www.sikayetvar.com Honda Kullanıcı Şikayet & Yorumları - Şikayetvar https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/18770657Konuyu öne çıkarır mısınız. Mart 2020 de Honda Forza 250 motorsiklet satın alarak motorsiklet dünyasına başlangıç yaptım. Bin kilometre bakımında titremeden bahsettim, bakımları yapıldıktan sonra motoru bırakmam gerektiği söylendi Covid den dolayı uzun soluklu bırakmadım. Motorum şu an 7600 km de ve bakıma girdi. Direksiyon sallama güvenliği tehlikeye atacak kadar arttı. Bursa Honda bayi bir şey yapamayacaklarını daha önce 2018 ve 2019 da lastik değiştirerek Sorunu çözdüklerinden bahsetti. 2020 modellerinde bunu yapamayacaklarından, benim çağrı merkezi ile çözmem gerektiği salık verilerek uğurlandım. Bugün Honda genel merkez beni aradı. 7600 km deki motorun lastiğini değiştiremeyeceklerinden tabiri caizse “şu ana kadar neredeydiniz” e getirdiler. Bu motorun 5 yıl garantisi yok mu. Soruyorum size. Honda çözümden uzak bir tavır sergiledi. Kınıyorum. |
Garantisiz mal Honda
-
-
adamlar haklı bugüne kadar nerdeydiniz neden zamanında ve servis sizi sallamadığında iletişime geçmediniz.?
-
@senolince Valla pes diyorum. Şakşakçılıkta tavan ı da gördük ya...
İstersem garantisinin son günü dahi olsa benim hakkım değil mi soruyorum. Kendi başına gelse aynı muameleyi yapanlara ne cevap vereceksin bir düşün istersen.
-
7.600 km bir honda için nedir ki ? çin motoru olsa deriz ki bu çin motoru tü kaka... koskoca Honda 7.600 km için geç kalınmış diyorsa PES... hergün 20 km işe gidip gelsen 40 km yapar 200 günlük kullanım bireysel kullanıcı için, ticari kullanan 1 ayda yapıyor bu km yi...
Hocam, sen uzun soluklu kullanıcı isen ve inat ediceksen git ilçe tüketici hakem heyetine, yaz bir dilekçe, durumu anlat, motorun bakım evraklarını ekle dilekçene... sana hakem heyeti bir bilirkişi atar, bilirkişi bakar inceler dediğin gibi bir sorun varsa sen kazanırsın honda mike mike yapar değişimi, senin için 1 yıla yakın bir süreç gecikir sadece (sorun sen kaynaklı ise bilirkişi ücretini sen ödersin 600 TL civarı bir ücret çıkar)
-
Lastikle alakalı ise balansa (motosiklette balans var mıdır yapılıyor mu bilmiyorum) baktırsanız belki hallolur hocam. Geçmiş olsun bu arada. Vaktiniz enerjiniz varsa uğraşın -
Hocam honda servisi inadımla motorda ne jant ne de direksiyon aksamında sorun bulamadı. 2018 ve 19 modellerinde lastik değişimi ile sorun çözülüyormuş. Tüketici hakem heyetine Ağustosta verdim bekliyorum -
Tüketici hakem heyeti çözer o zaman... Geçmiş olsun...
-
Hocam sizi çok iyi anladım haklısınız ancak;
7000km olduğu için Honda şunu düşünüyor olabilir bu sorun en baştan beri varsa neden bu kadar süredir gelmedi.
teknik servis bir arıza bulamıyor ama lastik değişimi talep ediliyor. Acaba lastik eskidiği için yenisini bedavaya getirmek mi istiyor diye düşünüyor olabilirler. Kesinlikle size bir ithamda bulunmuyorum yanlış anlaşılma olmasın.
(7 bin km de lastik bitermi demeyin ülkemizde öyle yollar var ki ömrünün yarı yarıya teslim eden lastikler var)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X