Şimdi Ara

G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
2
Favori
13.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    f10 520d sahipligimizin her anindan nefret ettik.



    sadece f10 530d'den etkilendigimi de defalarca soylemistim. 520i'yi de kisa donemlerde kullandim inanin arkasindan bakilacak oyle hulyalara dalip anilacak arac degil. belki arac tecrubenizi biraz daha cesitlendirince siz de farkedeceksiniz.

    5 yılda 15 tane araç degiştirmişim. Bmw grubunda 2 tane f10 520, 1 tane f30 320 kullandım sattım.. ultra lüks araçlar hariç (rr bentley vb) denemedigim marka model araç kalmadı.. içlerinde en çok memnun kaldığım f10 520i di..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 12 Ağustos 2017; 18:57:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiğimden değil ama yazı çok yanlı gibi geldi bana. Diğer incelemelerin neredeyse hepsinde gördüğüm bazı detaylar e serisi adına eksi olarak yazılmış. Mesela air suspension herkes mükemmel uçan halı diyordu bunlar beğenmemiş. Sınıfının en sessiz arabasıydı araştırmalara göre bunlar sesli demiş. Teknoloji devrimi yaptı teknolojide geri kalmış demişler en komik kısım da o. Aylarca konuşuldu e serisi teknolojileri şunu yazmaya utanır insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Comnected drive özellikler mükemmel çalışıyor bmw de mercedes hakkaten geri bunun muadili yok adam gibi, ayrıca motor olarak kesinlikle daha iyi, 1.6 motor seçeneğini ele alalım ya mercedes 150 beygirlik motorla ne yapmaya çalışıyormua birinde 170 beygir varki hakkaten 184 beygirlik dizel motoru aratmıyor, bastın mı araç 8 sn de 100 e çıkıyor, mercedes gerçekten sıkıntılı, tasarımı hiç beğenmedim zaten c nin büyük hali aynınyumurta kasa hatlar rezillik ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heymannn

    Bildiğimden değil ama yazı çok yanlı gibi geldi bana. Diğer incelemelerin neredeyse hepsinde gördüğüm bazı detaylar e serisi adına eksi olarak yazılmış. Mesela air suspension herkes mükemmel uçan halı diyordu bunlar beğenmemiş. Sınıfının en sessiz arabasıydı araştırmalara göre bunlar sesli demiş. Teknoloji devrimi yaptı teknolojide geri kalmış demişler en komik kısım da o. Aylarca konuşuldu e serisi teknolojileri şunu yazmaya utanır insan.

    Yeni E serisinin amortisorleri inanılmaz sesli çalışıyor. Ben ilk kullandığimda inanamamıştım nası olur ya demiştim.. Hafif bozuk yolda arka amortisorler lokur lokur ötüyor. Hiçbir şartta E segmenti bir araçta kabul edilemeyecek bir ses. Mesela bilenler bilir Vag grubu araçlarında arka amortisorleri çok seslidir passatlar filan lakır lukur öter arkalar. Onun kadar olmasada en az onun 3 de 1 i kadar ses var. Ama bmw de kesinlikle bu sesler yok kütüphane gibi. Amortisorler çok daha rijit çok daha tok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu forumdakilerin bu araçların jantlarını alabilecek durumu yokken şu üstündür şu işe yaramaz demesi tuhafıma gidiyor.

    Araçlar on numara beş yıldız. Mağlesef bu araçlara bindiğimizi rüyamızda görürüz.

    Ha bana piyangodan para çıksa ne alırım kesinlikle 5 serisi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HümanistAdam

    Merhaba amacım mercedesi savunmak değil ama , o tablet dediğimiz audi a6,a5,a3,a4 ve bmw serilerindede sonradan takılmış gibi özellikle mercedes de olan bir durum değil.7 serisi ve a6 da bile öyle.





     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

    Audi'de ekranı kapatabiliyorsun. BMW'daki ekranlar ise arabanın tasarımıyla uyumlu olarak tasarlanmış; göze batmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: heymannn

    Bildiğimden değil ama yazı çok yanlı gibi geldi bana. Diğer incelemelerin neredeyse hepsinde gördüğüm bazı detaylar e serisi adına eksi olarak yazılmış. Mesela air suspension herkes mükemmel uçan halı diyordu bunlar beğenmemiş. Sınıfının en sessiz arabasıydı araştırmalara göre bunlar sesli demiş. Teknoloji devrimi yaptı teknolojide geri kalmış demişler en komik kısım da o. Aylarca konuşuldu e serisi teknolojileri şunu yazmaya utanır insan.

