Şimdi Ara

Garantisi olmayan harici diskim garanti kapsamına girmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 2 gün önce diskim bozuldu. içerisinde 1 tb yakın dosyalarım vardı. Daha sonra garanti sorgulattıgımda bittiğini gördüm wd ye ingilizce yazmaya karar verdim. Belki olumlu bir dönüş alırım diye bugün mail kontrol ettiğimde geri dönüş sağlamışlar. Garanti için 4 ay uzattıgını söyledi açıkcası beni memnun etti wd rma açtım kısmetse yarın kargoluyacağım.. bana yollanan mesaj aşağıda

    Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support. My name is Aris.



    I understand that you cannot access the data stored on your Elements SE portable External HDD. I assure you, I will do my best to assist you with your issue.



    If your external hard drive is not detected in your computer and you cannot access the data stored on the device, please make sure to use a different USB cable and to connect the drive to either a different USB port or a different computer. For more troubleshooting steps, kindly follow the instructions provided in the article below under “Direct Attached Storage (DAS)” depending on your OS.



    Windows or macOS Cannot Find My Drive:
    support-en.wd.com
    Windows or macOS Cannot Find My Drive
    https://support-en.wd.com/app/answers/detail/a_id/12455




    Also, kindly refer to the link below to confirm if your drive is working correctly or not.



    How to check if a WD drive is damaged or defective:
    support-en.wd.com
    How to check if a WD drive is damaged or defective
    https://support-en.wd.com/app/answers/detail/a_id/12452




    If you determine that your drive has failed, then it will have to be replaced.



    At this point I would like to assure you that I have exceptionally extended the warranty of your product so you can request a replacement from WD.

    How to Get an RMA to Replace a Defective Product, Obtain a Power Supply, or USB Cable for a WD Product
    support.wdc.com
    How to Get an RMA to Replace a Defective Product, Obtain a Power Supply, or USB Cable for a WD Product
    https://support.wdc.com/knowledgebase/answer.aspx?ID=8&s=8&lang=en




    Step-by-Step Instructions to Create an RMA
    support.wdc.com
    Step-by-Step Instructions to Create an RMA
    https://support.wdc.com/knowledgebase/answer.aspx?ID=27182&s=27182&lang=en&lang=en




    Of course if you should have any issues create the RMA please provide me with your shipping address and I can manually create it for you.



    Thank you for your understanding. Once the issue has been resolved, and the case has been closed you will receive a quick 1 question survey regarding my Customer Support services. I would appreciate it if you would grade the quality of my assistance.



    If you have any further question or the above didn’t resolve your issue please do not hesitate to reply to this email and we will be happy to assist you further.




    Alternatively, you can also call us directly: to assist you by phone.



    Sincerely,
    Aris
    Western Digital Service and Support
    support.wdc.com
    WD Support
    http://support.wdc.com







  • Tamda aradığım konu supportun mail adresini paylaşabilirmisiniz benimde garantim biteli 4 ay oldu kasanın içinde durup dururken bozuldu belki yardımcı olurlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 26 Temmuz 2019; 3:0:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolwes

    Tamda aradığım konu supportun mail adresini paylaşabilirmisiniz benimde garantim biteli 4 ay oldu kasanın içinde durup dururken bozuldu belki yardımcı olurlar.
    wdsupport@wdc.com

    site üzerinden destek oluşturursanız yardımcı olurlar illaki. Fakat direk support ada yazabilirsiniz kayıt yaptırmayı unutmayın cihazınızı. En azından bu kadar para verip aldıgımız ürünlerin arkasında duran firmalar olması sevindirici. Tabiki yurtdışı firmalara mail atmak işe yarıyor rma desteği sunan firmalar. mesela kingston herkes ömür boyu garanti sanıyor ama 2 yıl dan fazla garanti yok. Rma desteği yok türkiye için.
  • Garantisi olmayan harici diskim garanti kapsamına girmesi

    rma geldi türkiye adresine postalıyoruz. Sanırım yurtdışından yenisi geliyor
  • Çok teşekkür ederim site üzerinden destek oluşturucam umarım yardımcı olurlar bende 2017 de almıştım,ssdlerden sonra pek kullandığım söylenemez ama yinede kenarda duruyordu 1tb alan bugün yok oldu hemen herşeyi denedim biosda görünmüyor yeniden windows kurulumu yaparken görünmüyor sata portunu,kablosunu,molex güç baglantı kablosunu da degiştirdim belki kablolar arızalanmıştır diye ama nafile umarım yardımcı olurlar.
  • İntel gibiymiş tebrik etmek lazim wd yi garanti konusunda.
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    umarım sizede geri dönüş sağlanır bol şans. umarım suistimal edilmez iyilikler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Laptobumun Garantisi Bitmiş Mi ?
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • İyi dilekleriniz için teşekkür ederim,kesinlikle bu tip şeyler suistimal edilmemeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolwes

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim,kesinlikle bu tip şeyler suistimal edilmemeli.
    konuyu açma sebebim garantisi bittikten hemen sonra bozulan diskler için. Yani 1 sene geçmiş bozulmuş ürünler için adamları yormamak gerek diye düşünüyorum iyi geceler konuya gelen mesajları yazarsanız en azından bir fikir olur herkeste diye düşünüyorum
  • Yenisi önemli değil de icindekiler ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizimde garantisi biten ve yere düşürüp RAW olan bir harici hdd miz vardı. Siteden kayıt açtık ws. İngilizce yazdık, yanlış hatırlamıyorsam Tr de bunların kargo toplama yerleri var t oraya kargo gönderdik 1 ay sonra 0 hdd gönderdiler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRoZeNBoDy -- 26 Temmuz 2019; 7:15:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef içinde ki lerini tek hdd depolamiyacaksiniz sizde malesef bendeki dosya lar önemli degildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önemli dosyaları taşınabilir hddye kopyaliyoruz zaten. Yoksa bir anlami yok ki. Tasinabilir hdd almanin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.