Şimdi Ara

Garanti Tamir Süresi Hakkında !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar.24.05.2012 tarihinde arızalı Lenovo marka laptopumu Bimeks mağzasına bıraktım ve arıza kaydı oluşturdular.O günden itibaren 28 gün geçti fakat ne bimeksten nede lenovodan arayan oldu.20 iş gününü doldurdu garantide.bende bugün lenovoyu aradım ve yeni ürün talep ettim onlarda bana faturayı mail adresine attıktan sonra bana ulaşacaklarını ve arızalı ürünü değişim çekiyle bimeks'e yolluyacaklarını söylediler.Ama benim içime bi kurt düştü. bimeksi aradım ve ürünü lenovo garanti merkezine ne zaman yolladıklarını sordum onlarda 30.05.2012 tarihinde yolladıklarını söyledi.bende 20 iş günü doldu dedim ama müşteri temsilcisi dolmadı dedi.bize verdiğinizde 20 iş günü başlamaz biz garantiye yolladıktan sonra başlar dedi.Ama yeni çıkan yasaya göre ürünü aldığın yere verdikten sonra 20 iş günü başlıyor diye biliyorum.Bu durumda sizce haklı olan taraf şirketmi ben mi ? Şimdiden tşkürler cvplar için...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uymajeste -- 18 Haziran 2012; 17:18:34 >







  • Her hakka sahipsin. Tüketici haklarına şikayet et Lenovonun teknik servisine gerekirse ya da bimekse git yüz yüze konuş başka türlü seni hep ezerler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dragão

    Her hakka sahipsin. Tüketici haklarına şikayet et Lenovonun teknik servisine gerekirse ya da bimekse git yüz yüze konuş başka türlü seni hep ezerler.
    Ama bana imzalatılan bimeks arıza kaydı kağıdında 20 iş günü bize verilen tarihten itibaren değil,garanti servisine yolladığımız tarihten itibaren başlar yazıyor.bu yazı bi sorun çıkartır mı ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    Ama bana imzalatılan bimeks arıza kaydı kağıdında 20 iş günü bize verilen tarihten itibaren değil,garanti servisine yolladığımız tarihten itibaren başlar yazıyor.bu yazı bi sorun çıkartır mı ???

    Alıntıları Göster
    çemkir çingenelik yap her türlü hakkın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmedusa

    çemkir çingenelik yap her türlü hakkın

    Alıntıları Göster
    lenovo hep problem..acer ı geçti artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XmysticX

    lenovo hep problem..acer ı geçti artık.

    Alıntıları Göster
    peki 20 iş günü benim laptop'u bimeks'e verdiğim tarihten itibaren mi başlıyo yoksa onların lenovo garanti merkezine gönderdikten sonra mı başlıyo ?
  • Bi bilgisi olan yok mu arkadaslar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HP teknik servis tamir süresi.
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    Bi bilgisi olan yok mu arkadaslar ?
    kardeşim fareden birşey yok eğer bimeksin dediği gibi lenovoya verdiği tarihten bile başlasa yine 20günü geçiyor.Eğer sana yok 20 iş günü olmadı falan derlerse .Sende zorla onları cumartesi pazar calısıyorsunuz de sizi şikayet edecem dezorlarsan alırsın yani her türlü yada hiç sesini çıkarma bikaç gün daha geçsin tam 20 iş günü dolsun öyle ara bu sefer bişey diyemezler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmedusa

    çemkir çingenelik yap her türlü hakkın

    tamamen haklı çemkir makinenin sıfırını bile alırsın hocam
  • Bwnm de Focus Bilgisayar ile sorunlarım olmuştu. Garanti Süresi içinde ücretsiz yaparız dedikleri bilgisayarımın anakartını mahvederek kullanılamaz hal getirdiler.. Tabi ki biz kusursuzuz dediler. önce tüketici hakem heyeti, sonra tüketici mahkemesi...
    Ve sanırım hem harcadığım paranın bir kısmını, hem de mahvettikleri bilgisayar ayarında bir bilgisayarı alacam..
    İyi bir avukatın yararı olabilir. Benimki oldukça iyi....
    Zor bir süreç.. Umarım benim başma gelen sizin başınıza gelmez ve konuşarak halledebilirsiniz...
    Kolay gelsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cirkin_krall

    kardeşim fareden birşey yok eğer bimeksin dediği gibi lenovoya verdiği tarihten bile başlasa yine 20günü geçiyor.Eğer sana yok 20 iş günü olmadı falan derlerse .Sende zorla onları cumartesi pazar calısıyorsunuz de sizi şikayet edecem dezorlarsan alırsın yani her türlü yada hiç sesini çıkarma bikaç gün daha geçsin tam 20 iş günü dolsun öyle ara bu sefer bişey diyemezler

    aynen dedigin gibi yapicam ztn kardes

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    quote:

    Orijinalden alıntı: cirkin_krall

    kardeşim fareden birşey yok eğer bimeksin dediği gibi lenovoya verdiği tarihten bile başlasa yine 20günü geçiyor.Eğer sana yok 20 iş günü olmadı falan derlerse .Sende zorla onları cumartesi pazar calısıyorsunuz de sizi şikayet edecem dezorlarsan alırsın yani her türlü yada hiç sesini çıkarma bikaç gün daha geçsin tam 20 iş günü dolsun öyle ara bu sefer bişey diyemezler

    aynen dedigin gibi yapicam ztn kardes

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben laptopu 05.11.2011 tarihinde aldım.20 iş günü yasasından yararlanabiliyorum dimi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    arkadaşlar ben laptopu 05.11.2011 tarihinde aldım.20 iş günü yasasından yararlanabiliyorum dimi ?