    Yeni E serisinin amortisorleri inanılmaz sesli çalışıyor. Ben ilk kullandığimda inanamamıştım nası olur ya demiştim.. Hafif bozuk yolda arka amortisorler lokur lokur ötüyor. Hiçbir şartta E segmenti bir araçta kabul edilemeyecek bir ses. Mesela bilenler bilir Vag grubu araçlarında arka amortisorleri çok seslidir passatlar filan lakır lukur öter arkalar. Onun kadar olmasada en az onun 3 de 1 i kadar ses var. Ama bmw de kesinlikle bu sesler yok kütüphane gibi. Amortisorler çok daha rijit çok daha tok..

    Haklı olabilirsiniz ama yurtdışında bu arabalar hep air ile test edildiği için süspansiyonlarını bütün testlerde beğenmişler. Standart süspansiyonlar ise genelde beğenilmemiş. Sesli çalışması bir yana fazla sert olmasına rağmen yolu da iyi tutmadığı söyleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heymannn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: heymannn

    Bildiğimden değil ama yazı çok yanlı gibi geldi bana. Diğer incelemelerin neredeyse hepsinde gördüğüm bazı detaylar e serisi adına eksi olarak yazılmış. Mesela air suspension herkes mükemmel uçan halı diyordu bunlar beğenmemiş. Sınıfının en sessiz arabasıydı araştırmalara göre bunlar sesli demiş. Teknoloji devrimi yaptı teknolojide geri kalmış demişler en komik kısım da o. Aylarca konuşuldu e serisi teknolojileri şunu yazmaya utanır insan.

    Yeni E serisinin amortisorleri inanılmaz sesli çalışıyor. Ben ilk kullandığimda inanamamıştım nası olur ya demiştim.. Hafif bozuk yolda arka amortisorler lokur lokur ötüyor. Hiçbir şartta E segmenti bir araçta kabul edilemeyecek bir ses. Mesela bilenler bilir Vag grubu araçlarında arka amortisorleri çok seslidir passatlar filan lakır lukur öter arkalar. Onun kadar olmasada en az onun 3 de 1 i kadar ses var. Ama bmw de kesinlikle bu sesler yok kütüphane gibi. Amortisorler çok daha rijit çok daha tok..

    Haklı olabilirsiniz ama yurtdışında bu arabalar hep air ile test edildiği için süspansiyonlarını bütün testlerde beğenmişler. Standart süspansiyonlar ise genelde beğenilmemiş. Sesli çalışması bir yana fazla sert olmasına rağmen yolu da iyi tutmadığı söyleniyor.

    Anadolu yakası bmw Kosifler ve Mercedes mengerlerin test güzergahı aynı.Bilenler bilir Başıbüyük/Kayışdağı yolu. Keskin virajlı ve basabileceginiz düzlükleri var.
    Gidin ikisinide orada test edin.Ben ikisini de arka arkaya orada test ettim ve 5 serisi ile araç güven verirken E serisi için aynı şeyi söylemek zor.
    5 serisi daha sessiz ve de konforlu. Şanzıman ve motor uyumunu söylemeye gerek yok.
    Malesef yeni E serisi olmamış , w212 >f10 iken şuan da g30>w213 durumu ortaya çıkmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oh be cizdiler sonunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17


    quote:

    Orijinalden alıntı: HümanistAdam

    Merhaba amacım mercedesi savunmak değil ama , o tablet dediğimiz audi a6,a5,a3,a4 ve bmw serilerindede sonradan takılmış gibi özellikle mercedes de olan bir durum değil.7 serisi ve a6 da bile öyle.





     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

    Audi'de ekranı kapatabiliyorsun. BMW'daki ekranlar ise arabanın tasarımıyla uyumlu olarak tasarlanmış; göze batmıyor.

    katılıyorum bmw nin tasarımında bütünlük var. çünkü ekranın alt çerçevesi neredeyse yok ve ekran kare yada dikdörtgen değil. o yüzden tekno marketten tableti alıp japonla yapıştırmışşsın gibi durmuyor. mercedes bunu başaramamış çok kötü bir tasarım hatası yapmışlar ve efsane iç tasarım yapma şansını bu şekilde kaybetmişler üstelik ekranın çözünürlüğü ve işlevseliğide kötü.

    yeni e serisinde durumu kurtarmaya çalıştılar ama yine olmadı yine eğreti duruyor. bu seferde 2 tane tableti yanyana yapıştırmışlar gibi duruyor.

    yukarıdaki bmw nin iç tasarımı muhteşem duruyor ama benim dikkatimi çeken şey, yeni 5 serisinin direksiyonu gereksiz derecede kalın olmuş hem hakimiyet hemde hissiyat açısından kötü olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dermeister01 -- 14 Ağustos 2017; 14:43:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Oh be cizdiler sonunda

    Hadi len ordan beni kimse cizemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17


    quote:

    Orijinalden alıntı: HümanistAdam

    Merhaba amacım mercedesi savunmak değil ama , o tablet dediğimiz audi a6,a5,a3,a4 ve bmw serilerindede sonradan takılmış gibi özellikle mercedes de olan bir durum değil.7 serisi ve a6 da bile öyle.





