Şimdi Ara

FORD KUGA POWERSHIFT (42. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.123
Cevap
22
Favori
263.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni çıkan bir sistemi satın almanın kötü yanı budur. Her ne kadar fabrika denemiş olsa da kullanıcı kısmında sorunlar , revizyon ihtiyacı, yeniden planlama ihtiyacaı olabilir. Yeni bir sistem tabii ki sorun çıkarabilir. O arkadaş adına çok üzüldüm. Benim araçta da rölantide hafif bir uğultu - vınlama benzeri ses oluyo , servis bayaa ayrıntılı baktı. Hiçbir sorunu yok turbodan gelen normal ses diyolar. Açıkçası çok dikkatimi vermediğim sürece hiç aklıma bile gelmiyo.
  • 4X4 araçlarda genel olarak çift kavramalı şanzıman pek tercih edilmiyor zaten. Eğer Kuga alanlar şehiriçi/otoyol değil de çok daha fazla arazi kullanımı yapsa bu şanzımanlar kaldırmaz diyorlar..

    Hatta mesela Volvo XC60da 4X4 olmamasına rağmen 2.0 163lük dizeli powerşift değil tam otomatik ile satıyor..
  • Bu arada benim şehiriçi yoğun trafik ortalamam bir aydır 8.7lt /100km'lere indii:) Bence makul bir değer
  • 185 TL depoyu doldurdum içinde az benzinde vardı 650 km yaptı karma,şahsen daha çok yapmasını beklerdim araba yeni belki ilerleyen zamanlarda düşer,arıza konusu çok gündeme gelmeye başladı şayet şu anki durumdan memnunum inşallah sıkıntı yaratmaz,bazı arkadaşların çektiği sıkıntıları okudukça korkmuyorum desem yalan olur
  • Bu arada Kuga boyna zam yapıyor hayırdır inşallah! Pek piyasada karşılaşmıyorum ama satışlar gayet yerinde ki her ay 1.000 TL civarında ekleme yapıyorlar
  • bizim tüketim 9.3-9.4 gibi, fazla da basmıyorum bazen sakin gidiyoruz
    ama bazen köklüyorum o zaman 11-12 arası hep yavaş da gidilmiyor tabii,
    arabayı çok seviyorum:D
  • Ocak ayı satışları. Dizel otomatik bir SUV olarak benzinli SUV'ların bile gerisinde kalması ilginç ..



     FORD KUGA POWERSHIFT
  • Arkadaşlar bu arabalarda çok büyük yedek parça sıkıntısı var.Ben kasım ayında selective buz beyazı modelini aldım.Bir buçuk aya yakın kullandıktan sonra 27 Aralıkta kırmızı ışıkta dururken aracıma arkadan vurdular bende öndeki araca vurdum zincirleme bir kazaya karıştım.Herneyse aradım kasko şirketini yetkili servise çektirdim.Aradan 70 gün geçmesi rağmen aracım halen serviste yatmaktadır.En son cuma günü serviste konuştuğumda yedek parçaların geldiğini aramanın 20 gün içinde teslim edilceğini söylediler.Tam tamına 3 ay serviste yatcak araba.Böyle bi saçmalık böyle bir mantık olabilir mi 80 bin kusur arabaya para veriyorsunuz ve arabanın yedek parçası yok.Ford otosanı arıyorum şikayetimi alıyorlar genel müdürlüğe iletcez size 1-2 gün içinde dönülcek diyorlar ama ne dönen var ne arayan.Kısacası ford otosanda müşteri hizmetleri denen bişey yok.Benim kızdığım olay insan olumlu veya olumsuz bişekilde araması lazım.Ama nerde her aradığımda şikayetiniz genel müdürlüğe iletilmiştir size dönülcek Sözün kısası benim ağzım yandı arabada servisten çıktıktan sonra direk satcam çünkü gelecek birisi vurcak bir yere vurcam korkusuyla kullanmak istemiyorum bidaha 3 ay parça bekleyemem.Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama çok severek aldığım arabamda böyle bir sıkıntı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordkuga

