Şimdi Ara

Fulya Yokuşunu 2. viteste çıkabilen var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
238
Cevap
0
Favori
7.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilenler bilir, Fulya'da ChampionSA'nın bulunduğu inanılmaz dik bir yokuş var Mecidiyeköye çıkan.O yokuşta ben bizim araçla aşağıdan 40 km hız ile kaptırmama rağmen 2. viteste gaz yemedi ve mecbur 1'e taktım, 1'de tam gaz gidebiliyor, yaklaşık 55 km'ye kadar çıktım ve tekrar 2'ye taktım ancak yine araba boğuldu, anlayacağınız o yokuşu araç 2'de çıkmıyor, acaba o yokuşta 2'de çıkabilen var mı ve karlı havalarda falan nasıl çıkılıyor? tabii bi de onun inişi var.
    bi de ben denemek için yokuşun en dik yerinde durdum, bakalım kalkabilecek miyim diye? araç bayağı zorlansa da el frenini kullanmadan kalkabildim, ancak araç biraz arkaya kaçtı tabii. şahsen o yokuşta freni patlayan bi kamyonu düşenemiyorum!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mussa -- 7 Mart 2007; 20:35:03 >







  • Merhabalar,
    Şayet arabanız imzanızdaki ise ben hiç avensis sürmedim çekişini bilemiyorum, ama corolladan cok farklı olduğunu sanmıyorum.
    Fulya yokuşunu biliyorum benim arabamda corolla 1.6 oraya yolun düştüğü zaman 2. vitesde deniyeceğim, ama tahminime göre 2. vitesde corolla orayı çıkabilir gibi me geliyor bana.
    Yanlız şöyle söyliyebilir o yokuşu 2. vitesde astra ile cıkamamıştım. Golflede cıkamamıştık.

    selamlar...
  • ben isranbulda değilim cevap veremicem ama hazır denk gelmişken sorayım deneyimli şöföflere ben daha 2 aylık ehliyetim var böyle dik yokuşlarda inip çıkarken hangi taktikleri izlemeliyiz ben geçen bu tarz bi yokuşa denk geldim ilk kez olduğundan baya bi zorlandım sonunda 1e takıp çıktım 2de falan gitmedi araba bi ara ben 3e takmayı bile kalkışcaktım nerdeyse neyse onu da görüp öğrenmiş olduk kursta göstermediler kişimdi bi daha başımıza gelirse bilelim inip çıkarken nelere dikkat etmek lazım deneyimli arkadaşların önerilerini yazarlarsa daha da iyi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flyer17

    ben isranbulda değilim cevap veremicem ama hazır denk gelmişken sorayım deneyimli şöföflere ben daha 2 aylık ehliyetim var böyle dik yokuşlarda inip çıkarken hangi taktikleri izlemeliyiz ben geçen bu tarz bi yokuşa denk geldim ilk kez olduğundan baya bi zorlandım sonunda 1e takıp çıktım 2de falan gitmedi araba bi ara ben 3e takmayı bile kalkışcaktım nerdeyse neyse onu da görüp öğrenmiş olduk kursta göstermediler kişimdi bi daha başımıza gelirse bilelim inip çıkarken nelere dikkat etmek lazım deneyimli arkadaşların önerilerini yazarlarsa daha da iyi olur
    yokuşa gelmeden yokuş durumuna bağlı olarak (eğimine) vites düşürülür örneğin 3.vitesde gidiyordunuz ama hızınız yavaş 40 km bu yüzden 2.vites e taktınız ve aracın devirlenip hızlanmasını sağladınız ama devirini yükseltirken redline (kırmızı çizgi)'ye gelmeden 3.vites e tekrar takıp hızın korunmasını sağlayarak yokuşa girilir. Yokuşa girdikten sonra aracınızın durumuna bağlı olarak güçlüyse ve yokuş çok dik değilse 3.vites - 4.vites ile çıkabilirsin . Aslında bu anlattığımı ileride tecrübe kazanınca kendiliğinden öğreneceksin . Benim yaptığım bu güne kadar motor sesini dinlemek ve ona göre vites küçültmek yada büyütmek . Gelelim yokuş aşağıya inerken aracın hızlanmaması ve hızınızı korumak istiyorsanız fren e basılır fakat bu da frenleri sürekli üstünde bırakmak yani kullanmak gerektirir . Benim şahsen yaptığım yokuşun durumuna bağlı olarak gittiğim yüksek vitesin bir altına takmak araç devirlenir,yakıt sarfiyatı artar devir yükseleceği için ama hızımı koruyor oluyorum .

