Şimdi Ara

FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
1
Favori
26.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Megane 3 HB ve Fluence'in içine baktığımda malzeme kalitesinin başarısız olduğunu, konsol tasarımının fazla sade olduğunu düşünüyorum ama araba dergilerinin incelemelerinde malzeme kalitesine övgüler sıralanıyor. Anlamıyorum ben bu işi.
    Navigasyon'un 1000 TL olması çok iyi dedim ama bu navigasyon gerçekten de dışarıdan alıp takılmış gibi duruyor ve göz zevkini bozuyor.
    Bu fiyatlarla zor satar bence. Daha iyi tasarımı olmasına rağmen Megane 3 HB'yi İStanbul'da çok fazla göremedim daha.
    Bir de otomatik dizel soran arkadaşlara cevap verenlere sormak isterim; Renault Türkiye'de dizel otomatiği ne zaman sattı da bu modellerde satacak? Benzinli otomatik şanzımanları bile aileme,kardeşime,arkadaşlarıma sürekli sorun çıkardı . Dizel otomatiği satacaklarına inanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medonk -- 31 Ekim 2009; 12:09:12 >
  • Megane Torurer çok daha hoş.
    Evet ismi ayırmak için bazı radikal değişimlere gidilmiş ancak detaylar oldukça eksiye doğru.Çok beğenilen el freni yerine klasik olana geçmek, Fluence de anahtar sistemine dönmek,uzun vites kolları vb.
    Yine de satar ama şu detaylarla daha hoş olabilirdi.
  • klasik renault hiç birşey değişmemiş işçilik hataları hala devam ediyor iç mekan hiç çekici değil sevmedim kısacası ama yinede çok satar bu yorumları 20 senelik bir reno kullanıcısı olarak yazıyorum 40 bin tl bütçem olsa hayatta reno ya vermem gider octavia alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m@ni@c67

    Megane 3 HB ve Fluence'in içine baktığımda malzeme kalitesinin başarısız olduğunu, konsol tasarımının fazla sade olduğunu düşünüyorum ama araba dergilerinin incelemelerinde malzeme kalitesine övgüler sıralanıyor. Anlamıyorum ben bu işi.
    Navigasyon'un 1000 TL olması çok iyi dedim ama bu navigasyon gerçekten de dışarıdan alıp takılmış gibi duruyor ve göz zevkini bozuyor.
    Bu fiyatlarla zor satar bence. Daha iyi tasarımı olmasına rağmen Megane 3 HB'yi İStanbul'da çok fazla göremedim daha.
    Bir de otomatik dizel soran arkadaşlara cevap verenlere sormak isterim; Renault Türkiye'de dizel otomatiği ne zaman sattı da bu modellerde satacak? Benzinli otomatik şanzımanları bile aileme,kardeşime,arkadaşlarıma sürekli sorun çıkardı . Dizel otomatiği satacaklarına inanmıyorum.

    dizel otomatik eski kasada gelmişti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orijinalden alıntı: m@ni@c67

    Megane 3 HB ve Fluence'in içine baktığımda malzeme kalitesinin başarısız olduğunu, konsol tasarımının fazla sade olduğunu düşünüyorum ama araba dergilerinin incelemelerinde malzeme kalitesine övgüler sıralanıyor. Anlamıyorum ben bu işi.
    Navigasyon'un 1000 TL olması çok iyi dedim ama bu navigasyon gerçekten de dışarıdan alıp takılmış gibi duruyor ve göz zevkini bozuyor.
    Bu fiyatlarla zor satar bence. Daha iyi tasarımı olmasına rağmen Megane 3 HB'yi İStanbul'da çok fazla göremedim daha.
    Bir de otomatik dizel soran arkadaşlara cevap verenlere sormak isterim; Renault Türkiye'de dizel otomatiği ne zaman sattı da bu modellerde satacak? Benzinli otomatik şanzımanları bile aileme,kardeşime,arkadaşlarıma sürekli sorun çıkardı . Dizel otomatiği satacaklarına inanmıyorum.

    dizel otomatik eski kasada gelmişti


    Asil aracı inceledinmi bir genel değerlendirme alalım senden




  • megane sedan kötüydü fluence sedan bu kötülüğü daha farklı bir boyuta taşımış görünüyor.araç resmen geri gitmiş.allah reno ya akıl versin demekten başka yapabilecek birşey yok...
  • Renault firmasının artık iç dizaynı daha çekici hale getirmesi gerekiyor bence.İçine oturunca dümdüz bir ön konsol heryer plastik işçilik kötüymüş gibi duruyor.Fuarda fluence'ı inceleme fırsatım oldu o reklamlardaki kadar çekici durmuyor.Sport tourere gelince dış tasırımı güzel yapmışlar ama dediğim gibi iç kabine el atılması gerekiyor.
  • Megane II nin ilk çıktığı zamanki yarattığı hava kesinlikle yok.