    Arkadaşlar bu arabalarda çok büyük yedek parça sıkıntısı var.Ben kasım ayında selective buz beyazı modelini aldım.Bir buçuk aya yakın kullandıktan sonra 27 Aralıkta kırmızı ışıkta dururken aracıma arkadan vurdular bende öndeki araca vurdum zincirleme bir kazaya karıştım.Herneyse aradım kasko şirketini yetkili servise çektirdim.Aradan 70 gün geçmesi rağmen aracım halen serviste yatmaktadır.En son cuma günü serviste konuştuğumda yedek parçaların geldiğini aramanın 20 gün içinde teslim edilceğini söylediler.Tam tamına 3 ay serviste yatcak araba.Böyle bi saçmalık böyle bir mantık olabilir mi 80 bin kusur arabaya para veriyorsunuz ve arabanın yedek parçası yok.Ford otosanı arıyorum şikayetimi alıyorlar genel müdürlüğe iletcez size 1-2 gün içinde dönülcek diyorlar ama ne dönen var ne arayan.Kısacası ford otosanda müşteri hizmetleri denen bişey yok.Benim kızdığım olay insan olumlu veya olumsuz bişekilde araması lazım.Ama nerde her aradığımda şikayetiniz genel müdürlüğe iletilmiştir size dönülcek Sözün kısası benim ağzım yandı arabada servisten çıktıktan sonra direk satcam çünkü gelecek birisi vurcak bir yere vurcam korkusuyla kullanmak istemiyorum bidaha 3 ay parça bekleyemem.Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama çok severek aldığım arabamda böyle bir sıkıntı var.


    Öncelikle geçmiş olsun,gerçekten büyük sıkıntı yaşamışsınız Allah sabır versin çekilecek dert değil,müşterilerine karşı bu kadar ilgisiz olduklarına inanamıyorum yani bizimde başımıza böyle bişey gelse 3 ay beklemek zorunda kalacağız demek ki!!! Buna benzer olayı VW de de duymuştum lakin bundan önceki HONDA CIVIC aracımda hiç sıkıntı çekmemiştim hatta ilgi alaka oldukça fazlaydı şimdi bu tip sorunları ford markasında yaşayan arkadaşları okuyunca üzülüyorum,sonra bizim satışlarımız neden geri planda kalıyor diye sızlanıyorlar,müşteri odaklı çalışmadıkları sürece hep aynı seviyede kalacaklar Ford kullanıcısı olarak kimseye artık ford almasını tavsiye etmeyeceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingilizmurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: fordkuga

    Arkadaşlar bu arabalarda çok büyük yedek parça sıkıntısı var.Ben kasım ayında selective buz beyazı modelini aldım.Bir buçuk aya yakın kullandıktan sonra 27 Aralıkta kırmızı ışıkta dururken aracıma arkadan vurdular bende öndeki araca vurdum zincirleme bir kazaya karıştım.Herneyse aradım kasko şirketini yetkili servise çektirdim.Aradan 70 gün geçmesi rağmen aracım halen serviste yatmaktadır.En son cuma günü serviste konuştuğumda yedek parçaların geldiğini aramanın 20 gün içinde teslim edilceğini söylediler.Tam tamına 3 ay serviste yatcak araba.Böyle bi saçmalık böyle bir mantık olabilir mi 80 bin kusur arabaya para veriyorsunuz ve arabanın yedek parçası yok.Ford otosanı arıyorum şikayetimi alıyorlar genel müdürlüğe iletcez size 1-2 gün içinde dönülcek diyorlar ama ne dönen var ne arayan.Kısacası ford otosanda müşteri hizmetleri denen bişey yok.Benim kızdığım olay insan olumlu veya olumsuz bişekilde araması lazım.Ama nerde her aradığımda şikayetiniz genel müdürlüğe iletilmiştir size dönülcek Sözün kısası benim ağzım yandı arabada servisten çıktıktan sonra direk satcam çünkü gelecek birisi vurcak bir yere vurcam korkusuyla kullanmak istemiyorum bidaha 3 ay parça bekleyemem.Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin ama çok severek aldığım arabamda böyle bir sıkıntı var.


    Öncelikle geçmiş olsun,gerçekten büyük sıkıntı yaşamışsınız Allah sabır versin çekilecek dert değil,müşterilerine karşı bu kadar ilgisiz olduklarına inanamıyorum yani bizimde başımıza böyle bişey gelse 3 ay beklemek zorunda kalacağız demek ki!!! Buna benzer olayı VW de de duymuştum lakin bundan önceki HONDA CIVIC aracımda hiç sıkıntı çekmemiştim hatta ilgi alaka oldukça fazlaydı şimdi bu tip sorunları ford markasında yaşayan arkadaşları okuyunca üzülüyorum,sonra bizim satışlarımız neden geri planda kalıyor diye sızlanıyorlar,müşteri odaklı çalışmadıkları sürece hep aynı seviyede kalacaklar Ford kullanıcısı olarak kimseye artık ford almasını tavsiye etmeyeceğim

    Geçmiş olsun. Sıfır otomobil alıp 3 ay beklemek çok saçma.
    Yaklaşık 10 yıldır VW kullanıyorum. butür bir şeyle hiç karşılaşmadım.
    Daha önceden iki Ford aracım olmuştu. Servis kaliteleri bariz farklı, onu rahatlıkla söyleyebilirim.




