Şimdi Ara

Silinsin ltf (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
0
Favori
20.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dünkü far meselesine de bir cevap veren olmamış.
    Yahu adam çakma xenonlu araç satıyor fabrika çıkışı diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Dünkü far meselesine de bir cevap veren olmamış.
    Yahu adam çakma xenonlu araç satıyor fabrika çıkışı diye

    güncel kasa civic de makyajdan sonra xenonlandı ve gördüğüm kadarıyla onda da mercek yok
  • Corolla kullanmak icin mutlaka baska nedenler vardir bunuda kullanan bilir elbette ama 57bin verip emsallerine gore daha az donanim olmasi alicilarinin moralini bozar.ancak soyle bisey var corolla dizel binicisine cc var mi derseniz cc cok gereksiz bisey zaten diyecektir emin olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Dünkü far meselesine de bir cevap veren olmamış.
    Yahu adam çakma xenonlu araç satıyor fabrika çıkışı diye

    güncel kasa civic de makyajdan sonra xenonlandı ve gördüğüm kadarıyla onda da mercek yok

    Corolla'da da yok Civic'te de..Ben anlamadım valla bu işi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    Sanırım hız sabitleyicinin icat sebebinin yakıt tasarrufu olduğu düşünülüyor.

    Oysa hız sabitleyici bir konfor ekipmanıdır. Örneğin uzun Alman otobanlarında, ayağınızı sürekli sabit tutmanız sonucu yorulmanızı engellemektir amacı.

    Bunun yan getirisi, sabit hızlarda stabil bir yakıt tüketimidir. Bakın daha az da demiyorum, mümkün olduğunca sabit bir yakıt tüketimi sağlar çünkü aynı hızda gittikten sonra ayağınız ile de pedalı ayarlasanız, hız sabitleyici de kullansanız yaklaşık aynı yakıtı harcarsınız.

    Kaldı ki, bundan 10-15 sene önce henüz gaz pedalı elektronik komutlar ile değil bir tel ile motora hükmederdi, eğer o dönemde hız sabitleyicisi olan bir otomobil kullanmış iseniz, hız sabileyiciden(Cruze Control yada Tempomat) hızı artırdığınızda, pedalın aşağıya düştüğünü hissederdiniz. Yani pedala basmaktan hiçbir farkı yoktu çalışma prensibi olarak.

    Bence de hız sabitleyicinin 1. önceliği konfor, sürüş kolaylığı sağlamasıdır. Yakıt ekonomisi ikinci plandadır ve bu ekipman konfor ekipmanıdır.

    Şimdi bazılarına basit gelmiş bu mesele, ama nasıl söyleyim; yıl 2012 C segment araca 57 bin TL vereceğim ve CC olmayacak. Bu paraya geçen yıl D segment araç alınıyordu diyeceğim klasik olarak.

    Donanım, bol oyuncak hastası değilimdir. Ama artık bu devirde de full C segment veya baz D segment araçta bana göre şu donanımlar olmalı.

    ESP - Hız sabitleyici - min 4 hava yastığı - dijital klima




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Dizel az yaktığı için Hız sabitleyiciye ihtiyaç duymuyor. Ne kadar basarsan bas 5-6 litre yakar. Forum sabitidir. BMW 5.20d de o kadar yakar, 1.3 Multijet de o kadar yakar.

    Bu nedir yahu ? Bu mantiga nereden vardin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Dizel az yaktığı için Hız sabitleyiciye ihtiyaç duymuyor. Ne kadar basarsan bas 5-6 litre yakar. Forum sabitidir. BMW 5.20d de o kadar yakar, 1.3 Multijet de o kadar yakar.

    Bu nedir yahu ? Bu mantiga nereden vardin ?

    ironi yapmış arkadaş sonunda gülücük koymamış sanırsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Benzinli Corolla alanlar sözüm yok ama dizel Corolla alanları anlamakta güçlük çekiyorum. CC yok, motorda güç yok 0-100 14 saniyenin üzeri, robotize şanzıman ama Hill Holder yok ve fiyatı da oldukça pahalı.



    http://www.toyota.com.tr/cars/new_cars/corolla/specs.aspx

    0-100 11.9 saniye.14 üzeri falan değil.bu sınıftaki dizeller de yaklaşık bu sürede hızlanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Benzinli Corolla alanlar sözüm yok ama dizel Corolla alanları anlamakta güçlük çekiyorum. CC yok, motorda güç yok 0-100 14 saniyenin üzeri, robotize şanzıman ama Hill Holder yok ve fiyatı da oldukça pahalı.



    http://www.toyota.com.tr/cars/new_cars/corolla/specs.aspx

    0-100 11.9 saniye.14 üzeri falan değil.bu sınıftaki dizeller de yaklaşık bu sürede hızlanıyor.