    Alıntıları Göster
    garanti süresi devam ettiği sürece yasadan yararlanırsın senin daha 7 ay olmuş.sana tavsiyem istediği gibi yönlendiriyorlar senin 1 ay olmuş neredeyse ve şunu söylüyorum sadece sana değil herkese firma garantili alığınız mallarda kesinlikle aldığınız mağazayı devreye sokmayın garantisi lenovodan zaten fatursıyla birlikte direk servise gönderin adamlar sana nediyor biz servise göndermedikçe başlamaz nedir bu keyfine kalmış adam 1 hafta bekletir öyle gönderir yok böyle birşey sana arıza kaydıyla ilgili kağıt verildimi ya da bimex sana teslim aldığına dahil bir kağıt verdi mi? direkt tüketici haklarına başvurma hakkın var şu anda.kanunda açık bir ibare mevcut servise verdiğin taktirde servise verdiğinde ama malın satıcısına verdiğin taktirde bu tarihten itibaren başlar. yönetmeliğin yeni yapılan değişiklikte üçüncü maddesinde bu aynen geçerlidir beklemen hata senin şu yönetmeliğin 3. maddesini hatta hepsini okuhttp://www.alomaliye.com/2011/garanti_belgesi_uygulam.htm vatandaş haklarını bilmezse istedikleri gibi avlıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver53 -- 23 Haziran 2012; 16:34:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    Arkadaşlar.24.05.2012 tarihinde arızalı Lenovo marka laptopumu Bimeks mağzasına bıraktım ve arıza kaydı oluşturdular.O günden itibaren 28 gün geçti fakat ne bimeksten nede lenovodan arayan oldu.20 iş gününü doldurdu garantide.bende bugün lenovoyu aradım ve yeni ürün talep ettim onlarda bana faturayı mail adresine attıktan sonra bana ulaşacaklarını ve arızalı ürünü değişim çekiyle bimeks'e yolluyacaklarını söylediler.Ama benim içime bi kurt düştü. bimeksi aradım ve ürünü lenovo garanti merkezine ne zaman yolladıklarını sordum onlarda 30.05.2012 tarihinde yolladıklarını söyledi.bende 20 iş günü doldu dedim ama müşteri temsilcisi dolmadı dedi.bize verdiğinizde 20 iş günü başlamaz biz garantiye yolladıktan sonra başlar dedi.Ama yeni çıkan yasaya göre ürünü aldığın yere verdikten sonra 20 iş günü başlıyor diye biliyorum.Bu durumda sizce haklı olan taraf şirketmi ben mi ? Şimdiden tşkürler cvplar için...

    Arkadaşım bastır sakın alttan alma. Bana da oyun yapmaya çalıştılar tartıştım ve değişim hakkı kazandım (öyle zannediyorum bkz.http://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm). Başımdan geçen olay :

    1 Aylık Lenovo dizüstü bilgisayarım sol menteşe ve hdd arızasından 25 Mayıs 2012 tarihinden beri Lenovo servisinde, aradığımda menteşede sorun olmadığını, (kesinlikle sorun var, bu modelde kronik sorun) hdd için ise yurt dışından parça beklendiğini söyledi. 18 Haziran 2012 tarihinde Lenovo'yu aradım. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "hala yurt dışından parça bekleniyor ve ne zaman geleceği ile ilgili bir tarih belirtilmemiş" dedi.

    Ben de 20 iş gününün dolduğunu, yasa gereği para iadesi yapmaları gerektiğini veya yeni dizüstü bilgisayar vermek durumunda olduklarını söyledim. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "evet 20 iş günü dolmuş, para iadesi yapmıyoruz (kanunu kendileri belirliyor) ama yeni ürün değişimi yapıyoruz müşteri memnuniyeti için, 2-3 gün içinde değişim sonucu çıkar" dedi. Lenovo hakkında o kadar olumsuz yorum okudum ki buna da şükür deyip "tamam yeni ürün istiyorum" dedim.

    "Garanti tarihim yanlış yazılmıştı, düzelttiniz mi ?" dedim. Faturamın fotokopisini istedi, önceden servise yollamıştım, "bir de bize yollayın, hem garanti süresinin hem de değişim süresinin hızlanması için" dedi ve e-mail adreslerine yolladım. Bugün, 21 Haziran 2012 tarihinde aradım müşteri hizmetlerini, arkadaşa değişim durumunu sordum.