  • Benim de bir iki ufak parça için 20 gün beklettiler. Ellerinde yok, almanyadan sipariş geliyor. Çünkü otosan küçük ve ucuz beyinle hareket ediyor. Masraftan kaçıp ihtiyaç olursa malzeme satın alınıyor. Haliyle bekliyosunuz. Ben sabrım taşıp merkezi arayıp şikayette bulununca işler baya hızlanmıştı. Sizde işe yaramamış:( İşte koç grubunu ürettiği güya dev markasına türkiye ford'a sahip çıkmaya çağırmaktan başka şansımız yok:(

    Yalnız ondan önce 2 kez focus kullandım, öncesi babamın halen escort'u var onu kullandım. Daha önce hiç sorun yaşamamıştım ve çok da güvenirdim ford'a. Kugada çuvalladılar. ve ne saçmadır ki habire araca zam yapıyolar. bir arkadaşın verdiği değerlere bakın, düşük kalma nedeni kugaya yönelenlerin her hafta farklı fiyatla karşılaşmaları ve zaten aracı da en az 1.5 ay bekleyecek olmalarıdır.

    Yoksa bence hiçbir artısı olmayan ve şekil olarak da zayıf kaldığını düşündüğüm diğer araçların üstte olmalarına kendi adıma şaşırıyorum. Tabii burası Türkiye. Burada ikinc eli iyi araç imajı çooook önemlidir. Birçok yönden artınız olsa da bu imajı bir kere oluşturmuş bir firmaya göre 2-0 yenik başlarsınız bizim memlekette




  • QQ bile full prim yaptı her yerde kadınlı erkekli hepsine satmışlar Juke bile yeni çıkmasına rağmen yollarda gayet başarılı şekilde ilerlediğini görüyorum fiyatları ve şekli ne kadar bana hitap etmesede gelenele vurduğumuzda azımsanmayacak bir müsteri potansiyeli var Nissanın buda biraz satış sonrası güveni verdiklerinin göstergesi çünkü şikayet duymadım elbetteki ufak tefek vardır ama 3 ay parça bekleyen yoktur.Yolda bir kuga görseler millet dönüp buda neymiş diye hala bakıyor çünkü milleti gözü alışmadı piyasada hala çok az buda 2. el piyasasını dibe indirmeye yeter,şahsen bu fiyat politikası ve bu anlayış oldukça daha çok sıkıntı çekeriz işin ilginç tarafı araçla daha problemim olmadı ya olursa diye bunları önceden yazıyorum bu daha acı verici araca güven meselesi malesef fordda mevcut değil...
  • Bu chip olayı çok ilginçmiş ilerki yıllarda denenebilir

    TuningOtomobil üreticileri bir motoru dizayn ederken sadece performans üzerine düşünmezler. Onlar, otomobillerde yakıt ekonomisini, uygun olmayan kullanım koşullarını, kalitesiz yakıt kullanılabileceğini, eksik ve kötü bakım yapılabileceğini göz önünde bulundurarak bazı önlemler alırlar ve bu da motorun performansını olumsuz yönde etkiler.

    İşte bu noktada superchips, arabasının bakımlarını düzenli ve iyi bir şekilde yaptıran, yakıt ekonomisinden bir miktar taviz vermek zorunda kalmadan farklı bir yazılımla motoru yöneterek(ecu upgrade), her türlü motordan %10 civarı güç ve tork artışı alınmasını sağlar.

    Farklı markalarda otomobillerin farklı motor ve kontrol ünitesi özellikleri olduğu için Superchipsfarklı markalara(Audi Chip Tuning, BMW Chip Tuning, Seat Chip Tuning, Mercedes Chip Tuning) özgü farklı chip tuning metotları geliştirmiştir. Ayrıca her markanın modeline özel(BMW 520d-320d Chip Tuning, Audi A4-A5-A6 Chip Tuning, Seat Leon Cupra Chip Tuning, Volkswagen Scirocco Chip Tuning gibi..) metotlar uygulanmaktadır.

    Chip Tuning iki ana şekilde yapılır:
    1. Aracın beynindeki chip sökülerek Superchips Chip Tuning tarafından özel olarak programlanmış yeni bir chip takılması.
    2. Eğer aracın orjinal chipi yeniden programlanabilir ise orjinal program yerine Superchips'in modifiyeli programının aktarılması.


    Ne Kadar Kazanç Elde Edilir ?Superchips Chip Tuning bir chip programı yazarken o aracı özel bir dinamometreye bağlar ve o aracın tüm ince ayarlarını yapar. Yani tüm ateşleme avansı ve yakıt püskürtme stratejilerini, yakıt tasarrufunu günlük kullanımda çok etkilemeden maksimum performans öncelikli hale getirir. Bu sayede atmosferik araçlarda yaklaşık %10 beygir gücü ve tork artışı elde edilir. Bu güç artışı aracın tam gaz kullanımında aracın genel performansını arttırırken, günlük kullanım koşullarında çok daha canlı ve hızlı tepki verir hale getirir.

