Şimdi Ara

FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
1
Favori
26.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Giderim 520i alırım 2001 90.000km de bide tüp takarım 10.000 lira cebimde kalır onu servis masrafı ve benzine harcarım adam gibi arabaya binerim.
  • bide su aracada priv. siyah karbon yok megan 3 dinam. deki gibi nedense kendi sitesindeki araçlarda var bi bakın inceleyin sinir oluyom şu bej döşemeye çok kötüya
    benim clio 3 var değiştirme arifesindeyim bunu bekliyodum orta donanımlı modelini ama arkadaş o direksiyon simidi ne o ya berbat ötesi bişi benim aracımınki bile kat kat kaliteli vala fiyatlar şöle 4000 tl geriye çekilmez ise hayattaa satılamaz.
    bakalım 2 kasımda fiyatlar değicekmiş hangi yönde olucak bakalım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: full_speed_89

    Fotolar için teşekkürler Burak Abi.

    fuardada baktım biraz inceledim ama çok hoşuma gitmedi araç


    inşalla fiyasko olmaz renault için bu araç


    inşallah fiyasko olmazda en boşunun dizelinin 85 hpsi 41,750 den başlıyo bana çok gibi geldi donanımsız bir araç için yinede tutar bu renolar ülkemizde tutuluyor.
  • çok zevksiz bence.
  • expression da 16 jant 60 yanak olduğu için 15 gibi duruyo...17 jant opsiyonunun boyut ideal ama bana şekli oldukça sıradan geldi.....

    bu arada kesinlikle katılıyorum legacydaki 16 lastikler devasa çamurluklar ve yükseltilmiş karoser sebebiyle rulman lastiği gibi kalmış


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tubo

    Expression ve Privilege'de kullanılan jantlar 15'' ve 16'' değil mi?

    Aynı şekilde yeni Legacy de 16'' jant ile ithal ediliyor ve geniş çamurlukların altında çok kötü duruyor, yol koşullarımızdan dolayı yüksek yanaklı lastik kullanma gerekliliğinden nasiplerini almışlar.

    Bir de tampon altı ve kapı altındaki siyah şeritler sürtmelere karşı çok avantajlı olsa da genel görünümdeki kaliteyi çok düşürüyor ve Renault da Türkiye'ye uygun araba ürettiğinden yine göze hoş gelmeyen detaylara yer vermiş oluyor...

    Megane 3 kullandığımda Radyo/CD ve Klima kullanımı beni resmen aptal etmişti, kumanda tuşları ve dolayısıyla da yazıları çok küçük, ciddi alışkanlık gerektiriyor, iç mekan tasarımında Renault yine sınıfta kaldı bana göre çünkü bir tasarım yok..

    Edit: Yine yol koşullarımızdan ve kullanım şeklimizden dolayı Fluence ve Sports Tourer da çok yüksek.





  • Aylardır Fluence Fluence diye konuşulan araç, bu mudur yani. Renault galerisinde 3 kapısını gördüğümde etkilenmiştim ama bu hayal kırıklığı oldu benim için... Ama üretmişler bir kere, madem önceki kasa megane'daki satış rakamları yakalanmak isteniyor, fiyat politikalarında ciddi değişiklikler yapmaları gerekebilir keza sonucun fiyasko olma ihtimali var gibi.
  • renault, bu modelde "megane" ifadesinden sıyrılmak için farklı bir yüz kullandı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Önü oturaklı değil şaşkın ördek bakışlı olmuş. Eski kasa daha AĞIR duruyordu.


    keşke hb kasanın ön kısmı fluencele aynı olsaydı cok daha güzel olurdu
  • BUGUN Bİ BAYİYE GİTTİM BENİ ENÇOK ETKİLİYENDE BU OLDU ARACIN ÜSTÜNDEKİ LASTİKLER GOODYEAR STEPNE BRİSTONE YUHHHHH DEDİM YA BUKADARDA OLMAZ BE YUUHHH
  • Arkadaşlar dikkatinizi çektimi bilmem ama Renault'un web sitesindeki resimler çok farklı ve çoğu uzak çekim. Yandan çekilmiş bir resim varki otomobil her iki kapıdan da darbe almış ve içe göçmüş gibi görünüyor. Bakıp yorumlarınızı yazarsanız sevinirim...
    Selamlar
  • Burak resimler ve emeğin için teşekkürler

    Araca gelince ne yazıkki vasat duruyor.