    Herkese iyi forumlar !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power Of The Renault

    yokuşa gelmeden yokuş durumuna bağlı olarak (eğimine) vites düşürülür örneğin 3.vitesde gidiyordunuz ama hızınız yavaş 40 km bu yüzden 2.vites e taktınız ve aracın devirlenip hızlanmasını sağladınız ama devirini yükseltirken redline (kırmızı çizgi)'ye gelmeden 3.vites e tekrar takıp hızın korunmasını sağlayarak yokuşa girilir. Yokuşa girdikten sonra aracınızın durumuna bağlı olarak güçlüyse ve yokuş çok dik değilse 3.vites - 4.vites ile çıkabilirsin . Aslında bu anlattığımı ileride tecrübe kazanınca kendiliğinden öğreneceksin . Benim yaptığım bu güne kadar motor sesini dinlemek ve ona göre vites küçültmek yada büyütmek . Gelelim yokuş aşağıya inerken aracın hızlanmaması ve hızınızı korumak istiyorsanız fren e basılır fakat bu da frenleri sürekli üstünde bırakmak yani kullanmak gerektirir . Benim şahsen yaptığım yokuşun durumuna bağlı olarak gittiğim yüksek vitesin bir altına takmak araç devirlenir,yakıt sarfiyatı artar devir yükseleceği için ama hızımı koruyor oluyorum .

    Herkese iyi forumlar !

    Alıntıları Göster
    bizim eve de çok yakın o yokuş, orayı çok benzin gider diye kullanmamaya özen gösteriyorum :) gerçekten müthiş bir yokuştur, inerken bile tırsıyorum acayip dik bir yokuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power Of The Renault

    yokuşa gelmeden yokuş durumuna bağlı olarak (eğimine) vites düşürülür örneğin 3.vitesde gidiyordunuz ama hızınız yavaş 40 km bu yüzden 2.vites e taktınız ve aracın devirlenip hızlanmasını sağladınız ama devirini yükseltirken redline (kırmızı çizgi)'ye gelmeden 3.vites e tekrar takıp hızın korunmasını sağlayarak yokuşa girilir. Yokuşa girdikten sonra aracınızın durumuna bağlı olarak güçlüyse ve yokuş çok dik değilse 3.vites - 4.vites ile çıkabilirsin . Aslında bu anlattığımı ileride tecrübe kazanınca kendiliğinden öğreneceksin . Benim yaptığım bu güne kadar motor sesini dinlemek ve ona göre vites küçültmek yada büyütmek . Gelelim yokuş aşağıya inerken aracın hızlanmaması ve hızınızı korumak istiyorsanız fren e basılır fakat bu da frenleri sürekli üstünde bırakmak yani kullanmak gerektirir . Benim şahsen yaptığım yokuşun durumuna bağlı olarak gittiğim yüksek vitesin bir altına takmak araç devirlenir,yakıt sarfiyatı artar devir yükseleceği için ama hızımı koruyor oluyorum .

    Herkese iyi forumlar !

    Alıntıları Göster
    o yokuşu benim bildiğim eski desoto kamyonlar 1. viteste çıkamazdı daha düşük olan geri vitese atıp geri viteste çıkarlardı anca zira 1. vites bile çıkartmazdı onları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batis

    o yokuşu benim bildiğim eski desoto kamyonlar 1. viteste çıkamazdı daha düşük olan geri vitese atıp geri viteste çıkarlardı anca zira 1. vites bile çıkartmazdı onları.

    Alıntıları Göster
    ah ah bizim r12 olcaktı şimdi
    orayı 2. viteste bile cıkarım ben yokuş nasıl bir yokuş bilmiyorum ama kesin çıkardım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batis

    o yokuşu benim bildiğim eski desoto kamyonlar 1. viteste çıkamazdı daha düşük olan geri vitese atıp geri viteste çıkarlardı anca zira 1. vites bile çıkartmazdı onları.

