< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekno_fan -- 7 Ağustos 2018; 10:20:11 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekno_fan -- 7 Ağustos 2018; 10:20:11 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Mesela burada size bir holding otomobil ürettirmiyor, cinayet dahil her türlü dalavera dönüyor. ABD'deye gidip bir endüstrinin belkemiğini oluşturuyorsunuz, sonra oraya markasını ithal etmek istiyor. Buradaki açık problemden başka, aynı mayadan gelidiği için know-how olarak da belirgin bir artısı olamıyor. Mesela Citroen'in süspansiyonuyla Alman rakiplerine göre pek çok avantajı olabilir, ama bir Cadillac veya Buick'e karşı sadece bir ikinci çeşittir. Aynı yerden çıktılar, "süspansiyon" da Fransızca'dır zaten. Yani mesela Buick, temel plan bakımından (designation) zaten Citroen'in ABD coğrafyası ve yakıt fiyatlarna adapte olmuş bir halidir. Ama "Fahrwerk" diyen Alman'lar farklı bir şey anlar süspansiyondan. Yalnız Amerika'lı her bir şeyi biliyor. Hayret etmiştim zamanında. Öyle sadece "kasıl muscle, kasıl" değil. Otomobile çok meraklılar. "Yok" derken de öyle bir "hiçlik" anlaşılmasın. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFABFCB25 -- 16 Mayıs 2015; 23:28:41 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFD4D6B39 -- 16 Mayıs 2015; 23:59:53 > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |