başını beklemekle geçti, dedim ne kadar borcum var söyle gideyim.. servis danışmanı otosanla yazıştık ve sizden ücret alınmıyor, garanti kapsamına dahil edildi dedim.. 2 porya bilyesine toplamda 700lira+kdv+işçilik yazmış.. başka bir sorun yaşadığım şey ise, yine aynı aracımı servise pc'ye bağlatmaya kontrol ettirmeye götürdüm, iş bitti 60lira+kdv pc bağlama parası yazmışlar.. hava filtresini değiştirmek zorunda kalmıştım havadan 60lira vermek yerine.. (herhangibir ufak maliyetli parça değişimi olunca pc bağlantı ücreti almıyorlarmış..)


    bu kadar da değil, satış danışmanlığı işi için internetten başvurdum görüşmeye çağırıldım hatta yarım saat öncede gittim ne olur ne olmaz diye.. ama o girişteki resepsiyonda duran sarışın adı emine olan ve ufak dağları tepeleri ben yarattım havasında olan sadece dış görünüşten ibaret olan tek hücreli canlıyla muhattap olmak zorunda kaldım.. siz bekleyin ben sizi çağıracağım dedi ve 2,5 saat bekledim, önümden geldi gitti ama çağırmadı en sonunda benim sesimi çıkartmam sonucu görüşmeye girebildim.. görüştüğüm yetkiliyede şikayet ettim ama hiçbirşey yapmazlar.. başer genelinde çok rahat, müşterilerin ne dedikleri, ne istedikleri zerre kadar önemli değil..

    bir kaç tane daha yaşadığım olumsuzluk var başerde ama sanırım bu kadarı yeterli..




  • Ben de anlamıyorum focus II nin şeklini hiç beğenmiyorum hele o koltuklar yok mu taş sorunsuz olabilir ama benden uzak olsun :)
  • Kalitesinden dolayı ,

    Sınıflarında F/P aracı olması ,

    Yol tutuşu ,

    Konforu ,

    2.eli hızlı ( Pert kayıtlısı bile piyasa fiyatından 3 bin tl aşağısına 1 hafta içerisinde satıldı )

    Parça fiyatları ekonomik ,

    Yakıtı az ,

    BU ARADA FORD ALACAKLARA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM BU MARKAYI...

    Sürüş keyfi v
    .s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cancan. -- 8 Ocak 2014; 20:03:45 >
  • Yıne bır epıc faıl konulardan bırısı,sagolsun gereken arkadaslar gereken cevabı vermıs.

    Oldu olacak bıtıp tukemenyen dsg sorunlarından dolayı vw'ı ulkeden surup,taslamak lazım?

    Bugun bır cok otombıl fırmasından da eskı bır marka,keza bunyesınde de gayet guzel markalar vardır.

    Sızın mal patlak cıkmışsa yapacak bısey yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Ford'a gittiğiniz zaman nerdeyse size hitap etmeyecek türde araç yok. TDCİ motorun zaten bütün hacimlerini denediler. 1.4 1.5 1.6 2.0 2.5 3.5 :)

    Ama kullanan arkadaşlar parçasının pahalı olduğunu söylüyorlar çevremde buradaki arkdaşlar da pahalı buluyor mu acaba?

    Herkese hitap etmesi için 1.6 Dizel otm. kombinasyonunu deneme tahtası Volvo yerine kendilerinin de sunması gerekir..

    Parçası rakip konumundaki hangi markaya göre pahalı, merak ettim. Bakımda ise, rakiplerinden ucuz..
  • Bakimlarinin opelden de ucuz olmasi sevindirdi beni 300liraya 15bin bakim. Daha ne olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Ford'a gittiğiniz zaman nerdeyse size hitap etmeyecek türde araç yok. TDCİ motorun zaten bütün hacimlerini denediler. 1.4 1.5 1.6 2.0 2.5 3.5 :)

    Ama kullanan arkadaşlar parçasının pahalı olduğunu söylüyorlar çevremde buradaki arkdaşlar da pahalı buluyor mu acaba?

    Herkese hitap etmesi için 1.6 Dizel otm. kombinasyonunu deneme tahtası Volvo yerine kendilerinin de sunması gerekir..

    Parçası rakip konumundaki hangi markaya göre pahalı, merak ettim. Bakımda ise, rakiplerinden ucuz..

    Dİzel otomatik bir çok marka için sıkıntılı bir kısmı eline yüzüne bulaştırdı zaten.

    mesela wv honda toyota opel gibi markalarla kıyasla siz kullanıcı olarak pahalı buluyor musunuz




  • 2011-2013 : 2006 Focus 1.6i Trend 55.000-85.000 arası kullandım. Lpg taktırmıştım. Sıfır sorun ile süper yolculuklar yaşadım.

    Geçen ay değiştirdim, tekrar focus aldım. 2011 Focus 1.6i Titanium 18.000 de aldım, lpg yoktu hemen taktırdım. Allaha şükür bu da tık demedi daha. 3-4 sene binmek istiyorum zaten bu arabaya, o zamana Focus 3.5 veya 4 çıkar ona geçerim.

    Memnun olmamın en başında kalite hissi yer alıyor. Sonra sırası ile : Sürüş zevki, yalıtım, konfor, yol tutuşu ve yakıt geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    Kalitesinden dolayı ,

    Sınıflarında F/P aracı olması ,

    Yol tutuşu ,

    Konforu ,

    2.eli hızlı ( Pert kayıtlısı bile piyasa fiyatından 3 bin tl aşağısına 1 hafta içerisinde satıldı )

    Parça fiyatları ekonomik ,

    Yakıtı az ,

    BU ARADA FORD ALACAKLARA KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM BU MARKAYI...

