Şimdi Ara

Ford Mondeo 1.6 tdci selective hakkında (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
18.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bayarmc B kullanıcısına yanıt
    Öncelikle merhaba bu aracın lpg sistemi ile şunu diyebilirim Türkiye de 2 adet takıldı 1. Ci takmıştım Prins sıvısistem /100 lpg ile Çalışıyor araç harika bir sistem hertürlü teknik bilgi ve destek için bana ulaşabilirsiniz prıns lpg Yusuf koparan 05355595572

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFPRİNSİZMİR

    Öncelikle merhaba bu aracın lpg sistemi ile şunu diyebilirim Türkiye de 2 adet takıldı 1. Ci takmıştım Prins sıvısistem /100 lpg ile Çalışıyor araç harika bir sistem hertürlü teknik bilgi ve destek için bana ulaşabilirsiniz prıns lpg Yusuf koparan 05355595572

    hocam bilgilendirme için çok teşekkür ederim, ama lpg'li araç kullanmayı düşünmüyorum, 1.6 ecoboost benzinli alırsam benzinli kullanmaya devam edeceğim ya da 1.6 tdci dizel alacağım.
  • Park sarunu olmayanlar için f/p oranı yüksek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Superbe gereksiz uzun diye yazanlar olmuş. Az okuyunda teknik verilere bakın.

    Superb 4838 mm
    Mondeo 4844 mm

    Hangisi daha gereksiz uzun sizin tabirinizle? :))

    Mondeo kasa değiştirdiğinden ikinci eli uygun olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamüm Aleyküm kardeşler 1.5 yıldır 2013 Mondeo 1.6 tdci Titanium donanım 50k km de araca sahibim.Aracı alırken önyargılarım büyüklüğü ve performansı idi.İlk olarak aile aracı olarak kullanıyorum aracı benden çok ailem seviyor arka taraf aşırı derecede rahat ve konforlu.0 sallantılı kabin rahatsız etmeyen ses seviyesi ile yolcuya gayet kendini sevdiren bir otomobil.Gelelim sürücü tarafından işlere.Araç bir c segmentine göre bi nebze büyük olsada İstanbul trafiğine giriyorum ve İstanbul da park yeri bulmak malum.Fakat passat ve 508 i kullanmama rağmen manevra konusunda mondeo aşırı başarılı.Şöyleki focus fluence gibi c segmenti araçların çok sıkışık olarak girmediği yerlere araç çok rahatlıkla giriyor.Hatta ve hatta aracın devasa gövdesine göre çok kıvrak olduğunu söyleyebilirim.Şöyle ki aracınızın önünde ve arkasında 7-8 santimlik bi boşlve var ise ve iyi bir şöför iseniz aracınızı 2 3 manevra ile oraya sığdırmak aşırı zor değil.Aracın 115beygir ve 270 n/m torku beni hiç üzmeyen bir detay.Performans olarak bir 2.0 tdci kesinlikle değil fakat c segmenti ve 1.6 d segmenti ile çok rahat kapışıyor.1750 devir itibari ile devreye giren turbo sistemi ile birliktr araç sizi rahatlıkla koltuğunuza yaslıyor.Ses seviyesi 1.viteste rahatsız edici değil ama kabine belli düzeyde bir ses geliyor.Fakat gelen ses rahatsız ediciden ziyade bi tık performans severe hitap eder tarzda içeri traktör gibi değilde 2500 devirden sonra sesi duyuyorsunuz motorun tok ve güçlü sesi geliyor.Peki ya yakıt tüketimi ne durumda?Aracımın bu konuda beni üzdüğünü söylemek zor.Klimam her daim açıkdır.İstanbul trafiğinde araç 7.5 lt kadar yakıyor.Şehiriçi karışık kullanımda aracıaracınnmasını beklemeyen biri olup %80 fondip gaz şeklinde ani performans bekleyen biri olmama rağmen 6.6 lt gibi 1450 kg ağırlığındaki bir araç için bana gayet makul gelmekte.Şehir dışında aracınıza tekrardan aşık olma ihtimaliniz yüksek.Araç d segmentinin hakkını cidden veriyor.Ortalama otoban sürati olarak varsaydığım 120 km de 1900 devir gibi bi bantta motor çeviriyor.İçeri bu hızda 0 ses geliyo yola yapışıyorsunuz ve mükemmel bir sürüş zevki sizi karşılıyor.120 ye sabitleyip araba geçerken 120 -140 olarak klima açık bagaj dolu 4 yolcu ile 800 km yol yaptım ortalama 4.9 lt.Gayet mükemmel bir yakıt tüketimi.Araç max hız konusunda 195 e kadar gördüm yol olsa biraz daha gideri vardı.Bu hızda bile aracın direksiyonu parmakla tutulacak düzeyde ve gayet güven verici idi.Ford un yol tutuş dinAmikleri bildiğiniz gibi çokbaşarılı ki bu aracın sert gövdesi virajlara çok üst limitlerde girmenize sizi teşvik edici bir yapısı var.Koltuğuna oturduğunuzda gemi sürer hissine kapılmamak elde değil.Çok keyifli bir araç.Aracın kötü yanı yok mu derseniz var tabiki.Devasa gövdeden ötürü dar manevralarda ortalama bir c segmentinin döndüğü yerden bazen 2 hamlede dönmeniz gerekebilir.Bir focus kıvraklığı isterseniz bu araçda yok.Dönüş yarıçapı konusunda sizi üzmeyeceğini belirtmeliyim.Hatta çoğu zaman şaşırtıyor beni.2. Bir nokta araç 1750 devirden itibaren çok güçlü bir çekiş verdiğini söylemiştim fakat araç ara hızlanmalarda çok atik değil eğer 2200 devir bandında değilseniz.bunla birleştirince halk arasında hantallık denilen kavrama yakın kaçıyor.2.el fiyatını kesinlikle hakeden bir araç olduğunu düşünüyorum.Kesinlikle tavsiye ederim.Fakat biniciye galericiye değil malesef 2.el piyasası çok aktif bi araç değil.Selective donanımında var fakat Otomatik katlanır ayn olmasını isterdim.Eski 2007 ghia focusumda olan mondeo da olmamasına hayret ettiğim bir detay arka kolçakta Bardaklığın bulunmayışı.Bir diğer eksik D segmenti bir araçda arkada oturanların konforu için ön kolçağın arkasında havalandırma kanalı olmayışı.Ve gözümdeki son dez avantajı aracın bagajı gayet geniş fakat kullanışlılık konusunda bazen sorun yaratabiliyor.Bagaj ağzı bi nebze dar olması bazen size sıkıntı yaratabiliyor.Fakat zannımca büyüklüğü gayet yeterli.1.5 yıldır kullanıyorum yağ bakımı dışında sanayiye uğramadım.İnşallah da uğramak nasip olmaz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Foruma yeni gelen arkadaş konuyu hortlatmış fordun sürüş dinamikleri demiş çokta iyi demiş bende diyorum ford diyince akla hem yol tutuş gelir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • super zekalılar 1.5 tdci motoru hala getirmediler. gerci o gelse essek yukuyle para isticekler. oda ayrı uzuntu.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.