Şimdi Ara

Fotoğraf Makinesini Kapatıp Yeniden Açın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
4.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar.Fujifilm s2980 kullanıcısıyım.

    1 aydır bu makineyi kullanıyorum,Bugun açtım.Fuji reklamından sonra lens açılmıyor,Başlıktaki sorun yazıyor

    Bunun çözümü varmıdır?Alırken Teknosa garanti aldım,ne yapmalıyım?



  • Garantiye goturun.
  • başka çözüm yok mudur arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenaltay

    başka çözüm yok mudur arkadaşlar?

    valla arkadaşım aynı senin sorununu yaşayan birisi bu başlıkta makineyi tokatlıyıp düzeldiğini söylüyor buraya tıkla yani bir oku önce içine sinerse uygula yalnız riskli sonuçta makine hepten gazi olmasın

    yazdığı mesajı orada göremez isen diyerek buraya yapıştırıyorum

    quote:

    erdemesen
    Posted October 31, 2012 at 3:09 PM

    Normalde işinizi gördüyse bir yorum dahi yapmadan kapatıp gidebilirsiniz.Ama bu sizcede emeğe haksızlık olmaz mı? Fujifilm Finepix s2980 Makinem 1 hafta önce Pcye bağladıktan sonraki gün (bir önceki gün uzun çekim yapmıştım) açmaya çalıştığımda “Cihazı kapatıp yeniden açın” uyarısı vermeye başladı.Pillerdendir deyip pilleri değiştirmeme rağmen aynı hatayı vermeye devam edince yazılımsal olduğunu düşünüp araştırırken bu siteye denk geldim…Çoğu madde işe yaramadı…Tokatlama konusuna gelince adeta benim bir parçam olan makineme insanların içinde çokta sert davranamadım.Ta ki bir köşeye çekilene kadar :) Büyüklerimizden öğrendiğimiz gibi yermisin yemezmisin kronolojik durumu :) Makinesini dövmeyen dizini döver misali huzurluyuz şimdi ikimizde…Teşekkürler




  • Tokatlama konusunda bizi bilgilendiren kardeşime teşekkür ediyorum. Ak şam akşam bozulan moralim kahkalarla birlikte tekrar düzeldi. Birde Türkleri bunu yaptığı için eleştirirler. Tokatlamak işe yarıyor. Bilginize....

    Profesyonel teknik servisler bile bunu çözemez :)))))))
  • bir teknosa bir fuji mağduru daha.

    dayak cennetten çıkmaymış hocam
  • Tokatlamak gerçekten işe yarıyor. Bilgi veren arkadaşa çok teşekkür ederim :)) Bunun için yemin bile edebilirim :) Türk aklı önde geliyor yine akşam akşam hem gülmekten hemde şaşkınlıktan öldüm
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar bu sorunu hale yaşayan varsa aşağıdaki linkdeki güncellemeyi uygulayarak sorunu çözüme ulaştırabilirsiniz.

    Edit:link=http://www.fujifilm.com/support/digital_cameras/software/firmware/s/finepix_s2900_series/download.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lagari Hasan Çelebi -- 13 Ocak 2014; 21:14:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axen54

    Arkadaşlar bu sorunu hale yaşayan varsa aşağıdaki linkdeki güncellemeyi uygulayarak sorunu çözüme ulaştırabilirsiniz.


    Bu link ne kadar aşağıda acaba ? İndim indim indim de sayfa bitti. Dipteyim, derinlerdeyim... bizi nerelere yönlendiriyorsunuz böyle ? Forumda ürkünç şeyler olmaya başladı !..
  • Türk mantığı ile "tokatlamak" anlık bir çözüm olsada makinenin bu tepkisi normal gelmedi bana.
    Bana PM den mesaj atarak nereden aldığınızı ve telefon numaranızı belirtirseniz, sizinle ilgili arkadaşların irtibata geçerek makinenizin doğrudan değişimini yaptırmaya yardımcı olurum. Bu şekilde garanti/servis süreci beklemezsiniz.
    Ama makinede daha fazla tokat izleri olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jiddi

    quote:

    Orijinalden alıntı: axen54

    Arkadaşlar bu sorunu hale yaşayan varsa aşağıdaki linkdeki güncellemeyi uygulayarak sorunu çözüme ulaştırabilirsiniz.


    Bu link ne kadar aşağıda acaba ? İndim indim indim de sayfa bitti. Dipteyim, derinlerdeyim... bizi nerelere yönlendiriyorsunuz böyle ? Forumda ürkünç şeyler olmaya başladı !..

    Bu aralar baya dalgınım.Linki koymayı unutmuşum uyardığınız için teşekkürler.

    yukarıdaki mesaja editledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fujifilm Türkiye Mrk.

    Türk mantığı ile "tokatlamak" anlık bir çözüm olsada makinenin bu tepkisi normal gelmedi bana.
    Bana PM den mesaj atarak nereden aldığınızı ve telefon numaranızı belirtirseniz, sizinle ilgili arkadaşların irtibata geçerek makinenizin doğrudan değişimini yaptırmaya yardımcı olurum. Bu şekilde garanti/servis süreci beklemezsiniz.
    Ama makinede daha fazla tokat izleri olmasın

    Makinenin değişimini yaparken üzerine kalan tutarı eklemek şartıyla bir üst modelini almamız mümkün mü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lagari Hasan Çelebi

    Arkadaşlar bu sorunu hale yaşayan varsa aşağıdaki linkdeki güncellemeyi uygulayarak sorunu çözüme ulaştırabilirsiniz.

    Edit:link=http://www.fujifilm.com/support/digital_cameras/software/firmware/s/finepix_s2900_series/download.html


    Arkadasimin makinede ayni sorun vardı. Yazılım guncelleme yapinca düzeldi. Çok tesekkurler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makineyi değilde promotörleri tokatlamak lazım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.