Şimdi Ara

FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
142
Cevap
1
Favori
26.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Bu gün, öğle'den sonra Renault Fluence'yi incelemeye gittim. (Fluence, doğru yazdım galiba evet) Bir gümüş gri renk ve bir de siyah olmak üzere gri olan full aksesuarlı Privilage donanım ve siyah olan bir alt donanım olan Expression idi. Bir de station wagon olan Sport Tourer ismi ile satışa sunulan gri renk Megane'yi gördüm ve inceledim. Bence Sport Tourer yani station wagon daha şık ve fiyakalı.
    Fluence'ye gelirsek. Fena bir araba değil, ancak full aksesuarlı olursa daha şık. Çok garip gelmedi gözüme arabanın canlısı. Full paket de sunulan 17'lik jantlar ile daha karizma duruyor araba. Navigasyon ekranı ön konsolun ortasında ve üstünde emanetmiş gibi biraz garip duruyor. Mesela, ortada ki ızgaralarda açıp kapama aparatı yok. Sağ ve sol ızgaralarda var ama. Megane hatchback ve sport tourer'da orta ızgaraları açıp kapayan aparat var. Demek ki Fluence'de orta ızgaralar hep açık. Full paket'de kartlı anahtarsız çalıştırma sistemi mevcut. Alt donanımlarda normal anahtarlı sistem var. Anahtar sustalı tip. Arabanın göstergeleri cama doğru fazla yani ileriye doğru fazla yatık duruyor. Bana göre biraz yorucu gibi. Ön konsolun malzeme kalitesi full paket de bir alt donanıma nazaran biraz daha iyi. Ancak ithal Megane hatchback'den kötü. Hatta Expression'da deri olmayan direksiyon simidi resmen plastik gibi duruyor.Benim Symbol'ün bile direksiyon simidinin malzemesi ondan daha iyi.
    Araba gayet geniş ve ferah Ancak iç dikiz aynası biraz küçük kalıyor. Stepne normal siyah saç jant.
    Sport Tourer bana göre daha şık ve cazibeli. El freni kolu yok, yerine düğmeli sistem koymuşlar. Birde vites konsolunun olduğu terde joyistik gibi bir düğme ve yanında bir kaç düğme grubu var. Galiba navigasyonu kontrol ediyorlar.
    Motorlarını söylemiyorum. Zaten forumda yeterince söylendi motorlar. 1.6 110 HP'lik benzinli, 1.5 85 HP ve 105 HP2lik motor seçenekleri var.
    Gelelim fiyata. Full paket Fluence'nin bana göre 48 binlerde kalması gerekli. Başlangıç fiyatı da 33-34 bin liradan başlamalı diye düşünüyorum.
    Çok kötü bir araba değil, ama süper ahım şahım bir araba da değil. Yani içinde bir Passat veya Jetta ya da Civic kalitesi yok gibi. Oysa Megane Hatchback'de durum farklı.İthal olduğundan olsa gerek, Megane'de iç aksam kalitesi daha oturaklı ve bir VW veya Honda ile kafa tutacak kalitede.
    Almayı düşünenlere hayırlı olsun derim. Ancak o fiyatlar biraz düşmeli.


    Not : Fotoğarfları Canon IXUS 70 makinam ile otomatik mod'da çektim.

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 30 Ekim 2009; 17:11:05 >







  • Fluence'ye devam

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Fluence'ye devam

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)
    Siyah Fluence

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Siyah Fluence

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


    Alıntıları Göster
    Siyah Fluence'ye devam.


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Siyah Fluence'ye devam.


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


    Alıntıları Göster
    Ve Sport Tourer.

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Ve Sport Tourer.

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


    Alıntıları Göster
    Sport Tourer ve bonus olarak Megane Hatchback. Bu iki arabadan birini Fluence'ye tercih ederim.

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Siyah Fluence'ye devam.