    Servis bilgilerime baktı, "sizi biraz bekletebilir miyim?" dedi ve Ali Cengiz oyunu başladı, 20 iş günü geçmiş yurt dışından parça gelmemiş, geliş tarihi bile belli olmayan parça 2 gün içinde yurt dışından gelmiş, testleri yapılmış ve çalışıyor. 1 aylık üründe bu sorun çıkıyor, yasal süre içinde tamir olmuyor. Para iadesi veya yeni ürün istiyorum.

    Bu tartışmalardan sonra akşamüstü bir daha aradım ve sinirli bir şekilde üst düzey yetkili ile görüşmek istiyorum dedim, üst düzey yetkiliyi bağlamadılar ama epey sinirli olduğu anlayan müş. hiz. şikayetimi sordu aynen bir daha olayları açıkladım ve yasal olan bütün haklarımı sonuna kadar kullanacağım dedim. 1 gün sonra ürün değişiminin onaylandığını telefon ile bildirdiler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    garanti süresi devam ettiği sürece yasadan yararlanırsın senin daha 7 ay olmuş.sana tavsiyem istediği gibi yönlendiriyorlar senin 1 ay olmuş neredeyse ve şunu söylüyorum sadece sana değil herkese firma garantili alığınız mallarda kesinlikle aldığınız mağazayı devreye sokmayın garantisi lenovodan zaten fatursıyla birlikte direk servise gönderin adamlar sana nediyor biz servise göndermedikçe başlamaz nedir bu keyfine kalmış adam 1 hafta bekletir öyle gönderir yok böyle birşey sana arıza kaydıyla ilgili kağıt verildimi ya da bimex sana teslim aldığına dahil bir kağıt verdi mi? direkt tüketici haklarına başvurma hakkın var şu anda.kanunda açık bir ibare mevcut servise verdiğin taktirde servise verdiğinde ama malın satıcısına verdiğin taktirde bu tarihten itibaren başlar. yönetmeliğin yeni yapılan değişiklikte üçüncü maddesinde bu aynen geçerlidir beklemen hata senin şu yönetmeliğin 3. maddesini hatta hepsini okuhttp://www.alomaliye.com/2011/garanti_belgesi_uygulam.htm vatandaş haklarını bilmezse istedikleri gibi avlıyorlar.


    Hocam senin bu kopnularda bilgin var benim bu konudahttp://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm yardımcı olursan sevinirim. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mahsun Süpertitiz -- 23 Haziran 2012; 16:52:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    garanti süresi devam ettiği sürece yasadan yararlanırsın senin daha 7 ay olmuş.sana tavsiyem istediği gibi yönlendiriyorlar senin 1 ay olmuş neredeyse ve şunu söylüyorum sadece sana değil herkese firma garantili alığınız mallarda kesinlikle aldığınız mağazayı devreye sokmayın garantisi lenovodan zaten fatursıyla birlikte direk servise gönderin adamlar sana nediyor biz servise göndermedikçe başlamaz nedir bu keyfine kalmış adam 1 hafta bekletir öyle gönderir yok böyle birşey sana arıza kaydıyla ilgili kağıt verildimi ya da bimex sana teslim aldığına dahil bir kağıt verdi mi? direkt tüketici haklarına başvurma hakkın var şu anda.kanunda açık bir ibare mevcut servise verdiğin taktirde servise verdiğinde ama malın satıcısına verdiğin taktirde bu tarihten itibaren başlar. yönetmeliğin yeni yapılan değişiklikte üçüncü maddesinde bu aynen geçerlidir beklemen hata senin şu yönetmeliğin 3. maddesini hatta hepsini okuhttp://www.alomaliye.com/2011/garanti_belgesi_uygulam.htm vatandaş haklarını bilmezse istedikleri gibi avlıyorlar.

    Evet.o gün arıza kaydı oluşturup 24.05.2012 tarihli bir kağıdı bana imzalattılar ve bir kopyasını onlar bir kopyasınıda ben aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mahsun Süpertitiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    Arkadaşlar.24.05.2012 tarihinde arızalı Lenovo marka laptopumu Bimeks mağzasına bıraktım ve arıza kaydı oluşturdular.O günden itibaren 28 gün geçti fakat ne bimeksten nede lenovodan arayan oldu.20 iş gününü doldurdu garantide.bende bugün lenovoyu aradım ve yeni ürün talep ettim onlarda bana faturayı mail adresine attıktan sonra bana ulaşacaklarını ve arızalı ürünü değişim çekiyle bimeks'e yolluyacaklarını söylediler.Ama benim içime bi kurt düştü. bimeksi aradım ve ürünü lenovo garanti merkezine ne zaman yolladıklarını sordum onlarda 30.05.2012 tarihinde yolladıklarını söyledi.bende 20 iş günü doldu dedim ama müşteri temsilcisi dolmadı dedi.bize verdiğinizde 20 iş günü başlamaz biz garantiye yolladıktan sonra başlar dedi.Ama yeni çıkan yasaya göre ürünü aldığın yere verdikten sonra 20 iş günü başlıyor diye biliyorum.Bu durumda sizce haklı olan taraf şirketmi ben mi ? Şimdiden tşkürler cvplar için...