    Arkadaş robotize şanzıman diyerek multimode şanzımanı kastetti ise, fabrika verisi 0-100 km/h : 14,8 sn.




  • züğürt tesellisi arkadaşlar dizel araç az yakar cc gerek yok gibi laflar biz böyle seçici olmadan sadece markalara para verdiğimiz sürece böyle teselli çok yaparız ve elin conisinin yari fiyatına bindiği full arabalara biz tonlarca para veririz
  • 1.3 95 hp ecoflex astra mız var araç ın verileri ortalamada veriler 4.0 lt diyor ama opelle bilesikte 5.0 lt ye cok rahat görebilirsiniz,

    gelelim 320d ye bu araçta ortalamada 5.2 diyor bu araçlada ortalamada 7.0-7.5 lt ye yolculuk yapıyorsunuz tecrüne 2 araç içinde fazlasıyla sabittir...
  • Orijinalden alıntı: rallier_61

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Dünkü far meselesine de bir cevap veren olmamış.
    Yahu adam çakma xenonlu araç satıyor fabrika çıkışı diye

    güncel kasa civic de makyajdan sonra xenonlandı ve gördüğüm kadarıyla onda da mercek yok

    Kendi mesajımdan alıntı yapıyorum. Görmediniz galiba:

    Orijinalden alıntı: vipmail123
    Bilgisiz yorum yapmayın. Xenon için mercek zorunlu değildir. Civic'lerde de orjinal xenon var. Aynı zamanda xenon sisteminde zorunlu olan oto. far yükseklik ayarı ve far yıkama da var.

    Bunlarda merceklilerde kullanılan D1S/D2S yerine D1R/D2R ampul kullanılır. Biraz araştırın.




  • Duyduğuma göre sonradan Corolla Dizel araçlara Hız sabitleyici takılıyormuş
    Bilgisi olan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 8ball

    Duyduğuma göre sonradan Corolla Dizel araçlara Hız sabitleyici takılıyormuş
    Bilgisi olan?

    Yok öyle birşey, kaynak nedir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN

    quote:

    Orijinalden alıntı: 8ball

    Duyduğuma göre sonradan Corolla Dizel araçlara Hız sabitleyici takılıyormuş
    Bilgisi olan?

    Yok öyle birşey, kaynak nedir acaba?

    benzinliye takılyıor ama dizelle ilgili fikrim yok farkediyormuki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN

    quote:

    Orijinalden alıntı: 8ball

    Duyduğuma göre sonradan Corolla Dizel araçlara Hız sabitleyici takılıyormuş
    Bilgisi olan?

    Yok öyle birşey, kaynak nedir acaba?

    benzinliye takılyıor ama dizelle ilgili fikrim yok farkediyormuki?

    Evet benzinlilere takıyorlar fakat dizellerle hiçbir şekilde takmıyorlar(dı). Eğer yeni bir gelişme olmadıysa.
  • http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=25049.0


    şöyle bir sayfa var elemanlar tartışmış ama servis dizellere ısrarla takmıyormuş
    yanlış alarm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 8ball

    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=25049.0


    şöyle bir sayfa var elemanlar tartışmış ama servis dizellere ısrarla takmıyormuş
    yanlış alarm

    O tartışanlar arasında bende vardım ama sadece tartıştığımızla kaldık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SxXXxN -- 12 Ocak 2012; 23:17:15 >




  • 2006 model Seat Volkswagen dizel araçlarında da CC var ama bunda olmaması iyi değil.
  • bizim milletimiz halen 1990 ların efsane corollasında takılı kalmış durum da arkadaşlar.

    kimse 1,4 d4d lerin yağ yaktıgından bahsetmiyor.
    adamlar 10 bin km bakıma giriyorlar birde 3-4 binde yağ ekliyorlar.
    begenilmeyen renaultta bile bakımlar 20bin km ve cliolar hariç hiç bir megane da motor sorunu duymadım görmedim.

    sorunsuz toyota

    adamlar daha geçen sene dünya kadar araba toplattılar




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.