Şimdi Ara

FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
1
Favori
26.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hah sonunda anladılar bizim vatandaşı neresinden vuracaklarını,getir navigasyonu çakma i-drive'ı tamam on numara araba artık o reno . Haydi hayırlı traşlar.


    yersen.
  • dikkatimi çeken şeyler otomatik el freni ve arka havalandırma ızgaraları oldu


    ama o alt versyondaki dreksyon resmen sırıtmış fotoda onun haricinde tipi çokta kötü gelmedi gözüme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usb

    Kısa sürede aracın önü makyajlanacak gibi. Hayırlısı olsun.


    2011 de makyajlarlar +süslü otantik extreme model çıkar
  • alt donanimda malzeme kalitesi vasatı aşamamış resimlede görüldüğü kadar.
  • expression da şık sayılabilecek jant- döşemenin yanında hatta opsiyon otomatik klima alınabiliyorken deri direksiyon olmaması şaşırttı beni
  • reno neden koca konsolun minicik yerine tuşları sığdırmaya çalışır anlamış değilim.
  • Klasik Renault işte.

    Başlar iki gün sonra iç mekandan bir yerler soyulmaya, dökülmeye...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Klasik Renault işte.

    Başlar iki gün sonra iç mekandan bir yerler soyulmaya, dökülmeye...



    ilk soyulacak yer vites topuzu yazıları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Klasik Renault işte.

    Başlar iki gün sonra iç mekandan bir yerler soyulmaya, dökülmeye...



    ilk soyulacak yer vites topuzu yazıları

    Orası oyuk bir şekilde yazılıyor makyajlı megane dan beri. Baktım resimlerde fluence da öyle.

    Makyajsız Megane larda soyulma problemi vardı kapı kollarında o da yumuşak kaplamadan dolayıydı. Aynı sorun Golf 4 tede mevcuttu. İki firmada daha sert malzeme kullanarak halletti bu olayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Klasik Renault işte.

    Başlar iki gün sonra iç mekandan bir yerler soyulmaya, dökülmeye...



    ilk soyulacak yer vites topuzu yazıları

    Orası oyuk bir şekilde yazılıyor makyajlı megane dan beri. Baktım resimlerde fluence da öyle.

    Makyajsız Megane larda soyulma problemi vardı kapı kollarında o da yumuşak kaplamadan dolayıydı. Aynı sorun Golf 4 tede mevcuttu. İki firmada daha sert malzeme kullanarak halletti bu olayı


    Laguna 3'lerde de bu sorunu yaşayanlar vardı. Bana pek halletmiş gibi gelmiyor.




  • Fluence iimişş
  • valla bu ülkede şu fiorinomudur nedir hele bide full diye kakalanan alet satılıyorsa yada hyundai matrix gibi ne olduğu belli olmayan dört teker+motorlar satılıyorsa buda hayli hayli satılır.
    fluencenin megane HB ye göre basit olması, burdaki Renault yöneticilerin Fransaya "boşver müdür bunlar fiatın her ürettiğini aldığına göre bunuda alır kırpabildiğin kadar kırp kaliteden" zihniyetiyle üretilmesindendir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Klasik Renault işte.

    Başlar iki gün sonra iç mekandan bir yerler soyulmaya, dökülmeye...



    ilk soyulacak yer vites topuzu yazıları

    Orası oyuk bir şekilde yazılıyor makyajlı megane dan beri. Baktım resimlerde fluence da öyle.

    Makyajsız Megane larda soyulma problemi vardı kapı kollarında o da yumuşak kaplamadan dolayıydı. Aynı sorun Golf 4 tede mevcuttu. İki firmada daha sert malzeme kullanarak halletti bu olayı


    Yine konuşturdun renoculuğunu be müdür

    Sorunlar devam eder Fulunsta ben sana söliim birleşim yerlerine bak anlıcaksın neler olucağını.




  • İç mekan malzeme kalitesi vasat.

    Dış görünüm olarakta çok basit ayrıca.
  • bu yeni meganmıdır fluen... midir nedir, beni hiç şaşırtmadı...
    eski meganda güzel olan ne vardıki bunda olsun, dış tasarım biraz daha alımlıydı o kadar,
    gerçi onun dış tasarımınıda sevemedim hiç ama neyse...

    yeni çıktı diye vede arabalarını kaliteli gösterebilmek için fiyatı biraz abartmışlar, bence tamamen satış politikası, eski meganda çok ucuz değildi hani, yakında bir kampanya çektik fiyatları, tamam millet hücum eder sanki bedava veriliyormuş gibi... reno ya, az yakıyorya, en önemliside parçası ucuz ya (en uyuz olduğum muhabbet parçası ucuz, sanki hergün parça istiyor 40küsür binliralık araba, istiyorsa dandiktir zaten...)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer


    Yine konuşturdun renoculuğunu be müdür

    Sorunlar devam eder Fulunsta ben sana söliim birleşim yerlerine bak anlıcaksın neler olucağını.

    birleşim yerlerinde sorun varsa tıkırtı yapar, makyajlı megane da çözülen soyulma probleminin yaşanacağını sanmıyorum
  • BU Fülütten cacık olmaz uzak durmak lazım müdür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    BU Fülütten cacık olmaz uzak durmak lazım müdür


    turşusunu kurarlar bayilerde sorun çözülür
  • daha iyisini beklerdim iç kalite olarak. klasik renault çizgileri devam ediyor. arabanın arkası hakkında da iyi yorumlarda bulunmayacağım.
  • Renault'cular kusura bakmasın ama
    yeni Clio Symbol deseydiniz yerdim

    araba resmen LEYLEK
    çok havada duruyor ve incecik lastikleri var.
    Renault hiç iyi yapmamış bunu
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.