    İç mekandada birleşim yerleri düzgün değil ve orantısız parçalar var

    Yer yer montaj özensizlikleri göze çarpıyor iç mekanda.

    Araç bir reno gibi değil bir Samsung gibi yapılmış bence.

    Navigasyon sanki 37 Ekran TV koymuşlar torpidoya ucuz yollu

    Küllük vites el freni falanda fenalarda valla

    birde inş. hararet sorunu yoktur aracın önden hava girişini pek gözüm tutmadı.

    fiyatı çok pahalı aynı sınıfta sanırım uygun fiyatlı bir Linea tercihim olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 31 Ekim 2009; 12:53:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tubo

    Grand Scenic Dci Privilege full paket 53 bin TL iken Megane ve Fluence ailesinin geri kalan fertlerinin hiç şansı yok, Megane serisi içinde fiyatını hak eden tek otomobil bence.



    Grabd Scenic'de vardı orada ve çok güzeldi. Onu da inceledim ve Fluence yanında halt etmiş yani. Fotoğraflarını çekecektim ama şarjım bitikti. Fluence'nin gerçeğin igörmekte fayda var diyordum, forumda ki fotoğraflar yanıltıcı olabilir diyordum ama arabanın içine binni hayal kırıklığı yaşarsınız. Zaten o sap gibi duran navigasyon ekranını görünce kaçarsınız.
    Kesinlikle Megane HB ve Sport Tourer gibi olmalı ön burun. Ve iç mekand aki uyumsuzlukları, yamuklukları, navigasyon ekranını özellikle yeniden elden geçirmeliler. 55 bin liraya böyle hayal kırıklığı bir araba, paraya yazık.




  • Renault kendi kuyusunu kazıyor, ama farkında değiller . . .
  • Ben beğenmedim pek.Zaten yeni nesil arabaların dış görünüşlerinin hepsi birbirine benzemeye başladı.Eskiden daha hayran edici tasarımlar vardı.
  • Bende beğenmedim
  • bence renault un çkardığı bu üç aracın da tasarımı güzel olmuş
  • Renault her geçen gün kendisini aşıyor gerçekten çok şık bir otomobil olmuş göründüğü kadarı ile iç mekan kalitesi önceki nesil meganlara göre hayli iyi duruyor paylaşım için teşekkürler
  • Fluence vasat bir Kore arabası olduğunu belli ediyor. Dış tasarım 10 yıl geriden geliyor. İç mekan kalitesi de zayıf görünüyor. Sport Tourer'in dış tasarımı güzel ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tubo

    Grand Scenic Dci Privilege full paket 53 bin TL iken Megane ve Fluence ailesinin geri kalan fertlerinin hiç şansı yok, Megane serisi içinde fiyatını hak eden tek otomobil bence.


    Aynen katılıyorum Renault'un en sevdiğim ve en işlevi olan aracı Scenic'dir. Diğerlerinin parasını hakettiğini düşünmüyorum.
  • resimler için tşk.

    fluence ile megane arasında bariz fark var gercekten zaten belirtmişsin

    Sport Tourer daha oturaklı ve kaliteli görünüyor

    fiyatta cok ucuk gercekten

    Jetta 1.6 lt TDI 105 hp Tiptr. DSG Comfortline 54.300 tl ye satılırken

    bu aracın bu yüksek fiyatla başarılı olması cok zor

    ayni şekilde skoda octavia da 1.6 tdi dsg gelecek oda 55.000 tl yi gecmiyecek

    bu sefer olmadı renault...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Fluence vasat bir Kore arabası olduğunu belli ediyor. Dış tasarım 10 yıl geriden geliyor. İç mekan kalitesi de zayıf görünüyor. Sport Tourer'in dış tasarımı güzel ama.


    zaten ilk başta diğer model olan samsung sm3 ü tanıtması yanlış ondan dolayı kore arabası yakıştırması doğru gibi
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.