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)


    Alıntıları Göster
    El freni ve kartlı sistem gibi şeylerde eskiye göre neden farklı olmuş.Kartlı sistem hepsinde vardı sanırım.Beklendiği gibi olmadı sanırım ama hb alınır gibi geliyo.Dün coupe geçti bitane oldukçafarklı bişey olmuş araç.Arkası kocamandı ve gittikçe genişliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_500

    El freni ve kartlı sistem gibi şeylerde eskiye göre neden farklı olmuş.Kartlı sistem hepsinde vardı sanırım.Beklendiği gibi olmadı sanırım ama hb alınır gibi geliyo.Dün coupe geçti bitane oldukçafarklı bişey olmuş araç.Arkası kocamandı ve gittikçe genişliyor.

    Alıntıları Göster
    En baştan 3. resimdeki fotoğrafa baksanıza bi otomatik vites ne kadar uzun öle çok kötü duruyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T_YılmaZ

    En baştan 3. resimdeki fotoğrafa baksanıza bi otomatik vites ne kadar uzun öle çok kötü duruyor

    Alıntıları Göster
    bu 1.5 dci motor dacia loganda kullanılan değilmi yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetltn

    bu 1.5 dci motor dacia loganda kullanılan değilmi yahu

    Alıntıları Göster
    hocam burası kemal tepret aş galiba

    benimde incelediğim kadarıyla navi ekranı sonradan tesisatçıda yapılma gibi duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    hocam burası kemal tepret aş galiba

    benimde incelediğim kadarıyla navi ekranı sonradan tesisatçıda yapılma gibi duruyor


    aynen öyle arkadaşım, Tepret burası. Ve dediğin gibi navigasyon ekranı sonradan yapılma gibi duruyor. Daha şık olabilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    hocam burası kemal tepret aş galiba

    benimde incelediğim kadarıyla navi ekranı sonradan tesisatçıda yapılma gibi duruyor

    Alıntıları Göster
    Canlı olarak görünce de pek bir şey farketmiyor anlaşılan.

    Megane Sport Tourer,Fluence'den tasarım olarak daha iyi.

    @sagoluyuz

    Dacia,zaten Renault'un.Yani o motor Renault'un.İkisinde de kullanılır o yüzden.

    Bkz. Volkswagen-Seat-Skoda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Canlı olarak görünce de pek bir şey farketmiyor anlaşılan.

    Megane Sport Tourer,Fluence'den tasarım olarak daha iyi.

    @sagoluyuz

    Dacia,zaten Renault'un.Yani o motor Renault'un.İkisinde de kullanılır o yüzden.

    Bkz. Volkswagen-Seat-Skoda.

    Alıntıları Göster
    Megane Sport Tourer bence çok daha farklı duruyor :) Yakından inceledim.Gerçekten güzel bir araç yapmışlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Canlı olarak görünce de pek bir şey farketmiyor anlaşılan.

    Megane Sport Tourer,Fluence'den tasarım olarak daha iyi.

    @sagoluyuz

    Dacia,zaten Renault'un.Yani o motor Renault'un.İkisinde de kullanılır o yüzden.

    Bkz. Volkswagen-Seat-Skoda.

    Alıntıları Göster
    Expression ve Privilege'de kullanılan jantlar 15'' ve 16'' değil mi?

    Aynı şekilde yeni Legacy de 16'' jant ile ithal ediliyor ve geniş çamurlukların altında çok kötü duruyor, yol koşullarımızdan dolayı yüksek yanaklı lastik kullanma gerekliliğinden nasiplerini almışlar.

    Bir de tampon altı ve kapı altındaki siyah şeritler sürtmelere karşı çok avantajlı olsa da genel görünümdeki kaliteyi çok düşürüyor ve Renault da Türkiye'ye uygun araba ürettiğinden yine göze hoş gelmeyen detaylara yer vermiş oluyor...