    Megane'ı aratır gibime geliyor...
  • Herşeye alışırımda o orta konsoluna hiç alışamam gibi duruyor. Biraz daha zengin gösterişli yapabilirlermiş.

    İlk gözüme çarpanda araçtaki teybin konumu . Direksiyondan direk kumandası yok gibi duruyor ve buna rağmen teybi vites bölümünün ön kısmına sıkıştırmışlar. Yolda sürekli havalandırma aparatlarıyla oynamam ki ! Onun yerine sürekli teybi karıştırırım mesela, elimin altında onun olmasını isterim. Ama öyle bir konuma yerleştirmişlerki bir zamandan sonra can sıkar hale gelebilir gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer

    Asil aracı inceledinmi bir genel değerlendirme alalım senden


    Fluence ı henüz incelemedim ama resimlerden Batı Avrupa pazarı için üretilmediği belli. Sanırım sadece Doğu Avrupa gibi sedan seven pazarlara verecekler. Megane III kalite ve işçiliğinden uzak olduğu belli. Megane III deki gibi orta ızgaraların açılıp kapanamaması şaka gibi.


    Bu arada Allah için Megane III teki navigasyonun BMW iDrive tarzı bir joystikle idare edilmesi çok güzel doldurmuş konsolu. Sanırım bu da yok Fluence da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 31 Ekim 2009; 13:57:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cncplasma

    Megane II nin ilk çıktığı zamanki yarattığı hava kesinlikle yok.

    Megane'ı aratır gibime geliyor...


    2003 yılında çıkan çıkan megane hbnin ördek kalçası bile başlı başına bir olaydı zaten bunun bir olayı yok
  • Renault neden türkiyede bunu samsung diye satmaı acaba
  • Expression'un içi oldukça emanet duruyor. Bence kötü durmuş. (Fluence)
  • Bu kadar mı rezil olur bir araç? Bir de reklamlarda değişimden bahsediyorlar. Harbiden bu kadar içine ederek değişebilirdi bir araç. Bayinin önünden geçerken de gördüm, gayet tipsiz. Mal gibi birşey olmuş. Bu sınıfta benzinli sedan dendi mi Civic veya Cruze; parası olana Jetta, dizel dendi mi Focus'tan başkası yalan.

    Bu arada Caddy'nin anahtarı çok sevildi, Megane'a da koymuşlar.
  • Ben de Bursa Oto Show da bir kac resim cektim şimdi ekliyorum :


     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)

     FOTOĞRAFLER İLE RENAULT FLUENCE & MEGANE SPORT TOURER (Benim objektifimden)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    Bu arada Caddy'nin anahtarı çok sevildi, Megane'a da koymuşlar.


    sustalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAİM. -- 31 Ekim 2009; 14:55:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Renault neden türkiyede bunu samsung diye satmaı acaba

    Bursa da üretilen aynı aracı niye ta Koreden getirsin akil var mantık var sen de o da yok anladığım kadarıyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Bu kadar mı rezil olur bir araç? Bir de reklamlarda değişimden bahsediyorlar. Harbiden bu kadar içine ederek değişebilirdi bir araç. Bayinin önünden geçerken de gördüm, gayet tipsiz. Mal gibi birşey olmuş. Bu sınıfta benzinli sedan dendi mi Civic veya Cruze; parası olana Jetta, dizel dendi mi Focus'tan başkası yalan.

    Bu arada Caddy'nin anahtarı çok sevildi, Megane'a da koymuşlar.

    Megane a değil Fluans naytingele yavru
  • Kısa sürede aracın önü makyajlanacak gibi. Hayırlısı olsun.
  • Fluence malesef bir sabun köpüğü..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.