    Alıntıları Göster
    benim araba zaten çıkamaz diye hiç yeltenmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertcan47

    Merhabalar,
    Şayet arabanız imzanızdaki ise ben hiç avensis sürmedim çekişini bilemiyorum, ama corolladan cok farklı olduğunu sanmıyorum.
    Fulya yokuşunu biliyorum benim arabamda corolla 1.6 oraya yolun düştüğü zaman 2. vitesde deniyeceğim, ama tahminime göre 2. vitesde corolla orayı çıkabilir gibi me geliyor bana.
    Yanlız şöyle söyliyebilir o yokuşu 2. vitesde astra ile cıkamamıştım. Golflede cıkamamıştık.

    selamlar...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mertcan47


    Merhabalar,
    Şayet arabanız imzanızdaki ise ben hiç avensis sürmedim çekişini bilemiyorum, ama corolladan cok farklı olduğunu sanmıyorum.
    Fulya yokuşunu biliyorum benim arabamda corolla 1.6 oraya yolun düştüğü zaman 2. vitesde deniyeceğim, ama tahminime göre 2. vitesde corolla orayı çıkabilir gibi me geliyor bana.
    Yanlız şöyle söyliyebilir o yokuşu 2. vitesde astra ile cıkamamıştım. Golflede cıkamamıştık.

    selamlar...


    evet araç imzam'daki araç. valla corolla da çıkamaz gibi geliyor bana, ancak ben bi de şundan korkuyorum araç full dolu iken ya 1. viteste de çıkamazsa o zaman ne halt edecez. çünkü yokuşu çıktığım zaman araçta tek ben vardım, ve o haldeyken bile 2'de çıkmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussa

    quote:

    Orjinalden alıntı: mertcan47


    Merhabalar,
    Şayet arabanız imzanızdaki ise ben hiç avensis sürmedim çekişini bilemiyorum, ama corolladan cok farklı olduğunu sanmıyorum.
    Fulya yokuşunu biliyorum benim arabamda corolla 1.6 oraya yolun düştüğü zaman 2. vitesde deniyeceğim, ama tahminime göre 2. vitesde corolla orayı çıkabilir gibi me geliyor bana.
    Yanlız şöyle söyliyebilir o yokuşu 2. vitesde astra ile cıkamamıştım. Golflede cıkamamıştık.

    selamlar...


    evet araç imzam'daki araç. valla corolla da çıkamaz gibi geliyor bana, ancak ben bi de şundan korkuyorum araç full dolu iken ya 1. viteste de çıkamazsa o zaman ne halt edecez. çünkü yokuşu çıktığım zaman araçta tek ben vardım, ve o haldeyken bile 2'de çıkmadı.

    Alıntıları Göster
    o yokuş değil esas küçük bebek yokuşunu 2. viteste çıkanın alnından öpmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batis

    o yokuş değil esas küçük bebek yokuşunu 2. viteste çıkanın alnından öpmek lazım.

    Alıntıları Göster
    O YOKUŞU BİLİRİM...
    HİÇBİR STANDART ARAÇ, O YOKUŞU 2. VİTES ÇIKAMAZ...
    BELKİ YOKUŞA GELMEDEN HIZLANMAYA MÜSAİT YOL OLSA OLABİLİR AMA ORDA BÖYLE HIZLANACAK YOL DA YOK...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power Of The Renault

    yokuşa gelmeden yokuş durumuna bağlı olarak (eğimine) vites düşürülür örneğin 3.vitesde gidiyordunuz ama hızınız yavaş 40 km bu yüzden 2.vites e taktınız ve aracın devirlenip hızlanmasını sağladınız ama devirini yükseltirken redline (kırmızı çizgi)'ye gelmeden 3.vites e tekrar takıp hızın korunmasını sağlayarak yokuşa girilir. Yokuşa girdikten sonra aracınızın durumuna bağlı olarak güçlüyse ve yokuş çok dik değilse 3.vites - 4.vites ile çıkabilirsin . Aslında bu anlattığımı ileride tecrübe kazanınca kendiliğinden öğreneceksin . Benim yaptığım bu güne kadar motor sesini dinlemek ve ona göre vites küçültmek yada büyütmek . Gelelim yokuş aşağıya inerken aracın hızlanmaması ve hızınızı korumak istiyorsanız fren e basılır fakat bu da frenleri sürekli üstünde bırakmak yani kullanmak gerektirir . Benim şahsen yaptığım yokuşun durumuna bağlı olarak gittiğim yüksek vitesin bir altına takmak araç devirlenir,yakıt sarfiyatı artar devir yükseleceği için ama hızımı koruyor oluyorum .