    Arkadaşım bastır sakın alttan alma. Bana da oyun yapmaya çalıştılar tartıştım ve değişim hakkı kazandım (öyle zannediyorum bkz.http://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm). Başımdan geçen olay :

    1 Aylık Lenovo dizüstü bilgisayarım sol menteşe ve hdd arızasından 25 Mayıs 2012 tarihinden beri Lenovo servisinde, aradığımda menteşede sorun olmadığını, (kesinlikle sorun var, bu modelde kronik sorun) hdd için ise yurt dışından parça beklendiğini söyledi. 18 Haziran 2012 tarihinde Lenovo'yu aradım. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "hala yurt dışından parça bekleniyor ve ne zaman geleceği ile ilgili bir tarih belirtilmemiş" dedi.

    Ben de 20 iş gününün dolduğunu, yasa gereği para iadesi yapmaları gerektiğini veya yeni dizüstü bilgisayar vermek durumunda olduklarını söyledim. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "evet 20 iş günü dolmuş, para iadesi yapmıyoruz (kanunu kendileri belirliyor) ama yeni ürün değişimi yapıyoruz müşteri memnuniyeti için, 2-3 gün içinde değişim sonucu çıkar" dedi. Lenovo hakkında o kadar olumsuz yorum okudum ki buna da şükür deyip "tamam yeni ürün istiyorum" dedim.

    "Garanti tarihim yanlış yazılmıştı, düzelttiniz mi ?" dedim. Faturamın fotokopisini istedi, önceden servise yollamıştım, "bir de bize yollayın, hem garanti süresinin hem de değişim süresinin hızlanması için" dedi ve e-mail adreslerine yolladım. Bugün, 21 Haziran 2012 tarihinde aradım müşteri hizmetlerini, arkadaşa değişim durumunu sordum.

    Servis bilgilerime baktı, "sizi biraz bekletebilir miyim?" dedi ve Ali Cengiz oyunu başladı, 20 iş günü geçmiş yurt dışından parça gelmemiş, geliş tarihi bile belli olmayan parça 2 gün içinde yurt dışından gelmiş, testleri yapılmış ve çalışıyor. 1 aylık üründe bu sorun çıkıyor, yasal süre içinde tamir olmuyor. Para iadesi veya yeni ürün istiyorum.

    Bu tartışmalardan sonra akşamüstü bir daha aradım ve sinirli bir şekilde üst düzey yetkili ile görüşmek istiyorum dedim, üst düzey yetkiliyi bağlamadılar ama epey sinirli olduğu anlayan müş. hiz. şikayetimi sordu aynen bir daha olayları açıkladım ve yasal olan bütün haklarımı sonuna kadar kullanacağım dedim. 1 gün sonra ürün değişiminin onaylandığını telefon ile bildirdiler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    garanti süresi devam ettiği sürece yasadan yararlanırsın senin daha 7 ay olmuş.sana tavsiyem istediği gibi yönlendiriyorlar senin 1 ay olmuş neredeyse ve şunu söylüyorum sadece sana değil herkese firma garantili alığınız mallarda kesinlikle aldığınız mağazayı devreye sokmayın garantisi lenovodan zaten fatursıyla birlikte direk servise gönderin adamlar sana nediyor biz servise göndermedikçe başlamaz nedir bu keyfine kalmış adam 1 hafta bekletir öyle gönderir yok böyle birşey sana arıza kaydıyla ilgili kağıt verildimi ya da bimex sana teslim aldığına dahil bir kağıt verdi mi? direkt tüketici haklarına başvurma hakkın var şu anda.kanunda açık bir ibare mevcut servise verdiğin taktirde servise verdiğinde ama malın satıcısına verdiğin taktirde bu tarihten itibaren başlar. yönetmeliğin yeni yapılan değişiklikte üçüncü maddesinde bu aynen geçerlidir beklemen hata senin şu yönetmeliğin 3. maddesini hatta hepsini okuhttp://www.alomaliye.com/2011/garanti_belgesi_uygulam.htm vatandaş haklarını bilmezse istedikleri gibi avlıyorlar.


    Hocam senin bu kopnularda bilgin var benim bu konudahttp://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm yardımcı olursan sevinirim. Teşekkürler.

