Şimdi Ara

GARANTİ BANKASI CEPBANK SAÇMALIĞI - AÇIK MI YOKSA BUG MU? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
3
Favori
9.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    Video ile anlatmaya çalışacağım hocam yeni fatura tarihinde, yeterince açık olacaktır
  • Techh kullanıcısına yanıt
    Birisi daha bu konuda bi ton sorundan bahsetmişti belki okuyup çözüm üretirler
  • Şuanda vadesiz hesabına girip hesap hareketleri görselini yollayabilirmisin?



    Ayrıca kartın da dönem içi işlemleri görseli yollarmısın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • popeyex kullanıcısına yanıt
    Şuan nöbetteyim, yarın akşam eve geçince atayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnestezistAdayi -- 20 Ocak 2018; 3:8:28 >
  • Öncelikle şunu belirteyim ki; kim ne derse desin, Garanti gerek hizmet ücretleri olarak, gerek teknik servis olarak, gerekse müşteri hizmetleri olarak tamamen sınıfta kalan bir firma. Ha; ürünleriyle elektronik ortama en çabuk uyum sağlayan firma ve ben de şu an garanti kullanıyorum, orası ayrı. Ama bizzat kendi yaşadığım olaydan beri eskisi kadar sıcak bakamıyor ve güvenemeyip her an temkinli davranma gereği duyuyorum: Babamın kredi kartı borcu ödemesi için evimizin yakınlarındaki atm ye gittim, şube epey uzaktaydı. Parayı yatırdım, ödendi diye ekran yazısı geldi ama dekont vermedi. Dedim heralde kağıt bitti. İşlemlere baktım, ödenmemiş görünüyor. Babama haber verdim, şubeye gitti; kart lazım demişler. Ertesi gün kartla şubeye gittik, para yatmamış, üstüne bir de son ödeme tarihi geçince faiz binmiş. Tekrar ödedik. Durumu da oradaki personele anlattık, kamera kayıtlarını istedik. “Bizle alakalı değil, bölge merkeziyle görüşün.” dediler. Aradık; “kartınızın bağlı olduğu şubeden kamer kaydı alın.” dediler. Vermediklerini söyleyince de “dilekçe yazın, imzalatıp bize gönderin.” dediler. Neyse, bir şekilde dilekçe işini hallettik. 1 hafta sonra cevap geldi, “90 gün içinde incelenip tarafınıza dönüş yapılacaktır.” diye. İkinci gelen cevapta da kamera kayıtlarının zaman aşımına uğradığı ve bizim kaydımıza ulaşılamadığı yazıyordu. Genel müdürlüğü defalarca aradıktan sonra üst yetkili bir temsilciyle görüşüp kamera kayıtlarının çıkarılmaması halinde kartı iptal ettirmekle kalmayıp hem tüketici heyetine hem de nitelikli dolandırıcılık suçuyla mahkemeye başvuracağımızı söyledik. Sağolsunlat; 30000 TL limitli müşterilerini kaybetmeyi göze alamadılar ve işin sonunda dönen para, o gün kart borcuna yatırdığımızın yarısı idi. Yarısını yine iç ettiler. Yani banka deyince uzak duracaksın mümkün oldukça.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nevdar_1986 -- 10 Nisan 2018; 2:34:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.