    Herkese iyi forumlar !

    Alıntıları Göster
    BU TARZ DİK YOKUŞLARI ÇIKMAK İÇİN YÖNTEM:
    DAHA RAMPAYA GİRMEDEN, YOKUŞUN TAMAMINI ÇIKABİLECEK UYGUN VİTESE TAKILIR. VE AYNI VİTESLE YOKUŞ BİTİRİLİR... UYGUN OLMAYAN VİTESLE ÇIKMAYA ÇALIŞMAK VE YOKUŞUN YARISINDA VİTES KÜÇÜLTMEYE ÇALIŞMAK GEREKSİZ VE RİSKLİDİR...
    İNİŞ İÇİN DÜSTUR: YOKUŞU HANGİ VİTESLE ÇIKABİLİYORSAN AYNI VİTESLE İNECEKSİN...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Power Of The Renault

    yokuşa gelmeden yokuş durumuna bağlı olarak (eğimine) vites düşürülür örneğin 3.vitesde gidiyordunuz ama hızınız yavaş 40 km bu yüzden 2.vites e taktınız ve aracın devirlenip hızlanmasını sağladınız ama devirini yükseltirken redline (kırmızı çizgi)'ye gelmeden 3.vites e tekrar takıp hızın korunmasını sağlayarak yokuşa girilir. Yokuşa girdikten sonra aracınızın durumuna bağlı olarak güçlüyse ve yokuş çok dik değilse 3.vites - 4.vites ile çıkabilirsin . Aslında bu anlattığımı ileride tecrübe kazanınca kendiliğinden öğreneceksin . Benim yaptığım bu güne kadar motor sesini dinlemek ve ona göre vites küçültmek yada büyütmek . Gelelim yokuş aşağıya inerken aracın hızlanmaması ve hızınızı korumak istiyorsanız fren e basılır fakat bu da frenleri sürekli üstünde bırakmak yani kullanmak gerektirir . Benim şahsen yaptığım yokuşun durumuna bağlı olarak gittiğim yüksek vitesin bir altına takmak araç devirlenir,yakıt sarfiyatı artar devir yükseleceği için ama hızımı koruyor oluyorum .

    Herkese iyi forumlar !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esdegel06

    ah ah bizim r12 olcaktı şimdi
    orayı 2. viteste bile cıkarım ben yokuş nasıl bir yokuş bilmiyorum ama kesin çıkardım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: play_boy

    ah ah bizim r12 olcaktı şimdi
    orayı 2. viteste bile cıkarım ben yokuş nasıl bir yokuş bilmiyorum ama kesin çıkardım


    Biliyorum o yokuşu, çıkmışlığım var, atraksiyonlara hiç girmedim ama şunu bilin ki, öyle böyle bir yokuş değil. Hakikatten insan görünce bir kere düşünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power Of The Renault

    yokuşa gelmeden yokuş durumuna bağlı olarak (eğimine) vites düşürülür örneğin 3.vitesde gidiyordunuz ama hızınız yavaş 40 km bu yüzden 2.vites e taktınız ve aracın devirlenip hızlanmasını sağladınız ama devirini yükseltirken redline (kırmızı çizgi)'ye gelmeden 3.vites e tekrar takıp hızın korunmasını sağlayarak yokuşa girilir. Yokuşa girdikten sonra aracınızın durumuna bağlı olarak güçlüyse ve yokuş çok dik değilse 3.vites - 4.vites ile çıkabilirsin . Aslında bu anlattığımı ileride tecrübe kazanınca kendiliğinden öğreneceksin . Benim yaptığım bu güne kadar motor sesini dinlemek ve ona göre vites küçültmek yada büyütmek . Gelelim yokuş aşağıya inerken aracın hızlanmaması ve hızınızı korumak istiyorsanız fren e basılır fakat bu da frenleri sürekli üstünde bırakmak yani kullanmak gerektirir . Benim şahsen yaptığım yokuşun durumuna bağlı olarak gittiğim yüksek vitesin bir altına takmak araç devirlenir,yakıt sarfiyatı artar devir yükseleceği için ama hızımı koruyor oluyorum .

