Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
5
Favori
98.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR AYNI SORUN BENDEDE OLDU SERVİS HALA ÜCRET TALEP EDİYORMU ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakkara28

    ARKADAŞLAR AYNI SORUN BENDEDE OLDU SERVİS HALA ÜCRET TALEP EDİYORMU ?

    bende ücretsiz yapmışlardı mayıs sonunda mı ne vermiştim
  • cevabınız için teşekkür ederim sorun tam olarak şarj almıyor cihaz dimi şarj soketinde sorun var ücretsiz yaptırdığınıza dair resim atarmısınız ben ücret talep ederler ise resimi göstermem için teşekkürler
  • 1 yıllık telefonumu şarj soketindeki arıza yüzünden servise yollamam gerekiyor. Kutusu ve faturası memlekette kaldı. Kargo ile servise gönderirken illa kutu ve fatura gerekiyor mu?
  • Telefonumu geçen yıl aldım. Aldığımın daha 2. günüyken ekran camında kir-pus tarzı bir problem gördüm..Forumu okudum , bu problem bazı arkadaşlarda da çıkmış.. Tlfnu servise gönderdim hemen..Gönderirken üzerinde ekran koruması vardı..Ekran koruması varken bahsettiğim problem görülmüyordu..Sonra tlf servisten geri geldi..Ekranda problem yok diye..Baktım, ekran korumasını kaldırıp bakmamışlar bile problem varmı yokmu diye :))
    Şimdide kronik şarj soketi problemi oluştu..Yine servise gönderdim..Hem ekranı hemde şarj soketini garanti kapsamında değişmelerini istedim. Ancak sistemden 110 tl şarj soketi + 16 GB anakart değişimi ücreti gördüm...tabi sistemden iade istedim..sonrasında 4-5 defa servisle tlfda görüştüm...Ben size araba gönderiyom tekeri bozuk diye siz para ver motorunu değişelim diyorsunuz dedim... 4 görüşmemde de tekrar inceleyeceklerini söylediler..Dün öğrendimki yapılmadan yapılmadan kargoya vermişler...
    Güya ellerinde 4 gb anakart ücreti olmadığı için bekletmemek adına 16 gb kart ile değişim teklif etmişler..Kartı şarj soketi kırık olduğu için değişeceklermiş..60 tl anakart ücreti 50 tl ise şarj soketi ücreti imiş....E anakart değişince şarj soketi problemi gidiyorsa 50 tl şarj soketi ücretini neden istiyorsun???? Ekran problemine ise hiç değinilmiyor...
    Tlfnu çok beğenmeme ve birçok kişiye tavsiye etmeme rağmen aldığıma bin pişmanım.. Tlfnun bozulacağı kesin gibi..servisin olmadığıda kesin...O zaman vereceğin 600 tl direkt çöp!!!
    Napıyım ben bunlara şimdi sizce???
    Yardımlarınızı ve fikirlerini rica ediyorum??




  • Tlfnu 3. kez; ekran camı kir-mat problemi ve şarj soketi probleminden dolayı servise gönderdim. Yine servis internet sorgulamasında 110 tl 16 gb anakart farkı+şarj soketi ücreti görünüyordu.. Bende yine iade istedim.. Bu sefer THH gidecem.. Tlfda ekran camını halledeceklerini söylemelerine rağmen dalga geçer gibi tlfna dokunmadan geri gönderiyorlar.. Hem madem şarj soketi problemi için anakartı değişiyon ve elinde 16 gb kart için fark alıyon, ayrıyeten şarj soketi için niye para istiyon.. Bu markaya bulaştığım için bin pişmanım.. şarj soketini çok düzgün kullanmama rağmen ve kronik bu problemi yaşamayacağımı düşünmeme rağmen benimde başıma geldi... Hele 1 sene dolsun , ozaman herkes görecek aynı maduriyeti yaşayacaklarını.. Birde dalga geçer gibi yontuyorlar ha yontuyorlar....
    Şimdi THH'ne gidecem.. General Mobile'danmı paramı siteyecem, telpadanmı, yoksa aldığım mağazadanmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -AhmtOzdmR-

    1 yıllık telefonumu şarj soketindeki arıza yüzünden servise yollamam gerekiyor. Kutusu ve faturası memlekette kaldı. Kargo ile servise gönderirken illa kutu ve fatura gerekiyor mu?