    Sürüş keyfi v
    .s



    +1
  • kimsenin başına gelmesin ama böyle bi bayiye denk gelsem ne olurdu düşünemiyorum
  • byvatan B kullanıcısına yanıt
    Bende anlayamıyorum. O gögüsle nasıl satıyorlar
  • Hayret tok kapı sesi var diyen olmamış.fordun çok satmasının sebebi tıpkı doğuşun ww'de yaptığı gibi koçun ford'ta uyguladığı satış politikası.biri araç yok der 6 ay sonraya gün verir kaçan kovalanır hesabı.digeri acayip kampanyalar yapar(geçen sene turkcell hat sahiplerine indirim yapmışlardı) almayanı döverler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onur801 O kullanıcısına yanıt
    Kus serisini unutmayalim.Uretimden kalkmis araclari kakaladilar zamaninda. Artik yurt disinda da ne var ne yok herseyden haberdar olabiliyoruz diye yine uretimden kalkan araclari kakalayamiyorlar.
  • bence sadece ekonomik olduğu için tercih ediliyor.

    kalite bir yana tasarım anlayışı göremiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar tabii ki ESP direk yol tutuşu arttırmaz, ama şu da var, espli bi araçda eğer ralli yapmıyacaksak belli bi güvenlik (yani sıkıntı durumunda aracın ç,izgisini koruyabilmesi) standardı da sağlanıyo. ESP li bir aracı alalım, boluya doğru yola çıkalım. ESP i kapatalım, sardıralım dip gaz ile virajlara(yapmayalım, örnek veriyorum, hayal edelim) sonra esp i açalım, gene dip gaz devam edelim. Biraz daha düz bir çizgi, stabilizasyon olmadı mı? Veya hiç denemediz mi? Bindiğiniz aracın esp si açıkken ve kapalıyken aradaki farkı? esp li focus ile espli jetta arasındaki dağlar kadar farkı da merak ettim doğrusu. Çok enteresan, her bölümün kendi (fanatik demek istemiyorum) hayranları oluyo. VW e laf söyletmeyenler, Hondaya laf söyletmeyenler, Toyotaya laf söyletmeyenler. Yapmayın Allahaşkına 3 aşağı 5 yukarı şu an aynı segmentteki araçlar benzer özellikler sunuyolar, yol tutuş dahil. Evet focus 1 de fark açıktı. Bariz üstünlüğü vardı. Ama şu an o kadar değil bence.
    Buyrun aradaki dağlar kadar (!) farkı izleyelim;

    http://www.youtube.com/watch?v=USBYMioyGe8

    http://www.youtube.com/watch?v=yNchN6nuyCI

    Sevgili bravamen esp off ve on yazarken araçların yol tutuşları hakkında ne düşünüyosunuz? Acaba şu konuda mı anlaşamıyoruz? Mesela 60 km ile gidiyosunuz karşınıza köpek çıktı birden sola kırdınız ama yoldan çıkacak gibisiniz tekrar sağa kırıp yolunuza geri dönüyosunuz. Aracın bu reaksiyonunu da ben yol tutuş kabiliyeti olarak değerlendiriyorum ki esp ile bariz daha iyi (artık buna da itiraz etmeyin fordun kendi reklamı öyleydi) olur.

    Bu forumda ESC testinin konsepti 10.000 kere yazıldı keşke bir açıp okusaydınız.

    "Euro NCAP ABD Yönetmeliği FMVSS126'yı baz alan ESC GTR global teknik yönetmeliğine göre "duraksamalı sinüs manevrası" testlerini gerçekleştirmiştir. Test 2009 ve 2010 yılında sonuçları açıklanmış tüm arabalar için tamamlanmıştır. ESC sisteminin kapatılmasına izin veren arabalarda testler ESC AÇIK ve ESC KAPALI olarak gerçekleştirilmiştir. Arabalar kimi zaman araba başına 60 defaya kadar çıkabilen sayıda birden fazla kez tekrarlanmış, her seferinde direksiyon açısı ve girdi artırılmıştır. Klip arabanın savrulduğu ‘ilk ESC kapalı testi’ göstermektedir. ‘ESC açık testi’ aynı direksiyon girdisi ile gerçekleştirilendir. Test edilen tüm arabalar bu testlerin gereksinimlerini karşıladı."

    Eğer biraz dikkatli bakarsanız Focus ile Jetta'nın direksiyon açıları arasında fark olduğunu görebilirsiniz.Hatta çevirme hızları arasında ki farkıda.




  • byvatan B kullanıcısına yanıt
    Bayii ile yaşadığınız sorunları neden Ford'a yüklüyorsunuz?
  • Yol tutuşu çok iyi olması ve filolarca çok tercih edilmesi taş gibi araba olması.
    Eniştemde focus vardı 2 eski kasa aracın garantisi bittikten 1 ay sonra araç direksiyonun altından sıvı geldi özel servise götürmüştü enişteme servis direk ANkara otosana götürmesini söylmiş aracın direksiyon hiroliği akıyormuş sistemin tamamını değiştirmişler maliyeti o zaman 2.000tl tutumuş işçilikle birlikte eniştem 1 kuruş ödememiş buda 1 haftada oluyor.
    Otosan birde doğuşun yanında öp başına koy bir distribütör.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.