    Herkese iyi forumlar !

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Power Of The Renault

    yokuşa gelmeden yokuş durumuna bağlı olarak (eğimine) vites düşürülür örneğin 3.vitesde gidiyordunuz ama hızınız yavaş 40 km bu yüzden 2.vites e taktınız ve aracın devirlenip hızlanmasını sağladınız ama devirini yükseltirken redline (kırmızı çizgi)'ye gelmeden 3.vites e tekrar takıp hızın korunmasını sağlayarak yokuşa girilir. Yokuşa girdikten sonra aracınızın durumuna bağlı olarak güçlüyse ve yokuş çok dik değilse 3.vites - 4.vites ile çıkabilirsin . Aslında bu anlattığımı ileride tecrübe kazanınca kendiliğinden öğreneceksin . Benim yaptığım bu güne kadar motor sesini dinlemek ve ona göre vites küçültmek yada büyütmek . Gelelim yokuş aşağıya inerken aracın hızlanmaması ve hızınızı korumak istiyorsanız fren e basılır fakat bu da frenleri sürekli üstünde bırakmak yani kullanmak gerektirir . Benim şahsen yaptığım yokuşun durumuna bağlı olarak gittiğim yüksek vitesin bir altına takmak araç devirlenir,yakıt sarfiyatı artar devir yükseleceği için ama hızımı koruyor oluyorum .

    Herkese iyi forumlar !

    Teşekkür Ederim Saolasın Bunları Aklımda tutucam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flyer17

    quote:

    Orjinalden alıntı: Power Of The Renault

    yokuşa gelmeden yokuş durumuna bağlı olarak (eğimine) vites düşürülür örneğin 3.vitesde gidiyordunuz ama hızınız yavaş 40 km bu yüzden 2.vites e taktınız ve aracın devirlenip hızlanmasını sağladınız ama devirini yükseltirken redline (kırmızı çizgi)'ye gelmeden 3.vites e tekrar takıp hızın korunmasını sağlayarak yokuşa girilir. Yokuşa girdikten sonra aracınızın durumuna bağlı olarak güçlüyse ve yokuş çok dik değilse 3.vites - 4.vites ile çıkabilirsin . Aslında bu anlattığımı ileride tecrübe kazanınca kendiliğinden öğreneceksin . Benim yaptığım bu güne kadar motor sesini dinlemek ve ona göre vites küçültmek yada büyütmek . Gelelim yokuş aşağıya inerken aracın hızlanmaması ve hızınızı korumak istiyorsanız fren e basılır fakat bu da frenleri sürekli üstünde bırakmak yani kullanmak gerektirir . Benim şahsen yaptığım yokuşun durumuna bağlı olarak gittiğim yüksek vitesin bir altına takmak araç devirlenir,yakıt sarfiyatı artar devir yükseleceği için ama hızımı koruyor oluyorum .

    Herkese iyi forumlar !

    Teşekkür Ederim Saolasın Bunları Aklımda tutucam

    Alıntıları Göster
    Fulya yokuşunun ne kadar dik olduğunu biliyorum amaaa Uludağ'a giden yola Bursa merkez içinden çıkan kesitrme bir yola girmiştim (adamın teki tarif etmişti) aman Allahım o neydi öyle ya. Annem babam kardeşim hepimiz yokuş bitince fark ettik nasıl kasıldığımızı ve terlediğimizi. Benim ayaklarım titriyordu düşünün artık. Araç '01 Transporter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tanselah

    Fulya yokuşunun ne kadar dik olduğunu biliyorum amaaa Uludağ'a giden yola Bursa merkez içinden çıkan kesitrme bir yola girmiştim (adamın teki tarif etmişti) aman Allahım o neydi öyle ya. Annem babam kardeşim hepimiz yokuş bitince fark ettik nasıl kasıldığımızı ve terlediğimizi. Benim ayaklarım titriyordu düşünün artık. Araç '01 Transporter.