    Megane 3 kullandığımda Radyo/CD ve Klima kullanımı beni resmen aptal etmişti, kumanda tuşları ve dolayısıyla da yazıları çok küçük, ciddi alışkanlık gerektiriyor, iç mekan tasarımında Renault yine sınıfta kaldı bana göre çünkü bir tasarım yok..

    Edit: Yine yol koşullarımızdan ve kullanım şeklimizden dolayı Fluence ve Sports Tourer da çok yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio -- 30 Ekim 2009; 18:02:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Expression ve Privilege'de kullanılan jantlar 15'' ve 16'' değil mi?

    Aynı şekilde yeni Legacy de 16'' jant ile ithal ediliyor ve geniş çamurlukların altında çok kötü duruyor, yol koşullarımızdan dolayı yüksek yanaklı lastik kullanma gerekliliğinden nasiplerini almışlar.

    Bir de tampon altı ve kapı altındaki siyah şeritler sürtmelere karşı çok avantajlı olsa da genel görünümdeki kaliteyi çok düşürüyor ve Renault da Türkiye'ye uygun araba ürettiğinden yine göze hoş gelmeyen detaylara yer vermiş oluyor...

    Megane 3 kullandığımda Radyo/CD ve Klima kullanımı beni resmen aptal etmişti, kumanda tuşları ve dolayısıyla da yazıları çok küçük, ciddi alışkanlık gerektiriyor, iç mekan tasarımında Renault yine sınıfta kaldı bana göre çünkü bir tasarım yok..

    Edit: Yine yol koşullarımızdan ve kullanım şeklimizden dolayı Fluence ve Sports Tourer da çok yüksek.

    Alıntıları Göster
    Fotoğraflar için teşekkürler.Araba ise fena değil gibi duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FERRARI

    Fotoğraflar için teşekkürler.Araba ise fena değil gibi duruyor.

    Alıntıları Göster
    siyah olan düşük donanım galiba.
    direksiyon falan çok ucuz durmuş.
    gri nispeten daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FERRARI

    Fotoğraflar için teşekkürler.Araba ise fena değil gibi duruyor.

    Alıntıları Göster
    Fluence'de gerçekten tip yokmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Fluence'de gerçekten tip yokmuş.

    Alıntıları Göster
    sanırım buradaki ve cliodaki navigasyon biraz çakma
    windows tabanlı çalışıp haritayı sd karttan yüklüyorsunuz.
    yani piyasadan alınan herhangi harici bir navigasyon cihazını adamlar orta konsola koymuşlar

    maliyeti düşürmek için biraz kısmışlar

    bu ürünlerde ekrandan araç bilgileri de gözüküyor mu?
    yol bilgisayarı ya da müzik bilgileri vs..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 30 Ekim 2009; 18:23:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0C8FEE75E

    sanırım buradaki ve cliodaki navigasyon biraz çakma
    windows tabanlı çalışıp haritayı sd karttan yüklüyorsunuz.
    yani piyasadan alınan herhangi harici bir navigasyon cihazını adamlar orta konsola koymuşlar

    maliyeti düşürmek için biraz kısmışlar

    bu ürünlerde ekrandan araç bilgileri de gözüküyor mu?
    yol bilgisayarı ya da müzik bilgileri vs..

    Alıntıları Göster
    Megane Sport Tourer gibi tasarımı çok başarılı bir araç varken Fluence almak ne kadar mantıklıdır bilmiyorum artık.

    Cidden çok beğendim ben o aracı.

    Megane3 hatchbackin ise arka tasarımını hiç beğenmiyorum.

    Megane Coupe/RS ve Sport Tourer favorilerim bu araçlar arasında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike

    Fluence'de gerçekten tip yokmuş.

    Alıntıları Göster
    Tip olarak makyajlı Megan kadar beğenmiyorum nedense.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arabaci_58 -- 31 Ekim 2009; 1:48:46 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.