    Hocam bende aradım lenovoyu benden fatura resmi istediler bugün yolladım bende.Onlar faturaya göre değerlendirme yapıp karar çıktıktan sonra bozuk ürünü ve değişim çekini laptopu aldığım mağazaya yollayacaklarını söylediler ama yinede ben pek güvenmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mahsun Süpertitiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    Arkadaşlar.24.05.2012 tarihinde arızalı Lenovo marka laptopumu Bimeks mağzasına bıraktım ve arıza kaydı oluşturdular.O günden itibaren 28 gün geçti fakat ne bimeksten nede lenovodan arayan oldu.20 iş gününü doldurdu garantide.bende bugün lenovoyu aradım ve yeni ürün talep ettim onlarda bana faturayı mail adresine attıktan sonra bana ulaşacaklarını ve arızalı ürünü değişim çekiyle bimeks'e yolluyacaklarını söylediler.Ama benim içime bi kurt düştü. bimeksi aradım ve ürünü lenovo garanti merkezine ne zaman yolladıklarını sordum onlarda 30.05.2012 tarihinde yolladıklarını söyledi.bende 20 iş günü doldu dedim ama müşteri temsilcisi dolmadı dedi.bize verdiğinizde 20 iş günü başlamaz biz garantiye yolladıktan sonra başlar dedi.Ama yeni çıkan yasaya göre ürünü aldığın yere verdikten sonra 20 iş günü başlıyor diye biliyorum.Bu durumda sizce haklı olan taraf şirketmi ben mi ? Şimdiden tşkürler cvplar için...

    Arkadaşım bastır sakın alttan alma. Bana da oyun yapmaya çalıştılar tartıştım ve değişim hakkı kazandım (öyle zannediyorum bkz.http://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm). Başımdan geçen olay :

    1 Aylık Lenovo dizüstü bilgisayarım sol menteşe ve hdd arızasından 25 Mayıs 2012 tarihinden beri Lenovo servisinde, aradığımda menteşede sorun olmadığını, (kesinlikle sorun var, bu modelde kronik sorun) hdd için ise yurt dışından parça beklendiğini söyledi. 18 Haziran 2012 tarihinde Lenovo'yu aradım. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "hala yurt dışından parça bekleniyor ve ne zaman geleceği ile ilgili bir tarih belirtilmemiş" dedi.

    Ben de 20 iş gününün dolduğunu, yasa gereği para iadesi yapmaları gerektiğini veya yeni dizüstü bilgisayar vermek durumunda olduklarını söyledim. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "evet 20 iş günü dolmuş, para iadesi yapmıyoruz (kanunu kendileri belirliyor) ama yeni ürün değişimi yapıyoruz müşteri memnuniyeti için, 2-3 gün içinde değişim sonucu çıkar" dedi. Lenovo hakkında o kadar olumsuz yorum okudum ki buna da şükür deyip "tamam yeni ürün istiyorum" dedim.

    "Garanti tarihim yanlış yazılmıştı, düzelttiniz mi ?" dedim. Faturamın fotokopisini istedi, önceden servise yollamıştım, "bir de bize yollayın, hem garanti süresinin hem de değişim süresinin hızlanması için" dedi ve e-mail adreslerine yolladım. Bugün, 21 Haziran 2012 tarihinde aradım müşteri hizmetlerini, arkadaşa değişim durumunu sordum.

    Servis bilgilerime baktı, "sizi biraz bekletebilir miyim?" dedi ve Ali Cengiz oyunu başladı, 20 iş günü geçmiş yurt dışından parça gelmemiş, geliş tarihi bile belli olmayan parça 2 gün içinde yurt dışından gelmiş, testleri yapılmış ve çalışıyor. 1 aylık üründe bu sorun çıkıyor, yasal süre içinde tamir olmuyor. Para iadesi veya yeni ürün istiyorum.

    Bu tartışmalardan sonra akşamüstü bir daha aradım ve sinirli bir şekilde üst düzey yetkili ile görüşmek istiyorum dedim, üst düzey yetkiliyi bağlamadılar ama epey sinirli olduğu anlayan müş. hiz. şikayetimi sordu aynen bir daha olayları açıkladım ve yasal olan bütün haklarımı sonuna kadar kullanacağım dedim. 1 gün sonra ürün değişiminin onaylandığını telefon ile bildirdiler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    garanti süresi devam ettiği sürece yasadan yararlanırsın senin daha 7 ay olmuş.sana tavsiyem istediği gibi yönlendiriyorlar senin 1 ay olmuş neredeyse ve şunu söylüyorum sadece sana değil herkese firma garantili alığınız mallarda kesinlikle aldığınız mağazayı devreye sokmayın garantisi lenovodan zaten fatursıyla birlikte direk servise gönderin adamlar sana nediyor biz servise göndermedikçe başlamaz nedir bu keyfine kalmış adam 1 hafta bekletir öyle gönderir yok böyle birşey sana arıza kaydıyla ilgili kağıt verildimi ya da bimex sana teslim aldığına dahil bir kağıt verdi mi? direkt tüketici haklarına başvurma hakkın var şu anda.kanunda açık bir ibare mevcut servise verdiğin taktirde servise verdiğinde ama malın satıcısına verdiğin taktirde bu tarihten itibaren başlar. yönetmeliğin yeni yapılan değişiklikte üçüncü maddesinde bu aynen geçerlidir beklemen hata senin şu yönetmeliğin 3. maddesini hatta hepsini okuhttp://www.alomaliye.com/2011/garanti_belgesi_uygulam.htm vatandaş haklarını bilmezse istedikleri gibi avlıyorlar.


