Şimdi Ara

Ford Focus IV SW Active X (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
8
Favori
19.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kirk Lee kullanıcısına yanıt

    Son kasası 2017 model kasasından çok daha kaliteli , büyük ve teknolojik . Her iki kasayı da kullanmış biri olarak söylüyorum

  • Focus 1.0 ecoboost hybrid çok güzel bir ara olmuş kalite üst düzeyde. Yapılan yanlış yakıt tüketimini sürekli dizele göre kıyaslıyorsunuz orada hata yapıyorsunuz. Benzinli araçlar arasında yakıt tüketimi en güzel araçlardan birisi olmuş. Mild Hybrid araçlar şuan benzin kombinasyonu ile büyük işler başarıyor. Herkes 170nm torka takılmış fakat hybrid sistemin verdiği torku 30nm torku ve yakıt ekonomisine katkısını hiç bahsetmemiş. Bence en alınası araçlardan birisi focus active x 1.0 ecoboost hybrid.

    Focus 4.5 kasa ile yalıtım olayını ve eski nesil kasa görünümünden uzaklaşıp daha üst klasmana çıkmış. Yorumum mühendis kendime aittir. Herkesin yorumuna saygı duyuyorum.


    Edit yazım yanlışı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbg_ant2 -- 16 Aralık 2023; 23:38:41 >
  • MaSaFeL M kullanıcısına yanıt

    Sürekli tork 170nm, anlık tork 200nm. Şuan yeni bir Ford alacak olsam benzinli Focus Active otomatik alırım. Halen benzinli Sedan Focus otomatik kullanıyorum.

  • Her yer Ford truck dolu,binek bitti zaten onlarda umursamıyolar
  • MaSaFeL M kullanıcısına yanıt

    Active HB ler torsiyon olması lazım hocam. Bize gelen araçlarda sadece Active SW bağımsız.

  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    Active HB'ler de bağımsız. Hem canlı gördüm hem de inceleme videolarına baktım.

  • MaSaFeL M kullanıcısına yanıt

    Makyajsızlarda öyle, makyajlıda kalktı diye biliyorum.

  • https://www.autocar.co.nz/2022-ford-focus-active-review/

    bir diğer değişiklik, bağımsız bir süspansiyondan torsiyon çubuğu arka süspansiyona geçiş. Sürüş ve kontrol dengesi hala iyi olduğu için sanıldığı kadar kötü değil.

    Ancak direksiyon hissi farklı, daha hafif ve hatırladığımızdan daha fazla kendini merkezleme hareketine sahip. Bu bir abartı eksi değil; sadece bir zamanlar olduğu kadar iyi değil.

    Ford Focus IV SW Active X




  • Belki Okyanusya pazarı için öyle bir karar almış olabilirler. Ben Avrupa pazarında var diye biliyorum. Bayide incelerken eğilip bakmıştım, yanlış görmediysem vardı. Satış müdürü de hayır yok demedi.

  • konuya girip de foto bulamadım. araç güzel. SW güzel. SW + X daha da güzel. Subaru havası var biraz.

    Ford Focus IV SW Active X



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 6 Haziran 2024; 11:2:5 >
  • MaSaFeL M kullanıcısına yanıt

    passat bile alsan sw satarken büyük zarar edersin, en az passat'ta zarar edersin. passat sw'leri liste fiyatının epey bir altında veriyorlar diye duymuştum. arka yaşam kalitesi olarak focus passat'la karşılaştırılamaz bile, arada çok fark var. + olarak; genişlik, kalite, otomatik vites, çok daha güçlü ve verimli bir motor, üç bölgeli klima vs.. vs.. saymakla bitmez. illa sw alacaksan biraz daha üstüne koyup passat alman daha mantıklı olur.

  • Active X HB olan versiyonunu 4 gündür kullanıyorum. Bu fiyata 300K sıfır faiz kredi gibi bir imkan sunan başka araç özellikle de C sınıfı yok maalesef. Aracın tasarımı çarpıcı, HB olana göre dikkat çekici farklar var. İceride de mavi dikişli daha spor ve güzel gözüken koltuklar dikkat çekiyor. Direksiyon tepkileri çok güzel, konfor, yol tutuş ve yalıtım gerçekten iyi. İçeride ki multimedya ekran çok kullanışlı, hızlı ve dokunmatik olarak oldukça hassas. Ön taraf çok ferah 1,75 boyumla ayarlı sürücü koltuğu sonrası arka diz mesafesi de epey geniş. Motor spor modunda baya canlı, tork 2000 devir sonrası hissediliyor, hızlanma ve çekiş yeterli. Performans sevenleri tatmin etmeyebilir. Yakıt şimdilik 6,5 Litre civarı büyük çoğunluğu uzun yol 90-130 km/h arası hızlarda. Ben verdiğim ücret karşılığı ataçtan aldıklarımdan oldukça memnun kaldım.
  • Focus'lara pek aşina olmayan bir kullanıcı olarak 2 gün boyunca Focus Sedan 1.5 TDCI Trend otomatik kullandım.


    Birkaç geribildirim paylaşmak isterim.


    Yakıt tüketimi 5.0 lt/100 km, 120 km sabit hızda.


    En beğendiğim nokta ses ve rüzgar yalıtımı oldu. D segmentine eşdeğer gerçekten.


    Ses sistemi Trend donanım olmasına rağmen gayet güzeldi.


    Teknik verilerde 0-100'ü 11.8 saniye görmüştüm sanıyorum, ama bana daha yavaş hissettirdi. Performansı tatmin edici gelmedi. Ama ortalama bir kullanıcı için yeterli elbette.


    SW Active X çok daha donanımlı ve yakışıklı görünüyor. Umarım hayırlısı olur.

  • tepeb kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Arka süspansiyonu alttan fotoğraflayabilirseniz güzel olur hocam, belirsizliği giderelim.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Öneri için teşekkürler. SW kasa için özel bir ilgim yok, araştırınca karşıma çıktı o yüzden foruma sordum. Otomatik vites düşünmüyorum :)

  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Ben baktım ve anladığım kadarıyla arka süspansiyonlar bağımsız değil. Gene de fotoğraf çekip eklemeye çalışacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tepeb -- 20 Aralık 2023; 1:24:6 >
  • @MaSaFeL Nacizane hb kasa beğenirseniz ve tercih ederseniz benzer fiyatlara bana göre daha iyi bir seçenek corolla hb hibrit!

    1.270.000 tl kampanyalı fiyatı,araç hibrit ve oldukça donanımlı,incelemenizde fayda var diye düşünüyorum.

  • mahony16 kullanıcısına yanıt
    Corolla HB şahane araba benim de araç alma dönemimde hep radarımdaydı ama ikinci el. Sıfır için fiyat uygun aslında ama Focus'un en büyük avantajı 300 bin sıfır faiz kredi, Corolla'da bu yok maalesef. Yoksa Flame paket gerçekten çok dolu bir araç. En büyük dezavantajı 1.8 motorun yüksek mtv'si, arka yaşam alanı ve bagajinın dar oluşu.
  • Focus Active X HB aracın arka süspansiyonları bu şekilde. Ford Focus IV SW Active X Ford Focus IV SW Active X




  • tepeb kullanıcısına yanıt

    300 Bin sıfır faiz gerçekten şu ortamda akıl çeliyor.İbre Focus lehine kayabilir.

    Aslında yoğun şehiriçi trafikte araç kullananlar için mtv farkı kısa sürede amorti edilebilir.Corolla hb in en önemli 2 artısı yoğun trafikte düşük yakıt tüketimi ve performans verileri.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.