Cihazımızın arızalanması durumunda göndereceğimiz yer satın aldığımız firma mı yoksa doğrudan servis midir?Bu konuda bilgisi ve tecrübesi olan arkadaşlar paylaşabilir mi?
ben teknosadan almıştım hp notebooku arızalanınca direkt olarak hp teknik servisi ile irtibata geçtim ve onlara gönderdim sadece servisle muhattap oldum hemde 2 arıza oldu her ikisindede hp teknik servisine gitti asla teknosaya gidipte şu oldu bu oldu yardım edin demedim. gidipte teknosadaki kişilere kafa yorsaydım kimbilir neler olurdu.
benim bi sorunum cikmadi simdiye kadar ama olursa servise giderim. Nasil olsa aldigim yer de oraya gonderecek. Bimeksten almadim ama orada sordum "arızalanırsa ne yapıcam" diye. Gorevli de: "ufak tefek seyleri biz halletmeye calisiyoruz yapamazsak servise gonderiyoruz" dedi.
quote:
Orjinalden alıntı: exeq
benim bi sorunum cikmadi simdiye kadar ama olursa servise giderim. Nasil olsa aldigim yer de oraya gonderecek. Bimeksten almadim ama orada sordum "arızalanırsa ne yapıcam" diye. Gorevli de: "ufak tefek seyleri biz halletmeye calisiyoruz yapamazsak servise gonderiyoruz" dedi.
Bencede direk servise göndermek en mantıklısı.Sonuçta en sonda gideceği yer orası hemde onların göndermesini beklemeden kendin götüreceğin için zamandanda tasarruf etmiş olucaksın. Bazen servisler direnebiliyor işte biz son kullanıcıdan ürün almıyoruz filan diye ama genelde biraz bastırınca ürünü alıyorlar.
Aldığınız yere verirseniz onlarda servise vericek zaten. Daha sonrada sürekli aldığınız yeri arayıp muhattab olacaksınız onlarda fazla ilgilenmezler. Bu yüzden direk servise verin servisle muhattap olun.
quote:
Orjinalden alıntı: Cherokee
Aldığınız yere verirseniz onlarda servise vericek zaten. Daha sonrada sürekli aldığınız yeri arayıp muhattab olacaksınız onlarda fazla ilgilenmezler. Bu yüzden direk servise verin servisle muhattap olun.
Yalnız özellikle her servis almıyorlar direk. örnek:kont