    Hocam senin bu kopnularda bilgin var benim bu konudahttp://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm yardımcı olursan sevinirim. Teşekkürler.

    Hocam bende aradım lenovoyu benden fatura resmi istediler bugün yolladım bende.Onlar faturaya göre değerlendirme yapıp karar çıktıktan sonra bozuk ürünü ve değişim çekini laptopu aldığım mağazaya yollayacaklarını söylediler ama yinede ben pek güvenmiyorum.

    Hocam bana yolladıkları belgede sadece laptopun seri numarası modeli ve aksesuarları yazılı bir de bedelsiz yazısı var, acaba benim değişim veya para iade çekini vatan bilgisayara mı yolladılar. Yukarıda yazdıklarımı uygula sakın alttan alma sinirli ve sert konuş çünkü haklı olan sensin yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağımı söyle. İnşallah sonuç istediğin gibi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mahsun Süpertitiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mahsun Süpertitiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    Arkadaşlar.24.05.2012 tarihinde arızalı Lenovo marka laptopumu Bimeks mağzasına bıraktım ve arıza kaydı oluşturdular.O günden itibaren 28 gün geçti fakat ne bimeksten nede lenovodan arayan oldu.20 iş gününü doldurdu garantide.bende bugün lenovoyu aradım ve yeni ürün talep ettim onlarda bana faturayı mail adresine attıktan sonra bana ulaşacaklarını ve arızalı ürünü değişim çekiyle bimeks'e yolluyacaklarını söylediler.Ama benim içime bi kurt düştü. bimeksi aradım ve ürünü lenovo garanti merkezine ne zaman yolladıklarını sordum onlarda 30.05.2012 tarihinde yolladıklarını söyledi.bende 20 iş günü doldu dedim ama müşteri temsilcisi dolmadı dedi.bize verdiğinizde 20 iş günü başlamaz biz garantiye yolladıktan sonra başlar dedi.Ama yeni çıkan yasaya göre ürünü aldığın yere verdikten sonra 20 iş günü başlıyor diye biliyorum.Bu durumda sizce haklı olan taraf şirketmi ben mi ? Şimdiden tşkürler cvplar için...

    Arkadaşım bastır sakın alttan alma. Bana da oyun yapmaya çalıştılar tartıştım ve değişim hakkı kazandım (öyle zannediyorum bkz.http://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm). Başımdan geçen olay :

    1 Aylık Lenovo dizüstü bilgisayarım sol menteşe ve hdd arızasından 25 Mayıs 2012 tarihinden beri Lenovo servisinde, aradığımda menteşede sorun olmadığını, (kesinlikle sorun var, bu modelde kronik sorun) hdd için ise yurt dışından parça beklendiğini söyledi. 18 Haziran 2012 tarihinde Lenovo'yu aradım. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "hala yurt dışından parça bekleniyor ve ne zaman geleceği ile ilgili bir tarih belirtilmemiş" dedi.

    Ben de 20 iş gününün dolduğunu, yasa gereği para iadesi yapmaları gerektiğini veya yeni dizüstü bilgisayar vermek durumunda olduklarını söyledim. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "evet 20 iş günü dolmuş, para iadesi yapmıyoruz (kanunu kendileri belirliyor) ama yeni ürün değişimi yapıyoruz müşteri memnuniyeti için, 2-3 gün içinde değişim sonucu çıkar" dedi. Lenovo hakkında o kadar olumsuz yorum okudum ki buna da şükür deyip "tamam yeni ürün istiyorum" dedim.

    "Garanti tarihim yanlış yazılmıştı, düzelttiniz mi ?" dedim. Faturamın fotokopisini istedi, önceden servise yollamıştım, "bir de bize yollayın, hem garanti süresinin hem de değişim süresinin hızlanması için" dedi ve e-mail adreslerine yolladım. Bugün, 21 Haziran 2012 tarihinde aradım müşteri hizmetlerini, arkadaşa değişim durumunu sordum.

    Servis bilgilerime baktı, "sizi biraz bekletebilir miyim?" dedi ve Ali Cengiz oyunu başladı, 20 iş günü geçmiş yurt dışından parça gelmemiş, geliş tarihi bile belli olmayan parça 2 gün içinde yurt dışından gelmiş, testleri yapılmış ve çalışıyor. 1 aylık üründe bu sorun çıkıyor, yasal süre içinde tamir olmuyor. Para iadesi veya yeni ürün istiyorum.

