Şimdi Ara

Ford Fiesta Dizel Otomatik Rampada devirden düşme problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar Merhaba yardımınıza ihtiyacım var arac kullanmak iyice işkence haline geldi.
    Ford Fiesta 2005 Dizel otomatik aracımla yokuş cıkarken aracım devirden cok fazla düşüyor 5. vites 120 ile rampaya cıkmaya baslarken 3. vites 80 km hızlara kadar düşüyor ancak bu durum sadece rampalarda oluyor normal yollarda sıkıntı yasamıyorum baskı balatadan olabilecegini soyleyenler var turbo yada pompadan olabilecegini soyleyenler var bu sorunun tam olarak sebebi nedir vede bana cıkaracagı masraf nedir ?



  • turbo basıncı düşmüş olabilir
    dizel yakıt filtresi tıkanmış olabilir
    hava filtresi tıkanmış olabilir
    ustaya göstermekte fayda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek bir yer kontrol edilmez. Sorunu bulmak için birçok parça kontrolü yapılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 7 Eylül 2016; 13:12:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    tskkrler cevabınız için o kadar degişik cevaplar alıyorum ki cevremden kimisi otomatik aracta baskı balata degişmez diyor kimisi turbo olsa arac düz yolda gitmez diyen pompa için arıza olsa arac calışmaz diyen var ama tavsiyelerinizi degerlendirecegim bulundugum ilede yeni taşındım (BURSA) o nedenle cok fazla ustada tanımıyorum normal sekilde gittigimdede cok ilgilenmeyip yolluyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blntyldz

    tskkrler cevabınız için o kadar degişik cevaplar alıyorum ki cevremden kimisi otomatik aracta baskı balata degişmez diyor kimisi turbo olsa arac düz yolda gitmez diyen pompa için arıza olsa arac calışmaz diyen var ama tavsiyelerinizi degerlendirecegim bulundugum ilede yeni taşındım (BURSA) o nedenle cok fazla ustada tanımıyorum normal sekilde gittigimdede cok ilgilenmeyip yolluyorlar

    dedikleri doğru gibi aslında pompa arızalı olsa çalışmaz, turbodan da olabilir hortumlarda kaçak olabilir ama düzde pek birşey hissedilmeyebilir. ama şanzımanda baskı balata opelin yarı otomatik easytronicte var sanırım, tork konvertörlü geleneksel otomatiklerde yok diye biliyorum.
    automobile catalog sitsine baktım otomatik şanzıman verisi yok, çok detaylı site aslında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 7 Eylül 2016; 14:02:25 >




  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    peki s,zce bu aşamada ilk önce şanzumancıya mı yada nereye gitmeliyim sorunun doğru tespiti için
  • blntyldz B kullanıcısına yanıt
    ilk turbo ve pompa mantıklı olan bence, bir de mazot filtresi önemli. hava filtresine de bakarlar iki dakikada söklür zaten.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • blntyldz B kullanıcısına yanıt
    ilk turbo ve pompa mantıklı olan, bunlarla birlikte mazot filtresi ve hava filtresine bakılır.
    bir test sürüşü yapıp şanzımanı da yorumlar herhalde servis.
    bir de daha iyi ve kaliteli bir özel servis bulun derim, gene baştan savma iş yapmasınlar sonra
    sizin arabanın şanzıman tork konvertörlü tiptedir tahminim yani balatası yoktur bence, ama hangi şanzıman var bilmiyorum tahmin sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 7 Eylül 2016; 15:20:33 >
  • Filtre ve turbo hortumlarına bir baktırın.
  • arkadaslar tekrar konuyu horlatıyorum:D

    aracımın havafiltresi mazot filtresi yag vs bakımını yaptırdım ancak bunlarda çözüm olmadı bikac servise gösterdikten sonra pompa ve turbodan olmadığı enjektörlerden kaynaklı olabilecegi ve bayram ypgunlugundan dolayı bayramdan sonra gelmem soylendi yarın götürecegim inş. bununla sorunu asacagım .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.