    Turbo Araçlarda Chip Tuning ?Turbo araçlardaki chip tuning uygulamalarında, diğer araçlardaki uygulamalarda yapılan tüm ayarların yanında motorun Turbo Basıncı da arttırılarak %35'lere varan güç ve tork kazançları elde edilebilmektedir.

    Benzinli veya dizel(Diesel Chips & Peugeot HDI-Ford TDCI-Audi TDI Chip Tuning vs...) tüm turbo beslemeli motorlara yapılabilen bu uygulama sonucunda başka hiçbir modifiye işlemine gerek kalmaksızın elde edilen güç artışı inanılmaz boyutlardadır.

    Superchips Chip Tuning, turbo beslemeli motorların dayanıklılığını ve performansını arttırmak için chip tuning'in yanında ayrıca özel turbo modifikasyon ekipmanları da sunmaktadır.




  • ama yakıt tüketimi ni umursamayanlar için tabii,
    bana göre yakıt önemli bu devirde, varsın +%10 olmasın:)
  • ama bu chiplerin tanıtımlarında kugada 140'dan 163 beygire çıktığı hatta güya daha ekonomik yakıt kullanımı sağladığı iddia ediliyorr??

    Bi de her ne olursa olsun Kuga çok zarif, her durduğu yerde beğeni topluyor, bakışları üstüne çekiyor ve her yere yakışıyor.Hayalimdeki tek araçtı, çoook memnunum!!!
  • Bundan bir kaç yıl önce bu chip olayını duymuştum yaptıranların memnun oldukları yazışmalardan belli amaaa cesaret işi gerçekten sıfır arabaya bu chip olayı her babayiğidin harcı değil ağrımayan başımızı taşlara vurmanın mantığı nerde? Beygir iyi yakıtta sınıfına göre başarılı daha ne olsun chip falan hikaye binebildiğiniz kadar binip keyfinizi çıkarın bazen 163 beygir çok kışkıştıcı gelsede kolay kolay kimse gitmez bu chip olayına...
  • valla anlatılan servis, müş. hizm. problemlerinden sonra iyice korktum,
    aracımı seviyorum ama olası bir arıza,bekleme vs durumunu yaşarsam hevesim kaçar
    o yüzden bırak çipi, arabayı zorlamaktan bile korkar ettiler
  • http://www.arabam.com/haber/Son-Haberler-Mazdanin-crossover-denemesi-Minagi/Detay-291982

    Mazdanın Minagi modeli gerçekten kusursuz gözüküyor motor seçenekleri bol olup vergi olayınıda dikkate alırlarsa pazardan önemli bir pay alabilirler,ilk bakışta hemen ben burdayım diyen bir araç şahsen beğendim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dochollywood

    Benim araçta tek şikayetim (tabii navigasyon olmayışının dışında:) ), bir iki haftadır araç 30-40KM hızı geçtikten sonrasında ayağımı gazdan çektiğim rölantide sessiz seyrederken motordan ritmik, vınlar gibi bir ses gelmesi. Eskiden vardı yüksek müzikten ben mi duymuyodum anlamadım. Serviste 2 kez baktılar, bu ses normal, biz hiçbir anormal ses duymadık dediler?????

    Sizlerde var mı?

    Bu arada etrafın gözü o kadar üzerimde oluyor ki bizim arabalara kesin nazar deyiyor!!!! :)))

    Geçen haftasonu dönerken tekeri kaldırım kenarına sürttüm, tekerin yanak kısmı yarılmış hayatımda ilk kez yeni lastik almam gerekti yahu:((

    merhaba biz de ford connect 110ps araç aldık yeni. Bu dediğin ses bizde de var. Araç rampa çıkarken özellikle yani zorlandığında nası anlatsam vıın gibi bir ses çıkarıyor.Serviste sordum normalmiş hepsinde var dedi.Aracın motor özelliğiyle ilgiliymiş. Artık ne devreye giriyorsa o sırada biz de o sesi duyuyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingilizmurat
    http://www.arabam.com/haber/Son-Haberler-Mazdanin-crossover-denemesi-Minagi/Detay-291982
    Mazdanın Minagi modeli gerçekten kusursuz gözüküyor motor seçenekleri bol olup vergi olayınıda dikkate alırlarsa pazardan önemli bir pay alabilirler,ilk bakışta hemen ben burdayım diyen bir araç şahsen beğendim

    araç çok şık ama
    mazda ucuz araç satmaz, o yüzden mazda 3 gibi olur
    tek tük




  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.