    Bu tartışmalardan sonra akşamüstü bir daha aradım ve sinirli bir şekilde üst düzey yetkili ile görüşmek istiyorum dedim, üst düzey yetkiliyi bağlamadılar ama epey sinirli olduğu anlayan müş. hiz. şikayetimi sordu aynen bir daha olayları açıkladım ve yasal olan bütün haklarımı sonuna kadar kullanacağım dedim. 1 gün sonra ürün değişiminin onaylandığını telefon ile bildirdiler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    garanti süresi devam ettiği sürece yasadan yararlanırsın senin daha 7 ay olmuş.sana tavsiyem istediği gibi yönlendiriyorlar senin 1 ay olmuş neredeyse ve şunu söylüyorum sadece sana değil herkese firma garantili alığınız mallarda kesinlikle aldığınız mağazayı devreye sokmayın garantisi lenovodan zaten fatursıyla birlikte direk servise gönderin adamlar sana nediyor biz servise göndermedikçe başlamaz nedir bu keyfine kalmış adam 1 hafta bekletir öyle gönderir yok böyle birşey sana arıza kaydıyla ilgili kağıt verildimi ya da bimex sana teslim aldığına dahil bir kağıt verdi mi? direkt tüketici haklarına başvurma hakkın var şu anda.kanunda açık bir ibare mevcut servise verdiğin taktirde servise verdiğinde ama malın satıcısına verdiğin taktirde bu tarihten itibaren başlar. yönetmeliğin yeni yapılan değişiklikte üçüncü maddesinde bu aynen geçerlidir beklemen hata senin şu yönetmeliğin 3. maddesini hatta hepsini okuhttp://www.alomaliye.com/2011/garanti_belgesi_uygulam.htm vatandaş haklarını bilmezse istedikleri gibi avlıyorlar.


    Hocam senin bu kopnularda bilgin var benim bu konudahttp://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm yardımcı olursan sevinirim. Teşekkürler.

    Hocam bende aradım lenovoyu benden fatura resmi istediler bugün yolladım bende.Onlar faturaya göre değerlendirme yapıp karar çıktıktan sonra bozuk ürünü ve değişim çekini laptopu aldığım mağazaya yollayacaklarını söylediler ama yinede ben pek güvenmiyorum.

    Hocam bana yolladıkları belgede sadece laptopun seri numarası modeli ve aksesuarları yazılı bir de bedelsiz yazısı var, acaba benim değişim veya para iade çekini vatan bilgisayara mı yolladılar. Yukarıda yazdıklarımı uygula sakın alttan alma sinirli ve sert konuş çünkü haklı olan sensin yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağımı söyle. İnşallah sonuç istediğin gibi olur.

    bana telefonda bimeks'e yollayacaklarını söylediler arızalı ürünle beraber.sen yinede paketi açma ve laptopu aldığın yere git bi onlara sor olmadı tekrardan lenovoyu ararsın.Ayrıca gelişmeleride bu forumda paylaşırsan sevinirim.bizde öğrenelim nasıl oluyomuş bu değişim işleri.İnşallah bi sorun olmadan yeni cihazına kavuşursun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mahsun Süpertitiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mahsun Süpertitiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: uymajeste

    Arkadaşlar.24.05.2012 tarihinde arızalı Lenovo marka laptopumu Bimeks mağzasına bıraktım ve arıza kaydı oluşturdular.O günden itibaren 28 gün geçti fakat ne bimeksten nede lenovodan arayan oldu.20 iş gününü doldurdu garantide.bende bugün lenovoyu aradım ve yeni ürün talep ettim onlarda bana faturayı mail adresine attıktan sonra bana ulaşacaklarını ve arızalı ürünü değişim çekiyle bimeks'e yolluyacaklarını söylediler.Ama benim içime bi kurt düştü. bimeksi aradım ve ürünü lenovo garanti merkezine ne zaman yolladıklarını sordum onlarda 30.05.2012 tarihinde yolladıklarını söyledi.bende 20 iş günü doldu dedim ama müşteri temsilcisi dolmadı dedi.bize verdiğinizde 20 iş günü başlamaz biz garantiye yolladıktan sonra başlar dedi.Ama yeni çıkan yasaya göre ürünü aldığın yere verdikten sonra 20 iş günü başlıyor diye biliyorum.Bu durumda sizce haklı olan taraf şirketmi ben mi ? Şimdiden tşkürler cvplar için...

    Arkadaşım bastır sakın alttan alma. Bana da oyun yapmaya çalıştılar tartıştım ve değişim hakkı kazandım (öyle zannediyorum bkz.http://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm). Başımdan geçen olay :

    1 Aylık Lenovo dizüstü bilgisayarım sol menteşe ve hdd arızasından 25 Mayıs 2012 tarihinden beri Lenovo servisinde, aradığımda menteşede sorun olmadığını, (kesinlikle sorun var, bu modelde kronik sorun) hdd için ise yurt dışından parça beklendiğini söyledi. 18 Haziran 2012 tarihinde Lenovo'yu aradım. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "hala yurt dışından parça bekleniyor ve ne zaman geleceği ile ilgili bir tarih belirtilmemiş" dedi.