    Alıntıları Göster
    EN KISA YOL, EN İYİ BİLDİĞİN YOLDUR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmey

    Fulya yokuşunun ne kadar dik olduğunu biliyorum amaaa Uludağ'a giden yola Bursa merkez içinden çıkan kesitrme bir yola girmiştim (adamın teki tarif etmişti) aman Allahım o neydi öyle ya. Annem babam kardeşim hepimiz yokuş bitince fark ettik nasıl kasıldığımızı ve terlediğimizi. Benim ayaklarım titriyordu düşünün artık. Araç '01 Transporter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    EN KISA YOL, EN İYİ BİLDİĞİN YOLDUR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmey

    Fulya yokuşunun ne kadar dik olduğunu biliyorum amaaa Uludağ'a giden yola Bursa merkez içinden çıkan kesitrme bir yola girmiştim (adamın teki tarif etmişti) aman Allahım o neydi öyle ya. Annem babam kardeşim hepimiz yokuş bitince fark ettik nasıl kasıldığımızı ve terlediğimizi. Benim ayaklarım titriyordu düşünün artık. Araç '01 Transporter.


    Alıntıları Göster
    45 derece'den fazla mıdır o yokuş?

    o yokuşta adamın biri yanlışlıkla yukardan bi kaptırsa direk karşı yola uçar herhalde (yukardan gelirsen ilk başta anlamıyorsun o kadar dik olduğunu,sonra farkına varıyorsun), imkanı yok duramaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussa

    45 derece'den fazla mıdır o yokuş?

    o yokuşta adamın biri yanlışlıkla yukardan bi kaptırsa direk karşı yola uçar herhalde (yukardan gelirsen ilk başta anlamıyorsun o kadar dik olduğunu,sonra farkına varıyorsun), imkanı yok duramaz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa

    45 derece'den fazla mıdır o yokuş?

    o yokuşta adamın biri yanlışlıkla yukardan bi kaptırsa direk karşı yola uçar herhalde (yukardan gelirsen ilk başta anlamıyorsun o kadar dik olduğunu,sonra farkına varıyorsun), imkanı yok duramaz.


    45 derece mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussa

    quote:

    Orjinalden alıntı: mertcan47


    Merhabalar,
    Şayet arabanız imzanızdaki ise ben hiç avensis sürmedim çekişini bilemiyorum, ama corolladan cok farklı olduğunu sanmıyorum.
    Fulya yokuşunu biliyorum benim arabamda corolla 1.6 oraya yolun düştüğü zaman 2. vitesde deniyeceğim, ama tahminime göre 2. vitesde corolla orayı çıkabilir gibi me geliyor bana.
    Yanlız şöyle söyliyebilir o yokuşu 2. vitesde astra ile cıkamamıştım. Golflede cıkamamıştık.

    selamlar...


    evet araç imzam'daki araç. valla corolla da çıkamaz gibi geliyor bana, ancak ben bi de şundan korkuyorum araç full dolu iken ya 1. viteste de çıkamazsa o zaman ne halt edecez. çünkü yokuşu çıktığım zaman araçta tek ben vardım, ve o haldeyken bile 2'de çıkmadı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa

    evet araç imzam'daki araç. valla corolla da çıkamaz gibi geliyor bana, ancak ben bi de şundan korkuyorum araç full dolu iken ya 1. viteste de çıkamazsa o zaman ne halt edecez. çünkü yokuşu çıktığım zaman araçta tek ben vardım, ve o haldeyken bile 2'de çıkmadı.


    Çıkıyor, çıkıyor. Biz 5 kişi 2004 Clio dci 80bg ile çıktık. Araç içinde sıkışmıştıkta yani ağır idi araç. Arkasıda dar olunca ben bayağı bir sıkışmıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .C.O.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa

    45 derece'den fazla mıdır o yokuş?

    o yokuşta adamın biri yanlışlıkla yukardan bi kaptırsa direk karşı yola uçar herhalde (yukardan gelirsen ilk başta anlamıyorsun o kadar dik olduğunu,sonra farkına varıyorsun), imkanı yok duramaz.


    45 derece mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .C.O.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa

    45 derece'den fazla mıdır o yokuş?

    o yokuşta adamın biri yanlışlıkla yukardan bi kaptırsa direk karşı yola uçar herhalde (yukardan gelirsen ilk başta anlamıyorsun o kadar dik olduğunu,sonra farkına varıyorsun), imkanı yok duramaz.


    45 derece mi?

    evet 45, az mı geldi?




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.