     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

    Audi'de ekranı kapatabiliyorsun. BMW'daki ekranlar ise arabanın tasarımıyla uyumlu olarak tasarlanmış; göze batmıyor.

    katılıyorum bmw nin tasarımında bütünlük var. çünkü ekranın alt çerçevesi neredeyse yok ve ekran kare yada dikdörtgen değil. o yüzden tekno marketten tableti alıp japonla yapıştırmışşsın gibi durmuyor. mercedes bunu başaramamış çok kötü bir tasarım hatası yapmışlar ve efsane iç tasarım yapma şansını bu şekilde kaybetmişler üstelik ekranın çözünürlüğü ve işlevseliğide kötü.

    yeni e serisinde durumu kurtarmaya çalıştılar ama yine olmadı yine eğreti duruyor. bu seferde 2 tane tableti yanyana yapıştırmışlar gibi duruyor.

    yukarıdaki bmw nin iç tasarımı muhteşem duruyor ama benim dikkatimi çeken şey, yeni 5 serisinin direksiyonu gereksiz derecede kalın olmuş hem hakimiyet hemde hissiyat açısından kötü olmuş.

    Spor direksiyon olduğu için daha kalın, normal direksiyonu daha ince.





     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17


    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17


    quote:

    Orijinalden alıntı: HümanistAdam

    Merhaba amacım mercedesi savunmak değil ama , o tablet dediğimiz audi a6,a5,a3,a4 ve bmw serilerindede sonradan takılmış gibi özellikle mercedes de olan bir durum değil.7 serisi ve a6 da bile öyle.





     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

    Audi'de ekranı kapatabiliyorsun. BMW'daki ekranlar ise arabanın tasarımıyla uyumlu olarak tasarlanmış; göze batmıyor.

    katılıyorum bmw nin tasarımında bütünlük var. çünkü ekranın alt çerçevesi neredeyse yok ve ekran kare yada dikdörtgen değil. o yüzden tekno marketten tableti alıp japonla yapıştırmışşsın gibi durmuyor. mercedes bunu başaramamış çok kötü bir tasarım hatası yapmışlar ve efsane iç tasarım yapma şansını bu şekilde kaybetmişler üstelik ekranın çözünürlüğü ve işlevseliğide kötü.

    yeni e serisinde durumu kurtarmaya çalıştılar ama yine olmadı yine eğreti duruyor. bu seferde 2 tane tableti yanyana yapıştırmışlar gibi duruyor.

    yukarıdaki bmw nin iç tasarımı muhteşem duruyor ama benim dikkatimi çeken şey, yeni 5 serisinin direksiyonu gereksiz derecede kalın olmuş hem hakimiyet hemde hissiyat açısından kötü olmuş.

    Spor direksiyon olduğu için daha kalın, normal direksiyonu daha ince.





     G30 BMW 5 SERİSİ, W213 MERCEDES E CLASS KARŞILAŞTIRMASI

    fotoğraftanda görüldüğü gibi çok çok kalın bir direksiyon benim incelediğim araçtada bu vardı sadece sport yada m serilerinde mi var bilmiyorum ama hem yer işgal etmesi hemde eline aldığında löp löp okkalı hissiyat açısından güzel bulmadım muhtemelen 1-2 ayda alışılır ama dikkat çekecek kadar kalın ve buna alıştıktan sonra diğer direksiyonlar ince çubuk gibi gelir.

    1.6 motorlu versiyonlar satışa başladı mı acaba?




  • Bende G30 ve W213 arasında kaldım. Her iki araçla yapmış olduğum test sürüşlerinden sonra G30 bir tık daha önde gibi geldi. Mevcutta F30 kullanan ve C180 almadığıma pişman olan birisi olarak tüm kullanıcı yorumlarını dikkatlice takip ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deadboy1903 -- 17 Eylül 2017; 14:52:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt

    Çok merak etme


    Bak 7 sene önce ne yazmışsın, e 3 gün önce oturduk ne konuştuk?

    Selamlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.