    Ben de 20 iş gününün dolduğunu, yasa gereği para iadesi yapmaları gerektiğini veya yeni dizüstü bilgisayar vermek durumunda olduklarını söyledim. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş, "evet 20 iş günü dolmuş, para iadesi yapmıyoruz (kanunu kendileri belirliyor) ama yeni ürün değişimi yapıyoruz müşteri memnuniyeti için, 2-3 gün içinde değişim sonucu çıkar" dedi. Lenovo hakkında o kadar olumsuz yorum okudum ki buna da şükür deyip "tamam yeni ürün istiyorum" dedim.

    "Garanti tarihim yanlış yazılmıştı, düzelttiniz mi ?" dedim. Faturamın fotokopisini istedi, önceden servise yollamıştım, "bir de bize yollayın, hem garanti süresinin hem de değişim süresinin hızlanması için" dedi ve e-mail adreslerine yolladım. Bugün, 21 Haziran 2012 tarihinde aradım müşteri hizmetlerini, arkadaşa değişim durumunu sordum.

    Servis bilgilerime baktı, "sizi biraz bekletebilir miyim?" dedi ve Ali Cengiz oyunu başladı, 20 iş günü geçmiş yurt dışından parça gelmemiş, geliş tarihi bile belli olmayan parça 2 gün içinde yurt dışından gelmiş, testleri yapılmış ve çalışıyor. 1 aylık üründe bu sorun çıkıyor, yasal süre içinde tamir olmuyor. Para iadesi veya yeni ürün istiyorum.

    Bu tartışmalardan sonra akşamüstü bir daha aradım ve sinirli bir şekilde üst düzey yetkili ile görüşmek istiyorum dedim, üst düzey yetkiliyi bağlamadılar ama epey sinirli olduğu anlayan müş. hiz. şikayetimi sordu aynen bir daha olayları açıkladım ve yasal olan bütün haklarımı sonuna kadar kullanacağım dedim. 1 gün sonra ürün değişiminin onaylandığını telefon ile bildirdiler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    garanti süresi devam ettiği sürece yasadan yararlanırsın senin daha 7 ay olmuş.sana tavsiyem istediği gibi yönlendiriyorlar senin 1 ay olmuş neredeyse ve şunu söylüyorum sadece sana değil herkese firma garantili alığınız mallarda kesinlikle aldığınız mağazayı devreye sokmayın garantisi lenovodan zaten fatursıyla birlikte direk servise gönderin adamlar sana nediyor biz servise göndermedikçe başlamaz nedir bu keyfine kalmış adam 1 hafta bekletir öyle gönderir yok böyle birşey sana arıza kaydıyla ilgili kağıt verildimi ya da bimex sana teslim aldığına dahil bir kağıt verdi mi? direkt tüketici haklarına başvurma hakkın var şu anda.kanunda açık bir ibare mevcut servise verdiğin taktirde servise verdiğinde ama malın satıcısına verdiğin taktirde bu tarihten itibaren başlar. yönetmeliğin yeni yapılan değişiklikte üçüncü maddesinde bu aynen geçerlidir beklemen hata senin şu yönetmeliğin 3. maddesini hatta hepsini okuhttp://www.alomaliye.com/2011/garanti_belgesi_uygulam.htm vatandaş haklarını bilmezse istedikleri gibi avlıyorlar.


    Hocam senin bu kopnularda bilgin var benim bu konudahttp://resim.donanimhaber.com/m_62379898/tm.htm yardımcı olursan sevinirim. Teşekkürler.

    Hocam bende aradım lenovoyu benden fatura resmi istediler bugün yolladım bende.Onlar faturaya göre değerlendirme yapıp karar çıktıktan sonra bozuk ürünü ve değişim çekini laptopu aldığım mağazaya yollayacaklarını söylediler ama yinede ben pek güvenmiyorum.

    Hocam bana yolladıkları belgede sadece laptopun seri numarası modeli ve aksesuarları yazılı bir de bedelsiz yazısı var, acaba benim değişim veya para iade çekini vatan bilgisayara mı yolladılar. Yukarıda yazdıklarımı uygula sakın alttan alma sinirli ve sert konuş çünkü haklı olan sensin yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağımı söyle. İnşallah sonuç istediğin gibi olur.

    bana telefonda bimeks'e yollayacaklarını söylediler arızalı ürünle beraber.sen yinede paketi açma ve laptopu aldığın yere git bi onlara sor olmadı tekrardan lenovoyu ararsın.Ayrıca gelişmeleride bu forumda paylaşırsan sevinirim.bizde öğrenelim nasıl oluyomuş bu değişim işleri.İnşallah bi sorun olmadan yeni cihazına kavuşursun...

    Alıntıları Göster
    o arıza kaydı kağıdıyla tüketici haklarına baş vurabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    o arıza kaydı kağıdıyla tüketici haklarına baş vurabilirsin.

    Bilgi için tşkürederim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.