    İkisi de gerekmiyor, tabi elden verirken gerekmiyor, kargoyla bilemicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,foruma yeni üye oldum,4 gb discovery'imi 2013 ağustosta aldım hatta elimdeki parayla başka bir telefon alacaktım ama araştırırken forumunuzu gördüm,yazılanları okudum bu telefondan haberdar oldum neyse beğenerek aldım.Telefonum bikaç gün önce şarj olmamaya başladı şaşırdınızmı,ben şikayet var gibi internete bikaç yere baktım binlerce şikayet gördüm insanların telpayla başlarından geçen tatsız maceraları okudum ve endişelendim genede garantiye yollamaya karar verdim yollamadan öncede mesaj yazdırdım daha önce satın aldığım yerdeki elemana başvuru formuna şarj soketi için para talep etmeleri halinde beni uğraştırmayıp geri yollamalarını tüketici hakları hakemliğine başvuracağımı eklettirdim,bugün mesaj geldi diyorki 4gbtan 16 gb a anakartı değiştirmek için benden 60 tl para talep ettiler,aradım dedim ben onu hiç şarj olmuyor diye yolladım anakartımda sorun yok diye kadın bana dediki sizin şarj sorununuz ücretsiz tamir edilecek ama anakartınızda da sorun varmış elimizde 4gbın parçası olmadığı için 16 gb anakartla değişimini istiyorsam yapacaklarmış.nekadar zamanda gelir dedim 4gbın parçası,1-2 haftayı bulurmuş ben de iyi kalsın bekleyin parçayı dedim.Açıkçası aklıma şu geldi soketten para kopartamayacağını anlayıp anakartımı mı bahane ediyorlar,şimdi endişeleniyorum ya daha da bozup yollarlarsa bana sizce anakarta dokunmayın siz şarj kısmını tamir edip yollayın diyemi arayayım?benim telefonumunda ne şebeke,ne hafızada sorun yok anakartta sorun olduğunu nasıl anlıyoruz?Benmi yanılıyorum?Bilen biriniz bana tavsiyede bulunursa çok makbule geçecek ,ben istanbul dışındayım ve çok üzgünüm,ayrıca bu şarj ucunu zorlayarak sokma mevzusunu müşteriye atmışlar daha önce çok ayıp ediyorlar,bu gm discoveynin müdürü sanırım foruma üyeymiş kimdir kendisi yani telpadan bu kadar şikayet alıp nasıl devam ediyorlar bunlarla çalışmaya,neticede kendisine söylemek istediğim bi çift laf var şayet okuyorsa bakın bu telefon sorunlu şekilde gelirse iki ay daha telefonsuz kalmayı göze alır mahkemeye verir o telefonu komple değiştittiririm ama sizde müşteri kaybedersiniz,sevgili forum üyeleri anakartı değiştirmeyinmi diyeyim?Buraya kadar okuyanlara teşekkür ederim :(




  • Güncel...
  • Beyler,
    thm ye nasıl şikayet edilecek, neler yapılacak bilen yapan varsa ön ayak olursanız sevinirim. kimse mağdur kalmasın :)
  • arkadaslar merhaba bende aranıza katıldım gecen hafta persembe gunu gece telefonu sarja taktım ve sabah sarj olmamaya baslamıstı hatta bu aralar gec sarj olmaya baslamıstı ki yavastan bende magdur grubuna katılacagımı hissetmistim ilk baslarda bu sorunu yasayanlara hor kullanımdan dolayı diyordum fakat sorun artınca ve mUzaffer gölcü de kabul edince zamanla benim soket nezaman arızalanacak diye beklerken 11. ayda bizim sokette gümledi ve telpaya gönderdim ürünü simdi ürün takibine baktıgımda benden 110 tl istiyorlar neymiş 16 gb ile anakartı degiştireceklermiş vede sarj soketini yapacaklarmıs.. ben geri cevap gönderdim sizden 16 gb talebim olmadı ayrıca 1 senedir sizin sarj aparatlarınızla urunu kullanıyorum benimle ilgili degil urunle ilgili sorun var dedim bakalım cevapları ne olacak.. Ayrıca tüketici hakem heyetine basvuran varmı bu sorundan dolayı?
  • arkadaşlar TELPA yetkili teknik servisi istanbuda mı İzmirde mi ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magancı

    arkadaşlar TELPA yetkili teknik servisi istanbuda mı İzmirde mi ??

    İstanbul Mecidiyeköy'de, İzmir hakkında bilgim yok ama
  • tskler.. bu gun telefonu normal bir cep tel. tamricisine gösterdim entegrasi yandıgını, ve parcanın kendisinin 85 TL işçilikle 120 TL ye oalcagını diger telfn tamirciside 200 TL ye olacagını söyledi.. şimdi servise göndercem bakalım onlar ne ıstıycekler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magancı

    tskler.. bu gun telefonu normal bir cep tel. tamricisine gösterdim entegrasi yandıgını, ve parcanın kendisinin 85 TL işçilikle 120 TL ye oalcagını diger telfn tamirciside 200 TL ye olacagını söyledi.. şimdi servise göndercem bakalım onlar ne ıstıycekler..

    geçmiş olsun
  • sener_66 S kullanıcısına yanıt
    Bende dün yurtiçi kargoyla yolladım telpaya telefonu. bugün ulaşmış ellerine imei ile sorguladım garanti dahili yazıyor. kaç gün sonra kargoya verildi telefonunuz? @sener_66
  • htckn kullanıcısına yanıt
    sorun neydi de garanti dahilinde yazıyor? ben soket icin gonderdim bir turlu garanti dahilinde yaptıramıyorum kac gundur tartısıyorum adamlarla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: htckn

    Bende dün yurtiçi kargoyla yolladım telpaya telefonu. bugün ulaşmış ellerine imei ile sorguladım garanti dahili yazıyor. kaç gün sonra kargoya verildi telefonunuz? @sener_66

    ilk garanti dahili yazıyorlar sonra fiyatı basıyorlar.
  • Karnivor84 K kullanıcısına yanıt
    benim sorun da soketti ama tam bozuk değildi benim temazsızlık vardı. bi sıkıntı çıkarmasılar ayın 15inde gönderdim. bugun baktım onarım yapıldı teslim edildi yazıyor kargoya verilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi htckn -- 18 Temmuz 2014; 16:54:18 >
  • asim03 kullanıcısına yanıt
    yok arkadaşım bende ücret hep sıfır yazıyordu. bugun onarılmış de kargoya verilmiş gözüküyor. ama hiç bir kargo bilgisi falan yok.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.